Nove najave hitne izmene ZOBS-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuzmar
    Moderator
    • 18.12.2009
    • 783
    • Lazarevac
    • Pezo 207 1.6 HDI

    Nove najave hitne izmene ZOBS-a

    Evo ponovo se najavljuju izmene ZOBS. I to po hitnom postupku.
    Poslednja (e kamo lepe srece da je poslednja) nesreca, u kojoj su 3 mlade osobe smrt nasle u BMW-u koji je upao u Dunav, je valjda bila dovoljan alarm da nadlezni reaguju. Ministarka saobracaja je najavila formiranje komisije koja ce u roku od 7 dana predloziti izmene ZOBS-a kako bi se smanjilje ovakve nesrece.
    Da ne prenosim ceo tekst evo link NOVI ZAKON Šta će biti zabranjeno vozačima mlađim od 21 - 24sata.rs

    Na udaru bi prema prvim najavama trebalo da se nadju vozaci mladji od 21 godine. Tako bi prema prvim najavama takvim vozacima bilo zabranjena voznja automobila iznad 1400 kubika, voznja izmedju 23 i 06 sati, za njih bi vazila nulta tolerancija na alkohol, a kazna za prektrrsaj bi bila duplirana ukoliko se u kolima nalazi maloletna osoba.
    Radna grupa koja je formirana ce mozda dati jos neki predlog. Videcemo.

    Pitanje za sve je:
    1. Da li mislite da ce ovakve mere dati rezultate? Obrazlozite.
    2. Sta je neophodno uraditi da bi se na krace staze osetilo poboljsanje?
    3. Sta treba preduzeti da bi se dugorocno gledano smanjile ovakve i slicne nesrece?
    4. Kako spreciti da neko ko nema vozacku dozvolu sedne za volan i napravi ovako nesto?
    5. Kako mladima objasniti i naterati ih da se ne igraju svojim i tudjim zivotima?
    www.paluba.info
  • expendable
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2009
    • 3662
    • Bor

    #2
    1) Donekle. Sama izmena zakona malo, primena malo više. Obrazloženje: sama kaznena politika uvek donese neko poboljšanje ali je ono uvek umerenog obima. Čak ni smrtna kazna ne smanjuje bitno stopu teškog kriminala (ubistva).
    2) KOntrole policije (u večernjim satima a ne ujutru ili u 15:30). Na alkohol pre svega (i na nove mere koje će biti uvedene), a ne da li imate opremu? A pa fali ti zihernadla u prvoj pomoći! Ajd' petaka kazna. Prekoračio si brzinu za 4km/h ajd' kazna (petaka) a za 49km/h (šestaka), e baš je proporcionalno, umesto da ide (veoma) progresivno (eksponencijalno ili bar na kvadrat). Isto je i sa alkoholom (već spominjano od strane g. Okanovića, za 0,4 treba biti opomena a za 0,6 napomena, za preko 1 dranje (i 19 bodova)).
    3) Ovo je teško pitanje i za dugu diskusiju. Sigurno ne samo zakon (sa sve primenom istog), nego čitav splet mera (ali ne slet mera, pa uvođenje 3 časa nedeljno saobraćaja (i toga je bilo u medijima) u škole, možda kontinualno (čas-dva mesečno) u vidu kurseva ili tako nešto ali tokom celog školovanja ili intenzivnije prvih 4 razeda osnovne i poslenja 2 srednje.
    Ipak ni sve to nije ni 49% potrebnog. Dok prave vrednosti ne dobiju na značju, sve je ovo "šminkanje mrtvaca".
    I naravno (u sklopu toga), ne samo zakon nego i kao vrednost: izlazak radnim danom do 23h vikendom do 24h (za starije od 21 do 2h). Zakonski bi to trebalo uvesti pa makar pola ugostitelja najavilo bankrot (ako ćemo samo od toga da živimo kao država, onda i nismo država nego "mehana").
    4) Nikako! Smanjiće se ako "potezanje volana" bude sramno a ne čitanje knjiga ili učenje ili izlazak do 23 ili 24.
    5) Vidi prethodno (sistem vrednosti je takav kakav je, zakon tu ništa ne može, ni prohibicija nije dala žejlene rezultate, šta je nerealno, nerealno je).
    Aman ljudi, pa ovo nije uzrok nego posledica. Čitaju (knjige) samo budale, što bolji đak gori drug i slično pa do toga da fizičko zlostaljanje vršnjaka i potezanje noževa se dešava od petog-šestog razreda (i takvi postaju heroji a nekada su bili "sa one strane") pa kada to (tad) prođe kako prođe, u 16-17 se "poteže volan". Jednostavno psihologija mase je sada pogodna za ovakve događaje.
    Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #3
      Originally posted by expendable View Post
      sve je ovo "šminkanje mrtvaca".
      Apsolutno saglasan, da ne nabrajam razloge.

