U pitanju je moj 850 sport coupe. Automobil je iz 69, ima 903ccm i 52ks. Auto je bio uradjen i zavrsen pre dve i po godine i igledao je ovako

i sa druge strane

ali limar nije odradio posao kako treba, automobil je lose pripremljen pre nego sto je ofarban. Tako da je vec posle godinu dana poceo na bubri i truli. Limari (svi koji su radili na automobilu u poslednjih 30 godina) nisu sekli truo deo, vec su preko njega varili novu fleku. Tako da na podu je bilo i po 4 sloja trulog lima. A da nepricam da je zadnji "majstor" vario sa limom od kucista racunara! Tako da je nazalost sav trud oko sredjivanja propao.
Tako da se automobil ponovo radi, ali iskljucivo uz moje prisustvo kako bi proverio sta se radi. A onda kad se vec mora da radi palo mi je napamet da napravim custom 850 sport i to tako sto je automobil ubacen motor od alfe, tacnije ceo prednji kraj je ukrojen tako da udje u postojecu karoseriju. Ovo je slika sa ubacivanja alfinog prednjeg kraja u fiat

Ideja je da spolja automobil izgleda

tj. da podseca na Fiat 850 - 2000 otc Abart
Trenutni status je:
Ubacen Aflin prednji kraj u Fiata.
Rollbar
Srecena jedna polovina poda. Pod se sece, pravi rostilj i na to ide alu. rebrasti lim.
Treba da se uradi
Sirenje rubova (Alfin trap je siri za po 5 cm sa svake strane) Stavicu rubove od Golfa I
Sredjivanje poda i prednih krila
Menjaje prednjeg trapa i ogibljenja
Ubacivanje motora i povecizanje menjaca sa rucicom menjaca (motor stoji centralno, odmah iza prednjih sedista, a menjac iza zadnje osovine - tako da poluge moraju da zaobicu motor)
Ugradjivanje el. podizaca prozora,
Izbacivanje brava sa vrata (el. otvaranje)
....
sredjivanje enterijera
i jos milion stvari
Konacan cilj:
Piccolo Ferrari (karoserija Fiatova, srce Alfino)

i sa druge strane

ali limar nije odradio posao kako treba, automobil je lose pripremljen pre nego sto je ofarban. Tako da je vec posle godinu dana poceo na bubri i truli. Limari (svi koji su radili na automobilu u poslednjih 30 godina) nisu sekli truo deo, vec su preko njega varili novu fleku. Tako da na podu je bilo i po 4 sloja trulog lima. A da nepricam da je zadnji "majstor" vario sa limom od kucista racunara! Tako da je nazalost sav trud oko sredjivanja propao.
Tako da se automobil ponovo radi, ali iskljucivo uz moje prisustvo kako bi proverio sta se radi. A onda kad se vec mora da radi palo mi je napamet da napravim custom 850 sport i to tako sto je automobil ubacen motor od alfe, tacnije ceo prednji kraj je ukrojen tako da udje u postojecu karoseriju. Ovo je slika sa ubacivanja alfinog prednjeg kraja u fiat

Ideja je da spolja automobil izgleda

tj. da podseca na Fiat 850 - 2000 otc Abart
Trenutni status je:
Ubacen Aflin prednji kraj u Fiata.
Rollbar
Srecena jedna polovina poda. Pod se sece, pravi rostilj i na to ide alu. rebrasti lim.
Treba da se uradi
Sirenje rubova (Alfin trap je siri za po 5 cm sa svake strane) Stavicu rubove od Golfa I
Sredjivanje poda i prednih krila
Menjaje prednjeg trapa i ogibljenja
Ubacivanje motora i povecizanje menjaca sa rucicom menjaca (motor stoji centralno, odmah iza prednjih sedista, a menjac iza zadnje osovine - tako da poluge moraju da zaobicu motor)
Ugradjivanje el. podizaca prozora,
Izbacivanje brava sa vrata (el. otvaranje)
....
sredjivanje enterijera
i jos milion stvari
Konacan cilj:
Piccolo Ferrari (karoserija Fiatova, srce Alfino)
Comment