Pozdrav svima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VLADA MIRKO ALFA
    CBC Član
    • 02.05.2008
    • 99
    • beograd bolec

    #16
    aleker jesu imali centrifugalne spojnice oni poslednji modeli iz sredine 60 ih a ksnie se pojavio nas famozni fap 13 ica njuskias sa onim antenama na krilima i sa njega je identican menjac kao kod daica ali sa centrifugalnom spojnicom i vecina ljudi koi su imali diceve 50i 60 to godiste su izmenili asinhrone menjace i ubacili od fapa 13 ice .Milorade asinhroni menjaci su se pravili do sredine 60 tih god nisam bas siguran tacno ali to je to vise se ne proizvode mada jedan vrlo slican menjac postoi u americkoj teretnoj industri zove se fuler menjac moze da se nadje i kod nas kod starih manova njuskasa iz 50 i 60 ih god medjutim vrlo cesto se kod nas moze videti kod SCANIA 141,142 kazu stari poznavaoci SCANIE da nema nista bolje za nju od evropa diferenciala i fuler menjaca to je pravi sklad inace fruler daje garanciu na svoje menjace neverovatnih 5000000 km,tako to rade ameri.

    Comment

    • Milorad90
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2007
      • 975
      • Beograd

      #17
      To sam i ja cuo da su Fulerovi menjaci neunistivi.

      Nego pre neki dan se vozim novijim nekim ikarbusom,i vozac menja brzine kao da ima duplo kvacilo i medjugas.Zato sam pitao da li i noviji to imaju ili stari,znaci njemu je ono navika da menja onako ili je to drugacije kod autobusa.

      Comment

      • VLADA MIRKO ALFA
        CBC Član
        • 02.05.2008
        • 99
        • beograd bolec

        #18
        autobusi nemaju spore i brze brzine jer nemaju velike teretne zahteve imaju direktne 6,7,8 stepene menjace i kod ovih novih modela su sva hidropneumatska kvacila a kod stariih modela su bila samo hidro kvacila ili asinhrona tako da su ti vozaci presli s jednog kvacila na drugo i ostala im je ta navika da dvaput stisnu kvacilo ili da iz vece u manju brzinu dodaju medju gas

        Comment

        • trucker_sd
          CBC Član
          • 03.07.2008
          • 12
          • Smederevo

          #19
          to je zapravo dobra navika, sta god da vozis. cuvas celu masinu tako.

          Comment

          • Milorad90
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2007
            • 975
            • Beograd

            #20
            Aha znaci dobro sam pretpostavio.Inace ono je bio neki mladji vozac,ne bih mu dao preko 25,izgleda da je decko ucio na nekom starijem kamionu.

            Comment

            • VLADA MIRKO ALFA
              CBC Član
              • 02.05.2008
              • 99
              • beograd bolec

              #21
              pa nebi se bas slozio sa tobom Trucker_sd prolazi vreme duplog kvcila i medju gasa sad to pojedini vozaci rade vise iz fore nego iz neke potrebe jer hidrpneumatsko kvcilo ili odvaja ili neodvaja korpu nema onih gresaka koje su se desavale kod hidro kvacila

              Comment

              • simella
                CBC Član
                • 06.06.2008
                • 62
                • Beochin

                #22
                Duplo stiskanje kvacila nema veze sa odvajanjem i neodvajanjem vec se koristi zbog sinhronizovanja obrtaja zupcanika u menjacu sa obrtajima motora.Fulera neces preshaltati bez toga,kakvo god da je kvacilo.Ili tako ili bez stiskanja kvacila uopste

                Comment

                • VLADA MIRKO ALFA
                  CBC Član
                  • 02.05.2008
                  • 99
                  • beograd bolec

                  #23
                  Simella sto se tice kvacila i fulera potpuno si upravu

                  Comment

                  • trucker_sd
                    CBC Član
                    • 03.07.2008
                    • 12
                    • Smederevo

                    #24
                    Medjugas se obicno daje kad saltas iz vece u manju brzinu, radi izjednacavanja broja obrtaja, tj. da bi ceo sistem lakse prihvatio naglo povecanje broja obrtaja. Nije bitno koji je menjac - ZF ili Eaton Fuller, podjednako je dobro za sam motor i sklop menjaca.
                    Ja sam inace tvrdi obozavaoc Volvo-a, meni je njegov 3+3+C menjac zakon. Kad bih mogao - izvadio bih ga iz mog F10 i stavio u sledeci kamion koji kupim

                    Comment

                    • VLADA MIRKO ALFA
                      CBC Član
                      • 02.05.2008
                      • 99
                      • beograd bolec

                      #25
                      trucker_sd sto se tice volvovog 3+3+c neprikosnoven menjac ,vozilo se izsalta za cas posla izuzetno je precizan menjac i pouzdan vozio sam FH12

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #26
                        otišli ste sa teme ali nema veze.
                        ja za zadnji fulerov menjač znam da je išao do 86 godine. čak ga ja imam na oba iveka.
                        Jedino što vazači uništavaju menjače preskakanjem brzina. to je jedna od najvećih smrti za menjač.
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        Working...
                        X