Chevrolet Corvair 1959-1969

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kobacbobac
    CBC Senator
    • 21.12.2006
    • 229
    • bg. sremcica

    #46
    KAKVA SRAMOTA ovakvim ljudima bi trebalo oduzimati ovakve automobile kad nezasluzuju da ih imaju ( ako je vlasnik ziv naravno)

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #47
      A onaj gomnjivko sto farba lamborgini u kiwi zelenu? Njega zapaliti sve sa autom?

      Comment

      • kobacbobac
        CBC Senator
        • 21.12.2006
        • 229
        • bg. sremcica

        #48
        DA..DA..


        ........ILI NJEGA BICEVATI DOK ON NE POZELENI.......

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #49
          Da dodam jedan lep textic o autu... Na domatjem (slicnom) jeziku

          Comment

          • HEMI 426
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2005
            • 1833
            • Novi Sad -United States of Liman

            #50
            lep mozda i jeste ali nije skroz tacan
            naime, ima par gresaka koje se granice sa gluposcu ili neobavestenoscu autora ( pre ce biti ovo drugo ). ljudi cesto misle da ako pisu o automobilima koji nisu opste poznati da mogu da plasiraju poluinformacije i predrasude ili legende koje nadju na netu....

            ajmo redom...

            "Takvu zadaću su dobili u GM-u koji su projekt prepustili Chevroletu. "

            ne nego je Ed Cole, glavni inzinjer Chevroleta, razvijao Corvair prvo kao svoj licni projekat a onda se borio ( zbog troskova koji su bili veci ) da ga ostvari. Da se GM pitao, Corvair bi bio samo umanjena kopija Impale


            "Straga smješten boxer, 6 cilindara, zrakom hlađen, lagana i nadasve jednostavna i jeftina konstrukcija"

            Lagana da ali jednostavna i jeftina ne...

            "nije puno trošio"

            trosio je, ne kao V8 ali dosta

            "Sve je bilo super, samo prodaja nije išla kako se željelo"

            Prodaja je do 1966 isla sjajno! Nikada na godisnjem nivou nije padala ispod 200 000 komada ( do kraja produkcije, preko 1,5 miliona primeraka )


            "Nije se o tome previše razmišljalo jer Chevrolet nije imao iskustava s stražnje smještenim motorom, a i sama karoserija je preuzeta od Corvette (koja je imala motor sprijeda)"

            razmisljalo se, daleko od toga ali je zelja za ustedom prevagnula. Corvair se nije ponasao nista drugacije nego ostali automobili te koncepcije ali je americkom vozacu bio stran i to je uzrok nesreca i izletanja sa puta. Prica o Corvetti je potpuna glupost


            "Tako je Corvair pri promjenama smjera na većim brzinama jednostavno odskočio i počeo se prevrtati"

            Ne nego je zadnji kraj klizao ili je klizao i prednji jer je bio lak pri ostrijim krivinama, kao kod bube


            "Corvair se proizvodio od 1960. do 1969"

            pravio se od 1959-69


            "Samo je bilo bitno da je motor straga. No, nije niti motor uvijek bio isti. Od početnog boxera-6 s 80 KS pa sve do ogromnih V8 turbo strojeva od preko 300 KS"


            Corvair je imao sam boxer motore sa ili bez turba. V8 nikad nije bio ugradjivan serijski


            "Vjeruje se da je kriv marketing i forsiranje automobila u sportske vode"

            Naprotiv, uspesi Corvaira na Pikes Peaku, kruznim trkama i Don Yenko Corvair Stingers su najvise i pomogli prodaji i pokazali da je auto stabilan u extremnoj upotrebi


            "Automobil je htio slijediti bubinu filozofiju, no dećki u Chevroletu su zaboravili da je prošlo 20 godina od konstrukcije bube te da se ne može koristiti ista filozofija stvaranja automobila kao i '40 godina"


            Nije hteo da sledi bubinu filozofiju samo je ona bila inspiracija. Corvair je imao sve sto buba nije, mnogo verzija, snagu i tehnicku naprednost za to vreme.









            dakle, sto bi rekli Public Enemy - Don't believe the Hype!!!!

            Comment

            • g60
              CBC Senator XXL
              • 20.10.2006
              • 1011
              • Vrachar je majka ;)

              #51
              Pa jel bio " auto ubica" ili nije?

              Comment

              • HEMI 426
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2005
                • 1833
                • Novi Sad -United States of Liman

                #52
                nije,
                vise ljudi je ubilo CRX ( sorry, hondisti ) nego Corvair ali je amerikancima bio cudan. Jedina razlika izmedju ponasanja bube i corvaira je bila u snazi koju je ovaj imao i onda je bio zahtevan za ozbiljniju voznju. Da je buba bila tako snazna, ponasala bi se daleko gore...


