ja odgovorno tvrdim da rajmaksov audi ne moze da ide 200 ni pod kojim uslovima. Mozda u slobodnom padu sa litice.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Na tu kameru moze da se upeca ili neko ko je prvi put zalutao u Beograd i nema pojma da uopste postoji kamera ili neko ko je namerno zeleo bas da testira da li kamera funkcionise.
Uz normalnu voznju po nasim navikama upadanja u kolonu nema nikakvog razloga da se daleko pre tog mesta vec auto ne nalazi van zute trake, pogotovu ako se kretao iz pravca Gazele ili Savske.
Nacin kako moze da se ukaze na besmislenost uopste uvodjenja zutih traka u uzanim ulicama kada za njima nema preke potrebe kao sto je na pomenutom mestu pored sajma bi mogao da bude da vozaci solidarno pocnu da postuju strogo zakonska pravila iz ZOBSa a to znaci da stanu na izlazu sa Gazele (postoji znak trougao) daju zmigavac i propuste sva vozila koja nailaze.
Kada bi tako stajalo po saobracajnim pravilima vozilo samo 15 minuta nastao bi totalni kolaps saobracaja, potpuno bi stao autobuski saobracaj na Gazeli i dalje lancano opsti haos u dobrom delu grada.
Nemoguce je da je gradski saobracajni planer tako zamislio regulaciju saobracaja pa bi jedna (dogovorena) pokazna vezba brzo ogolila svu besmislenost uvodjenja zute trake koja je smanjila protok vozila i povecala bitno guzve.
Pri svemu tome paraleno je nedavno rekonstruisano 2 kolovozne trake za tramvaje i autobuse koje uglavnom zvrje prazne.
I umesto da autobusi idu tim vec odvojenim zasebnim kolovoznim trakama gde vec postoje stanice, gde su pesaci i putnici bezbedni od kolskog saobracaja i gde gravitira pesacki saobracaj (ka Senjaku) neko se mudar dosetio da natera pesake da sidju kod sajma na pogresnu stranu ulice i onda podzemno trose dodatno vreme i napor da bi se prebacili na stranu ulice gde i inace postoji stambeno naselje, gde su prodavnice, gde je pijaca, itd.
Sa druge strane ako su vec napravljene sine zasto uopste paralelno idu i autobus i tramvaj istom trasom toliko kilometara.
Da ne pominjem koliko ti autobusi pojacavaju zagadjenje vazduha uz stvaranje saobracajnih guzvi.
Ili su mozda tramvaji nepozeljan visak, koji bespotrebno zauzima cak 2 kolovozne trake.
Tada bi moglo sa saobracaj da bude 4+4 trake za vozila i time automatski otpada potreba za zutom trakom.
Cilj postojanja tzv brzih saobracajnica obicno nije sto vece gusenje protoka vozila vec naprotiv, maksimalno olaksavanje i ubrzavanje da bi sto vise jedinica (vozila) u jednom satu moglo da prodje.
2 godine je trajala rekonstrukcija bulevara, i nista nije uradjeno u pravcu poboljsanja protocnosti vozila osim sto je usminkano staro postojece stanje. Zali boze bacenih para i vremena.
Ista stvar sada i sa Gazelom, i dalje su obelezene pre i posle mosta samo po 2 trake za voznju automobila a ostavljena po jedna traka za zaustavljanje i parkiranje.
Sa tako uzanim putevima i ulicama samo nam jos takav luksuz postojanja zabranjenog a vec izgradjenog kolovoza treba. Srecom policija masovno krsi propise pa koristi tu parkirnu traku a potpuno tolerise i vozacima takvo ponasanje pa ne kaznjava.
Formalno to je autoput i za voznju tom trakom bi se trebalo dobiti dosta bodova i gubiti dozvola.
I jos mnogo mesta u gradu ima regulaciju koja je besmislena u odnosu na realno stanje odvijanja saobracaja.
Naravno policija nije ranije a nije ni sada jos sposobna i spremna da pocne da bilo sta menja i radije ide putem kaznjavanja posledica naopake regulacije saobracaja umesto da proaktivno pokrene resavanje uzroka problema kao sistemsko i trajno resenje neke situacije.
Brankov most i zuta traka u smeru na Novom Bgd je srecom malo korigovana, inace je bila pozivnica za masovne saobracajne nesrece da su vozaci bili tako bahati i glupi pa postovalji prvobitno postavljenu horizontalnu signalizaciju.
Imam utisak da onaj koji propisuje znakove i signalizaciju uopste nema vozacku dozvolu i nikada cak niti biciklom nije osetio iskustvo uzitka voznje u tako briljatnom organizovanim ukrstanjima putanja velikog broja vozila.
Nazalost kazne za zutu traku ce biti i dalje jedini metod "regulacije" uzroka problema, a to je mala protocnost ulica.
Pesacki saobracaj na sajmu nije usmeren ka Senjaku vec ka Lazarevcu,Barajevu,Mostanici,Petlovom Brdu itd..... To je stanica gde pesak mora da sidje i promeni autobus i nema smisla da prelazi podzemnim prolazom 6 traka. Cudno ali istinito je i da veliki broj zaposlenih i posetilaca Sajma isto tu mora da sidje ili udje u autobus.
Problem sa automobilima je sto se u Bulevar Vojvode Misica uliva puno velikih ulica Kneza Milosa,Fransa D" Apare-a ,Savska, i II Bulevar ( namerno sam pisao autoput sa 2 imena jer se iz 2 smera spaja) I svi moraju da prodju tuda da bi izasli na Ibarsku magistralu.
Svaka od navedenih ulica ima po 2 trake i pored Sajma imaju SAMO 2 trake......sad je onima koji ne prolaze tuda jasnije zasto je guzva,zasto se svi guraju u zutu traku i zasto je to idealno mesto da se naplati kazna za nestrpljivost
Da prelazak preko pruge nije izveden u 2 trake zuta ne bi imala smisla,ali posto je usko grlo u vidu mosta preko pruge a ne Sajma onda nista ne znaci pomeriti guzvu par stotina metara dalje zar ne?
Comment