Lepo zovnes ovlasteni servis, odnosno servis uvozanika i kazes da si parkirao auto i neces da ga vozis jer iz njega curi ulje. Dodjite pokupite ga, ne interesuje me...Imate opste uslove garancije pa procitajte sta u njima pise, 45 dana za resavanje kvara ili nov auto, i to 45 dana vazi sve i da prijavis zadnjeg dana garancije.
Slini ulje u blizini menjaca, Z10
Collapse
X
-
Zvacu drugi servis, pa cu probati kod njih, znam da nije normalno stanje da to ulje curi.
Mada mi serviser koji mi radi Peugeota, odma rekao da je na Puntu to standardno, da slini ta kraca poluosovina. Kaze da su u Fiatu ceo taj sistem nesto i modifikovali, i da to opet nije dobro resenje. Sta mislite o ovome, on nema razloga da me folira.
Comment
-
-
Opet sam malo bacio pogled, i deluje da je ipak masan i taj birac brzina koji je tik, iznad poluosovine,
Njega sam ocistio pre par dana bio je sav ulepljen i crn.
On je delovao da je cist, ali kad sam ga pipnuo, ipak je on takodje ponovi nauljen, samo sto je od metala ,pa se ne vidi, jer se sija.
Izgleda da ipak to ulje sa njega curi, i masti tu poluosovinu.
Comment
-
-
Ali kako ti sad ovima da objasnis da to nije neki visak sto se izbacuje, i sta ti ga ja znam...Meni je garancija jos mesec dana.
pismeno lepo uljudno trazi da odmah otklone kvar, i neka ti potpisu da su primili tvoj dopis.
pripreti i tuzbom.
nazalost mozda ces morati da se bakces sa tuzbama, Zastava je oduvek poznata po prevarama u garantnom roku, vec decenijama.
ili da progutas knedlu i sam placas popravke u garancija, mada ostaje gorak ukus zasto si platio za nov auto a dobio polovan.
polovan u smislu garancije, pravne sigurnosti.
istovremeno dok pretis mogucom tuzbom, trazi da ti daju zamenski auto na upotrebu naravno besplatno za vreme dok otklanjaju njihov problem sa njihovim novim autom.
ti si njegovo velicanstvo kupac, platio si da oni na njihov trosak resavaju probleme sa njihovim proizvodom jer je neispravan.
pozovi i inspektora, ako procenis da te ne shvataju ozbiljno da pred njime odbiju izvrsenje garantnih obaveza.
ali, pazljivo, veoma pazljivo procitaj kompletan kupoprodajni ugovor i sva sitna slovca.
nije nemoguce da su napisali da garancija zapravo i ne postoji, jer je to (pravno, fiktivno) oznaceno kao potrosni materijal.
i posto je Zastava u odumiranju, odmah pisi dopis i u Torino, sa naznakom urgent za postprodajnog menadzera licno na ruke.
malo pokusavaju da budu bezobrazni, navikli na prastara shvatanja dok je Zastava bila kao beli medved zasticena vrsta od inace nromalnog poslovanja.
jako mi je zao kada cujem ovako iz prve ruke, da u KG i dalje jos ne shvataju koja je godina, gde se nalaze i kolika je vaznost postprodajne organizacije.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@Brick sve stoji sto si rekao, ali ima tu jos par bitnih detalja. Oni su aljkav servis. Kad su radili redovnu zamenu ulja, sipali su skoro pola litre ulja vise u vozilo. Ja nisam jedini slucaj, covek u SAT se na to zalio.
U drugom ovlascenom servisu koji je u BG, svima su izdavali neke fals racune, sa nekim necitkim stavkama, za redovan servis, i tako redom gomili ljudi.Tamo niko i nije siguran sta su mu zamenili, jer su im svima racuni sa nekom greskom iz fiskalne kase. A i stavki je premalo da se pokriju svi filteri i ulje...
Ja licno sam se nadao da nista i nece da crkne u garanciji, i sa takvim "proleterima", vise mi je bila kao nuzno zlo.
Pravo da ti kazem frka mi je da tamo vozim auto i da ga ostavljam napravice mi neku vecu stetu, menjali su ventilator hladnjaka prosli put.