                Cela prica oko Corvaira je prilicno naduvana bas zbog knjige


                "Naime, 1965. godine, u Americi se izdaje knjiga ?Unsafe at any speed? ( Nesigurnost pri svakoj brzini ) autora Ralfa Nadera, koja je vrlo brzo postala bestseler. Reč je o delu koje žestoko kritikuje američku auto industriju, dokazuje veliku nesigurnost automobila i raskrinkava mnoge navodne detroitske ?podvale? tržištu. Iako se u većem delu knjige Corvair ne spominje, on je uzet kao direktan primer kako uprava jednog giganta ne brine o mušterijama i svesno ih ugrožava prodajući im opasan proizvod. Chevrolet je odgovorio angažujući profesionalne vozače koji su trebali da dokažu da je Corvair siguran ( ako ne i sigurniji ) kao i svi ostali automobili na tržištu i da su nesreće u kojima je ovaj model bio glavni akter, posledica samo vozačevog neumeća ili neiskustva. Ipak, sa druge strane, sam kredibilitet autora nije bio sjajan, reč je bezdušnom pravniku u potrazi za senzacionalizmom i materijalnom korišću, koji nije ni sanjao da će izazvati takav publicitet i koji, što je najsmešnije, nije nikad ni posedovao vozačku dozvolu niti Corvair a knjigu zasnivao samo na informacijama drugih! Izveštaj vladine agencije za automobilsku industriju, kao poslednja reč, koji je objavljen tek 1971. godine govori u korist Corvaira ali je tad već bilo prekasno za bilo šta"


                "

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  #53
                  Iskreno... Ja sam se uvek pitao da li ameri znaju da naprave auto... sve ovo posle 80- ih je em ruzno... Danas se pojavi najnoviji model a vec sledece godine je katastrofalno demode.
                  Secam se pre 7 godina kada sam kupio corrada i rekao drugarici ciji je muz amer... On je zajechao da sam ga ja chuo preko telefona.

                  Isti su kao ovi nashi u kragujevcu... Grchevito se bore umesto da plate dobrog dizajnera.

                  Automobili do kraja 70- ih su bili fantasticno zanimljivi i imali su DUSHU a ovo sad je grob do groba... Kao da im dizajn radi neki mashinski inzenjer a ne dizajner.

                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    #54
                    to je vec pitanje filozofije americke auto industrije...potpuno nova tema o kojoj se moze razglabati satima ( sad me mrzi i gladan sam )
                    ali ako znaju da posalju coveka na mesec onda znaju da naprave auto
                    a sto se tice dizajna, sa jedne strane se slazem sa tobom a sa druge ne, vecina automobila im je bezlicna ali neki modeli su prelepi, pogotovo, novi mustang, camaro, challenger, interceptor, 300 c......... to je dizajn koji je svez a autentican ...

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      #55
                      Izvinjavam se za off...
                      I rusi salju svoje na mesec ako smem da primetim ali slabo stoje sa autima

                      Mozda da a mozda ne, pozdrav u svakom slucaju

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #56
                        Rusi nikad nisu bili na mesecu, cak nisu ni pokusali takvu akciju, najdalje sto su bili je da malo kruze oko zemlje... a njihove automobile ne bi komentarisao

                        Amerikanci su zakon samo ljudima treba malo duze da skontaju...polako, polako...


                        Pozdrav!

                        Comment

                        • Bzuva
                          CBC Senator
                          • 17.09.2006
                          • 269
                          • Bgd

                          #57
                          Imam pitanje vezano za ovaj automobil... Tj. ne direktno za njega nego za razne automobile kojima se ne zna vlasnik... Koji su nachini na koje oni mogu legalno da se prisvoje?
                          Alfista u povoju

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            #58
                            kupovina je jedan od najcescih nacina...

                            Comment

                            • Bzuva
                              CBC Senator
                              • 17.09.2006
                              • 269
                              • Bgd

                              #59
                              Ali kako i preko koga ako je vlasnik potpuno nepoznat, buducji da u toj kucji ne zhivi niko i da niko od komshija nishta ne zna o tome...
                              Alfista u povoju

                              Comment

                              • HEMI 426
                                CBC Senator XXL
                                • 23.12.2005
                                • 1833
                                • Novi Sad -United States of Liman

                                #60
                                onda ce pre ili kasnije da ga pokupi zelenilo i spakuje u kocku... a ako hoces to da sprecis, onda lepo prijavis auto zelenilu, sacekas da ga pokupe i prijavis se da ga otkupis... malo pederska fora ali jbg, pogotovo sto, bar za ovaj auto, ne znas da li ima zivog vlasnika i da li je mozda predmet ostavinske rasprave ili nekog drugog imovinskog spora...

                                Comment

                                Working...
                                X