Samogradnja brodića

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mishkom
    CBC Senator XXL
    • 07.08.2007
    • 591
    • N/A
    • N/A

    #16
    Originally posted by M-power
    I ja sam hteo da budem kapetan od belu ladju
    Izvin te morao sam
    Ali moja ladja je odplovila Panticu

    A kakve su procedure za dobijanje dozvola za upravljanje motornim camcima? Sa koliko godina? Kako se polaze? Cena?

    I koje su cene registracija?

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #17
      To je već obrađeno u drugoj temi, samo malo da se sredi stanje pa će i ta tema biti prebačena ovde, samo da nadjem gde je
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        sto rece bezopasni, i ja mislim da je upitna isplativost samogradnje za obicne camce, te manje.

        koliko se secam nekada je u Titelu bila jaka fabrika, prosle ili pretprosle godine sam video da Sartid-ova metalna dunavska siklja kosta oko 400 eura+ pdv. ono komplet ofarbana, sa 2 drvene klupice, boksom napred.

        ima i u Novom Sadu neka privatna fabrika stakloplasticnih, jedan model je bas popularan (da li se bese zove stopalo ili tako nekako) cijeg imena ne mogu da se setim i sasvim solidno izgleda uzivo.

        meni je za oko zapao Mc Gregor model 26, bas bih voleo da ga prakticno isprobam (video sam ga uzivo kod nas ali na suvom)
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • zux
          CBC Senator XXL
          • 10.05.2005
          • 773
          • Beograd-Filmski grad

          #19
          proizvodjaca raznoraznih camaca i brodica kod nas ima u sasvim dovoljnom broju da pokriju zahteve trzista
          tako da se slobodno moze reci da je ponuda vise nego dobra
          koliko ja znam Tri princeze proizvode stvarno odlicne camce i brodice od stakloplastike, dizajn je sasvim solidan, kvalitet takodje, a i cene su koliko-toliko pristupacne
          Titel je malko zaostao po pitanju dizajna (modeli su im isti vec duzi niz godina), ali i dalje rade one glisercice Shark i sl. i njihovi proizvodi se cesto mogu videti na rekama
          pored njih ima mnostvo malih proizvodjaca od po par zaposlenih koji se bave izradom camaca
          npr. u Smederevu ima bar 10ak proizvodjaca metalnih camaca

          eh brick Mc Gregor jedna od retkih firmi za koju se moze reci da je uspela da zadovolji ukuse svih
          fenomenalni brodovi, jedrilice u svakom segmentu, od konstrukcije, preko zavrsne obrade, samo je mali problem cena... (posebno cena eksploatacije takvog plovila, tj. troskovi koje takav brod sa sobom nosi)

          Comment

          • uglavnom.bezopasni
            - 42 -
            • 03.02.2005
            • 2235
            • Novi Sad

            #20
            Novi Sad je čudo, samo kod mene u dvorištu se nalaze tri firme koje se bave proizvodnjom čamaca 2 x plastika i 1 x lim, naravno kao jedinog ozbiljnog igrača mogu da preporučim Tri princeze, a koliko su ozbiljni govori i količina izvezenih komada u hrvatsku i ostale okolne zemlje (o našem tržištu (privatni korisnici, policija, spasilačke službe, čuvarske službe...) da i ne pričam, zauzeti bar 3-4 meseca unapred), a od nedavno prave po italijanskoj licenci i Dasamarine 26, jedan onako ozbiljan brod koji može da bude i za uživanje, a i da se koristi kao ribarica.
            Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
            11.04. 0:12 #2
            Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Alo ljudi, rekao sam brodić a ne čamac. Čamce sam pravio odavno a ima čamac od 20 kg koj ise nosi na pecanje kad ti treba.

              Nešto tipa za dve porodice, društvo za vikend pa do Segedina recimo a usput vučemo mrežu.

              Vreme je skupo kad ga neko plaća. Vikendom niko ništa ne plaća- Alat imam manej više sve što mi treba, znanje sa materijalima imam isto tako. Farbao sam kola profesionalno, presvlačio nameštaj sam od sebe iz hobija. Pravio Vilerove goblene i još nešto slično ne znam kako se zove i da ne nabrajam dalje

              Znači nešto od 7 do 9 metara sa dve kabine i najbrže što može ali za reku. Mariniran motor (brodski) i tako to....

              Dok sam čačkao oko toga video sam da to može ići do 18-20 km/h što mi je sasvim ok.
              Znači korito Šajka ili kombinacija V i Šajka.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #22
                Imam ja polugotov projekat za tako nesto, jako lepo i dobro, cale se svojevremeno lozio na to pa je odustao, sad oce pravi neki penzionerski katamaran za pecanje...

