Restauracija-za svoju dusu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #16
    Re: Restauracija-za svoju dusu!

    Originally posted by zli mario
    bio sam jednom prilikom u centi
    video ford neki ,crven sa sarama preko auta
    ima neki 6 cyl redni motor
    ako je to taj,a mislim da jeste otidji da vidis auto,pa onda prosudi moze li protiv m3

    da se razumemo kadett gsi 16v je tvrd orah za vecinu auta,a ne nesto brze
    To je taj,crveni sa vatrom i kosturskom glavom u plamenu.Moj brat iz Cente ga je farbao i bas sam se zatekao tu kad ga je sklapao.Da li moze u startu da otkaci M3,to stvarno ne znam,on je to pricao mom bratu a ovaj meni.

    Comment

    • The Punisher
      CBC Senator XXL
      • 01.03.2006
      • 503
      • Beograd Wozhdovatz
      • Ford Taunus TC1

      #17
      Re: Restauracija-za svoju dusu!

      Originally posted by Uzelac
      Originally posted by Cherokee_NS
      Au, ovde se doslo od dovodjenja u fabricko stanje do extremnog tjuninga ... Naravno, ipak je ovo Cannonball - Where Real Tuners Live
      Punisher provocira, gde dovoljno 150ks
      Zbog jeftine registracije
      https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #18
        Re: Restauracija-za svoju dusu!

        Nacuo sam da ce old timeri moci da se registruju kvartalno jer,uglavnom,sluze za parade i skupove ljubitelja koji se odrzavaju uglavnom u letnjim mesecima.Mislim,stvarno je glupo placati punu registraciju za auto koji ce 10 meseci da stoji u garazi.

        Comment

        • zli mario
          CBC Član
          • 19.05.2005
          • 90
          • novi sad

          #19
          Re: Restauracija-za svoju dusu!

          bilo bi dobro da se tako registruje
          mislim da je to u evropi normalna stvar
          mada kod nas je sve naopako

          ne znam da li si isao da pogledas neki auto?
          mislim da ce biti jako tesko naci dobar primerak
          dosta tih auta je doslo do seoskih majstora koji su farbali nogama i ima po autu gita kao da ga je pijani moiler bacao

          iz iskustva znam da kola nazalost samo na slici izgledaju dobro,a kada dodjes onda rasulo

          treba dosta truda za ovo,najveci je problem limarija i farbanje
          treba rasturiti bukvalno ceo auto pa smirglati dok ti oci ne pobele pa onda jos malo

          ipak treba auto dobro da izgleda,pa onda bi dosao na red trap,i enterijer ,pa na kraju motor

          pored truda kojeg treba imati neiscrpno,treba i para i to cini mi se podosta

          ne znam sa kakvim budzetom si mislio da napravis auto ali da bude bas posteno napraavljeno,treba dosta

          inace gdin doticni iz cente je na motor od 6 cyl stavio karburatore od honde cbr 600 tj 4 kom,i na to plin,ako taj auto uopste ima bar 3 metra pored m3 ja evo de sam
          znas kako ide:svi su najbrzi u svomm selu
          niste gore od sporog kompjutera
          i sporog interneta

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #20
            Re: Restauracija-za svoju dusu!

            Svaki ciga svoga konja hvali
            Nisam jos nista gledao,mnogo gadno vreme za setnju.
            Imam u dvoristu Ford Escort MK1 iz 1971god. karavan sa 2 vrata.Auto je u fabrickom stanju,nikad farban a nije ni truo nesto posebno.Jedini problem je sto jos uvek ima Zagrebacke tablice jos iz doba SFRJ.Moj cale ga je kupio 1991 god. i onda se zaratilo tako da vise nikad nismo nasli vlasnika i auto se ne vozi vec 20 god. Gledam ga,ima lepu liniju za dalji rad ali mogu samo da ga gledam Hteo sam da u njega ubacim V6 iz Taunusa ali sta mi vredi kad nesmem da ga vozim.

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              #21
              Re: Restauracija-za svoju dusu!

              Ja hocu mog Caprija da uradim prema stock specifikacijama, nista vise i nista manje. Doduse, posto je 1300 a sa 52 ks se vuce po putu kao prebijen pas, kupio sam 1700 HC motor ( 75-80ks ) iz drugog Caprija koji sasvim lepo odgovara svakodnevnoj normalnoj voznji i krstarenju auto putem.

              Mislim da bi svaka restauracija trebala da ide u pravcu vracanja u originalno ili sto originalnije stanje. Naravno, interesantni su restomodovi i moderni motori u starim pixlama ali ako je auto redak, onda je jedina opcija originalnost. To mu, na kraju krajeva i podize cenu.

              Recimo, kod Caprija Mk1, dobri primerci se mogu izbrojati na prste jedne ruke ( bukvalno ) a budzeva koji su posli naopako ima koliko hoces...


              @ gorans

              Postoje neke indikacije da ce uskoro doci do registracije oldtimera na pola godine, 3 meseca i sl. Sa druge strane, preporucujem ti da se obratis Muzeju oko tog Escorta, postoji sansa da auto dobije nase tablice i to legalno.

              Posto me taj Escort jako interesuje, nikad ga nisam video uzvio, da li bi bio ljubazan pa okacio sliku ovde ili na oldtajmere.rs ( http://www.oldtajmeri.rs/phpbb3/viewtop ... start=3400 )

              Hvala!

