Restauracija-za svoju dusu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    Restauracija-za svoju dusu!

    Mesecima se lomim da se prihvatim izazova i zapocnem sredjivanje nekog old timera.Pitanje je samo za sta se odluciti? Sveo sam izbor na par modela:
    1.Ford Taunus coupe
    2.Opel Ascona B coupe
    3Ford Capri
    4Opel Manta
    Bitno mi je i to da auto ima 2 vrata i zadnju vucu jer je to pravi filing za voznju.Nekada sam vozio Taunusa i Asconu B i ostalo mi je brdo delova koje bih mogao da iskoristim.Takodje sa mehanikom kod tih modela stojim odlicno jer sam ih sam odrzavao pa cak i radio generalke.Nekada sam se bavio auto-lakiranjem a brat mi je auto limar tako da bih u tim radovima imao podrsku
    Zanimaju me vasa iskustva,misljenje,sugestije i kritike.Koliko se isplati taj sport i na sta obratiti paznju prilikom nabavke vozila koje bih sredio.Pretpostavljam da je naj bitnije da auto bude u fabrickom-izvornom stanju i da nije vec bio lupan,varen i nesto budzen.Hajde ljudi,treba mi moralna podrska
  • yiipi
    CBC Veteran
    • 08.05.2008
    • 120
    • Beograd

    #2
    Re: Restauracija-za svoju dusu!

    Ja bih radio Forda jer znam da delovi postoje i to kvalitetni a uz to chak i konverzija na injection. Capri je po mom mishljenju dobra stvar . V4 motor malo trosi a ima dobar obrtni moment ... a i moj ford stari nikad se ne kvari , samo to koshta mnogo "vremena" ...

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #3
      Re: Restauracija-za svoju dusu!

      Imao sam Taunusa kog sam havarisao a ostao mi je motor 2.0 v6 koji je presao oko 130hkm tako da bih njega mogao da upakujem u nekog Taunusa ili Capria,posto su mehaniski identicni.

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Re: Restauracija-za svoju dusu!

        Recimo,nesto od ovoga?
        http://www.polovniautomobili.com/oglas8 ... aunus_tc1/
        http://www.polovniautomobili.com/oglas7 ... pel_manta/
        http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... t_model_d/

        Comment

        • Marcus
          CBC Senator XXL
          • 19.10.2007
          • 631
          • Novi Beograd - B62

          #5
          Re: Restauracija-za svoju dusu!

          Ako gledas opel mantu, gledaj da to bude prva verzija, odnosno manta A... Mnooooogo dobro moze da ispadne kad se restauira, a ima i onaj muscle car look... Moze jos i neki stari capri, al mislim da je manta isplatljivija...

          U svakom slucaju, moj izbor bi bio Manta A... A ovo je neki pravac sredjivanja, sem ako neces da je vratis u skroz fabricko stanje... http://robson.m3rlin.org/cars/wp-conten ... 1-copy.jpg

          Comment

          • Uzelac
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2006
            • 1717
            • munZe

            #6
            Re: Restauracija-za svoju dusu!

            Meni se manta najvise dopada od pomenith prevoza.
            Sa C20XE motorom... brrr
            work in progress

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              #7
              Re: Restauracija-za svoju dusu!

              Moj glas ide za Caprija
              Prvo, zbog toga sto ga imam ( Mk1 1970 god ) a drugo jer je ( kao i svi Fordovi ) veoma kompatibilan sa ostalim modelima po pitanju delova. Osim toga, delovi za Caprija su nesto jeftiniji nego za ostale modele te klase a podrska ( ebay, specijalizovani sajtovi ) je odlicna.

              Cak i da kreces u neki restomod fazon, oldtimer look a moderne perofrmanse, Capri je jeftinija a bolja opcija jer moze da proguta trapove, motor i menjac iz Sierre su male prepravke pa cak i moderne Zetec motore i sl...

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #8
                Re: Restauracija-za svoju dusu!

                Moze li u Capri-Taunus motor od 2.8l iz scorpia ili siere xr4? Jedan decko iz Cente je u Cortinu 1.3 ubacio neki motor od 3.2l (americki ili australijski) na original menjac i diff.Auto izgleda bas muscle i kaze da iz mesta do 130 moze da pojede BMW M3 ali nece da ide preko 140km/h,valjda zbog prenosa.

