Pa to sto se desava je rezonancija jer lim nije dobro ucvrscen. To se i meni desavalo od kacenja jer je to najnizi deo na autu. Skini auspuh komplet sa KAT i pecni zastitni lim sa CO2 na par mesta gore, dole i sa strane napred i nazad i vise nema sanse da ce zvoniti.
Ako skines KAT povecaces potrosnju isto kao i kad skines zadnji lonac jer motor mora da ima odredjeni povratni pritisak izduvnih gasova koji povoljno utice na u****vanje nove smese u momentu preklapanja ventila.
Motor sa KAT mozes da vozis bez problema ako ga i izbacis jer on fabricki ima nesto manju kompresiju da bi mogao trpeti KAT. Ako nemas lambda sondu onda je to tzv RUF varijanta. Ako imas ona ce zalivati vise goriva jer ce meriti pogresnu vrednost
Ono sto se ne sme to je na motor sa visokom kompresijom koji nije predvidjen za KAT naknadno staviti KAT bez smanjenja kompresije, on je verovatno na to mislio
Ma vario sam taj lim ... ne znam koliko puta. Imam osecaj da te vibracije jos vise doprinesu da rikne, mada kacenje je glavni razlog (to stoji). Cudi me to vibriranje na 3000 obrtaja. ...
I sve mislim da mi je kat. delimicno zapusen, tj. da je propao (sto su svi auspuh-majstori tvrdili) i da mozda slabije vuce nego sto bi trebao. Mada ne zalim se - auto lepo vuce. Mada ... nisam probao neki drugi. ... Cudi me vibriranje i to ISKLJUCIVO na 3000. Mozda nisam dobro objasnio - osecam vibracije i kad je lim zavaren pa ne moze da drci.
Niposto ne daj da ti seku KAT. Od 1.1.2008 ne mozes uci preko u ni jedan grad ako nemas KAT. mozes samo da se vozis van grada.
Kazne su ogromne (pricam za Nemacku i 12oricu osnivaca EU. Ne garantujem za bivsi istoci blok)
!!! Kod MB benzinca ne moze da se zapusi KAT keramicki je !!!
zato se toliko i traze da od njih prave nove katalizatore preko. Jeste da ulje iz plina se nakuplja delom, ali izvezi ga ponekad na autoput i pun gas izduvaces to
Ako hoces da ga izvadis, skini ga komplet i odlozi na tavan i slicno (tako sam ja uradio). Nadji negde obican lonac sa cevima pa stavi. Nemoj nista da seces !!!
Svi majstori ga rado odseku jer imaju ljudi iz Zrenjanina koji obilaze kombijem servise po svim gradovima i placaju katalizatore 50-80 eura po komadu isecene i izvoze za Nemacku.
Plivajte dalje, recite ovo svima i nemojte da se upecate. Uskoro ce i kod nas (uskladjivanjem propisa sa EU) katalizatori postati suvo zlato.
BTW nov kat je blize 1000 EUR, pa Vi vidite zasto cigani napravise biznis od toga...
Ima samo jedna sonda ispred velikog kat. Iz izduvne grane idu 4 koje prelaze u 2, pa su 2 mala kat., pa se posle njih spajaju 2 cevi u jednu, pa sonda, pa kat.
Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.
Pa to sto se desava je rezonancija jer lim nije dobro ucvrscen. To se i meni desavalo od kacenja jer je to najnizi deo na autu. Skini auspuh komplet sa KAT i pecni zastitni lim sa CO2 na par mesta gore, dole i sa strane napred i nazad i vise nema sanse da ce zvoniti.
Ako skines KAT povecaces potrosnju isto kao i kad skines zadnji lonac jer motor mora da ima odredjeni povratni pritisak izduvnih gasova koji povoljno utice na u****vanje nove smese u momentu preklapanja ventila.
