2,3 milijuna proizvedenih
Cijela je gama obnovljena 1968. godine. Uz izgled, dvostruka svjetla i još neke detalje, Coupe i Spider modeli dobivaju još jači motor – 52 KS iz 903 ccm. Uz to, Fiat je ponudio i kupcima limuzine sportsku vožnju u modelu Special: motor od 47 KS, sportski volan i široke gume. Priča završava 1971. godine za Coupé, 1972. za limuzinu, a 1973. za Spider. Prodano je ukupno otprilike 2.3 milijuna jedinica ovih genijalnih i zaraznih talijanskih macchina koji i danas kod mnogih pobuđuju jednake osjećaje kao i prije 40 godina.
Familiare – može i sa šestero!
Uz tri navedena modela Fiat je 1965. godine predstavio i nasljednika legendarnog modela 600 Multipla. Familiare je, kako i samo ime kaže, bio namijenjen obiteljima odnosno svima koji trebaju pravi ljudski transporter. Tri reda sjedala ili šest osoba mogao je primiti ovaj transporter. Sklapanjem pojedinih sjedala prostor se mogao prenamijeniti u tovarni što je itekako odgovaralo mnogim Talijanima. Na osnovi ovog talijana Zastava je kasnije proizvodila kombi koji je postao uobičajena slika na ulicama Jugoslavije 70-ih i 80-ih godina.
Cijela je gama obnovljena 1968. godine. Uz izgled, dvostruka svjetla i još neke detalje, Coupe i Spider modeli dobivaju još jači motor – 52 KS iz 903 ccm. Uz to, Fiat je ponudio i kupcima limuzine sportsku vožnju u modelu Special: motor od 47 KS, sportski volan i široke gume. Priča završava 1971. godine za Coupé, 1972. za limuzinu, a 1973. za Spider. Prodano je ukupno otprilike 2.3 milijuna jedinica ovih genijalnih i zaraznih talijanskih macchina koji i danas kod mnogih pobuđuju jednake osjećaje kao i prije 40 godina.
Familiare – može i sa šestero!
Uz tri navedena modela Fiat je 1965. godine predstavio i nasljednika legendarnog modela 600 Multipla. Familiare je, kako i samo ime kaže, bio namijenjen obiteljima odnosno svima koji trebaju pravi ljudski transporter. Tri reda sjedala ili šest osoba mogao je primiti ovaj transporter. Sklapanjem pojedinih sjedala prostor se mogao prenamijeniti u tovarni što je itekako odgovaralo mnogim Talijanima. Na osnovi ovog talijana Zastava je kasnije proizvodila kombi koji je postao uobičajena slika na ulicama Jugoslavije 70-ih i 80-ih godina.

Comment