Svi Evropski automobili godine 1964-2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    Svi Evropski automobili godine 1964-2003

    1964. - Rover 2000 (76 bodova)


    Model 2000 proizveden je u značajnom broju s obzirom da je Rover bio maloserijski proizvođač. Originalna šasija (neovisan prednji ovjes, De Dion stražnja osovina, stražnji pogon) s odličnom udobnošću i upravljivošću, kasnije je dobila 3.5 litarski V8 motor. Dvolitarski četverocilindarski motor sa 91 KS bio je najslabija točka ove privlačne limuzine srednje klase (4.53 m), premda je TC izvedba sa 110 KS postizala mnogo bolje performanse.

    2. mjesto - Mercedes 600 (65 bodova)
    3. mjesto - Hillman Imp (31 bod)

    1965. - Austin 1800 (78 bodova)


    Prednji pogon i poprečno postavljeni motor bili su zaštitni znakovi BMH-a u 60-ima, osobito nakon proslavljene tradicije Minija. Premda 1800-ica nije bila briljantna poput malog Minija, nudila je prostranu i praktičnu unutrašnjost te prtljažnik od 480 litara, što je bio odličan rezultat s obzirom na ukupnu težinu od tek 4.24 metra. Austina 1800 pokretao je 1.8 litarski motor snage 87 KS.
    2. mjesto - Autobianchi Primula (51 bod)
    3. mjesto - Ford Mustang (18 bodova)

    1966. - Renault 16 (98 bodova)


    Kao zamjenu za Fregatu, model ograničenog uspjeha sa stražnjim pogonom, Renault je svom novom top modelu ugradio prednji pogon. Kasnije se taj mehanički sklop ugradio u Alpineovu berlinettu. Neobičan je bio pristup inače prostranom prtljažniku. Renault 16 su pokretala dva četverocilindarska motora - 1.5 litarski sa 55 i 1.6 litarski sa 83 KS.

    2. mjesto - Rolls Royce Silver Shadow (81 bod)
    3.mjesto - Oldsmobile Toronado (59 bodova)

    1967. - Fiat 124 (144 bodova)


    Premda je zadržao u proizvodnji manji model 1100, Fiat je istovremeno predstavio pristupačan i praktičan model. Kutijaste limuzine sa četvora ili karavani s petora vrata nisu imali povoljan aerodinamički koeficijent, ali nudili su prtljažnike od 385 do 570 litara u dužini od tek 4.03 metra. Pogon je bio na stražnji, a imali su i diskove na sva četiri kotača. Pokretali su ih 1.2 (60 KS), 1.4 (70 KS) i kasnije 1.4 litarski motori sa 90 KS (Coupe/Spider).

    2. mjesto - BMW 1600 (69 bodova)
    3. mjesto - Jensen FF (61 bod)

    1968. - NSU Ro 80 (197 bodova)


    Ova dugačka (4.78 m) i brza limuzina impresionirala je elegantnim dizajnom i luksuzom. Tehničko remek-djelo NSU-a bio je kompaktni Wankel motor sa dva rotora i 115 KS koji se, doduše, kasnije pokazao rastrošnim i nepouzdanim. Tvrtka NSU nikad se nije oporavila od tog neuspjeha i naposljetku je nestala kroz 'spajanje' s Audijem, unutar VW grupe.
    2. mjesto - Fiat 125 (133 boda)
    3, mjesto - Simca 1100 (94 bodova)

    1969. - Peugeot 504 (119 bodova)


    Pininfarinina elegancija, uglađenost i klasicizam ponovno su kombinirani kako bi nastao Peugeot blizak njemačkim automobilima. Ova limuzina (4.49 m) sa stražnjim pogonom nudila je vrlo dobru udobnost i vozne karakteristike, zahvaljujući neovisnom ovjesu i kočionim diskovima na sva četiri kotača. Kasnije su se pojavile i karavan, coupe te kabrio izvedbe.
    2. mjesto - BMW 2500/2800 (77 bodova)
    3. mjesto - Alfa Romeo 1750 (76 bodova)

    1970. - Fiat 128 (235 bodova)