      Samo bih pitao: A šta ćemo sa vozačem (ovim, i svim drugim kao on) zbog kojeg je iniciran ovaj zakon, a koji čak ni nema dozvolu pa njega svi novopredloženi zakoni uopšte ne dotiču!?

      Nešto imam utisak da će u lovu na lisice da stradaju ovce.

      p.s. Ne znam zašto niko nije ovako digao prašinu da reši pitanje dečijeg kriminala čije primere smo mogli da pročitamo poslednjih dana! Da li zato što tu nema para za budžet? Naprotiv.
      Last edited by stevak; 24.11.2014, 21:31.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Stalno govorim da nema više edukacije. Ni pre nije bilo mnogo bolje što se tiče zaseda i pljački za kazne ali se nekad i opominjalo, danas nikad. Išlo se po obdaništima i školama za neke obuke u vidu kvizova znanja, spretnosti vožnje bicikla a uz to si usput učio znakove i opasnosti tipa istrčavanje iza auta, busa itd... Takodje je bilo da ne radi ništa posle ponoći ili radi zaključano uz rizik da nadere i nije bilo ni odraslih posle ponoći a kamoli neke klinke od 15 godina..
        Šta danas rade roditelji kad im dete od 15 godina dolazi ujtru kući ja ne znam ali dok je tako nema tog zakona koji će to popraviti.
        Povod za ovu frku je strašan ali to mora sistemski da se menja, uredbe neće pomoći. Prvo promena policije pa ostalo. kad budu ponovo u službi naroda biće bolje, sad je narod u službi policije.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kuzmar
          Moderator
          • 18.12.2009
          • 783
          • Lazarevac
          • Pezo 207 1.6 HDI

          #5
          Moj sin je pre nekih mesec dana bio u gradu Klin nedaleko od Moskve. U pitanju je neka medjunarodna razmena ucenika.

          Svi znamo za one razne video klipove sa ruskih puteva ali evo nesto sto verovatno ne znamo. Od predskolskog uzrasta se radi na odgovarajucoj edukaciji, a ovako izgleda kabinet u kome se uci saobracajna kultura.

          Click image for larger version

Name:	20141023_064800.jpg
Views:	1
Size:	2.61 MB
ID:	881588Click image for larger version

Name:	20141023_064804.jpg
Views:	1
Size:	3.10 MB
ID:	881589Click image for larger version

Name:	DSC_0616.JPG
Views:	1
Size:	5.39 MB
ID:	881591

          A imaju i nesto ovako. U konkrentom slucaju tabla koja pomaze u ucenju o elektrobezbednosti.

          Click image for larger version

Name:	DSC_0617.JPG
Views:	1
Size:	5.15 MB
ID:	881590

          Za to vreme nasi djaci ce se moliti Bogu ili ce uciti kako treba tolerisati pedere itd. A onda ce ginuti u saobracaju, ostajati invalidi, ili ubijati druge cim se docepaju volana.
          www.paluba.info

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Mozes da ga ucis saobracajnu kulturu do sutra, kad roditelj kupi auto od 150+ konja mladoj usijanoj glavi koja pritom nema ni dozvolu,sve moze da ide u materinu. Kad tako razmislja roditelj, naslednik ce sigurno da bude kulturan, fin, vaspitan i obziran prema sebi i drugima.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              U moje vreme je bio jedan koji se drogirao u srednjoj školi. Možda je bio još neki ali se nije znalo... Znači svi su znali i ono kao da ima sidu tako su ga gledali, ne znam kasnije da li se izlečio, sumnjam ili je otišao pre vremena. Tarzan su ga zvali...

