Da probam da nađem makar ovde uverenje ako ne "zadovoljenje pravde" i zato neću predstaviti koji je čiji auto - želim objektivan sud... a u nekom od narednih postova staviću i detalje i razloge zašto je "ovaj slučaj" još na sudu a ja bez auta!
Mesto udesa je raskrsnica u gradskoj zoni, puteva iste važnosti, nema znakova, nema središne linije, kolovoz suv - asfalt, lep sunčan dan, (btw. uskrs prošle godine).
Vozilo Opel Astra 1,7D pretiče biciklistu i nailazi na auto VW Scirocco GTL koji u tom trenutku izlazi iz bočne ulice gde i dolazi do sudara.
Crveni Automobili na slici označavaju mesta zaustavljanja nakon udesa. Veštak je utvrdio da se u momentu sudara Opel-vozilo u preticanju kretalo brzinom od 55,5km/h dok je vozilo koje nailazi iz bočne ulice bilo u stanju mirovanja. Tragovi kočenja vozila Opel su zelenim kružićima označeni (početak-kraj = 7,7m duži trag), dok su crnim kružićima označeni tragovi VW-a unazad, tj. nakon kontakta. Auto koji je na samoj raskrsnici je nepropisno parkiran tj. nalazi se na oko 1,5 od ivice bočnog puta.
Toliko za početak da ne bih prejudicirao.
Mesto udesa je raskrsnica u gradskoj zoni, puteva iste važnosti, nema znakova, nema središne linije, kolovoz suv - asfalt, lep sunčan dan, (btw. uskrs prošle godine).
Vozilo Opel Astra 1,7D pretiče biciklistu i nailazi na auto VW Scirocco GTL koji u tom trenutku izlazi iz bočne ulice gde i dolazi do sudara.
Crveni Automobili na slici označavaju mesta zaustavljanja nakon udesa. Veštak je utvrdio da se u momentu sudara Opel-vozilo u preticanju kretalo brzinom od 55,5km/h dok je vozilo koje nailazi iz bočne ulice bilo u stanju mirovanja. Tragovi kočenja vozila Opel su zelenim kružićima označeni (početak-kraj = 7,7m duži trag), dok su crnim kružićima označeni tragovi VW-a unazad, tj. nakon kontakta. Auto koji je na samoj raskrsnici je nepropisno parkiran tj. nalazi se na oko 1,5 od ivice bočnog puta.
Toliko za početak da ne bih prejudicirao.

Comment