    Uspjeh ovog automobila ležao je u činjenici da se radilo o prvom modernom Fiatu u dugo vremena. U početku su postojale limuzinske izvedbe s dvoja i četvora vrata te karavan s troja vrata i 370 litarskim prtljažnikom, ponudu je kasnije proširio i Sportcoupe. Nudio se sa dva četverocilindarska motora - 1.1 litarskim sa 55 te 1.3 litarskim sa 75 KS.
    2. mjesto - Autobianchi A112 (96 bodova)
    3. mjesto - Renault 12 (79 bodova)
    www.arcs.org.rs/forum
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    1971. - Citroen GS (233 bodova)

    Novinari su entuzijastično hvalili Citroenov aerodinamični hatchback i karavan pokretan boxer motorom i prednjim pogonom. Hidropneumatski neovisni ovjes bio je prvi put ugrađen u automobil ove veličine (4.12 m) i jedan od razloga za izvanredno držanje ceste. Performanse su bile ograničene s obzirom da su 1.0 i 1.2 litarski četverocilindarski boxer motori razvijali 55, odnosno 60 KS.
    2. mjesto - Volkswagen K 70 (121 bod)
    3. mjesto - Citroen SM (105 bodova)

    1972. - Fiat 127 (239 bodova)

    Fiatova moderna tehnika prenesena je iz modela 128 u pristupačniji segment kako bi se postigla velika prodaja. Model 127 nudio je dovoljno prostora i dobar prtljažnik u samo 3.6 metara dužine, kao i vrlo dobro ponašanje na cesti. Prodavao se kao hatchback u izvedbama s dvoja ili troja vrata, a kasnije je razvijen i model s četvora, odnosno petora vrata. Motor je bio obujma 0.9 litara i snage 47 KS.
    2. mjesto - Renault 15/17 (107 bodova)
    3. mjesto - Mercedes 350 SL (96 bodova)

    1973. - Audi 80 (114 bodova)

    Audi je predstavio 80-icu gotovo godinu dana prije nego što je Volkswagen lansirao Passata. Pobijedivši Peugeotovu slatku 5-icu s razlikom od samo 5 bodova, 80-ica je napravila čuda u pogledu podizanja Audijevog imidža. Ova limuzina sa dvoja ili četvora vrata bila je izuzetno lagano u odnosu na dimenzije (4.24 m), tako da je u kombinaciji s 1.3 i 1.6 litarskim motorima postizala vrlo dobre performanse.
    2. mjesto - Renault 5 (109 bodova)
    3. mjesto - Alfa Romeo Alfetta (95 bodova)


    1974. - Mercedes 450S (115 bodova)

    Premda je S klasa predstavljena još 1972. godine, novi veliki Mercedes (5 metara) bio je preteča moćnim 450 SE/SEL izvedbama koje su predstavljene sljedeće godine. Ovo je bio prvi moderno dizajnirani automobil iz Stuttgarta, što je vidljivo po poprečno, umjesto klasično uzdužno, postavljenim svjetlima. Najsvjetlija točka bile su performanse za koje je zaslužan 4.5 litarski V8 s ubrizgavanjem goriva i više od 200 KS.
    2. mjesto - Fiat X 1/9 (99 bodova)
    3. mjesto - Honda Civic (90 bodova)

    1975. - Citroen CX (229 bodova)

    Nakon dvadeset godina postojanja legendarnog ID/DS-a, Citroen je predstavio još jedno dizajnersko iznenađenje, ovaj put ne toliko nekonvencionalno. Dizajn je ponovno bio podređen aerodinamici, a poboljšani hidropneumatski ovjes nudio je još veću udobnost, odlične vozne karakteristike i podizanje, odnosno spuštanje karoserije u vidu smanjenja otpora zraka.
    2. mjesto - Volkswagen Golf (164 bodova)
    3. mjesto - Audi 50 (136 bodova)
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #3
      1976. - Simca 1307/1308 (192 boda)

      Proizveden pod kontrolom Chryslera, ovaj je automobil bio top model u ponudi Simce. Dizajn je bio privlačan, hatchback izvedba praktična, a dobri su bili i ponuda prostora te obujam prtljažnika. Automobil je nudio i dosta užitka u vožnji i sigurne vozne karakteristike. Doduše, 1.3 i 1.4 litarski motori bili su zastarjeli i nudili su ograničene performanse i nešto višu potrošnju.
      2. mjesto - BMW 316-320 (144 bodova)
      3. mjesto - Renault 30 TS (107 bodova)

