1964. - Rover 2000 (76 bodova)

Model 2000 proizveden je u značajnom broju s obzirom da je Rover bio maloserijski proizvođač. Originalna šasija (neovisan prednji ovjes, De Dion stražnja osovina, stražnji pogon) s odličnom udobnošću i upravljivošću, kasnije je dobila 3.5 litarski V8 motor. Dvolitarski četverocilindarski motor sa 91 KS bio je najslabija točka ove privlačne limuzine srednje klase (4.53 m), premda je TC izvedba sa 110 KS postizala mnogo bolje performanse.
2. mjesto - Mercedes 600 (65 bodova)
3. mjesto - Hillman Imp (31 bod)
1965. - Austin 1800 (78 bodova)

Prednji pogon i poprečno postavljeni motor bili su zaštitni znakovi BMH-a u 60-ima, osobito nakon proslavljene tradicije Minija. Premda 1800-ica nije bila briljantna poput malog Minija, nudila je prostranu i praktičnu unutrašnjost te prtljažnik od 480 litara, što je bio odličan rezultat s obzirom na ukupnu težinu od tek 4.24 metra. Austina 1800 pokretao je 1.8 litarski motor snage 87 KS.
2. mjesto - Autobianchi Primula (51 bod)
3. mjesto - Ford Mustang (18 bodova)
1966. - Renault 16 (98 bodova)

Kao zamjenu za Fregatu, model ograničenog uspjeha sa stražnjim pogonom, Renault je svom novom top modelu ugradio prednji pogon. Kasnije se taj mehanički sklop ugradio u Alpineovu berlinettu. Neobičan je bio pristup inače prostranom prtljažniku. Renault 16 su pokretala dva četverocilindarska motora - 1.5 litarski sa 55 i 1.6 litarski sa 83 KS.
2. mjesto - Rolls Royce Silver Shadow (81 bod)
3.mjesto - Oldsmobile Toronado (59 bodova)
1967. - Fiat 124 (144 bodova)

Premda je zadržao u proizvodnji manji model 1100, Fiat je istovremeno predstavio pristupačan i praktičan model. Kutijaste limuzine sa četvora ili karavani s petora vrata nisu imali povoljan aerodinamički koeficijent, ali nudili su prtljažnike od 385 do 570 litara u dužini od tek 4.03 metra. Pogon je bio na stražnji, a imali su i diskove na sva četiri kotača. Pokretali su ih 1.2 (60 KS), 1.4 (70 KS) i kasnije 1.4 litarski motori sa 90 KS (Coupe/Spider).
2. mjesto - BMW 1600 (69 bodova)
3. mjesto - Jensen FF (61 bod)
1968. - NSU Ro 80 (197 bodova)

Ova dugačka (4.78 m) i brza limuzina impresionirala je elegantnim dizajnom i luksuzom. Tehničko remek-djelo NSU-a bio je kompaktni Wankel motor sa dva rotora i 115 KS koji se, doduše, kasnije pokazao rastrošnim i nepouzdanim. Tvrtka NSU nikad se nije oporavila od tog neuspjeha i naposljetku je nestala kroz 'spajanje' s Audijem, unutar VW grupe.
2. mjesto - Fiat 125 (133 boda)
3, mjesto - Simca 1100 (94 bodova)
1969. - Peugeot 504 (119 bodova)

Pininfarinina elegancija, uglađenost i klasicizam ponovno su kombinirani kako bi nastao Peugeot blizak njemačkim automobilima. Ova limuzina (4.49 m) sa stražnjim pogonom nudila je vrlo dobru udobnost i vozne karakteristike, zahvaljujući neovisnom ovjesu i kočionim diskovima na sva četiri kotača. Kasnije su se pojavile i karavan, coupe te kabrio izvedbe.
2. mjesto - BMW 2500/2800 (77 bodova)
3. mjesto - Alfa Romeo 1750 (76 bodova)
1970. - Fiat 128 (235 bodova)

Uspjeh ovog automobila ležao je u činjenici da se radilo o prvom modernom Fiatu u dugo vremena. U početku su postojale limuzinske izvedbe s dvoja i četvora vrata te karavan s troja vrata i 370 litarskim prtljažnikom, ponudu je kasnije proširio i Sportcoupe. Nudio se sa dva četverocilindarska motora - 1.1 litarskim sa 55 te 1.3 litarskim sa 75 KS.
2. mjesto - Autobianchi A112 (96 bodova)
3. mjesto - Renault 12 (79 bodova)

Model 2000 proizveden je u značajnom broju s obzirom da je Rover bio maloserijski proizvođač. Originalna šasija (neovisan prednji ovjes, De Dion stražnja osovina, stražnji pogon) s odličnom udobnošću i upravljivošću, kasnije je dobila 3.5 litarski V8 motor. Dvolitarski četverocilindarski motor sa 91 KS bio je najslabija točka ove privlačne limuzine srednje klase (4.53 m), premda je TC izvedba sa 110 KS postizala mnogo bolje performanse.
2. mjesto - Mercedes 600 (65 bodova)
3. mjesto - Hillman Imp (31 bod)
1965. - Austin 1800 (78 bodova)

Prednji pogon i poprečno postavljeni motor bili su zaštitni znakovi BMH-a u 60-ima, osobito nakon proslavljene tradicije Minija. Premda 1800-ica nije bila briljantna poput malog Minija, nudila je prostranu i praktičnu unutrašnjost te prtljažnik od 480 litara, što je bio odličan rezultat s obzirom na ukupnu težinu od tek 4.24 metra. Austina 1800 pokretao je 1.8 litarski motor snage 87 KS.
2. mjesto - Autobianchi Primula (51 bod)
3. mjesto - Ford Mustang (18 bodova)
1966. - Renault 16 (98 bodova)

Kao zamjenu za Fregatu, model ograničenog uspjeha sa stražnjim pogonom, Renault je svom novom top modelu ugradio prednji pogon. Kasnije se taj mehanički sklop ugradio u Alpineovu berlinettu. Neobičan je bio pristup inače prostranom prtljažniku. Renault 16 su pokretala dva četverocilindarska motora - 1.5 litarski sa 55 i 1.6 litarski sa 83 KS.
2. mjesto - Rolls Royce Silver Shadow (81 bod)
3.mjesto - Oldsmobile Toronado (59 bodova)
1967. - Fiat 124 (144 bodova)

Premda je zadržao u proizvodnji manji model 1100, Fiat je istovremeno predstavio pristupačan i praktičan model. Kutijaste limuzine sa četvora ili karavani s petora vrata nisu imali povoljan aerodinamički koeficijent, ali nudili su prtljažnike od 385 do 570 litara u dužini od tek 4.03 metra. Pogon je bio na stražnji, a imali su i diskove na sva četiri kotača. Pokretali su ih 1.2 (60 KS), 1.4 (70 KS) i kasnije 1.4 litarski motori sa 90 KS (Coupe/Spider).
2. mjesto - BMW 1600 (69 bodova)
3. mjesto - Jensen FF (61 bod)
1968. - NSU Ro 80 (197 bodova)

Ova dugačka (4.78 m) i brza limuzina impresionirala je elegantnim dizajnom i luksuzom. Tehničko remek-djelo NSU-a bio je kompaktni Wankel motor sa dva rotora i 115 KS koji se, doduše, kasnije pokazao rastrošnim i nepouzdanim. Tvrtka NSU nikad se nije oporavila od tog neuspjeha i naposljetku je nestala kroz 'spajanje' s Audijem, unutar VW grupe.
2. mjesto - Fiat 125 (133 boda)
3, mjesto - Simca 1100 (94 bodova)
1969. - Peugeot 504 (119 bodova)

Pininfarinina elegancija, uglađenost i klasicizam ponovno su kombinirani kako bi nastao Peugeot blizak njemačkim automobilima. Ova limuzina (4.49 m) sa stražnjim pogonom nudila je vrlo dobru udobnost i vozne karakteristike, zahvaljujući neovisnom ovjesu i kočionim diskovima na sva četiri kotača. Kasnije su se pojavile i karavan, coupe te kabrio izvedbe.
2. mjesto - BMW 2500/2800 (77 bodova)
3. mjesto - Alfa Romeo 1750 (76 bodova)
1970. - Fiat 128 (235 bodova)

Uspjeh ovog automobila ležao je u činjenici da se radilo o prvom modernom Fiatu u dugo vremena. U početku su postojale limuzinske izvedbe s dvoja i četvora vrata te karavan s troja vrata i 370 litarskim prtljažnikom, ponudu je kasnije proširio i Sportcoupe. Nudio se sa dva četverocilindarska motora - 1.1 litarskim sa 55 te 1.3 litarskim sa 75 KS.
2. mjesto - Autobianchi A112 (96 bodova)
3. mjesto - Renault 12 (79 bodova)
Comment