spona

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #16
    Gremlini
    Sad sam tek primetio , osteceje moze samo da nastane kada si isao u rikverc , ako je od udarca . Mislim sve je moguce , moja drugarica se parkirala na livadi , tocak upadne u rupu preko koje je trava , auto se spusti taman za toliko da karterom udari u polomnjenu sipku koja je sprecavala ljude da se parkiraju tu . Karter je bio toliko udaren da radilica nije mogla da se vrti .
    E sad zamisli slicnu scenu a da je glavni junak spona ...
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #17
      Istorija auta starog manje od godinu dana mora da se zna u detalje,

      ti kazes da si ga uzeo sa 2000 km, mislis kupio, pretpostavljam od fizickog lica???

      Sto bi neko prodavao auto sa samo 2000km???

      Ako je taj auto bio dobro udaren, tom prilikom iskrivljena spona, recimo da su ostali vitalni delovi stavljani novi, razmislio bi dobro o tuzbi protiv tog lica koje ti je uvalilo takav auto
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • Tihomirce
        CBC Senator XXL
        • 06.09.2008
        • 443
        • Arandjelovac

        #18
        Samo da pitam ovo , jel auto vozen pre nego si ga ti preuzeo i sa kojom kilometrazom ?
        A cinimi se da ima i naprslina ovde , mozda i gresim , pogledajte



        mozda je kod predhodnog vlasnika iskrivljena pa ispravljana na hladno ,
        ko zna ,
        nevredi se sad nervirati , sve je dobro proslo .

        Comment

        • gti16v
          CBC Senator XXL
          • 05.08.2007
          • 343
          • BGD
          • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

          #19
          @Type_R & Tihomirce
          Covek je napisao da je auto presao 2km a ne 2000km kad ga je preuzeo, znaci kupio ga je novog...

          Da imam vremena, definitifno bih jurio uvoznika i poslao pismo fordu sa slikama i komplet podacima o autu, cisto da vidim sta ce da mi odgovore.

          Comment

          • markone008m
            CBC Početnik
            • 07.11.2008
            • 6
            • lazarevac

            #20
            Originally posted by Type_R
            Istorija auta starog manje od godinu dana mora da se zna u detalje,

            ti kazes da si ga uzeo sa 2000 km, mislis kupio, pretpostavljam od fizickog lica???

            Sto bi neko prodavao auto sa samo 2000km???

            Ako je taj auto bio dobro udaren, tom prilikom iskrivljena spona, recimo da su ostali vitalni delovi stavljani novi, razmislio bi dobro o tuzbi protiv tog lica koje ti je uvalilo takav auto
            auto je kupljen potpuno nov!!! iz fabrike sa 2 (dva)km predjena!!!

            Comment

            • markone008m
              CBC Početnik
              • 07.11.2008
              • 6
              • lazarevac

              #21
              hm...

              Originally posted by Tihomirce
              Samo da pitam ovo , jel auto vozen pre nego si ga ti preuzeo i sa kojom kilometrazom ?
              A cinimi se da ima i naprslina ovde , mozda i gresim , pogledajte



              mozda je kod predhodnog vlasnika iskrivljena pa ispravljana na hladno ,
              ko zna ,
              nevredi se sad nervirati , sve je dobro proslo .
              vrlo moguce! sutra bi trebalo da odem do servisa,tamo mi je auto,pa usput i to da pogledam! hm...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                znaci rdja je problem
                nije, odakle ti to ?

                rdja je samo (jedan od) dobrih indikatora da auto ima dosta toga iza sebe.
                kako sam rekao, tako izgleda auto koji je dosta vec vozen.
                ili je auto negde vise godina stajao...

                moguce je i da je fabricka greska pri izradi pa je tako slampavo napravljen ali to je ipak jako mala verovatnoca.

                dakle spona nije pukla zbog rdje, vec zbog prevelikog napona u materijalu.
                sila koja je delovala je veca od sile elasticne deformacija, a to znaci za celik od koga je spona izradjena da je to bilo ogrooomna sila.

                takve sile ne mogu da nastanu u voznji, a pogotovu ne na letvi volana- od cega je ta spona inace.

