Re: Mesto za druzenje i razmenu misljenja
Ne zahvalno je veoma davati savet u ovakvoj situaciji i krizi pogotovu ako čovek nema svoj kamion nego tek treba da ga kupi. Ako ga kupuje onda zato treba mnogo novca uložiti i to nije sve, treba imati firmu svoju ili nečiju gde bi bio taj kamion prijavljen zbog svih ostalih zakonskih obaveza. Ako je u pitanju zaposlenje onda je to nešta drugo a ako se dogodi da posao u jednoj firmi nije ok (mislim način rada, relacije za gde se vozi itd onda je to mnogo lakše promeniti) nego ako se daje novac u nabavku kamiona onda tu treba pre početka posla imati gomilu papira sertifikata,rešenja,dozvola, potvrda a sve to pribaviti košta poprilično ( bankarska garancija za TIR bez koga se ne može prema Rusiji košta 8000$ i u 90% slučajeva se mora deponovati novac u banku pre dobijanja iste). Treba finansirati put 2-3 ture dok ne počnu stizati naplate a rizik sa kamionom u našoj zemlji je prilično veliki, za neki problem koji i nije neki problem kazna može biti do pola miliona dinara a da ne pričam za nešta ozbiljnije recimo trake gde kazne mogu biti od 800 hiljada do milion dinara. Hoću da kažem da u transportu ne cvetaju ruže i da treba dobroooo razmisliti pre nego što se u nešto uloži novac, ako treba samo posao onda će se lakše rešiti pitanje radnog mesta nego kupljenog kamiona.
Ovo dana nisam ovde idem na put ako stignem pisaću odnekle.
Ne zahvalno je veoma davati savet u ovakvoj situaciji i krizi pogotovu ako čovek nema svoj kamion nego tek treba da ga kupi. Ako ga kupuje onda zato treba mnogo novca uložiti i to nije sve, treba imati firmu svoju ili nečiju gde bi bio taj kamion prijavljen zbog svih ostalih zakonskih obaveza. Ako je u pitanju zaposlenje onda je to nešta drugo a ako se dogodi da posao u jednoj firmi nije ok (mislim način rada, relacije za gde se vozi itd onda je to mnogo lakše promeniti) nego ako se daje novac u nabavku kamiona onda tu treba pre početka posla imati gomilu papira sertifikata,rešenja,dozvola, potvrda a sve to pribaviti košta poprilično ( bankarska garancija za TIR bez koga se ne može prema Rusiji košta 8000$ i u 90% slučajeva se mora deponovati novac u banku pre dobijanja iste). Treba finansirati put 2-3 ture dok ne počnu stizati naplate a rizik sa kamionom u našoj zemlji je prilično veliki, za neki problem koji i nije neki problem kazna može biti do pola miliona dinara a da ne pričam za nešta ozbiljnije recimo trake gde kazne mogu biti od 800 hiljada do milion dinara. Hoću da kažem da u transportu ne cvetaju ruže i da treba dobroooo razmisliti pre nego što se u nešto uloži novac, ako treba samo posao onda će se lakše rešiti pitanje radnog mesta nego kupljenog kamiona.
Ovo dana nisam ovde idem na put ako stignem pisaću odnekle.
Comment