Originally posted by Delkan
Servo volan na remontu
Collapse
X
-
Eto mene posle popravke !
Majstor je bio u pravu, PUMPA je bila zrela za remont. Uzrok ? Najverovatnije fabricko ili mnogo staro ulje u servo sistemu koje prethodbi vlasnik(ci) nisu menjali. Kada je rastavio pumpu, delovi turbine nisu bili vise okrugli vec elipsasti, bas pojedeni. Tako da je promenio sve pokretne delove u njoj, sastavio je, zamenio ulje u sistemu i . . . niste se vise ne cuje ! naravno volan postao i za nijansu laganiji i precizniji ! Posto se ona vise ne cuje, ponovo sam otkrio stari dobri zvuk Lancijinog zadnjeg lonca !
Inace se na pumpi radilo dva dana, (zato se javljam tek sad) i kostalo me 125 EUR. Znaci "ruke", delovi, dva puta promenjeno ulje zbog sto boljeg ispiranja od opljaka od lose pumpe.
Facit : Ono sto moze zujati jeste pumpa, letva moze smo sisti ( kao busna guma ) i to neki od ventila na servo glavi. Inace prva sumnja u pumpu je meni potekla od clanka o servo upravljanju procitanom u " Auto Svetu " iz 2004 godine. Tamo sam prvi put procitao dijagnozu u zujanju kao znaku u losem stanju pumpe. I ispostavilo se da je tako .
Hvala svima na postovima i zelim sto manje ZZZZZZZZZZ !
Comment
-
Comment