Jos jednom po saobracajnu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Siera
    Cbc Senator
    • 09.11.2009
    • 1365
    • Čačak
    • Stralis

    #31
    Odg: Jos jednom po saobracajnu

    To sa saobracajnim dozvolama jeste problem ali nije strasno prema problemu koji imaju prevoznici koji rade medjunarodni prevoz. Jedna od tih gluporija moju firmu ce kostati ove 2012godine oko 3000e. Pametnjakovici su odredili da se na saobracajnoj dozvoli upisuje podatak najveca dozvoljena masa koja je u mom slucaju po podatku sa idetifikacione kartice 36000kg. Podatak o dozvoljenoj odnosno registrovanoj nosivosti stoji u cipu i ona je 24000kg. Masa praznog vozila je na saobracajnoj i ona je 7800kg. E sad kada se pojavim na nekoj od granica na ulasku u drzavu tamosnji sluzbenici nemaju pojma o cipu oni prostom racunicom oduzmu najvecu dozvoljenu masu od mase praznog vozila i tada dobiju podatak da je meni registrovana nosivost u tom slucaju 28200kg i taksu placam po tom podatku. Do granice 24000kg takse su minimalne a 1 kg preko toga u jednom pravcu me kosta recimo 100% vise. Trazio sam u MUPu da mi zvanicno ocitaju saobracajnu i da mi to overe ali dobio sam odgovor da oni nemaju citac nego da odem do nekog tehnickog ili neke od agencija ali ne mogu da mi overe podatke sa tog dokumenta. Imam citac odavno i ocitao sam saobracajnu jos u januaru 2011 ali nista nisam mogao da uradim po tom pitanju. To je jedan od problema a drugi jos veci problem je recimo moje registarsko podrucje ČA prilikom očitavanja čita CA što je potencijalni problem. Treći problem je za elektronsku naplatu putarine u Nemačkoj Toll colect nema slovne znakove tipa đšćč i tu nije problem u oznaci registarskog područja već u zadnja dva slova pa ko ima tu neka od slova sa kvačicama potencijalno je u problemu a kazna za to je 1650e
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

    Comment

    • Pantah
      CBC Veteran
      • 25.03.2007
      • 159
      • Beograd

      #32
      Odg: Jos jednom po saobracajnu

      Danas nam se obratio član sa pitanjem oko troškova izdavanja nove saobraćajne pa sam jedva dočekao da mu odgovorim. U nastavku je i pitanje i odgovor za slučaj da još nekom zatreba.

      On 23.1.2012 9:11, xxxxxxx


      -------- Original Message --------
      poštovani, obraćam Vam se povodom vesti DA građani koji su izvadili nove saobraćajne dozvole zbog neupisivanje maksimalne dozvoljene mase vozila u rubrici F1 moraju ponovo DA vade novu saobraćajnu dozvolu. Kako je objašnjeno OD strane nadležnih: "problem je nastao zbog starih registracionih listova za tehničke preglede, u kojima nije postojala rubrika “maksimalna dozvoljena masa vozila”. Dopis o novim registracionim listovima upućen je firmama koje obavljaju tehnički pregled tek 1. Januara 2011. Godine. S obzirom DA je zakonski rok važenja tehničkog pregleda mesec Dana, svim vozačima koji su to uradili u decembru 2010. Godine, kada je korišćen stari registracioni list, u novim saobraćajnim dozvolama nije upisana maksimalna dozvoljena masa vozila." Želim DA napomenem DA ovaj podatak nije tačan. Ja Sam registrovao vozilo (putničko) polovinom oktobra 2011. Godine kada MI je I izdata nova saobraćajna dozvola, međutim nije upisan podatak "maksimalna dozvoljena masa vozila". Saobraćajna dozvola važi do 2018. Godine. Smatram DA ukoliko firma koja je vršila tehnički pregled mog vozila nije koristila pravilan obrazac (govorimo o periodu oktobar 2011.god) MUP je trebao DA Ga vrati. Ja Sam Kao I drugi građani pošteno čekao u redu više sati I uredno platio sve takse. Molim Vas DA MI date savet šta DA radim, jer smatram DA se radi o nemaru radnika na poslovima registracije, a NE o starim registracionim listama za tehničke preglede. Ukoliko imate potrebu za dodatnim podacima, molim Vas kontaktirajte me na mail xxxxx
      Sun, 22 Jan 2012 17:30:35 +0100
      xxxxx
      <xxxxx@amss.org.rs>
      Objašnjenje MUPa po kojem stranke moraju da snose troškove izdavanja nove saobraćajne dozvole nije tačno iz više razloga.