Motor sa KAT mozes da vozis bez problema ako ga i izbacis jer on fabricki ima nesto manju kompresiju da bi mogao trpeti KAT. Ako nemas lambda sondu onda je to tzv RUF varijanta. Ako imas ona ce zalivati vise goriva jer ce meriti pogresnu vrednost
Ono sto se ne sme to je na motor sa visokom kompresijom koji nije predvidjen za KAT naknadno staviti KAT bez smanjenja kompresije, on je verovatno na to mislio
Ma vario sam taj lim ... ne znam koliko puta. Imam osecaj da te vibracije jos vise doprinesu da rikne, mada kacenje je glavni razlog (to stoji). Cudi me to vibriranje na 3000 obrtaja. ...
I sve mislim da mi je kat. delimicno zapusen, tj. da je propao (sto su svi auspuh-majstori tvrdili) i da mozda slabije vuce nego sto bi trebao. Mada ne zalim se - auto lepo vuce. Mada ... nisam probao neki drugi. ... Cudi me vibriranje i to ISKLJUCIVO na 3000. Mozda nisam dobro objasnio - osecam vibracije i kad je lim zavaren pa ne moze da drci.
Niposto ne daj da ti seku KAT. Od 1.1.2008 ne mozes uci preko u ni jedan grad ako nemas KAT. mozes samo da se vozis van grada.
Kazne su ogromne (pricam za Nemacku i 12oricu osnivaca EU. Ne garantujem za bivsi istoci blok)
!!! Kod MB benzinca ne moze da se zapusi KAT keramicki je !!!
zato se toliko i traze da od njih prave nove katalizatore preko. Jeste da ulje iz plina se nakuplja delom, ali izvezi ga ponekad na autoput i pun gas izduvaces to
Ako hoces da ga izvadis, skini ga komplet i odlozi na tavan i slicno (tako sam ja uradio). Nadji negde obican lonac sa cevima pa stavi. Nemoj nista da seces !!!
Svi majstori ga rado odseku jer imaju ljudi iz Zrenjanina koji obilaze kombijem servise po svim gradovima i placaju katalizatore 50-80 eura po komadu isecene i izvoze za Nemacku.
Plivajte dalje, recite ovo svima i nemojte da se upecate. Uskoro ce i kod nas (uskladjivanjem propisa sa EU) katalizatori postati suvo zlato.
BTW nov kat je blize 1000 EUR, pa Vi vidite zasto cigani napravise biznis od toga...
Ma cuo sam i ja to, ali me zeza ... samo tako.
Brzine su u H. - Ti ces da me ucis kako se vozi. - Sta si rek'o?? - Nista-nista, hvala cika-Momo. Vracam ga cim popravim moj auto.
Hmm...kod benzinca je to drugacije reseno...sad znam.
Kako tvari stoje kod nas kat. nece biti obavezan bar jos 10 god. tj. dok zastava planira da prozvodi mrtvacke sanduke na tockovima sa euro 0 normom.
E moj Djux, ne znas ti kolike su politicari ku.ve. Ako im narede iz Brisela donece uredbu preko noci i oduzimace zastave na cesti i odmah na presu upucivati...
ili ce se pojaviti kineski katalizatori na buvljaku pa ce svi ugradjivati gde stignu i atestirati kao sada plin
...ili ko u nemackoj za Trabante lupe ti porez do 00 i nema mogucnosti promene vlasnika. Mozes da ga vozis dokle hoces i placas debelo. A prodaje nema, kad hoces da ga se resis moze samo da ide u Recycle BIn
Otvori lonac sa katalizatorom SA GORNJE STRANE (ako neko i pogleda nece videti var odozdo), isprazni ga i zavari lonac nazad. Motoru nece smetati, a iznenadilo bi me da taj kat vise i ima funkciju.
Ovo za keramicke katove koji ne mogu da se zacepe apsolutno nije istina.
