skoro svi su uredni i sredjeni, rupa gotovo i nema, asfalt je uredno ravan i dobro obelezen
e to SKORO je veoma rastegljiva kategorija,prodji sicevackom ili grdelickom klisurom i mozes da ostanes bez tocka ko ja,po prici sa policajcima na izlazu iz istih cuo sam price da ima na desetine slucajeva DNEVNO takvih havarija
Kao sto rekose ljudi ispred mene, rez. tocak ili kit ti trbaju zbog tebe.
Zadnjih godinu dana mi nikada nisu trazili opremu (vozim na It. tablice)
na uvid a ranije mi pricali ljudi da je bilo rigoroznije.
Najbitnije je da imas osiguranje-zeleni karton, mada uglavnom traze samo pasos ili lk, jer papire od kola i da hoce ne mogu da provere, dal je registrovan i sl.
Znaci samo opusteno.
a ja volim sado-mazo i volim da se vozim 40 km/h u desnoj traci sa ispumpanim gumama ( NA FELNAMA, alu felnama...da ne bude zabune) i to sve po propisima...e da skidam i soferku kada su mi napumpane gume i kada idem na auto-put...na duze!
kao sto gosp. brick kaze:
nisam cuo da je ikada ikome naplacena kazna za posedovanje ili neposedavnje rezervnog tocka. uostalom, tehnicki ako je rezervni tocak (guma) probusena ili nepravilno naduvana ona se vodi kao da je nema... a sta ce onda da kaze cika policajac/ka
mogu, znas, mene su hteli da uhapse zato sto sam se parkirao na trotoar...ispred table "zabranjeno parkiranje i zaustavljanje"!
pouka price:
p.s.BOLJE TESTIRATI KOCNICE NEGO KOCITI TESTISIMA!
Obavezan je rezervni tocak, meni su cak pisali prijavu jer mi je rezervna guma bila celava. Verovatno je i nekako regulisano u propisima to sa onim malim tockicem, a i sa sprejem jer ako auto fabricki dolazi sa malim tockom ili sa sprejem onda je i atestiran za redovnu voznju. Za male rezervne tockove koliko znam postoji ogranicenje od max 60km/h i voznja je prakticno omogucena do prvog vulkanizera. Ne znam koja je prica sa sprejem sa penom tj. koliko dugo je ona upotrebljiva posle toga, i dal se moze voziti normalnom brzinom. Verovatno postoji potrebno uputstvo.
e to SKORO je veoma rastegljiva kategorija,prodji sicevackom ili grdelickom klisurom
semantika
sicevacka klisura je pod radovima koliko znam, i pod posebnim rezimom obavljanja saobracaja. normalno je da u toku radova ne moze da se ocekuje kvalitetan kolovoz...uostalom radovi se i izvode upravo zbog popravki.
Grdelicka klisura je prosle jeseni totalno rekonstruisana i isao sam njom. bukvalno niti jedne rupice nije bilo, moze da se vozi ladno 150km/h sto se kvaliteta puta tice. kako je trenutno ne znam, ne verujem da je za manje od godinu dana moglo drasticno da se nesto dogodi.
ja ne kazem da nema neravnina, nigde gde vozim nema rupa a kamoli rupcaga a sve se redovno krpi, odrzava vec prema prioritetima saobracajnica.
daleko je ipak stanje od toga da mora da se kuka pausalno na svaki km puta bilo gde, stanje je sasvim ok i stalno se popravlja.
hm...
Stari put BG-NS. Deo od Stare Pazove prema Indjiji. Pre 10-ak dana naletim na rupu na vrhu nadvoznjaka. Rezultat iskrivljena i naprsla felna. Brzina bila ispod 80km/h. Felna Alfa Romeo SPEEDLINE, znaci top fabricke ponude.
Prosle godine, ista deonica puta, samo deo izmedju Indjije i NS-a, opet rupa i ovoga puta samo iskrivljena felna.
Put od Banstola prema Iriskom vencu, narocito deo od samog ulaza u Frusku goru pa do venca. tzv. Partizanski put. Mora da se vozi ispod 40km/h, i obilazi svaka rupa, jer zaista ne znam koje bi gume i tockovi tako nesto izdrzali.
Put Indjija-Ruma-Sr. Mitrovica. Na nekim delovima izmedju Indjije i Rume put u ocajnom stanju, svaka brza voznja bez da obilazis rupe opasna.
Stara Pazova-izlazak na put BG-Sid. Deo puta kroz Krnjesevce, dakle 5km od samog izlaza na Autoput, takodje asfalt u ocajnom-raspadnom stanju. Neke popravke radjene skoro - nedovoljno...
I eto ovo je bilo samo ono cega sam se setio ovako na brzinu, i to samo vazniji putevi po istocnom Sremu, one sporedne puteve na ovoj teritoriji, koji spajaju sela, nisam ni pominjao...
sicevacka klisura je pod radovima koliko znam, i pod posebnim rezimom obavljanja saobracaja
Jeste ali onaj deo gde se ne odvijaju popravke(koje uzgred budi receno traju oko 2god za 15km puta) i gde nije poseban rezim saobracaja je pun katakomba,sve preko 40 je opasno za gume i felne,sa 65 izbegao jedan krater a upao u drugi iako sam odlican poznavaoc putta i rupa,rezultat otisla guma i malo iskrivljena felna,ko ide tamo preporucujem put preko Ploca
eh, to nije put u savremenom smislu reci...nesto nalik dzadi od pre WWW II, betonske ploce pravljene za prelaz tenkova...
jako retko njime idem, nije zdravo za bubrege a postoji paralelni auto put koji je odlicnog kvaliteta.
taj M22 je zaista katastrofa, isto kao i deonica puta od Pecenjevaca do Grdelic (Nis- Vranje).
ima ih sigurno jos, izuzeci od opsteg stanja ali postoje jos uvek nazalost.
eto ovo je bilo samo ono cega sam se setio ovako na brzinu, i to samo vazniji putevi po istocnom Sremu
puno si se setio, samo to su sve lokalni ( sporedni ) putevi koje si pobrojao i ne spadaju u magistralne.
to je nadleznost lokalnih opstina dakle Indjije, Stare Pazove, itd.
od Stare Pazove do Banovaca je recimo put odlican iako isto kao lokalni potpada pod St. Pazovu. isto i za Vojku je ok.
u BG lokalni putevi se veoma dobro odrzavaju i popravljaju sistematski vrlo kvalitetno. Ibarska magistrala do Lazarevca (BG deonica) je u perfektnom stanju, vrlo cesto vozim.
moj je utisak da se stvari krecu ubrzano nabolje na vecini putne mreze.
pre neki dan sam naleteo na ulegnuti saht, jedno 20tak cm u gradu. posle 2 dana vidim da je popravljeno, sve ispeglano ko ogledalo.
sada detaljno presvlace auto put kroz BGD smer ka jugu koji je bio valovit mestimicno ali bez rupa.
meni osle obe desne gume i felge :x a samo jedna rezerva
kod mene je sad ovako,imam isto pjenu po njemackoj a u HR sam kupio 2 rezervne i ostavio kod druga.pa ako odu opet obe da mi doveze a kako cujem da ti vozis kupi odmah 4
Comment