BMW 5, Kljesta blokiraju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ukk
    CBC Član
    • 10.11.2013
    • 23
    • Beograd
    • bmw 523, e60

    BMW 5, Kljesta blokiraju

    Pozdrav,

    u pitanju je e60.

    Vratili su me sa tehnickog, kazu zadnji tocak blokira, tj. kao da kljesta ne otpustaju. Medjutim prilikom voznje nista ne osecam, niti smrdi, niti se greje taj tocak tj. disk vise od drugih.

    Oterao ga u servis gde inace servisiram auto godinama, skinuli celjusti, kazu sve ok, mogu bez problema rukom da pomeraju cilindar, kazu da su gumice ok kao i sama celjust. Vratili sve nazad, otisao u drugi servis na tehnicki, problem se ponavlja.

    Da li neko ima ideju sta sledece da se gleda tj. gde bi mogao biti problem i kako da se utvrdi, ostavio sam ga u servisu, medjutim ne deluje mi da imaju ideju sta bi moglo biti a priblizava mi se datum registracije (za nekoliko dana), naravno moram to da sredim zbog mene prvenstveno ali ne bih voleo da prebacim registraciju.

    Hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nije mi jasno kako da nema posledica koje si naveo ako točak blokira. Trebalo bi da se greje, smrdi i ostalo...
    Možda ti gume nisu jednake pa dolazi do različite sile na valjcima?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ukk
      CBC Član
      • 10.11.2013
      • 23
      • Beograd
      • bmw 523, e60

      #3
      Originally posted by Dora View Post
      Nije mi jasno kako da nema posledica koje si naveo ako točak blokira. Trebalo bi da se greje, smrdi i ostalo...
      Možda ti gume nisu jednake pa dolazi do različite sile na valjcima?
      Ne znam, ni meni nije jasno, ne razumem se u problematiku tako da sam potrazio pomoc na forumu.
      Na oba tehnicka pregleda su rekli da tocak blokira tj. Kao da kljesta ne otpuste.

      Gume su ok, ne znam kako bi mogle da uzrokuju navedeni problem.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Kad točak blokira auto se teško pomera to bi sigurno primetio razumeo se ili ne...

        Ako guma klizi po valjku prilikom provera kočnice taj točak se pokazuje kao manja sila kočenja a to posredno ukazuje da je ona druga strana jača
        i može se tumačiti kao blokiranje a ustvari taj koči normalno a onaj drugi slabo.

        Nemam pojma, teško ti neko može na osnovu šturog opisa dati neki bolji odgovor.
        Test je da naglo i jako kočiš (negde bez saobraćaja) a da zatim probaš pomeriti auto na guranje.
        Problem je da dva tehnička kažu isto a servis to ne vidi, nisu mutavi ni jedna ni drugi niti im je to prvi auto koji gledaju.

        Dešava se takodje da se u gumenom crevu od kočnica napravi kao balon od unutrašnje gume, to deluje kao jednosmerni ventil sa zadrškom, pod pritiskom ulje ide napred ali kad se vraća onda ga koči taj balon, nekad totalno i nema nazad a nekad pomalo pa se polako rastereti... To može biti uzrok da su oba u pravu....
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          ako čeljust normalno radi onda ti je vjerovatno problem u ručnoj
          nisi napisao jel ste skidali diskove,jer unutra imaš i pakne za ručnu
          i na njima ti dosta često zašteka vaga koja ih širi.

          Comment

          • ukk
            CBC Član
            • 10.11.2013
            • 23
            • Beograd
            • bmw 523, e60

            #6
            Diskove nisu skidali, samo kljesta.
            Provericu paknove/rucnu, moze biti da je to.

            Comment

            • ukk
              CBC Član
              • 10.11.2013
              • 23
              • Beograd
              • bmw 523, e60

              #7
              Vredi proveriti crevo. Hvala.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Nisam znao da je ručna unutar diska, pre će biti to što kaže Kalimero, zaglavi ali otpusti...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • gorky
                  CBC Senator XXL
                  • 08.06.2007
                  • 860
                  • Vojvodina,Kikinda

                  #9
                  pretpostavljam da bi i to u servisu videli,ako je prijavljen problem sigurno su probali i rucnu i noznu vise puta,kao sto bi svaki od majstora uradio,da ne kazem sto na kocionim elementima tocka koji blokira moraju da se primete tragovi u vidu nagorele prasine istrosenih feroda,promena boje diska...takodje znam kad se vozilo ne naveze na valjke pravolinijiski,nego ukoso,dobije se slican efekat,e sad da na dva tehnicka ponove istu gresku i to mi je prosto neverovatno...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Pa zato sam pitao za gume, ako je malo drugačija kliziće po valjku..
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      I ja tipujem da se crevo nadulo i zadrzava pritisak.

                      Comment

                      • ukk
                        CBC Član
                        • 10.11.2013
                        • 23
                        • Beograd
                        • bmw 523, e60

                        #12
                        Cuo sam se jutros sa servisom, kaze da su proverili i paknove i creva, celjusti, itd.... mislim da nemaju vise ideju sta moze biti, verovatno cu da nabavim druge celjusti pa da probamo sa njima.

                        Comment

                        • ukk
                          CBC Član
                          • 10.11.2013
                          • 23
                          • Beograd
                          • bmw 523, e60

                          #13
                          Originally posted by Dora View Post
                          Pa zato sam pitao za gume, ako je malo drugačija kliziće po valjku..
                          Gume su kupljenen nove pre nekih godinu dana, mogu eventualno da im zamenim mesto da vidim da li ce to nesto promeniti.

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            #14
                            ja sad ne razumem,zasto ides u servis cijem misljenju ne verujes,lepo pise da su proverili celjusti,i ti sad hoces da probas druga celjust...ta kljesta ce proveriti svaki iole strucan majstor...

                            Comment

                            • ukk
                              CBC Član
                              • 10.11.2013
                              • 23
                              • Beograd
                              • bmw 523, e60

                              #15
                              To je bio njihov predlog.

                              Comment

                              Working...
                              X