Juce me je zaustavila policija u Foči (Bosna i Hercegovina - Republika Srpska). Imao sam laku prilolicu registrovanu na trecu tablicu. Prikolica je bila tehnicki ispravna - sva svetla su radila.
Trazili su mi saobracajnu dozvolu za prikolicu jer navodno kod njih ne postoji kategorija lake prikolice koja se vozi sa trecom tablicom, vec se sve prikolice moraju registrovati bez obzira na tezinu i da li imaju kocnice.
Kazu ako nemas saobracajnu to je kao da vozilo nije registrovano i to kosta 100KM (maraka) ili 50€. Ako necu da platim vodice me kod sudije za prekrsaje.
Citali su mi clan zakona u kojem pise da sva vozila moraju biti registrovana. Na kraju su me pustili uz pretnju ako me opet uhvate da sam nagrabusio!
Pitanja:
1. Da li postoji neka medjunarodna konvencija koja resava problem razlika izmedju nacionalnih zakona i kako se to resava u praksi?
2. Da li kod nas uopste moze da se registruje laka prikolica ispod 750kg bez kocnica? Ako moze, sta ako sam je kupio pre 20 godina i nemam racun?
Trazili su mi saobracajnu dozvolu za prikolicu jer navodno kod njih ne postoji kategorija lake prikolice koja se vozi sa trecom tablicom, vec se sve prikolice moraju registrovati bez obzira na tezinu i da li imaju kocnice.
Kazu ako nemas saobracajnu to je kao da vozilo nije registrovano i to kosta 100KM (maraka) ili 50€. Ako necu da platim vodice me kod sudije za prekrsaje.
Citali su mi clan zakona u kojem pise da sva vozila moraju biti registrovana. Na kraju su me pustili uz pretnju ako me opet uhvate da sam nagrabusio!
Pitanja:
1. Da li postoji neka medjunarodna konvencija koja resava problem razlika izmedju nacionalnih zakona i kako se to resava u praksi?
2. Da li kod nas uopste moze da se registruje laka prikolica ispod 750kg bez kocnica? Ako moze, sta ako sam je kupio pre 20 godina i nemam racun?
Comment