      1977. - Rover 3500 (157 bodova)

      Nalazeći se u sredini BLMC grupe, između prestižnog Jaguara i ostalih prozaičnijih proizvođača, Rover je morao stvoriti spasonosni model.
      Prodaja po izuzetno niskoj cijeni nije trajala, ali ovaj je veliki automobil neovisno o tome osvojio srca novinara i kupaca svojim dopadljivim dizajnom, dobrim ponašanjem na cesti i snažnim potiskom iz starog V8 motora.
      2. mjesto - Audi 100 (138 bodova)
      3. mjesto - Ford Fiesta (135 bodova)

      1978. - Porsche 928 (261 bod)

      Porsche je svim snagama osmišljao i razvijao automobil izvanrednih karakteristika koji bi zamijenio tehnički zastarjelu 911-icu. Upitne točke veterana riješene su prednjim smještajem motora, vodenim hlađenjem, dobrim rasporedom težine i ponašanjem na cesti koje je činilo brzu vožnju znatno lakšom i predvidljivom. Usprkos aluminijskom 4.5 litarskom V8 motoru i osvojenoj tituli, 928-ice nije uspjela naslijediti mitsku 911-icu.
      2. mjesto - BMW Serije 7 (231 bod)
      3. mjesto - Ford Granada (203 bodova)

      1979. - Simca/Chrysler Horizon (251 bod)

      Rođen kao Chrysler Simca Horizon i kasnije poznat kao Talbot Horizon, ovo je bio posljednji novi model francuskog proizvođača pod kontrolom Chryslera prije no što ga je preuzela grupacija PSA. Horizon je bio praktičan i jednostavan automobil, hvaljen zbog kompaktnosti, udobnosti vožnje i sigurnih voznih karakteristika - značajki po kojima je Simca postala poznata.
      2. mjesto - Fiat Ritmo (239 bodova)
      3. mjesto - Audi 80 (181 bod)

      1980. - Lancia Delta (369 bodova)

      Oblikovana u dizajnerskoj kući Giugiaro, Delta je trebala biti prvi automobil s uzdužno kliznom stražnjom klupom. Ipak, taj je detalj izostavljen u produkcijskoj izvedbi pa je Delta nedostatak prtljažnog prostora nadoknadila prostranom kabinom. Kasnije je ovaj automobil postao svjetski poznat tijekom Lanciainog nastupa na svjetskoj prvenstvu u rallyju.
      2. mjesto - Opel Kadett (301 bod)
      3. mjesto - Peugeot 505 (199 bodova)
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Sasha
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 4126
        • Novi Sad

        #4
        1981. - Ford Escort (326 bodova)

        Za potpuno novi model s poprečno smještenim motorom i prednjim pogonom, Ford je odlučio zadržati slavno ime koje se identificira sa stražnjim pogonom i velikim uspjehom na trkaćoj/rally sceni. Premda se nije odlikovao sportskim voznim karakteristikama, Escort je bio solidan, svakodnevno upotrebljiv automobil povoljne cijene.
        2. mjesto - Fiat Panda (308 bodova)
        3. mjesto - Austin Metro (255 bodova)

        1982. - Renault 9 (335 bodova)

        R9 svakako nije bio prvi moderni, kompaktni automobil iz Renaulta, no ova limuzina sa četvora vrata bila je puno bolje prihvaćena od R14 hatchbacka. Funkcionalnost, udobnost i solidne vozne karakteristike bile su najsvjetlije točke Renaulta 9, dok je dostupnost peterobrzinskog ručnog mjenjača u pristupačnom automobilu tada bila vrlo neuobičajena.
        2. mjesto - Opel Ascona (304 bodova)
        3. mjesto - Volkswagen Polo (252 bodova)

        1983. - Audi 100 (410 bodova)