                ako si zaista siguran da se radi o novom autu, takva havarija pa jos u voznji je zrela za reklamaciju i odstetu od strane fabrike/ prodavca.
                ako se utvrdi da jeste greska pri izradi a nije uzrok neki nasilni udarac.

                proveri i sponu sa druge strane i njeno stanje.

                da li je ona po izgledu potpuno nova, bez tragova korozije i posebno stanje na tom delu gde je navoj.

                uporedi, stanje obe spone treba da bude priblizno isto za istu starost auta.

                ako je druga spona u stanju nove, pojavljuje se citav niz novih pitanja kako i zasto...

                zaboravih da pitam, a gde se tacno na kom putu i gde dogodila ta "petarda" i pucanje spone ?

                spona odozdo nije zasticena i moguce je da si sa njom nesto zakacio, neki metalni profil i time kao nozem presekao posto je udarac bocno u sponu.
                u kraju gde ti je lokacija putevi tonu i s vremena na vreme se pojave denivelacije kolovoza koje mogu da budu i 20tak cm.
                taman dovoljno da si negde zakacio a da nisi primetio jer se to i ne obelezava posebno.
                video da tako nesto postoji u Vreocima, a cuo od mestana da ima toga...

                sa autom od samo dva km to ne sme da se dogodi, proveri detaljno da bi bio miran za ubuduce.

                vazno je da je i sreca posluzila s obzirom na malu brzinu kretanja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • ljube-kugla
                  CBC Senator XXL
                  • 04.05.2006
                  • 1531
                  • batajnica

                  #23
                  lici i meni na pukotinu,mozda je auto bio probni model pa su i cajger zamenili,da je sfericni zglob bio savijen pa ispravljan i da je tako nastala pukotina koja je od vibracija pukla,koliko si ti ukupno presao sa autom,da vidimo po potrosenosti diskova i plocica,jedno od fazona po diskovima je onaj rub koji se pojavi na ivicama diska,za oko 100.000km bude i do 2mm,pri normalnoj voznji sto znaci ako kod tebe ima bilo kakav,svasta je moguce,da li se gume slazu sa godistem kola,felne,stakla,...
                  ko na nas krene iz mesta je naje&o
                  a sto nas je vise,jaci smo

                  Comment

                  • cordober
                    CBC Član
                    • 28.05.2008
                    • 66
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by M-power
                    Pazi veoma cudno. Kapiram da je samo pukla, ali se vidi da je pre pucanja savijena na tom delu. Na bilo koju provaliju od rupe ona ne moze da se savije, jedino na bocnu silu ali odavno bi ti auto vukao u stranu da je ranije savijena.

                    Ocigledno ce ovo ostati ne razjasnjena misterija.

                    Ovde se ne bih slozio. Naime, ja sam na kadetu d (kockica) svojevremeno uleteo u otvoren slivnik sa ispravljenim točkovima i kraj spone se savio ka kabini. Ceo točak je naravno bio pomeren unazad i naslonjen na blatobran. To se sve odigralo pri veoma maloj brzini, u prvoj brzini posle samo jednog metra vožnje iz stanja mirovanja.
                    Hoću da kažem da ne mora da bude bočni udarac u točak da bi se spona, ili u mom slučaju kraj spone savio. Poz..
                    Zasto sve sto je lepo ima decka?

                    Comment

                    • cvrle
                      CBC Senator XXL
                      • 11.06.2006
                      • 1008
                      • Beograd,Banovo brdo

                      #25
                      Ove godine je na sajmu automobila bila izlozena Toyota FJ cruzer ili vec kako se zove, zute boje, full nalickana i prodavala se normalno kao nov auto. A istoj toj Toyoti su se nedelju pre nahebavali majke po terenskoj voznji i snimali za poznati casopis i Tv emisiju. I sad ti dodjes na sajam i kupis nov auto i nisi ni svestan da je on malo zesce peglan po terenu. Izvuci zakljucak.

