Kakve veze ima kretanje levom trakom sa skretanjem iz leve trake? A posle si ga jos i jurio... Sto znaci da nisi hteo da skrenes levo.
Kada budes vozio malo van granica PA i BG, ili slucajno Srbije, naucices sta znaci "vozacka kultura", posto te tome niko nije naucio.
A posto si skoro polozio, a ja kao "mator" zaboravio pravila, podseti me sa koje strane je dozvoljeno obilazenje, a sa koje nije?
1. Ides ulicom koja ima 2 trake za isti smer ( jos 2 za suprotan ), vidis raskrsnicu na 300 metara, na toj raskrsnici bi zeleo da skrenes levo, i lepo se blagovremeno prestrojis levo kako bi sebi i drugima omogucio bezbedan prolaz. To da li sam ja hteo da skrenem ili nisam, ti ne znas sigurno, jer se cak ni ja ne secam. To sto sam ga jurio nema veze sa tim da li sam ja hteo da skrenem ili ne, kada ispizdim odem ja na totalno drugu stranu.
2.Vidi, nisi samo ti pametan i obrazovan, i ostali su nesto sveta videli. O kojoj mi ti vozackoj kulturi govoris? Vozacka kulutra je da blicas ljudima kako bi se oni uklonili da prodje smeker!? Gde u zakonu o saboracaju pise da je leva traka sporija!!!!!????!!!!
Decko, mnogo ti mislis, a sve pogresno ( sala, nemoj da se primis k'o mlad majmun ).
3.Obilazenje = vozilo stoji, pa ga obidjes je dozvoljeno i sa desne strane. Preticanje = vozilo ide sporije, pa ga preteknes je dozvoljeno sa leve strane.
@Superbird, sala Ne bih cepao RAV4 nego vrevatno bih najebao zbog tuce...
Generalni problem je sto si svi Bogom dani kao najbolji vozaci. Pored nekih bi se i sam Sumaher postideo. Pogotovo kada ulete u svoje kocije stare 10 i vise godina, koje imaju gume marke Tigar iz druge ugradnje.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
meni najvise smeta kad vozim a ispred sebe vidim to PA, SU, LO, SA itd. koji ne znaju dal su posli il' su dosli. za njih bi uveo jedan veeeliki besplatan parking na ulazu u grad i linije GSPa koje odatle voze put knez mihajlove, klinickog centra i delta city-ja takodje za DZ.
Pa tako se vozi u PA ... i onda se čudi zbog "Kada vide PA table, po difoltu te napuse kurcem pa tek onda gledaju kako vozis".
Ima i u gradu brza i spora traka. Zato autobusi voze desnom stranom jer su sopriji ...
Vozim ove table "Pazi Auto" vec 4 meseca i niko me nije napusio, ali zato ja jesam....
Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Ima jedan zanimljiv fenomen vezan za grad i saobracaj. U principu, u Bg postoji odredjena kolektivna paranoja zvana zurba bez potrebe. Vecina tih "uzurbanih" stigne na destinaciju i onda cacka nos, jer u sustini i nije bilo potrebe za pisihozom. Moj dobar prijatelj, koji inace obozava da vozi cik cak, zalece se i kaca na branik, pricao je svoje utiske iz Minhena. Kaze, uhvatio je sebe da vozio polako i krece tek na zeleno. A zasto? Zato sto svi voze tako. U bg ne mozes voziti normalno. Svaki start sa semaforaa je kao na trci F1. Puls ode u pm, ocne jabucice iskolacene, a noga pulsira na kvacilu. Ako ne, e onda brale moj ide stampedo preko tebe.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
kada bi svaki start na semaforu bio takav kao sto kazes bilo bi extra nego nije. naprotiv, cackanje nosa, blejanje sa strane uz pricu na mob. je svakodnevnica.
@Yugisa: sa kojim pravom ti meni kazes majke ti, ko si ti i koliko uopste imas godina, kakvo je bre to ponasanje? SU i BG ne mozes da poredis ni po cemu tako da samo tvoje javljanje i odgovor na moju pricu je bezvezan. to sto kompleksi malog grada izlaze na videlo je druga stvar pa imas potrebu da se branis i ako te niko nije napao. ja nista nisam izmislio ali je cinjenica da se ovde ponasa kako se kome digne. pocev od onih strajkaca koji nas apse svaki drugi dan pa ja zbog toga kasnim na posao ili po decu u vrtic ili sto neki djilkos iz PA, SA, SU ili LO oce iz K. MIlosa da skrene levo u Visegradsku.
Uh aj bez prepiranja... Video sam dosta dobrih vozaca iz PA, ali isto toliko i losih, ali to pravilo vazi i za BG... Najveci problem je bahatost svih nas, i ako mislimo da nismo, i tad jesmo... Niko ne moze da kaze da se barem nekim postupkom nije poneo bahato? Najveca nervoza je sto su ljudi bez para... Dovoljno za road rage
Svaki start sa semaforaa je kao na trci F1. Puls ode u pm, ocne jabucice iskolacene, a noga pulsira na kvacilu. Ako ne, e onda brale moj ide stampedo preko tebe.
Zanimljivo, ali nekad je to jedini nacin da prodjes na semafor u nekom odredjenom vremenu...
BG je pun semafora koji drze do 10 sek max... Ja bez obzira koji sam u koloni, uvek gledam na okolne semafore, pratim situaciju i kad vidim da se na mom upalilo crveno za pesake, ubacim u brzinu i cekam... Kako krene zuto, tako i ja polako krecem... Da nema tog starta, ponekad bih iz bulevara u takovsku ili iz 3. bulevara ka tosinom bunaru prosao tek na 6-o zeleno ( ima takvih semafora milion ), a nisam lud da krenem 10 sati ranije da bih imao vremena da blejim na semaforima... Ono sto meni smeta, je to sto uglavnom onaj prvi na semaforu zableji, i kad se promeni na zeleno, treba mu bar 5 sekundi da se pokrene... dodaj jos par sekundi svakom iza i onaj deseti prolazi na 3-e zeleno...