Ovo je keramicki katalizator sa auta koji je kupljen nov, potpuno zacepljen posle 2 godine odnosno 80.000km na nasem gorivu
The difference between men and boys is the price of their toys
Otvori lonac sa katalizatorom SA GORNJE STRANE (ako neko i pogleda nece videti var odozdo), isprazni ga i zavari lonac nazad. Motoru nece smetati, a iznenadilo bi me da taj kat vise i ima funkciju.
Ovo za keramicke katove koji ne mogu da se zacepe apsolutno nije istina.
Ovo je keramicki katalizator sa auta koji je kupljen nov, potpuno zacepljen posle 2 godine odnosno 80.000km na nasem gorivu
Mogu da ti iskopam i slikam i katalizator od godinu dana starog SL500 sa ~40.000km na satu sa oba katalizatora zacepljena, ako si i dalje ubedjen da su Mercedesovi katalizatori imuni na problem ploseg goriva kod nas i da ne mogu da se zacepe.
The difference between men and boys is the price of their toys
kakvi imuni, mercedes S560 126 od prijatelja bukvalno kad je dosao iz austrije, posle 100litara naseg goriva palila se lambda sonda i katalizator je krenuo da se cuje .. toliko o gorivu
cale je presao sa C klasom 106000km e taj auto guta sve zivo, sem je jednom imao problem sa eko pumpom nakon sto je sipao palilo se check engine i lose je isao auto, ali katalizator na noviji meckama ne znam, mozda je i otporniji
Ovo sa 126 je zbog vode u gorivu jer je taj auto preko jako dugo stajao koliko se secam teme. Uglavnom, nase gorivo ima u sebi nekih komponenata van granica, ali da unisti sondu na 100km....ma dajte
Ne sipa se kod nas Nitro razredjivac na pumpama vec benzin
Originally posted by 206
Mogu da ti iskopam i slikam i katalizator od godinu dana starog SL500 sa ~40.000km na satu sa oba katalizatora zacepljena, ako si i dalje ubedjen da su Mercedesovi katalizatori imuni na problem ploseg goriva kod nas i da ne mogu da se zacepe.
vidi decko, nisam ubedjen, znam sta sam video i na netu i ovde uzivo. Nisam kao ti, ne igram se sa nitrom i saab motorom, tu bi mogao da mi objasnis neke stvari, kad bi me zanimale, ali mozda i ne jer imam Google.
Oko starijih Mercedesa zaista ne treba niko da mi objasnjava sta i kako jer kao sto ti visis na Cannonballu, tako ja visim vec 10 godina na najjacim nemackim forumima jer znam perfektno nemacki (pored engleskog - koji je kod MB manje vise hendikep)
Dakle, govorili smo o modelu w124 koji se pravio u neko drugo vreme, na neki drugi nacin od godinu dana starog SL 500 izgleda nisi procitao temu...
Jedino da ga vozi covek 10 godina na OLOVNI benzin pa da ga zacepi
ti ozbiljno zastupas teoriju da Mercedes ima neki specijalni katalizator koji ne moze da se zacepi? I to pre 10 godina, iako je tad restriktivnost katalizatora bila jedno 5x veca nego danas?
Ovo za unistene sonde i katalizatore je itekako istina, ne znam u sta imas problema da poverujes? Sta znaci "ma dajte..."?
Koristis prilicno losu analogiju, poredis W124 i novi SL - mozda je taj auto bio pravljen da traje 100 godina, ali potrosne komponente kao sto je katalizator SIGURNO nisu pravljene da izdrze toliko i imaju svoj vek trajanja. To sto katalizator po nemackoj i traje koliko traje nije nikakav parametar za teoriju da je "nemoguce da se zacepi". Ako se katalizator po tehnologiji izrade jedno 5 generacija ispred W124 zacepi na novom autu iskljucivo zbog naseg goriva, onda ti ta teorija o nepoderivim katovima lagano pada u vodu.
Imas ljude koji postuju ono sto govoris i napises sto se tice MB, nemoj sad ulaziti u rasprave sa nebuloznim premisama, molim te...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment