Pa ovako, zvoni mi telefon i kaze Igor(drugar iz kluba), vidi, imamo neku juniorku na test pa ako si raspolozen..... onako ko da me pita ocemo li kafu popit' (i on se pravi vazan)
Naravno, to su bili najduzih pola sata u mom zivotu (dok sam cekao da dodje po mene), naime vlasnik ove ljepotice je vlasnik i spiderice i (sada vec) nash najbolji prijatelj I Igor (uz moje neke asistencije (koje se uglavnom svode na mazenje junorke i pustanje bala nad njom)) mu pomaze da juniorku dovede u perfektno stanje, vodili je kod majstora, napravili spisak sta sve treba da se uradi na njoj i razmishljali kako da dodjemo do svih djelova....
Najljepshe je bilo kad smo je vozali kroz pun grad (lijep dan svi izashli malo napolje) mislim, nevjerovatno koliko smo pogleda izmamili, ljudi su bukvalno "vrat lomili" dok su se okrecali za nama...
-Semafori (prvi put)- S65 AMG, crn napumpan, nov... dva tipa pored nas, gledaju, gledaju, otvaraju prozor raspituju se za detalje i naravno jedan od njih pita za cijenu, samo smo se smekerski nasmijali i i odmahnuli rukom...
-semafori (drugi put) Puno auto riba, najnoviji A4, one sa svim otvorenim prozorima, navidale (nasu) muziku i pjevushe... (kao bitne neshto), jedna od njih se okrece put nas i cima drugarice, sekund kasnije cijelo auto gleda u nas, smanjuje se muzika i komentaj "jaaaao sto je slatko auto" Tu smo malo poceli da turiramo i demonstriramo zvuk 1.3 sa duplim solex karbovima.... umirile se
- ali najjaci je bio simpaticni dekica sa VW bubom, i onako sav odushevljen pita koje je godishte Alfica, na odgovor '73 (mozda grijeshim) sav ponosan odgovara kako su nam automobili vrshnjaci....
..................
Inace Spider je noija (dosta novija) '91 godishte i u savrshenom stanju, radi extra, vozi se extra, unutra ko nova.... ma ko nov auto!
I da ne davim vishe, uglavnom lagano smo je vozali (imali smo previshe postovanja prema njoj) i uzivali, suncan dan, legendarni crveni automobil i mi..... nishta nam vishe nije trebalo...
I jeste vrlo solidna, ali takvo stanje ne zadovoljava vlasnika, u inspekciji kod majstora smo zakljucili da joj treba mijenjanje lanca i cishcenje i stelovanje karbova (mi pokushavamo da "uvalimo" weber 45ice sa trubicama, ali za sad vlasnik oce da bude fabricka)
Malo curi sa kardana i gumice na zadnjem vjeshanju su popucale...
Limarija je solidna, ima mali udar u pod, i naravno (po nama) ne dobro sredjen pod, znaci najvjerovatnije ide potpuno profesionalno sredjivanje limarije, svaki detalj da se uradi na najbolji moguci nacin...
Branici su malo ulubljeni, a kako su niklovani, naruceni suovi iz Engleske (mislim po 300-400e komad)
Narucene su GTA 14" felne, originalne i naravno kupice se gume (posto su sad previsoke 175/80-14)
Naruceni su josh neki sitni detalji (znackice bertone i takve stvari)
Mislim da ce i cijela komadna tabla da se naruci, jer je ova od sunca ispucala na par mjesta... znaci pokushacemo da je dovedemo u najbolje moguce stanje...
Inace, auto je preslo 75 000km, i odlicno izgleda....
Dobro je kada vlasnik ima energije, a i para da ulaze. Pogledajte dobro da li je potrebno da bas celu limariju radite...jednog dana ce biti to potrebno, ali mozda ne sada...Uz blagotvornu crnogorsku klimu taj auto moze biti jako dugo u vrlo originalnom stanju. Sredite obavezno u donjem postroju to sto ne valja od gumenih delova, nemojte se vozikati unaokolo mnogo dok to ne sredite - nemoj pozadi neko da sedi, makar to bila i ****ta plavusa . 45mm karburator je nepotreban na serijskom 1300 motoru, samo bi srk`o benzin uzalud. Neke pukotine na tabli mogu da se repariraju...vidite to malo po inostranim forumima. Bolje restaurirati postojecu, nego kupovati drugu jer je ova postojeca "legla" sa autom i manja je mogucnost da ce po njenom vracanju nesto da skripi i cvrci.
Evo i ja da se prijavim sa zapisnikom sa inspekcije. Uglavnom Juniorka je u solidnom stanju, uglavnom originalna osim felni koje su isle fabricki na Montreal i Alfette GT, i guma pogresnih dimenzija. Branici su u losem stanju i nema im spasa tako da su porucheni novi. Prema broju shasije proizvedena je 1973. i odgovara fabrickoj specifikaciji za tu godinu sto znachi da je srecom nasi "majstori" nisu "popravljali". Odozdo je solidna, sto znaci da uglavnom nema strukturne rdje nego samo povrsinska. U dosta loshem stanju su donja lezista prednjih opruga, ali srecom imaju da se kupe nova. Vecina gumenih djelova u prednjem i zadnjem trapu je stara i ispucala, ali i to ima da se nabavi. Standardno su losi dihtunzi kartera i diferencijala. Semering radilice nije bajan. Lanac se dobro chuje (chuje se i na moju Supericu iz `97), ali ga ne bih odmah otpisao posto postoji procedura za njegovo zatezanje. Tu bi dobro doshla pomoc ako neko ima iskustva, posto znam proceduru za moj motor (TS 8V), ali ne znam da li je ista. Glava upravljaca je u dosta loshem stanju... Pritisak ulja je oko 3-4 bara hladna na leru, ako je vjerovati pokazivachu. Kazaljke brzinomjera i obrtomjera skakucu, pa ne znam moze li se to rijesiti podmazivanjem sajli...Pokazivach temperature ne radi, mada nisam primjetio da motor grije. Dihtunge karburatora pri usisnoj grani bi trebalo zamjeniti posto mi se chini da vuce falsh vazduh. Unutrasnjost je dobro ochuvana osim instrument table koja je ispucala. Vjerovatno sam neshto izostavio, ali bilo je previse uzbudjenja tog dana.
Napravljena je specifikacija dijelova koji treba da se poruche. Cifra je oko 2000 eura, ali najveci dio nose felne i branici. Iznenadio sam se kako su cijene mehanike pristupacne, i uz to skoro sve ima novo da se poruchi! Djelovi ce biti poruceni ovih dana tako da uskoro ocekujte svakodnevne izvjestaje o povratku Juniora na staze stare slave!
Comment