Nemam predrasude, ima raznih vozacha, ali recimo prekjuche, haos u ruzveltovoj samo tako, 20 minuta chekam, i onda se kod tramvaja se zadesim prvi na semaforu, i rekoh fino, taman cu proci raskrsnicu ka Vuku, ali neeee.....Gospodin koji je licio na Tarzana je 607-icom sa SO tablama pokushao da ugrabi neko zuto svetlo ili shta vec iz 27. marta i naravno ostao zaglavljen na sred raskrsnice u guzvi, neka zena ga nije pustila, on jos izlazi na sred rasksrsnice kao da se raspravlja, pa da ti %$"£&$"£Q&*^Y£$"^£"^$"$$ POLUDEO SAM!!!!
Znam dosta ljudi koji zive van Beograda i hvata ih paranoja kad treba da se vozikaju po BG-u...Jednostavno, nisu navikli na tu guzvu, na voznju "ko se snasao, snashao se" itd...
Ali isto tako znam i ljude iz BG-a koji voze ovde godinama, pa i dalje NEMAJU POJMA....
1. Ides ulicom koja ima 2 trake za isti smer ( jos 2 za suprotan ), vidis raskrsnicu na 300 metara, na toj raskrsnici bi zeleo da skrenes levo, i lepo se blagovremeno prestrojis levo kako bi sebi i drugima omogucio bezbedan prolaz. To da li sam ja hteo da skrenem ili nisam, ti ne znas sigurno, jer se cak ni ja ne secam. To sto sam ga jurio nema veze sa tim da li sam ja hteo da skrenem ili ne, kada ispizdim odem ja na totalno drugu stranu.
2.Vidi, nisi samo ti pametan i obrazovan, i ostali su nesto sveta videli. O kojoj mi ti vozackoj kulturi govoris? Vozacka kulutra je da blicas ljudima kako bi se oni uklonili da prodje smeker!? Gde u zakonu o saboracaju pise da je leva traka sporija!!!!!????!!!!
Decko, mnogo ti mislis, a sve pogresno ( sala, nemoj da se primis k'o mlad majmun ).
3.Obilazenje = vozilo stoji, pa ga obidjes je dozvoljeno i sa desne strane. Preticanje = vozilo ide sporije, pa ga preteknes je dozvoljeno sa leve strane.
Generalni problem je sto si svi Bogom dani kao najbolji vozaci. Pored nekih bi se i sam Sumaher postideo. Pogotovo kada ulete u svoje kocije stare 10 i vise godina, koje imaju gume marke Tigar iz druge ugradnje.
1. Pa ni ti ne znas gde si krenuo!? Kako ocekujes neko drugi da zna? Zato sluzi migavac, da obavestis nekog o svojoj nameri. Ne uskaci sam sebi u usta.
To sto si ga pojurio ne pokazuje nista negativno o njemu, vec o tebi koji nisi u mogucnosti da se iskontrolises i nastavis svojim putem. Kao takav si jos veca opasnost za saobracaj.
2. Nisam jedini pametan i obrazovan. Srecom ima pametnijih i obrazovanijih, pa imam od koga da ucim. Nije poenta da igde pise da je leva traka sporija, nego je poenta da se pomeris da ne ometas "brze", jer ce se uvek naci neko "brzi". Tako postedis sebe nerviranja oko ******, budalu ne cinis vise nervoznom nego sto jeste i na taj nacin, koliko-toliko, doprinosis sigurnosti u saobracaju. Previse je nervoznih ljudi za volanom koji misle da su uhvatili boga za muda, a nemaju tri razreda srednje skole. Na njihov nivo ne zelim da se spustam, jer ce me potuci sa iskustvom (neko je imao nesto slicno u potpisu na forumu).
Sto da ti ne blica da se pomeris ako ti je vec desna traka slobodna, a ti nisi dao migavac da ces ici levo. Mnogo je lakse i preglednije obici sa leve, nego sa desne strane.
3. Preticanje je dozvoljeno sa leve strane ako se vozilo krece. Ti si se kretao, on je hteo da te pretekne. U cemu je problem pomeriti se, ako vec nisi dao signalizaciju da se iskljucujes sa pravca?
Svi su Bogom dani, tj uhvatili su Boga za muda... Ne znam zasto pokusavas da upadnes u tu kategoriju isterivanjem "neke" pravde. Bolje isqliraj i nastavi svojim putem, brze i dalje ces stici.
@ostali - Ako neko nije u stanju da se snadje u BG-u, bolje da se parkira i koristi usluge GSP ili taxija umesto da pravi saobracajni kolaps.
Tako radim kada odem u NS, SU, SO ili ko zna vec gde. Parkiram se negde dokle znam da dodjem i cekam dalja uputstva (ako ih pre toga nisam dobio, napisao ili ko zna sta vec) ili cekam da dodju po mene. Ne vozim 10km/h gledajuci gde treba da skrenem, ometajuci druge ucesnike, pa makar i po cenu da promasim skretanje, lako je vratiti se vec na prvom sledecem.
@Marcus - Podrzavam te u potpunosti. Voznja nije pracenje samo onog sta se desava ispred tebe, vec i okolo (u to spada, iako nije preporucljivo, gledanje polugolih devojaka leti, ali to samo za profesionalce koji drze jedno oko na njima, a drugo na semaforu )
I ima mnogo ljudi koji su ko zna na koji nacin polozili voznju, a voze i nemaju pojma da se snadju u prostoru i vremenu.
Comment