      Pravilnik o registraciji motornih i priključnih vozila je objavljen u SL Glasniku R Srbije 69/2010 na dan 24.09.2010. godine sa važnošću osam dana nakon objavljivanja i početkom primene od 01.01.2011. godine. Ovo je ostavio dovoljno vremena da svi subjekti u sistemu provere tehničke ispravnosti i registraciji vozila pročitaju Pravilnik i prilagode svoj rad. U Pravilniku nije dat nikakav rok koji se može paušalno postaviti ili prekršiti kako to bilo kome odgovara. Shodno tome je pravilnik od početka 2011. godine bio obavezujući za radnike na registraciji vozila. Kako se u članu 6 Pravilnika decidirano navodi da: "Upis u jedinstveni registar vozila neće se izvršiti, odnosno neće se izdati registraciona nalepnica: ako zahtev, odnosno Registracioni list za motorno-priključno vozilo sadrži netačne podatke ili je nepotpun, odnosno ako nema odgovarajuće priloge iz člana 5. st. 4. i 5. ovog pravilnika; ako nije dozvoljeno da saobraća na putevima Republike Srbije ili ako se na osnovu zakona ili drugog propisa ne može registrovati, odnosno koristiti; ako ima uređaje ili obeležja vozila ministarstva nadležnog za unutrašnje poslove ili Vojske Srbije, a namena mu je promenjena." znači da je lice koje je izvršilo upis u jedinstveni registar vozila prekršilo odredbe Pravilnika bez obzira dali je takav upis vršen na osnovu starog ili novog registracionog lista i bez obzira kojeg datuma u 2011 godini je upis izvršen.

      MUP je kao predlagač i izdavač Pravilnika imao dovoljno vremena da pripremi dopis linijama Tehničkog pregleda vozila ako se smatralo da je takav dopis neophodan za pravilan rad, i ne postoji opravdanje da je dopis poslat kasno. Pored toga MUP je vrlo dobro upućen u način rada linija TP i načina ispunjavanja registracionih listova i mogli su još u toku pripreme Pravilnika da spreme sve potrebne informacije za programere softvera koji se koriste za ispunjavanje registracionih listova kako bi takav dopis pustili istovremeno sa objavljivanjem Pravilnika.

      MUP je kao nosilac svih poslova u vezi sa jedinstvenim registrom vozila odgovoran i za program pomoću kojeg se radi upis. Ako postoji niz obaveznih podataka bez kojih se ne sme izvršiti upis u registar vozila onda je bila obaveza programera da implementira kontrolne procedure koje bi sprečile radnika na šalteru da završi proceduru bez svih, po njima, potrebnih podataka.

      Na osnovu ovoga smatramo da je došlo do grube greške administracije i da bi saobraćajnu dozvolu morali da vam izdaju besplatno a staru unište kao škart.

      No kako iz iskustva sa "ponašanjem" MUP. možemo očekivati, zahtevi za besplatnom zamenom će najverovatnije na šalteru biti odbijeni. U tom slučaju je pravni lek sledeći. Oštećena stranka mora da podnese prijavu naslovljenu na MUP Srbije - Uprava za upravne poslove, u kojoj zahteva pokretanje disciplinskog postupka protiv lica koje je izvršilo upis u jedinstveni registar vozila u 2011 godini protivno odredbama članova 5. i 6. Pravilnika o registraciji motornih i priključnih vozila, čime je stranka oštećena za vrednost izdavanja nove saobraćajne dozvole i maltretiranje koje je sa time povezano. Pored toga zahteva se i pokretanje disciplinskog postupka protiv lica odgovornog za davanje upotrebne dozvole manjkavog programa koji se koristi za upis u jedinstveni registar vozila kao i lica odgovornih za rad sa linijama Tehničkog pregleda vozila zbog kašnjenja u davanju potrebnih informacija. Zahtevom tražiti i da o toku i rešenju disciplinskih postupaka budete obavešteni.

      Pored toga morate istoj Upravi podneti i zahtev za nadoknadu štete koju ste imali zbog nepravilnog rada radnika te Uprave. Navesti sve materijalne troškove koje ste imali i podneti dokaze za te troškove. Za trošak izdavanja saobraćajne ne mora se podnositi dokaz obzirom da se dokaz nalazi u rukama pomenute Uprave, dovoljno je navesti da Uprava po službenoj dužnosti pribavi dokaz iz svoje arhive.