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #22
                Re: Restauracija-za svoju dusu!

                Videcu sutra da ga slikam,posto u mrak odlazim na posao i u mrak se vracam Posto sam nekada imao i Taunusa i Asconu B mogu reci da je Taunus kvalitetniji,robustniji i nekako cvrsci auto.Na limariji mozes eksere da ispravljas.Jednom prilikom na ispracaju kod komsije,nas 4 smo se popeli na haubu i igrali uz trubace,toliko da smo mu skroz sabili prednje opruge a kada smo sisli hauba je bila citava.Ascona mi je nekako upravljvija i povoznije,preciznija kroz krivine i pogodnija za drift ali je limarijski uzasno mekana i podlozna truljenju.Pretpostavljam da je tako i u poredjenju Capri-Manta.Za,nedaj boze,neki sudar i tu mi ford deluje daleko bezbedniji od Opela.
                Kod tih starih Opela i Fordova mi se svidja sto su pogodni za ubacivanje raznih motora iz novijih modela.

                Comment

                • gorans
                  CBC Senator XXL
                  • 09.03.2010
                  • 1525
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Restauracija-za svoju dusu!

                  Evo ga Escort koji stoji 20god i Taunus koji stoji 8god.







                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    #24
                    Re: Restauracija-za svoju dusu!

                    Hvala ti na slikama, Escort Mk1 Van mi je skroz cool auto a nikad ga nisam video uzivo!

                    Comment

                    • kuntalo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2007
                      • 342
                      • Predgradje

                      #25
                      Re: Restauracija-za svoju dusu!

                      Escort je kul, ali Taunus je kulji... Šteta samo što je izubijan, može li se to izvući da liči (i funkcioniše) na originalno stanje?

                      He, evo kako bi izgledao...
                      Save the Panda!

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #26
                        Re: Restauracija-za svoju dusu!

                        Taunus bi mogao da se sredi ali se ne isplati,vise bih voleo da nadjem nekog celog Inace,u tog Taunusa me je udario neki klinac sa Mondeom jer je mislio da mu ja dolazim sa sporednog puta a ja sam bio na glavnom.Dobro je,mogao je da me ubije.Posle uvidjaja sam ga dovezao do kuce (oko 30km) jedino mi je bilo hladno bez prozora (nova godina) i zadnji kraj je par puta hteo da me obidje posto mi je iskrivio zadnju osovinu i zadnji levi tocak je otisao u levo.

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #27
                          Re: Restauracija-za svoju dusu!

                          Kapri je tu najinteresantniji za voznju , jer najvise naginje sportskoj voznji , a taunus je najudobniji i za krstarenje posto njegovo vesanje i ne voli mnogo krivine . Osecaj u manti B mi i nije neki ,a za askonu ne znam nisam je vozio .
                          U te matore bordove moze staviti citav dijapazon motora i menjaca bez okakvih prpepravki , samo treba da nadjes pravu kombinaciju fabrickih delova .
                          Pominjao si da li moze 2.8 motor u taunusa . Taj motor ima isti blok kao i taj 2.0 v6 koji imas , drugim recima spolja su skoro identicni po gabaritima i koriste iste nosace motora , isti menjac , i gomilu drugih stvar . Cosworth YB motro 200+ks je u osnovi OHC ili ti pinto blok koji je isao u svakoj starom rwd evropskom fordu . Ford ima standardne rupe na mootrima i menjacima tako da svaki motor mozes zasrafiti na svaki menjac , ima smao razlike da li je 4 ili 6 cil . Ovo pravilo ne vazi za novije motore koji su mazdinu .
                          U taunusa/kaprija mozes staviti 7 razlicitih familija motora , koja svaka za sebe ima bar 3 varijante . Npr . 1.3,1.6,1.8,2.0 OHC ( ovoj familiji pripada i coswort ) , zatim matore v4 i kent motore , pa v6 od 2.0 pa do 2.9 24v ( kao i americka verzija od 4.0 ) , DOHC motore iz siere i skorpiona , i njihov deritat od 150 ks iz RS2000 eskorta , pa 16v zetec motori iz eskorta i mondea . Mozes i 1.8 TD motor da stavis . Menjac ima bar 5 varijanti , i od kojih mozes 2 petostepena razlicita menjaca da stavis . Takvu kompatibilnost delova neces naci kod opela . XE 16v je super motor ,ali imas pase samo na menjac od omege 16v
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • Uzelac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2006
                            • 1717
                            • munZe

                            #28
                            Re: Restauracija-za svoju dusu!

                            Za mantu se za male pare moze naci X30XE (v6 3.0 iz Opel Omege) sa menjacem. 300-500e zavisno od stanja i legalnosti.
                            Izuzetno lagan i prilicno kvalitetan motor.
                            O tome kako bi takva Manta isla ne treba pricati
                            work in progress

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Restauracija-za svoju dusu!

                              @Van
                              Svaka cast na poznavanju materije
                              @Uzelac
                              Slazem se da bi takva Manta isla ko sam djavo jer sam imao priliku da provozam prosle godine od rodjaka iz Austrie Mantu 2.0 GT/E Irmsher u fabrickom stanju.
                              Za sad ne kupujem nista ali pratim sugestije i predloge.Hvala svima

                              Comment

                              Working...
                              X