Izgleda da sam ja malo tupav ali ne vidim način kako da okačim predlog AMSS CMV u integralnoj verziji. No valjda ću okačiti predlog negde pa ću da ga linkujem.
Kod tehničkih pregleda vozila nikada nije postojala kazna "zabrana rada u određenom periodu", ali po odredbama starog zakona je bila obaveza MUP da najkasnije nakon 40 dana reše zahtev za otvaranje linije teh. pregleda, te su oni koji su zatvoreni zbog prekršaja ili kriminala istog dana podnosili zahtev za otvaranje i moralo im se izaći na otvaranje.
U novoj verziji je "otvaranje" jednako "dobijanju licence za rad" i ovaj put je ograničeno na najviše tri dobijanja licence. Mi se ne slažemo da bude više od dva. Ionako ovo ništa ne znači, jer će se samo promeniti nosilac imena (žena, deca...) i tuci ispočetka. Oni koji će zaista trajno gubiti pravo na rad su - radnici, koji nemogu da promene JMBG.
Kad vec pomenu tehnicki pregled,sve je to da kazem razumljivo,samo mi nije jasno da ce tehnicki pregled kostati oko 5000 cini mi se,ne znam sta oni to rade pa da naplacuju toliku cenu?????
Izgleda da sam ja malo tupav ali ne vidim način kako da okačim predlog AMSS CMV u integralnoj verziji. No valjda ću okačiti predlog negde pa ću da ga linkujem.
Kod tehničkih pregleda vozila nikada nije postojala kazna "zabrana rada u određenom periodu", ali po odredbama starog zakona je bila obaveza MUP da najkasnije nakon 40 dana reše zahtev za otvaranje linije teh. pregleda, te su oni koji su zatvoreni zbog prekršaja ili kriminala istog dana podnosili zahtev za otvaranje i moralo im se izaći na otvaranje.
U novoj verziji je "otvaranje" jednako "dobijanju licence za rad" i ovaj put je ograničeno na najviše tri dobijanja licence. Mi se ne slažemo da bude više od dva. Ionako ovo ništa ne znači, jer će se samo promeniti nosilac imena (žena, deca...) i tuci ispočetka. Oni koji će zaista trajno gubiti pravo na rad su - radnici, koji nemogu da promene JMBG.
Vrednost tehničkog pregleda je uvek bila "ista", iako to na prvi pogled nije lako zapaziti. Do sada je cena tehničkog pregleda bila od 0 do oko 2000 dinara. A ostatak vrednosti su uzimali iz procenta za prodato osiguranje. Sada je procenat koji ostaje prodavcu sa 55% (koliko je bio na pojedinim mestima, inače u globalu oko 50%) pao na 5%. Očigledno je da će se neke stvari promeniti (ukoliko neko natera Dunav osiguranje da se pridržava zakona ). Cena pregleda će morati da ide gore jer treba platiti po tri do četiri plate plus zarada vlasnika, otplaćivati uređaje i puniti fond za opravke i zamenu, platiti školovanje - permanentno, za sve tehničare i sl. Ako dobro sračunate videćete da je npr. tehnički koji je do sada naplaćivao recimo 1000 dinara i uzimao 5000 iz osiguranja putničkog automobila na "gubitku" kad naplati 5000 dinara + 500 din od osiguranja.
Radnici se plaše da će se lične licence gubiti, pa će i procenat prolaska na časnu reč biti bitno smanjen. Nadam se i da će se procenat tehničkih pregleda koji su u vlasništvu policajaca ili u direktnoj finansiskoj sprezi sa njima smanjiti. Čisto da unutrašnja kontrola u MUPu ima šta da radi.
Rezultati treba da se vide već za jednu deceniju .
ko ti brani da otvoris tehnicki pregled i da se obogatis.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
*Usvojene su izmene i dopune ZOBS-a. Nista predlozeno nije usvojeno.
Novine su:
Члан 2.
У члану 28. ставу 4. речи: „возила са првенством пролаза, возаче возила
под пратњом”, замењују се речима: „возаче возила Министарства унутрашњих
послова, Безбедносно-информативне агенције, Војске Србије, Војно-
безбедносне агенције, Војно-обавештајне агенције, хитне медицинске помоћи и
ватрогасне службе, док управљају возилом приликом извршавања послова у
вези са службеном дужношћу, односно делатношћу, као и возаче возила
Министарства правде – Управе за извршење кривичних санкција када превозе
лица лишенa слободе”.
Члан 3.
У члану 35. после става 4. додаје се став 5. који гласи:
„У случају застоја саобраћаја на путу где постоје физички одвојене
коловозне траке, возачи су дужни да оставе слободан простор за пролаз возила
под пратњом и возила са правом првенства пролаза, на тај начин што ће
возачи који се налазе у десној односно средњим саобраћајним тракама заузети
положај уз десну ивицу саобраћајне траке, а возачи који се налазе у левој
саобраћајној траци заузети положај уз леву ивицу саобраћајне траке, тако да
остављен простор мора бити довољан за несметани пролаз ових возила”.
Члан 5.
Члан 98. став 1. мења се и гласи:
„Пешак не сме ступити ни кретати се по аутопуту или мотопуту”.
Члан 9.
У члану 268. после става 3. додаје се нови став 4. који гласи:
„За новопроизведена возила којима се обавља пробна вожња ради
испитивања или приказивања својстава издају се металне таблице са роком
важења од једне године.”
Досадашњи ст. 4–8. постају ст. 5–9.
После садашњег става 9. који постаје став 10. додају се нови ст. 11. и 12.
који гласе:
„Изузетно од одредби става 9. овог члана, регистрациона налепница се
издаје у трајном важењу за тракторе, прикључна возила за трактор и
мотокултиваторе који подлежу поновној регистрацији само приликом промене
власника, носиоца права коришћења, промене пребивалишта власника на
територију другог регистарског подручја или других података који се уносе у
саобраћајну дозволу.
Власници трактора, прикључних возила за трактор и мотокултиватора,
дужни су да након издавања регистрационе налепнице, сваке године обаве
редовни технички преглед, о чему се издаје налепница о техничком прегледу
трактора, прикључних возила за трактор и мотокултиватора која служи као
доказ да је технички преглед трактора извршен.“
У садашњем ставу 10. који постаје став 13. после речи: „регистрационе
налепнице“, додају се речи: „налепнице о техничком прегледу трактора,
прикључних возила за трактор и мотокултиватора“.
Досадашњи ст. 11–14. постају ст. 14–17.
Uskoro se ocekuju i izmene pravilnika o tehnickim uslovima. Nezvanicno ce ipak biti dozvoljen desni volan za vozila koja su prvi put registrovana kod nas pre, mislim da je u pitanju. 01.06.2012.
Ima jos nekih predloga ali izgleda da ce i od toga biti kao i sa ovim izmenama ZOBS-a
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment