Jel rucna u tim klestima ili posebno?
BMW 5, Kljesta blokiraju
Collapse
X
-
nije od tog auta ali je tako na svim bemveovima, pakne unutar diska
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
meni se dva puta desilo da blokira zadnji tocak, jednom celjusti a drugi put ove pakne unutar diska. Oba puta je tocak posle 2km bio vreo i smrdelo je na kilometar.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by Chubbs View Postmeni se dva puta desilo da blokira zadnji tocak, jednom celjusti a drugi put ove pakne unutar diska. Oba puta je tocak posle 2km bio vreo i smrdelo je na kilometar.
Comment
-
-
ako su zbilja sve provjerili zašto onda mijenjat čeljusti prije če biti da blokira ventil
u abs-u.moj ti je savjet da odeš u servis koji ima valjke i dijagnostiku jer češ
sigurno proči jeftinije nego da mijenjaš dijelove napamet.
Comment
-
-
E nek si mu rekao, ja sam ga banovao neki dan pa nisam hteo da misli kako ga mrzim
Comment
-
-
Ovo nisam ja izmislio nego sam procitao na blogu expendibl-a sad mozda ste vi strucniji od njaga al covek kaze da je ulje za kocnice hidroskopno.
Sta pokusavate vredjanjem?
Mogli ste na netu da nadjete mnogo clanaka o tome.
Evo jednog
Oprez: Stara kočiona tečnost može prouzrokovati otkazivanje kočnica | Mojauto
Comment
-
-
kocioni sistem je otvoren, i nalazi se na atmosferskom pritisku sve do pumpe (glavnog kocionog).tek iza njega (tj pumpe) jeste zatvoren sistem.
prakticno time je ceo sistem otvoren, jer se vlaga "prenosi" kroz celu tecnost u sistemu, a kada je kociona tecnost vise ne moze apsorbovati u sebe onda se talozi na najdonjem delu.
"ulje" kupi vlagu jer je alkoholna baza, hemijska osobina da se alkoholi i voda odlicno mesaju. izmedju ostaloga, alkohol se dodaje u benzin da bi ga isusivao (od kondenzata) od vode u rezervoaru.
koliko dugo moze da ostane kociona tecnost pre svega od vlaznosti klime u kojoj se nalazi vozilo.
kako raste sadrzaj vode tako boja kocione tecnosti postaje sve belja.
kada se sipa voda u kocionu tecnost ona pobeli.
niti je tehnicki pregled pokazao slabljenje kocionog sistema ukoliko je sve bilo ok (diskovi, plococe
kod nas se ne radi tehnicki pregled kocione tecnosti, i to (gotovo) nikoga ne zanima.
kocioni sistem slabi usled vrenja kocione tecnmosti, tj prelaska vode u njoj u vodenu paru, a time i tecnost postaje gas, a posledicno nestaje koiconi pritisak u sistemu.
rezultat celog lanca dogadjaja je da stisnes pedalu a kocenja nema ni u tragovima.
da bi se doslo do te faze kocioni sistem treba da bude opterecen neko vreme a to se na improvizovanom i blagom (kratkom) tehnickom naravno ne moze dosegnuti.
inace u Hrvatskoj je uvedeno na tehnickom kontrola tacke vrenja kocione tecnosti nedavno.
to da niko besplatno pod garancijom ne menja kocionui tecnost mi je poznato, jos niko nije odgovarao zbog neispravnih kocnica pa sto bi se zamlacivali jos i time.
inace zamena kocione tecnosti nema veze sa markom, modelom ili cenom auta- potpuno je isto kod svih auta za datu klimu tj spoljnu temperaturu u kojoj se vozilo upotrebljava.
da je skupa zamena pa ajde, ili nesto komplikovana.
ali kako to nije slucaj opravdanje bi moglo da bude recimo nemarnost, nemanje zelje, ili jednostavno nepoznavanje normi redovnog odrzavanja vozila.
na autu moze da se pokvari motor, nista strasno stace.
na autu kada se pokvari kocnica, nastaje problem kada treba da se stane.
ili neka prepreka, ziva osoba ili predmet, omoguci zaustavljanje (i tragediju).
moja preporuka bi bila da se insistira na zameni kocione tecnosti kod servisera, zbog samih sebe i mirnog sna/ savesti.
mislim da ni 5 eura ne kosta materijal da se zameni kociona tecnost.
i to jednom u 24 meseca.
Made by sw-brick
Comment
-
-
Inače u Hrvatskoj je uvedeno na tehničkom kontrola tačke vrenja kočione tećnosti nedavno.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View Post
kocioni sistem slabi usled vrenja kocione tecnmosti, tj prelaska vode u njoj u vodenu paru, a time i tecnost postaje gas, a posledicno nestaje koiconi pritisak u sistemu.
rezultat celog lanca dogadjaja je da stisnes pedalu a kocenja nema ni u tragovima.
da bi se doslo do te faze kocioni sistem treba da bude opterecen neko vreme a to se na improvizovanom i blagom (kratkom) tehnickom naravno ne moze dosegnuti.
Aj` molim te pojasni ovo.
Da bi kociona tecnost prokuvala,treba DOBRO da zagrejes kocnice i dobices efekat propadanja pedale, a ne blokiranja tocka.
Mislim da ovde neko nije nesto dobro proverio...
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostOvo nisam ja izmislio nego sam procitao na blogu expendibl-a sad mozda ste vi strucniji od njaga al covek kaze da je ulje za kocnice hidroskopno.
Sta pokusavate vredjanjem?
Mogli ste na netu da nadjete mnogo clanaka o tome.
Evo jednog
Oprez: Stara kočiona tečnost može prouzrokovati otkazivanje kočnica | Mojauto
Vidi ovako, ako nastaviš da lupetaš, banovaću te trajno. Ja sam to učio u školi kad si ti pišao u prašinu i pravio topove od blata. Znam šta je feding za razliku od tebe ne moram da tražim po netu, zna i Gorky kao i svaki ebeni majstor na ovom forumu samo ti odvališ da kad ulje proključa onda blokira točak.. Šta si mislio da je to pretis lonac pa naparavi pritisak.. Najveća greška da sam video, pročitao, znam da lupaš i ostavim tako da te en izvredjam i sad umesto da pomognemo čoveku mi se raspravljamo.
Sad tupiš o hidroskopnosti ulja i ostalim andrmoljam i citiraš Svetog Bricka zvani udav koji je ovo isto radio i smorio sve i jednog majstora koji je pokušao da mu objasni kad nije u pravu.
Daklem bilo kakav odgovor u ovoj temi će ti biti poslednja poruka na ovom forumu.
Comment
-
-
Aj` molim te pojasni ovo.
Comment
-
Comment