@off lale jel znas mozda koji je motor u alfi 6? da nema slucajno 6 karburatora?
Necu da ti kazem celavi!!!! Yoke! =] Sorry sto si cekao dugo odgovor.Nisam siguran koji je motor u njoj...Znam da mi je drugar govorio da su pravili krofnice sa njom i da ima zvuk da se zaledis ...cini mi se da je rekao da je v6 ,ali nesto mi je spominjao da je motor vadjen,ali zaboravio sam na koju se to alfu odnosilo...da li na Juniorku ili Alfu 6..
prekosutra detaljnije informacije.
Originally posted by Sheta_Junior
...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
Ovaj snimak je kao nekada sto je bilo...Motor radi savrseno, bez knedli i prekida, kao da je izasao sada iz Autodelte a covek je muski vozi kao sto dolikuje, sto nije lako jer su te Alfe trazile bas dobre vozace. Danas je danas obicno uhvate neki koji nemaju veze, pa samo proklizavaju ili ne smeju da stisnu... ...Dobro i dinamicno je snimljeno.
aj daj malo detalja o tom autu, mogle bi i neke slike pre pocetka restauracije, koji je bio obim rado koliko je vremena potroseno, novca okvirno, jel auto u crnoj gori nadjen ili je neki uvoz... ajde nemoj da se stidis
inace je auto prelep, deluje kao da je sve iz fabrike...
Ovaj snimak je kao nekada sto je bilo...Motor radi savrseno, bez knedli i prekida, kao da je izasao sada iz Autodelte a covek je muski vozi kao sto dolikuje, sto nije lako jer su te Alfe trazile bas dobre vozace. Danas je danas obicno uhvate neki koji nemaju veze, pa samo proklizavaju ili ne smeju da stisnu... ...Dobro i dinamicno je snimljeno.
tera ga ovaj grk nema sta, a i auto puca od snage ko zna sta je pod haubom kad bez problema jos na brdu valja ove 16ice kako mi se cini
lepa slcka za uramiti, sto cu i uraditi
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Hajde malo da osvjezim temu...
Alfa GT 1300 Junior (105.30) proizvedena 22.05.1973.god, prodata u AR Germany, Frankfurt 24.05.1973. Originalna boja je svijetlo siva metalik (AR 727) sa crnom unutrasnjoscu.Od opcija tu su Hellebore drveni volan i "Turbina" felne. Od 1977.godine vlasnik je lik iz H.Novog koji je i uvezao sredinom 90-tih. Auto je stajao nekoliko godina u prilicno tuznom stanju, a onda je prelakirana u crvenu boju , "restaurirana" i prodata sadasnjem vlasniku. Toliko o istoriji.
Karoserija je u solidnom stanju, boja je jos uvijek ok, ali je dosta stvari odradjeno samo da se sakriju nedostaci. Odlucili smo da karoseriju ne diramo jos koju godinu obzirom da auto stoji u garazi a i Podgorica ima odlicnu klimu za cuvanje starih kola. Bitno je da su sva vitalna mjesta na karoseriji zdrava. Do sada je odradjeno slijedece:
Sminka: GTA replica felne 14x7 i gume 195/65R14, za korektan GTA look, Novi branici (koji i nisu nekog kvaliteta), novi farovi (stari su bili Saturnus?), zadnji stopovi, znacka "Disegno di Bertone" koja je nedostajala i jos neke sitnice ( znak na volanu, naljepnice za ulja, zakacke za kesu za tecnost za pranje prozora)...
Kocnice: cetiri nova diska, klijesta su reparirana, nove gurtne za rucnu, racing kociona crijeva (ovo moze i pod Sminka ), Ferodo plocice...
Vjesanje: Novi tanjiri opruga, apsolutno svaki silen blok ili guma koja postoji u prednjem i zadnjem vjesanju, pocev od gumica balans-stangle pa nadalje...Spustanje za oko 1cm (fora ukradena od Autodelte, one stare)
Mjenjac: skinut, rastavljen, zamjenjen sinhron druge, kao i par lezajeva (ne biste vjerovali, zupcanici su kao novi, ali bukvalno)
Motor: Rastavljen, hilzne OK, klipovi OK, napukla kompresiona karika na jednom klipu (uslijed nestrucnog sastavljanja)-srecom danas stigle nove, mali lanac je bio toliko rastegnut da je ostetio kuciste, naravno lanci se stavljaju novi, kao i svi dihtunzi. Nova uljna pumpa (stara je OK, ali za svaki slucaj). Novi kablovi i NGK svjecice, platine, kondenzator...Glava je obradjena, ventili oslajfovani, ubacene nove vodjice i gumice ventila. Polirani usisni kanali, karburatori (Solex ADDHE40) rastavljeni, oprani, zamjenjene sve dizne i membrane. Bregaste su OK, jos nije odluceno hocemo li stavljati neke sa vecim liftom? Vjerovatno sam nesto zaboravio...
Unutrasnjost: Nova plastika instrument table (stara ispucala), nova koza rucice mjenjaca, ostalo uglavnom OK...
Djelovi su uglavnom nabavljeni iz UK, znaci Classic Alfa Ltd., Alfaholics, Highwood Alfa,...Preporucio bih za izbjegavanje firmu AFRA iz Italije posto su tri puta skuplji od pomenutih za iste dijelove, a i transport je tri puta skuplji iz Italije nego iz UK!?? Ako neko planira da nabavlja djelove za slicne automobile, vjerovatno mogu pomoci makar savjetom...
Evo i slika (bice jos kasnije ostale u drugom komp-u)
Comment