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #9
                  Re: Restauracija-za svoju dusu!

                  Moze, 2.8 V6 je cest motor za ubacivanje i to se vrlo cesto radi, samo malo proguglaj. Mislim, u Capri moze sta hoces, bez problema stavljaju V8 motore a ceste konverzije su ili moderniji V6 ( 2.8 ili 2.9 ) ili Cosworth YB turbo.

                  Medjutim, samo ubacivanje motora nije nikakav problem, a menjac, kardan, differencijal i zadnje vesanje su veci izazovi i tu mora da se obrati posebna paznja.

                  Inace, kod Caprija ( pogotovo kod Mk1 ) ti ne treba neka velika snaga da bi imao brz auto jer je sam Capri prilicno lak ( oko 900kg ). Ovaj lik je ubacio 2.0 sa 150 ks ( Sierra valjda ) i dobio ove performanse :




                  Dakle, prilicno mild konverzija, bez nekih velikih prepravki i ojacavanja a mnogo paljenja guma za te pare...

                  Comment

                  • The Punisher
                    CBC Senator XXL
                    • 01.03.2006
                    • 503
                    • Beograd Wozhdovatz
                    • Ford Taunus TC1

                    #10
                    Re: Restauracija-za svoju dusu!

                    Izgleda da je Capriju/Taunusu dovoljno sasvim 150 KS.
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                    Comment

                    • Uzelac
                      CBC Senator XXL
                      • 03.12.2006
                      • 1717
                      • munZe

                      #11
                      Re: Restauracija-za svoju dusu!

                      Cisto digresija.

                      Za voznju i paljenje guma u mestu 150ks/900kg ce posluziti.
                      Ipak ja se ne bih slozio da je to dovoljno tek sa 200-250ks po toni
                      U Fordovom recniku znaci 2.0 Turbo iz Coswortha ili neki V6 od 3+ litara zapremine.
                      Slicno je za Mantu, C20XE, C20LET ili X30XE
                      work in progress

                      Comment

                      • Cherokee_NS
                        CBC Senator XXL
                        • 08.02.2009
                        • 802
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: Restauracija-za svoju dusu!

                        Au, ovde se doslo od dovodjenja u fabricko stanje do extremnog tjuninga ... Naravno, ipak je ovo Cannonball - Where Real Tuners Live

                        Mozda i ovako nesto - ovo je valjda Kaddet C (slab sam sa oznakama) i V6 iz Omege http://www.youtube.com/watch?v=IL1Bv7_32uc

                        Video ovaj auto, moze se reci da je ok uradjen, jedino sto su usrali sa bojom
                        Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                        Comment

                        • Uzelac
                          CBC Senator XXL
                          • 03.12.2006
                          • 1717
                          • munZe

                          #13
                          Re: Restauracija-za svoju dusu!

                          Originally posted by Cherokee_NS
                          Au, ovde se doslo od dovodjenja u fabricko stanje do extremnog tjuninga ... Naravno, ipak je ovo Cannonball - Where Real Tuners Live
                          Punisher provocira, gde dovoljno 150ks
                          work in progress

                          Comment

                          • zli mario
                            CBC Član
                            • 19.05.2005
                            • 90
                            • novi sad

                            #14
                            Re: Restauracija-za svoju dusu!

                            bio sam jednom prilikom u centi
                            video ford neki ,crven sa sarama preko auta
                            ima neki 6 cyl redni motor
                            ako je to taj,a mislim da jeste otidji da vidis auto,pa onda prosudi moze li protiv m3

                            da se razumemo kadett gsi 16v je tvrd orah za vecinu auta,a ne nesto brze
                            niste gore od sporog kompjutera
                            i sporog interneta

                            Comment

                            • Marcus
                              CBC Senator XXL
                              • 19.10.2007
                              • 631
                              • Novi Beograd - B62

                              #15
                              Re: Restauracija-za svoju dusu!

                              Ume i kadet C jako lepo da izgleda, kao sto ga je decko kod nas uradio...

                              http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4332_n.jpg


                              Comment

                              Working...
                              X