              Ako društvo krne davaspitava decu i roditelje i drži se toga da odere kaznu za brzinu, pijanstvo, rad kafane posle ponoći, točenje alkohola maloletnicima itd... I ti neki će biti bele vrane pa će ih prstom pokazivati. Boranija vlada svetom samo to ne zna. Ako se ne povodi za tim da "parira" skorojevićima ni njima neće biti lako ako nema publike.

              Ja sam išao u školu kad je bio baš takav primer kao što je taj naveden u Rusiji. Nisu morali biti ležeći policajci ispred škola... Deca su bila obrazovanija a time i roditelji.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dris
                CBC Veteran
                • 24.01.2008
                • 172
                • Novi Sad

                #8
                Svakako treba nešto preduzeti, ali ovako ishitren predlog tipa 1400 kubika i udvostručavanje kazni su izuzetno velika glupost i neverovatno je da se neko iz vrhuške toga dosetio i još izašao u javnost sa tim...

                Obrazloženje:
                1. Pre svega " za ozbiljan belaj" je dovoljno da se auto kreće brzinana 30-40 kmh ako se ne pazi, pa i ako je vozač trezan. Tako da kubikaža nema nikakvu ulogu u tome. Ajde da su rekli preko 100-150 konja, to bih razumeo čak i podržao. Danas skoro svaki noviji auto ima oko 100 konja, tako da bi po meni prag tolerancije recimo 130-140 konja.

                2. Pre svega treba prevencija, i kazne za vožnju u ALKOHOLISANOM stanju....bez diskusije.
                3. Vremensko ograničenje za vožnju, NIKAKO.
                a) Šta ako treba hitno da ode nekome po lek, npr. insulin i takve stvari. Kome on da opravda zašto je TREZAN seo za volan u 02 posle ponoći...
                b) Šta ako mladi vozač kojim slučajem ima tu sreću da je zaposlen i da mu radno vreme počinje od 6 ? On mora krenuti na posao kolima pre 6, zar ne. Još ako mu je firma kao i većina firmi (neprijavljen radnik), kome on i kako da se opravda...glupost.
                c) Da ne govorim o tome ako se vraća sa terena u to doba na primer. I sam sam se gomilu puta vraćao sa terena u to doba doduše sa 26-27 godina, ali sa jako malo vozačkog iskustva....
                4. Novčana kazna bi trebala da bude minimalna eventualne "novosti" u zakonu a koje se tiču do 21god. Zašto? Vrlo jednostavno, garantujem da u tom uzrastu nije zaposleno više od 20-25% omladine, tako da bi "novčani" teret podnosili roditelji; a to onda skoro i da nema pedagošku "vrednost". Oduzimanje dozvole DEFINITIVNO DA, naravno ako se radi o vožnji u alkoholisanom stanju.
                5. Kažnjavanje omladine zbog vožnje maloletnika u "zlo doba", ne bih ni da komentarišem, ali moraću . Pre svega to bi bilo kršenje ustava, tj. diskriminacija maloletnika... Obrazloženje: šta ako omladinac od na primer 20 godina ima malo dete, i treba da ga vodi kod dežurnog lekara u 23:30? Ili da vozi npr. brata od strica od 15 godina kod dežurnog lekara.Šta onda? Kada ga zaustavi milicajac,čime da se "opravda"...šta? kaže mu milicajac, donesi sutra opravdanje od lekara i pocepaćemo kaznu....smešno.

                Od predloženih mera mi se sviđa jedino 0 tolerancija za alkohol, to zaista neću ni komentarisati.