Em nisu dzekove dobro prikopcali, nisu srafove zavrnuli do kraja, i zice nisu stavili u vodjice. Pa sta su mogli jos da otraljave???
Ako se zezaju sa ovim menjacem, ko zna kakvo ulje ce da dospu, i kako ce to da sklope na kraju. Bilo je slicajeva da u novo vozilo cak dosipaju ulje drugog proizvodjaca !?!
Ja bi najvise voleo da mi neko ovde, ko ima iskustva kaze, sta to curka iz biraca brzina, i koja je posledica toga?
Ako ce samo fleka da ostane i ne moze da proizvede neku vecu stetu, ne bih se ni cimao vise sa ovima iz Zastave.
Pozdrav
Comment
-
-
Gde god curka ulje iz spoja pokretnog i nepokretnog dela - to je greška u zaptivanju, dakle - semering. Poluosovina u menjaču, birač brzina u menjaču, osovina radilica kod anlasera (ili kako se već zove) itd...
Da li je to fabrički loše projektovano da popušta posle određenog vremena ma koliko ih menjao ili prosto ni nov ne radi, to je pitanje - odgovor ne mora da bude isti za svaki auto, ali obično jeste za svaki model.
A manžetna drži mast a ne ulje
Posledice curenja su gubitak ulja u menjaču i flekavo podvozje. Ništa ozbiljno ako se kontroliše, ali nije predviđeno fabrički da curi.
Mora da postoji neki servis u gradu koji ima normalnu reputaciju.
Comment
-
-
Originally posted by Ji 4TzeDa li je to fabrički loše projektovano da popušta posle određenog vremena ma koliko ih menjao ili prosto ni nov ne radi, to je pitanje - odgovor ne mora da bude isti za svaki auto, ali obično jeste za svaki model.
Znam da je to slucaj sa dihtungom dekla na Puntu, menjas ga svaki cas, i on uvek proslini...
Comment
-
-
Ja licno sam se nadao da nista i nece da crkne u garanciji, i sa takvim "proleterima", vise mi je bila kao nuzno zlo.
Pravo da ti kazem frka mi je da tamo vozim auto i da ga ostavljam napravice mi neku vecu stetu, menjali su ventilator hladnjaka prosli put.
Em nisu dzekove dobro prikopcali, nisu srafove zavrnuli do kraja, i zice nisu stavili u vodjice. Pa sta su mogli jos da otraljave???
Ako se zezaju sa ovim menjacem, ko zna kakvo ulje ce da dospu, i kako ce to da sklope na kraju. Bilo je slicajeva da u novo vozilo cak dosipaju ulje drugog proizvodjaca
ovo sto si opisao govori da se radi o nestrucnom servisu sa losom organizacijom rada i jos gorom organizacijom kontrole kvaliteta usluge.
sta da ti kazem, mozda bi odlazak autom direktno u KG u krug fabrike poboljsao taj odnos prema radu i uopste problemu.
ako je kvar curenja ulja/masti uobicajena pojava, sasvim je moguce da se radi o konstrukcionoj greski, o fabrickom propustu pri izradi a tu je pitanje sta se moze uraditi od strane pojedinca.
kod nas je zastita potrosaca i pravo na garanciju tesko ostvarljivo, ne verujem ni da Fiat a ni Zastava zele da opozovu vozila na fabricku doradu o svom trosku i naprave auto tako da bude ispravan i tom malom detalju.
raspitaj se koliko taj kvar brzo napreduje, na sta sve utice po pitanju habanja i da li postoji neko aftermarket resenje, ili je Fiat izbacio recall/ poziv na doradu u nekoj zemlji.
koristi auto tako, popravljaj /dolivaj po potrebi a onda sledeci auto valjda nece biti Fiat.
mada kvalitet u auto industriji ni kod drugih proizvodjaca nije na zavidnom nivou vrlo cesto.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
U pitanju je semering biraca, bio sam do drugog ovlascenog servisa AUTOCENTAR STOJANOVIĆ(rade i Skodu - Zemun), pokazao ljudima oni se slozili, i porucice deo za zamenu.
Nije neki ozbiljan kvar vise je standardna stvar, momak je rekao da ce i sa novim to malo da curka, ali verovatno manje.
Eto stvar resena.
Comment
-
Comment