                      Ako sumnjas u kvalitet te spone koja je pukla, a vizuelno se i razlikuje od spone sa drugog tocka, definitivno je onda tu nesto iz nekog razloga menjano. A nije cak ni problem utvrditi da li je isti kvalitet celika na puknutoj sponi i onoj na drugom tocku. Postoje ustanove koje se time bave i daju zvanicne izvestaje sa kojima ukoliko ima razlike u kvalitetu mozes da nastupis kod ovlascenog gde si kupio auto i da trazis objasnjenje, cak i da ides dalje na sud ukoliko ne budu hteli da ispune tvoje zahteve.

                      Samo razmisli sta bi bilo da si isao 60km/h ili recimo malo brze...

                      Zanima me kako ti se manifestovao volan poslednjih dana pre loma, jer bio malo mozda neprecizniji na okretanju i drzanju pravca i sl. ili je sve bilo normalno?
                      Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #26
                        Znas sta, ako si prav-zdrav, ja bih to ganjao do sudnjeg dana ! Pa makar i izgubio na sudu... Zovu me "Princip" (ne bas Gavrilo... )

                        Ne znam u kojem servisu su ti tako rekli, ali sa tvojom garancijom u krajnjoj instanci ima veze uvoznik-zastupnik, a ne servis, koji je tu "manuelni rad", tj. nemaju oni sta da budu "veci Katolici od Pape", i da oni ne priznaju garanciju. Priprijeti sudom, jer si sa 2 razlicita vjestaka saobracajno-tehnicke struke utvrdio da takvo ostecenje nije moglo nastati normalnom exploatacijom automobila, a da je nenormalno koristen, vidjelo bi se i na drugim mjestima, te da ces ici na sud ako ne obave svoju duznost, i da ce oni na kraju sve platiti, i sudjenje, i 15 raznih vjestaka sa njihovim dnevnicama i ostalim troskovima... I da jos budu sretni sto ti se to dogodilo na maloj brzini, pa nisi unistio auto udarcem u nesto (i jos gore stvari, hvala Bogu...), inace bi od njih potrazivao nadoknadu za kompletno unisten automobil.

                        Jos jedan scenario mi pada na pamet, koliko je puta auto bio u tom servisu na redovnim radovima ? Koliko je kilometara presao otkad si ga kupio ? U servisima nekad znaju svako malo "probati" auto, sto nakon servisa da potvrde da je sve OK nakon servisa, a nekad neki i "onako" probavaju, pod tim izgovorom, a da ti ni ne znas... Moguce je da se pri takvoj voznji u/oko servisa nesto takvo desilo, i da su se usutili kao Zenske spolne p****, i da su ti vratili takav auto... Ne znam da li je to slucaj, ali nije nemoguc, jer sam vidjao 2-3 slucaja udesa sa automobilima neovlasteno izvezenim iz servisa od zaposlenih, da nesto "obave" i sl...

                        U svakom slucaju, konsultuj se stvarno sa nekim ovlastenim sudskim vjestakom, mozda i advokatom koji ima iskustva sa auto bransom, jer oni znaju kako sudstvo funkcionise, i sta se trazi, a sta ne treba spominjati ! Nedavno mi je kolega imao udes (tudjom krivicom) na Focus-u, i dosta toga navedenog od dijelova potrebnih za zamjenu u ovlastenom servisu nisu priznali u osiguranju krivca, pa im je rekao da ce im se javiti njegov advokat sa tuzbom i nalazom sudskog vjestaka... Kada su im se javili na obecani nacin, na kraju su im platili sve sto je trebalo promijenjiti, a on im je izasao u susret utoliko sto je neke radove radio kod majstora koji je jeftiniji od ovlastenog, ali on ima povjerenja u njega...

                        Comment

                        • bax76
                          CBC Senator XXL
                          • 07.11.2006
                          • 605
                          • BG

                          #27
                          Ja licno sam vise puta kao kupac, dobijao, prodate automobile, ili automobile sa servisa, na test voznu...
                          Doduse onu od 10-15 min, ali opet secam se da sam ja insistirao, da zagrejem malo auto, pre nego sto ga opteretim, a prdavac mi je sugerisao da ga odmah stisnem, i da ga malo preteramo preko rupa.
                          Naravno nisam cimao ljudima hladna vozila, posto volim automobile...

                          Ali opet savet svima ne odvajajte se dugo od svojih ljubimaca.

                          Comment

                          Working...
                          X