                Po meni umesto ovih predloženih besmislica treba uraditi sledeće:
                Uvesti obavezu da mladi vozači do 21 god. barem jednom godišnje idu na edukaciju... Na primer napraviti školske centre gde bi im se prezentovao video materijal sa konkretnim podacima tipa: kada se vozite tom i tom brzinom i desi se to i to. Napraviti u svim većim mestima simulatore sudara... da deca na svojoj koži osete šta znači udes pri brzini od 30kmh, 40 kmh i tako dalje.
                Nedopustivo je da zbog 20-30% bahate dece svi pošteni ispaštaju. Bahata deca su vaspitavana u porodicama gde se verovatno i roditelji tako ponašaju (keš, kolica i šmekerica), a to se ne ispravlja na taj način. Naprotiv, ti bahati obično imaju debelu vezu u muriji, ili naprosto imaju puno para pa im se može.Mislim da se ne lažemo kod nas "ljudi" dižu milionske kredite bez pokrića a kamoli da im neko "sredi" prekršaj, sve u svemu sitna raja nadrlja.
                Za ovakve promene zakona se zaista treba uljkučiti u raspravu... inače će opet preko leđa sitne raje.. dokazano.

                Comment

                • dris
                  CBC Veteran
                  • 24.01.2008
                  • 172
                  • Novi Sad

                  #9
                  Evo jednog primera "naše" kaznene politike, doduše iz druge oblasti života... pa vi prosudite efekte kažnjavanja, brzopletih zakona, i sam smisao toga.

                  Zvanično sam naravno nezaposlen, treba da se javim svaka 3 meseca u zavod za nezapošljavanje...kad ne lezi vraže promače mi kalendar javljanja za čitavih 12 dana. Odem tamo, laktovima se probijam kroz šumu partijskog kadra, da bih došao do pulta:
                  ja: "Dobar dan, došao sam da se zapljunjem, promašio sam datum..."
                  partijac: " Skinuti ste sa liste nezaposlenih...znate kasnite više od xyz dana..."
                  ja: " Dobro, nema veze prijavi me na tu listu pa da idem, da nisam džabe potrošio 2 litra goriva..."
                  partijac: " Ali, Vi ste zakasnili, sada imate zabranu od 6 meseci!!!! Morate sačekati do Aprila sledeće godine..."
                  ja: " Onako sav šokiran... druže, koga sam ja to ubo nožem, opljačkao ili šta već pa da imam zabranu od 6 meseci ????? To je samo lista, statistički podatak, ne očekujem da ću preko Vas dobiti posao sigurno..."
                  partijac: "Žao mi je takav je zakon..."
                  ja: " rekoh ajde baš da budem bezobrazan, pa da se opravdam... odem kod mog "savetnika"... rekoh joj gospođo kako da skinem zabranu...mislim stvarno je glupo...eeeej 6 meseci"
                  partijka: "donesite od lekara uverenje...."
                  ja: " Gospođo, ja nisam bio u državi mesec dana (lažem naravno, nemam para ni za put do Zrenjanina...), šta ja sada da radim?
                  partijka: "Žao mi je, znam da nema smisla ali je takav zakon....".

                  Šta reći a ne zaplakati, takvih primera imamo na svakom ćošku...

                  Treba sesti i mućnuti glavom, a ne mačem "hitno do nove godine" razrezati zabranu za vožnju preko 1400 kubika, i još tako nešto nazvati "snagom", koješta. Postavite policajce ispred klubova, i na parkingu ODMA DOK OTKLJUČAVAJU AUTO DATI IM MELODIKU, pa tako 2 meseca... i da vidiš kako će se ići taksijem u provod... LOŠ SISTEM VREDNOSTI se ne ispravlja papirićem na kojem piše 500 dinara uplatite... tj. dajte roditeljima da plate, jer vi imate 20 godina, ne radite i nemate para. A za posao naravno traže nekog sa "iskustvom".... na kraju će ta omladina iskustvo tražiti u inostranstvu...
                  Last edited by dris; 25.11.2014, 07:57.