        Vrlo hvaljen zbog tada izvanredne aerodinamike, novi Audi 100 osvojio je titulu europskog automobila godine te značajno povisio imidž ingolstadskog proizvođača. Potvrđujući da je prednji pogon kompatibilan s velikim dimenzijama, 100-tka je nudila sigurno i zabavno ponašanje u vožnji te, također, postavio nova mjerila u Audiju po pitanju kvalitete.
        2. mjesto - Ford Sierra (386 bodova)
        3. mjesto - Volvo 760 (157 bodova)

        1984. - Fiat Uno (346 bodova)

        Dva izvanredna mala automobila bili su zvijezde ovog izbora 1984. godine. Fiat Uno pobijedio je s malom razlikom i bio izuzetno popularan, ali Peugeot 205 bio je tražen dulje vrijeme. Praktični Uno bio je idealan proizvod za kupce plitkog džepa - nudio je prostranu unutrašnjost, dobro ponašanje na cesti te 0.9 i 1.3 litarske motore.
        2. mjesto - Peugeot 205 (325 bodova)
        3. mjesto - Volkswagen Golf (156 bodova)

        1985. - Opel Kadett (326 bodova)

        Druga generacija Kadetta značajno je poboljšana u odnosu na prethodnika uz zadržavanje većine glavnih komponenata. Stari Opelov 1.2 litarski motor zadržan je u dnu ponude, dok je ostatak motora obnovljen. Sportski 1.8 litarski GSI sa 115 KS predstavljao je vrh ponude, a svojom je zaobljenom karoserijom postigao rekordno niske aerodinamičke koeficijente.
        2. mjesto - Renault 25 (261 bod)
        3. mjesto - Lancia Thema (191 bod)
        www.arcs.org.rs/forum

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #5
          1986. - Ford Scorpio (337 bodova)

          Nakon dvije generacije Granada, Fordov europski odjel promijenio je pristup automobilu više-srednje klase. Dizajn i kvaliteta poboljšani su u odnosu na Granadu. Unutrašnjost je bila vrlo udobna, opremljenost dobra, a performanse u kombinaciji sa 2.9 litarskim V6 motorom odlične. Odlučujući faktor u Scorpionovom osvajanju titule automobila godine, najvjerojatnije je bila serijska ugradnja ABS-a na svim modelima.
          2. mjesto - Lancia Y10 (291 bod)
          3. mjesto - Mercedes 200-300 E (273 bodova)

          1987. - Opel Omega (275 bodova)

          Omega se u Opelovoj ponudi trebala nalaziti ispod Senatora, ali zapravo je imala duži međuosovinski razmak, više prostora u unutrašnjosti i veći prtljažnik od većeg starijeg Opela. Uglađeni ovjes, dobra udobnost i napredna aerodinamika činili su ovaj automobil vrlo ugodnim. Motori su bili četverocilindraši obujma 1.8 i dvije litre te snažni, ali skupi V6 sa 177 KS.
          2. mjesto - Audi 80 (238 bodova)
          3. mjesto - BMW Serije 7 (175 bodova)

          1988. - Peugeot 405 (464 bodova)

          Posuđujući dizajnerske elemente s modela 205, tada novi 405 dobio je ulogu nositelja Peugeotovog imidža. S odlično podešenim ovjesom čak i kod slabijih izvedbi, 405-icu je bilo užitak voziti. Ponuda dobrih benzinskih motora proširena je prvim naprednim turbodizelašem u PSA grupaciji - 1.9 litreni turbodizelaš sa 90 KS predstavljao je početak velikog uspjeha u stvaranju takvih motora.
          2. mjesto - Citroen AX (252 bodova)
          3. mjesto - Honda Prelude (234 bodova)

          1989. - Fiat Tipo (356 bodova)

          Fiat Tipo bio je prilično šokantan u pogledu dizajna. No, odvažnost u dizajniranju ovog visokog hatchbacka rezultirala je novim mjerilima prostranosti u klasi kompaktnih automobila. Mali prtljažnik i osrednji benzinski motori nisu spriječili uspješnost ovog modela koji je osim hrabrog dizajna nudio i sigurne vozne karakteristike i, za Fiatove modele tipičnu, nisku cijenu.
          2. mjesto - Opel Vectra (261 bodova)
          3. mjesto - Volkswagen Passat (194 bodova)

          1990. - Citroen XM (390 bodova)

