Raspodela mase

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #16
    Ozbiljan drift ili zafrkanstka varijanta?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      #17
      @IvanT

      Hvala,trebao si i saleta odmah da eliminises,ne mogu da ga gledam vise

      @206

      Ne ozbiljan!!!

      Vise neka street varijanta,ko jos u Srbiji ima ozbiljan drift auto?? Niko!!!

      Kaze mi mario da ima dve vrste spera kod bmw-a , o cemu se tu radi??

      Koja je to "druga vrsta"??
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Mislio sam na to da li hoces da napravis auto koji ces moci da driftujes po stazi u 3-4 brzini na 130-140 na sat ( za sta ti treba ohoho jak motor) ili na nesto kao sto se vidja po ovim nasim zafrkancijama od driftova, neki malo bolje pripremljen 325i?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          #19
          Originally posted by 206
          po ovim nasim zafrkancijama od driftova, neki malo bolje pripremljen 325i?
          Da na ovo sam mislio!

          za te "ozbiljne" verzije gore koje si naveo,nema staze,nema para i treba puno puno vezbe sto iziskuje jos para, a i gde vezbati?? na adi huji??,tamo nema mesta ni za pola od te brzine, koja je veoma veoma ozbiljnja!

          Ja zelim da driftujem za svoju dusu,ne kazem da se ne bih takmicio ali definitivno shvatam da nemam tolikih sredstava ,dovoljno je pogledati koliko se boki namucio do sad,uostalom to je jos uvek nezastupljen sport kod nas pa je tesko i sponzora naci!

          mislim da se razumemo

          @sale
          Sale prvo nauci da pustis kvacilo da ga ne bi opet spalio pa onda udji u diskusiju samnom,pogotovo kad je drift u pitanju!

          Zao mi je sto vise ne promovisem tvoj brend ali on me za sad vise ne interesuje i to prihvati objektivno,ne povezuj ljude sa kolima nego sa ljudima!

          Ako mozes da me skapiras kao prijatelja onda skapiraj a ako ne mozes?? onda me zaobidji jel sam imao prilike da vidim kako postupas i sa pravim prijateljima!
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • TOKYO
            CBC Senator XXL
            • 17.07.2006
            • 1696
            • Beograd- NBGD

            #20
            Evo... odkopah za 325

            E30 - 1988 BMW 325 Specs
            2 door, Alpine white, black interior, leather seats

            5-speed Getrag 260 (manual) i ovo je lepa stavka za mene!

            Front suspension: MacPherson struts, coil springs, lower control arms, swaybar
            Rear suspension: Semi-trailing arms, progressive rate coil springs, swaybar


            Wheelbase: 101.2 inches
            Weight distribution, F/R: 53%/47%
            Fuel capacity: 16.4 gallons
            Curb weight: 2765 lbs (2-door)


            Idemo dalje. . . . . . . . .
            MY ex RWD Alfa
            Drift & Donuts & Track

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #21
              sa drugog foruma...

              [i]Moj 318is ima omjer te
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Nemojte mnogo da se vezujete za raspored tezine.
                Moze auto 60/40 bolje da se ponasa nego 50/50.
                Bitno je gde i kako je ta masa rasporedjena, gde joj je teziste.
                Primer.
                Oba teska 1000kg jedan 60/40, drugi 50/50
                Ali prvi dosta nisko teziste, motor zavucen pod tunel kabine i veci deo tezine postavljen iza prednje osovine. Dok kod drugog 50/50 motor u samom nosu auta ispred prednje osovine, dosta neogibljenih masa i naravno losije se ponasa na putu.

                Govorim iz razloga jer kada uporedjujes E30 i E36 na papiru skoro da nema razlike dok je u praksi razlika ogromna u korist E36
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #23
                  Jeste, al zato i slabog e30 zabacis i na suvom ako se potrudis, a slabog E36 samo na kisi
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • TOKYO
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2006
                    • 1696
                    • Beograd- NBGD

                    #24
                    @M

                    Skroz si u pravu,postoji tu mnogo bitnija matematika o raspodeli nego sam odnos 50:50

                    Originally posted by M-power
                    Ali prvi dosta nisko teziste, motor zavucen pod tunel kabine i veci deo tezine postavljen iza prednje osovine. Dok kod drugog 50/50 motor u samom nosu auta ispred prednje osovine, dosta neogibljenih masa i naravno losije se ponasa na putu.
                    Imas Hondu na probu

                    I sama masa je znacajna!!!

                    Na primer auto koji ima 50:50 ali 1350-1400kg-a ili neki drugi sa odnosom 55:45 sa 1150 i 1200 kg-a......... pa trag tockova,razmak izmedju prednje i zadnje osovine,nize ili vise teziste,sistem ogibljenja i jos stotinu faktora koji uticu na lezanje automobila!!!!
                    MY ex RWD Alfa
                    Drift & Donuts & Track

                    Comment

                    • mirdza
                      CBC Senator XXL
                      • 14.03.2005
                      • 2437
                      • Katowice (PL) / Banja Luka
                      • AGP / W126

                      #25
                      Lagani OT ali vezan za drift

                      Citao sam negdje misljenja japanskih driftera. Vecina najboljih je tvrdila da je M3 E36 a pogotovo M3 E46 auto vec fabricki idealan za drift. Problem je u zastupljenosti ovih auta u Japanu kao i mogucnosti nabavke raznih performance dijelova. Po njihovim rijecima kada bi cijene M3, dijelova takodje, bile kao 200SX bio bi to najzastupljeniji drift-car u D1

                      EOT
                      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        Koliko je E30 lakse zabaciti od novijih generacija BMW-a toliko ga je i teze kontrolisati u driftu.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • TOKYO
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2006
                          • 1696
                          • Beograd- NBGD

                          #27
                          Opisi kako se manifestuje???
                          MY ex RWD Alfa
                          Drift & Donuts & Track

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Teze se kontrolise, auto je mnogo nervozniji, prebacivanje mase mnogo naglije i potreba za precizno odmerenom reakcijom mnogo brza i mnogo "tehnicki" zahtevnija nego sto je slucaj sa e36 na primer.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • TOKYO
                              CBC Senator XXL
                              • 17.07.2006
                              • 1696
                              • Beograd- NBGD

                              #29
                              Ja definitivno nisam stekao takav utisak,do duse ja sam uvek iz 75 probavao kocke a ne iz e36???

                              Mnogo se lezernije zanosio i prebacivao masu nego 75!!!

                              Kad se uzme auto i spremi prenecu utiske,za sad cutim!
                              MY ex RWD Alfa
                              Drift & Donuts & Track

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                O tome i pricam, da brze prenosi masu i da se lakse zabacuje, ali ga je TEZE kontrolisati u driftu nego E36.
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X