                Comment

                • NemanjaNS
                  CBC Veteran
                  • 26.10.2004
                  • 121
                  • Novi Sad

                  #23
                  Gledacu da dovucem na forum drugara koji kod nas u NSu pravi velik katamaran, bice valjda ove godine gotov, a verujem da ce imati nekih saveta za vas ..
                  btw za srdjana_p - mislim da imaju i jedan polovan manji katamaran na prodaju, skinut jarbol i jedra ali ima motorni pogon, mogu vas povezati ako tvom caletu tako nesto odgovara.
                  Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

                  Comment

                  • Joca*KANADA*
                    Banovan
                    • 16.02.2008
                    • 48
                    • Montreal-beograd

                    #24
                    Originally posted by srdjan_p
                    Paaa ne da niste u pravu nego nemate pojma o cemu pricate, naravno da je MNOGO jeftinije da radis sam a ako znas sta radis i imas gde i cime ide to i relativno brzo, metal je dosta jeftiniji i laksi za rad ali drvo+fiberglass resenje je dugotrajnije i kasnije isplativije za odrzavanje...
                    A sto se tice registracije nemoj sad da skeniram saobracajnu odnosno plovidbenu dozvolu, dodju ljudi iz kapetanije urade tehnicki pregled i to je to, upisu se podaci i mere i izdaju ti dozvolu...
                    Xa xa!!!! pa napravi auto u samogradnji pa ga registruj. Pravio sam korita po glastronovom kalupu kombinacija drvo-fiberglas pa slucajno znam sta je potrebno za regu. Za svaki pojedinacni deo ti je potreban za sertifikat koji izdaje proizvodjac... tako da sam prodavao korita ljudima koji vec imaju papire a cena... mene maloserijska proizvodnja korita kosta skoro ko novo glastron sa opremom(preterao sam malo ali vidi nije mnogo daleko).

                    @Dora

                    Najbolje bi ti bilo da nadjes neko KLOT glisersko KORITO sa papirima pa da sam pocnes da se zezas, posto imas osnovu. Prvo vidis sta ti treba, stavis na papir kako-sta, polako da pocnes da pregradjujes... Mislim da bi ti se to najvise isplatilo jos uz to i imas jahticu

                    Korita sa papirima mozes naci po netu, uglavnom havarisane ili sto ti srdjan kaze da ima poluzavrsen projekat(ali uzmi samo sa papirima).

                    Originally posted by mishkom
                    Originally posted by M-power
                    I ja sam hteo da budem kapetan od belu ladju
                    Izvin te morao sam
                    Ali moja ladja je odplovila Panticu

                    A kakve su procedure za dobijanje dozvola za upravljanje motornim camcima? Sa koliko godina? Kako se polaze? Cena?

                    I koje su cene registracija?
                    isto kao za kola,ali u sustini sve zavisi od grada do grada.
                    1. trebalo bi da imas 18 godina za upravljaca motornog camca i da ides na prakticnu obuku. Posle toga dolazi bubanje iz knjige pa usmeno polaganje u kapetaniji. Cena je bila nekih 40e kad sam ja polagao pre 3,4 godine i nista strasno. u sustini otisao sam u kapetaniju, predsednik komisije me je samo pitao kod koga sam bio na obuci, postavio mi par pitanja... Sa koje strane je koje svetlo;
                    sta je stift;
                    U slucaju kvara camca kako se ponasati ako ti dolazi barza u susret;
                    Znaci na vodi;
                    I mislim da je to to, ako ima jos nesto sto me je pitao napisacu.

                    Za cenu moras sacekati prolecei tehnicki, nikad ne znas da li ce ubaciti neku novu taxu

                    Comment

                    • dunav 69
                      CBC Početnik
                      • 17.01.2010
                      • 1
                      • sava

                      #25
                      Re: Samogradnja brodića

                      pozzz svima
                      ja sam novi na Vasoj stranici i molim za malo pomoci u samogradnji metalne brodice.aza pocetak ako netko zna mejl od


                      srđana-p ,mislim da je iz Novog Sada pozz i hvala unaprijed

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #26
                        Re: Samogradnja brodića

                        jes, pa da nam uznemiravas clana ...

                        zezam se, na ovoj stranici namesti misa tamo gde pise "srdjan-p", (al' nemoj da kliknes), pa oko 4 cm nanize ima jedna mala sahovska figura pored koje pise "pp". E, tu klikni i obracas se Srdjanu direktno.

                        pozdrav

                        edit: tek sad mi dodje do pameti ono za vilerove goblene, dakle matori te obori s nogu kad se najmanje nadas
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • XM_V6
                          CBC Veteran
                          • 18.01.2014
                          • 119
                          • Zrenjanin
                          • Citroen XM V6 12V

                          #27
                          Ako nekome treba poklanjam knjigu "stabilitet broda" (ne znam ni sam odakle mi).

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            10 godina prodje kao tren... Neću da pravim ali ću da kupim, tek da se zna
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            Working...
                            X