                  Comment

                  • kuzmar
                    Moderator
                    • 18.12.2009
                    • 783
                    • Lazarevac
                    • Pezo 207 1.6 HDI

                    #10
                    RIGOROZNE MERE NOVOG ZAKONA Nema više noćne vožnje za početnike

                    Autor: M. Tašković 25.11.2014. - 00:35 Komentara (0)
                    Ubuduće vozači sa probnom dozvolom neće smeti da imaju ni kap alkohola u krvi, voze brže nego što je 90 odsto od ograničenja, sedaju za volan od 23 do šest sati ujutru i u čak i sa slušalicama, objašnjava za “24 sata” Vladimir Rebić, načelnik saobraćajne policije.
                    Ada Huja | Foto: D. Milenković




                    Rigoroznije mere bezbednosti u saobraćaju ponovo su u žiži javnosti posle stravičnog udesa na Adi huji u kojem je poginulo troje mladih, a vozač Dušan Jovanović (19) priznao da je vozio bez dozvole i - pijan.

                    Ministarka Zorana Mihajlović je najavila da će danas predložiti članovima novoformirane Radne grupe Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da se osobama do 21 godine starosti zabrani: upravljanje motornim vozilom snage veće od 1.400 kubika, upravljanje motornim vozilom u periodu između 23 i 06 sati, nulta tolerancija na alkohol, udvostručavanje kazni ukoliko se u kolima nalaze i maloletna deca.

                    S druge strane Radna grupa koju je MUP oformio još u septembru napravila je Nacrt izmena zakona o bezbednosti u saobraćaju, a jedna od novina je i da će vozači koji, recimo, polože vozački ispit sa 17 godina imati probnu dozvolu čak četiri godine.

                    Troje mladih se utopilo na Adi Huji

                    - Probnu dozvolu imaće svako ko prvi put položi vožnju i ta dozvola će trajati dve godine umesto godinu dana. I dalje će vozač sa probnom dozvolom morati da ima pored sebe vozača koji više od pet godina ima vozačku dozvolu - ističe Rebić.


                    Pooštrene su kazne za bahate vozače.

                    - Vožnja brža od 140 kilometara na sat u naselju ili od 180 kilometara na sat van naselja odnosno 220 kilometara na sat na autoputu kažnjavaće se kao nasilnička vožnja zatvorom od 30 do 60 dana. Ista kazna sledi i za vožnju pod dejstvom alkohola većim od dva promila - naglašava Rebić.

                    Izmene zakona trebalo bi da donesu veću bezbednost i za mališane.

                    - Deca do 12 godina starosti koja su niža od 135 centimetara moraće u automobilu da sede u bezbednom sedištu. S tim što kad napune četiri godine postoji mogućnost da sede na specijalnom podmetaču sa naslonom za glavu - ističe Rebić.

                    On objašnjava da će vozači će smeti da prestižu bicikl, motocikl ili traktor preko pune linije i to samo ako je bezbedno i na ravnom. Nikako u krivini.


                    RIGOROZNE MERE NOVOG ZAKONA Nema više noćne vožnje za početnike - 24sata.rs
                    www.paluba.info

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Kada sistem ode totalno pogrešnim putem potrebno je vreme da se sve vrati u normalu, a to su stroge sankcije i apsolutna primena istih. Tek po uspostavljanju određenog reda i naravno posle višegodišnje edukacije možemo da mislimo na osvešćivanje društva i time ublažavanje sankcija. Nama je potrebna trenutna akcija koja će vrlo brzo dati rezultate.

                      Pošto je sistem na ovom podneblju prilično "fleksibilan", uzmite u obzir mogućnost plastične/elastične deformacije. Norm za primenu treba a su sledeće

                      60ks, 23h-05h zabrana upravljanja vozilima, alkohol 0%, nema razgovaranja telefonom ni sa pomoćnim uređajima, ograničenja za početnike 10% ispod maksimalne deklarisane brzine. Ima tu još mera, ali su ove ključne.