      Ako zahtevi budu odbijeni ili ako ne dobijete nikakav odgovor od strane MUP u razumnom roku preostaje vam privatna tužba za nadoknadu štete, za šta će te morati da angažuete stručno lice za zastupanje. Što se tiče zahteva za pokretanje disciplinskih postupaka, ako ne dobijete nikakvo obaveštenje možete isti zahtev uputiti na Direktora policije, generala Milorada Veljovića uz napomenu da mu se obraćate zbog ćutanja administracije.

      S poštovanjem Nenad Jovanović

      Obzirom da objavljujem originalnu poruku bez dozvole pošiljaoca, sva imena i adrese su izbrisane.
      Money for nothin' and chicks for free

      Comment

      • Darth Vader
        CBC Senator
        • 18.10.2007
        • 280
        • Backa Palanka

        #33
        Odg: Jos jednom po saobracajnu

        kako ja od juce imam pravo ici na novi tehnicki, daans sam zvao MUP u BG i dobio odgovor: ako imam mogucnosti, da odem na isti tehnicki pregled gde je radjen i prosle godine, i po dolazku u MUP, zatrazim stari dosije, da bi se uporedili podaci
        ukoliko su isti, znaci da je onaj ko je unosio podatke /MUP/ kriv za nedostatak, i ne placa se izdavanje nove saobracajne dozvole

        Comment

        • Darth Vader
          CBC Senator
          • 18.10.2007
          • 280
          • Backa Palanka

          #34
          Odg: Jos jednom po saobracajnu

          evo novosti od mene: obavio tehnicki 30 dana ranije, otiao u policiju, NIKO ME NIJE PITAO za taj podatak
          dobio novu reg. nalepnicu, potpisao i otisao

          eto, toliko od mene za saobracajnu
          ALI, uvericete se u novu glupost MUP-a: moj auto, koji je metalik plavi, po novom pravilniku je sivi, sifra 7B
          kretenizam, i onda ce te policija smarati da si menjao boju auta ali je nisi prijavio
          nema kraja fantizmu likova koji rade u MUP-u, stalno je otvoren konkurs u temi ko ce vise narodu ukrasti

          Comment

          • boban1982
            CBC Senator XXL
            • 14.03.2010
            • 1106
            • Batajnica
            • SAXO VTS-BIC

            #35
            Odg: Jos jednom po saobracajnu

            Ranijih godina kad sam registrovao auto,nisam isao preko agencije,desavalo se skoro svaki put kad ja dodjem na red da im padne sistem!E sad radi sve agencija,ne zelim vise da ih gledam!

            Comment

            • Hermes
              CBC Senator XXL
              • 14.02.2006
              • 1306
              • https://t.me/pump_upp
              • bemve

              #36
              Odg: Jos jednom po saobracajnu

              Niški MUP, red se čeka par sati, jebo ih štrajk.
              Još na tehničkom su mi rekli da mi menjaju boju, a pošto i za nosivost pise 0, rekoše da sigurno moram da menjam saobraćajnu. Dok sam čekao red, ljude masovno vraćaju sa šaltera zbog ove dve stvari i šalju ih da uplate ukupno 1200 dinara za novu saobraćajnu. Ne pomaže ni vika, ni molbe, ni pretnje, svakom pokažu neki papir i ne primaju dokumenta ni pod razno. Šta ćeš, kud ćeš, svi odoše da uplate. Ja dodjem na red, teta lepo primi sva dokumenta, do vidjenja i dodjite sutra po nalepnicu.
              Interesentna država, ko je imao posla s njom, ni pakao mu neće teško pasti.
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • boban1982
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2010
                • 1106
                • Batajnica
                • SAXO VTS-BIC

                #37
                Odg: Jos jednom po saobracajnu

                Ma da, tu se ne zna ko sta radi i kako!Bolja je organizacija na nekoj pijaci nego u sup-u.po tom primeru se vidi kakva je drzava,ne treba ti nista drugo!Znaci moram da ostavim svoj posao i da cekam red ceo dan,pa da me vrate zbog saobracajne,pa da je na kraju platim jos jedanput.E da bih sacuvao zivce ja platim agenciji koliko god traze da mi srede to sve,a nisam jedini koji tako radi.Steta sto ne mogu i licnu kartu da zavrse!

                Comment

                Working...
                X