          S osvojenim maksimalnim brojem bodova od većine sudaca, XM je bez poteškoća osvojio titulu automobila godine. Dobra aerodinamika kombinirana je s odličnim dizajnom talijanskog specijaliste Bertonea. Nova evolucija Hydractive ovjesa s potpunom varijabilnom kontrolom fleksibilnosti i amortizacije nudili su vrhunsku udobnost. Početni problemi s elektronikom onemogućili su veći uspjeh XM-a.
          2. mjesto - Mercedes SL (215 bodova)
          3. mjesto - Ford Fiesta (214 bodova)
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #6
            1991. - Renault Clio (312 bodova)

            Renault je prekinuo dugu ljubavnu aferu s R5-icom kako bi stvorio nešto potpuno novo. Novi mali automobil nije imao samo novo ime, već i odlično pogođen dizajn, kvalitetnu unutrašnjost, prostranu kabinu i prtljažnik te razinu opreme dosad neviđenu u malom automobilu nekog poznatog proizvođača. Clio je gotovo trenutno postao kultni gradski automobil.
            2. mjesto - Nissan Primera (258 bodova)
            3. mjesto - Opel Calibra (183 bodova)

            1992. - Volkswagen Golf (276 bodova)

            Bestseller još od predstavljanja prve generacije tijekom 70-ih godina, Volkswagenov Golf odigrao je ključnu ulogu u pozicioniranju kompaktne klasu automobila kao najvažnije klase u Europi. Žiri automobila godine nagradio je Golf titulom najboljem tek u njegovoj trećoj generaciji, premda je on odavno zreo i nadasve kvalitetan automobil.
            2. mjesto - Opel Astra (231 bodova)
            3. mjesto - Citroen ZX (213 bodova)

            1993. - Nissan Micra (338 bodova)

            Premda sastavljena u Velikoj Britaniji, Micra je postigla veliki uspjeh u Europi - postala je prvi europski automobil godine dizajniran u Japanu. Automobil je osvojio simpatije zahvaljujući oblim, kompaktnim linijama koje su prikrivale stvarnu veličinu (3.7 m), ali i kvaliteti koja je bila dosta visoka za klasu malih automobila.
            2. mjesto - Fiat Cinquecento (304 bodova)
            3. mjesto - Renault Safrane (244 bodova)

            1994. - Ford Mondeo (290 bodova)

            Mondeo je bio treći i najbolji Fordov model koji se izrađivao po principu poprečno ugrađenog motora i prednjeg pogona. Ambiciozni projekt 'svjetskog automobila' podržan je velikim ulaganjima s obje strane Atlantika. Sve karoserijske izvedbe - limuzina, hatchback i karavan - postigle su trenutan uspjeh u Europi.
            2. mjesto - Citroen Xantia (264 bodova)
            3. mjesto - Mercedes C klasa (192 boda)

            1995. - Fiat Punto (370 bodova)

            Čak ni stopostotno novi Volkswagen Polo nije mogao spriječiti Fiat Punto u osvajanju titule automobila godine. Talijanski proizvođač uspio je stvoriti atraktivno dizajniran gradski automobil s prostranom kabinom i velikim prtljažnikom. Ovakav kompaktan, lagan i štedljiv automobil postao je alternativa većim limuzinama.
            2. mjesto - Volkswagen Polo (292 boda)
            3. mjesto - Opel Omega (272 boda)
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • Sasha
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 4126
              • Novi Sad

              #7
              1996. - Fiat Bravo/Brava (378 bodova)

              Talijanski Fiat je u borbi protiv Peugeota 406 osvojio svoj sedmi naslov europskog automobila godine. Razlika u imenovanju i dizajniranju izvedbi s troja i petora vrata pozdravljena je kao svježa promjena, premda je Brava znatno slabije prihvaćena no što je Fiat očekivao. Povoljna cijena, dobri motori i vozne karakteristike te prepoznatljiv dizajn osigurali su pobjedu.
              2. mjesto - Peugeot 406 (363 bodova)
              3. mjesto - Audi A4 (246 bodova)

              1997. - Renault Megane Scenic (405 bodova)

              Renaultova gama Megane kao svoju najveću prednost imala je velik broj karoserijskih izvedbi, no najpopularnija među njima svakako je Scenic verzija koja je otvorila novi segment kompaktnih monovolumena. Odlikovala se dopadljivim dizajnom, prostranom unutrašnjošću i dobrim motorima, kao i povoljnom cijenom.
              2. mjesto - Ford Ka (293 bodova)
              3. mjesto - Volkswagen Passat (248 bodova)

              1998. - Alfa Romeo 156 (454 bodova)

              Još jedan slučaj ljubavi na prvi pogled. Zahvaljujući fenomenalnom dizajnu, vrhunskim voznim karakteristikama i odličnim motorima, upravo je ovaj model spasio Alfa Romeo od propasti i vratio torinsku tvrtku na staru stazu slave. U konačnom glasovanju čak je 40 od ukupno 56 članova žirija dalo Alfi 156 maksimalan broj bodova.
              2. mjesto - Volkswagen Golf (266 bodova)
              3. mjesto - Audi A6 (265 bodova)

              1999. - Ford Focus (444 bodova)

              Ford je svoj novonastali New Edge Design iskoristio u oblikovanju automobila koji će biti predstavnik u najvažnijoj europskoj klasi automobila, onoj kompaktnoj. Focus je pokazao kako nije slučajno osvojio titulu automobila godine te postao najprodavaniji automobil na svijetu. Hvaljen je zbog široke ponude modela, opreme, vrhunske kvalitete i voznih karakteristika.
              2. mjesto - Opel Astra (272 boda)
              3. mjesto - Peugeot 206 (249 bodova)
              www.arcs.org.rs/forum

              Comment

              • Sasha
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 4126
                • Novi Sad

                #8
                2000. - Toyota Yaris (344 bodova)

                Japanski gradski automobil, koji se kasnije počeo proizvoditi u Francuskoj, neobično je, ali dopadljivo dizajniran kako izvana, tako iznutra. Interijer je praktičan i varijabilan - stražnja klupa može se uzdužno pomicati. Yarisa, između ostalog, pokreće jedan od najboljih i najštedljivijih 1.0 litarskih motora uopće, a dostupan je u izvedbama s troja i petora vrata te kao monovolumen Verso.
                2. mjesto - Fiat Multipla (325 bodova)
                3. mjesto - Opel Zafira (265 bodova)

                2001. - Alfa Romeo 147 (238 bodova)

                Nasljednica modela 145/146, Alfa 147 je impresionirala prvenstveno svojim dizajnom, ali i po pitanju kvalitete otišla je daleko naprijed u odnosu na svoje prethodnice. Vrhunske vozne karakteristike zahvaljujući šasiji koja potječe iz 156-ice, odlični motori i raskošna unutrašnjost glavne su odlike uz predivni dizajn.
                2. mjesto - Ford Mondeo (237 bodova)
                3. mjesto - Toyota Prius (229 bodova)

                2002. - Peugeot 307 (286 bodova)

                Među novim automobilima na tržištu 307 je prepoznat od strane ocjenjivačkog suda kao najbolje izbalansiran proizvod. Atraktivan dizajn sličan onome modela 206 u kombinaciji s kvalitetnim i privlačnim interijerom, funkcionalnost, prostranost i visoka praktičnost neke su od dobrih strana koje su odlučile o pobjedniku. Pohvaljen je i HDi motor te izuzetno udoban ovjes.
                2. mjesto - Renault Laguna (244 bodova)
                3. mjesto - Fiat Stilo (243 bodova)

                2003. - Renault Megane (322 boda)

                Druga generacija Meganea krenula je putem svojeg prethodnika, koji je, doduše u izvedbi Scenic također svojedobno proglašen automobilom godine. Megane je ocjenjivački sud impresionirao svojim dizajnom, aktivnom i pasivnom sigurnošću, kvalitetom materijala i izrade, dobrim voznim karakteristikama, kočnicama, 1,9 dCi motorom i mjenjačem sa šest brzina. Manjak prostora na stražnjoj klupi i neizravni električni servo upravljač označeni su kao loše strane Meganea.
                2. mjesto - Mazda 6 (302 bodova)
                3. mjesto - Citroen C3 (214 bodova)
                www.arcs.org.rs/forum

                Comment

                Working...
                X