                      A o nedostatku edukcije u školi neću ni da pričam.
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • expendable
                        CBC Senator XXL
                        • 04.11.2009
                        • 3662
                        • Bor

                        #12
                        Nešto svakako treba da se preduzme ali ...
                        Toliko hvalisanja o "novom" ZOBS-u koji sada ispada da nije ni za "lipov ...". Čekaj malo, pre nego što ga menjaš i dopunjavaš da vidimo SVE (ali bili su SVI, osim par izuzetaka) te stručnjake i one koji su zakon dizali u nebesa a sad na nebesima na žalost omladina.
                        Ni taj nije sprovođen (ne kažem da bi bio dovoljan) ... taj deo najviše "škripi".
                        Ne kažem da ne trebaju dopune (možda ipak 24-05h jer nije pošteno prema malo zaposlene omladine, ako rade do 23h i od 07 ili 06 ...) sa kojima se manje-više slažemo (i ono sa 1.4 litara nije baš srećno rešenje, šta ako je turbo benzinac? 90ks apsolutni maksimum, razmotriti i prethodno (čak i 60)) ... 0% aklohola tu se slažemo (ali i test na narkotike ... postoji u zakonu ali ...).

                        Međutim, za dosadašnje je kriv neko sa marsa (puji-pike ne važi) je prvo što NIKAKO NE IDE. Neko mora da (makar iz moralnih razloga) podnese ostavku (da pogađamo 3x da li će (iko) ili ne??). U ovom slučaju (mada je ironično ali kod nas je to tako) pre svega predlagači i "usvajači" prethodnog zakona (jer se prvo menja ZAKON, zar ne??) i njihovi sprovodioci (dakle bar jedan čovek iz policije). One nebuloze kako se smanjio broj prekršaja i poginulih nije realan, smanjio se i broj pređenih km na nacionalnom nivou.

                        I na kraju, krajeva: kako je počelo opet će sve po ovcama (onim koji ćute i trpe*) a one obesne ... ajd' da vidimo.

                        * opet će biti raznih nameta na sve nas, u to UOPŠTE NE SUMNJAM (apsolutno izvesno, 120%); ne računam kazne.

                        Čim se nešto donosi "po hitnom postupku" - znači da u toj oblasti nešto debelo NE valja.
                        Od tolike priče, evo rezultata. Iskreno, smorio sam se od raznih faca na TV-u (njih 10-tak) od kojih u poslednjih 5 god. nisi mogao da pobegneš (kao od reklama), komiteta, agencija, udruženja i ostalog. Više je bilo o tome nego kulturi, nauci, obrazovanju zajedno (bar 10x i plus u udarnim terminima umesto u 23h kada se ionako tek izlazi u grad). E da je obrnuto, bio bi dovoljan i ovaj zakon kakav jeste.
                        Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #13
                          ova strasna nesreca koja se dogodila , NE MOZE da bude povod za izmene. zato sto vozac NEMA DOZVOLU !

                          svaki zakon je bio dobar ,i onaj za vreme Tileta , ali bitno je da se primenjuje, da se kaznjava novcano,zatvorski " ni po babu ni po stricevima"

                          i UKINITE nanogice , da "visa rasa " robija isto ko i "niza rasa"

                          i posaljite na robiju par sudija da se ostali opamete. tek su oni "nad rasa" , za njih ne vaze ni fizicki zakoni,a kamoli nesto drugo.
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Ono što je bitno da društvo evoluira, a sa tim i potrebe i mogućnosti. Danas donesena norma ili Zakon sigurno će biti prevaziđeni kada se okolnosti budu menjale. Starom ZOBSu je bilo vreme za promene, a za novi ZOBS nisu urađena dovoljno istraživanja rizičnih ponašanja i rizičnih grupa. Po običaju, takvi propusti u Zakonu se ispravljaju podzakonskim aktima. To je sve više manje u skladu sa ovim podnebljem.

                            Nego,mene više brine postupanje po Zakonu. Primena Zakona je nešto što mnogo utiče na sm uspeh novog Zakona. A tu je naveći propust.
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • expendable
                              CBC Senator XXL
                              • 04.11.2009
                              • 3662
                              • Bor

                              #15
                              (za oba prethodna)

                              Primena zakona (ne samo o (u) saobraćaju) je glavna "kočnica". Šta god da se donese (dopuni) je iste sekunde zastarelo ako se ne bude primenjivalo.
                              Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

                              Comment

                              Working...
                              X