Autokomanda - kružni ili šta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #61
    Re: Autokomanda - kružni ili šta?

    kada budes polagao voznju, imaces i to pitanje u raskrsnici...

    ne mislim na B, svi je imamo godinama.. Skoro(pre 2 godine) sam polagao za A i bila je takva situacija.. malo je reci da je vecina pala na takvim raskrsnicama

    Comment

    • bax76
      CBC Senator XXL
      • 07.11.2006
      • 605
      • BG

      #62
      Re: Autokomanda - kružni ili šta?



      Pitanje ko ima prednost u ovoj situaciji, kad unutrasnji auto treba da se iskljuci u naizgled svoju traku, a spoljasnji nastavlja put kroz kruznu raskrsnicu.

      JA bi rekao da je opet spoljasnji u prednosti, jer se unutrasnji prestrojava u spoljasnju traku, pa tek onda izlazi iz raskrsnice.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #63
        Re: Autokomanda - kružni ili šta?

        Kakvo pravilo DESNE STRANE u kruznoj raskrsnici u kojoj ste obojica i krecete se istim pravcem, ali u dve trake? Spoljasnji je u prednosti iz prostog razloga jer ostaje u svojoj traci a ti fakticki skreces u raskrsnici preko njegove trake. Takodje, uvaj u unutrasnjoj traci NE SME da se iskljuci iz kruznog toka direktno iz te trake, vec da se prebaci u spoljnu, pa onda - cemu mislite da uopste sluze DVE trake u kruznom toku? Unutrasnja je za kretanje unutar kruznog, spoljasnja za ukljucivanje i iskljucivanje iz njega. Isto kao kada bi u Kneza Milosa (3 trake usmerenog saobracaja u jednom pravcu) iz krajnje leve trake pokusao da skrenes u neku od desnih poprecnih ulica - prvo se prestroj u krajnju desnu, pa onda skreci, isti princip je i ovde.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • bax76
          CBC Senator XXL
          • 07.11.2006
          • 605
          • BG

          #64
          Re: Autokomanda - kružni ili šta?

          Drugim recima, da bi bili uvek cisti pred zakonom vozite samo u spoljnoj traci kruzne rakrsnice

          Comment

          • SchoneNK
            CBC Senator XXL
            • 17.04.2006
            • 564
            • Beograd
            • Honda Accord CL7

            #65
            Re: Autokomanda - kružni ili šta?

            Mislim da je sa ova dva poslednja posta stvar prilicno jasna Ono sto sam recimo ja zaboravio jeste da onaj u spoljasnjoj traci nije u obavezi da skrene vec moze i da nastavi da se krece tokom, pa se ne moze porediti sa situacijama koje sam naveo kod Usca i Moskve, gde je u krajnjoj desnoj obavezan smer desno. Sem toga, ne samo da nije u pitanju pravo prvenstva vec je u pitanju zabranja direktnog skretanja iz unutrasnje. Nisu lose ove teme, samo sto je u Bg nemoguce prestrojiti se u samom kruznom toku, iskljucivo pre

            edit

            I čik probajte da NE skrenete na prvom iskljucenju ako se krecete spoljnom, 90% da ce vas neko pokupiti
            www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.

            Comment

            • 1nsane
              CBC Senator XXL
              • 28.05.2007
              • 388
              • Umcari - Grocka

              #66
              Re: Autokomanda - kružni ili šta?

              Originally posted by mupe

              Što se tramvaja tiče - opet grešiš. Tramvaj uvek ima prednost u raskrsnici koja nije regulisana znakovima ili saobraćaj ne reguliše policajac. Dakle, tramvaj ima prednost i u odnosu na vozila koja dolaze sa Slavije, jer tu nema znakova koji regulišu prvenstvo.

              Inače, i na Slaviji i na Autokomandi, tramvaj koji je već u kružnom toku ima prednost u odnosu na vozila u kružnom toku, tj. ako ti se putanja preseca sa putanjom tramvaja, moraš da ga propustiš.
              Stativa lave, tramvaj ima znak stop kada sece Bulevar JNA (tj. vozila koja dolaze sa Slavije), ali samo u smeru ka Banjoli (nizbrdo ima prednost, to stoji), a na Slaviji, pri ulasku iz Beogradske bi trebao da propusti sva vozila koja izlaze iz kruznog toka u Srpskih Vladara (a sto volem kad mi se neko zaleti jos iz Mekenzijeve i svira ko lud jer je zbog mene morao da koci - pa imas brate prednost, ali to ne znaci da mozes da se zaleces kroz kruzni tok, idi normalnom brzinom i proci ces bez kocenja, ja sa tramvajem ne mogu doveka da cekam ukljucenje u kruzni tok). Inace, savetujem vam da na Slaviji posebno obratite paznju da se ne podmecete ispred tramvaja neposredno pre skretnica ili ukrstanja tramvajske i trolne mreze - na tih par mesta tramvaj NE SME da se zaustavi jer tu nema struje i ostaje nepokretan, (tj eto zastoja).
              NO BRAIN
              NO PAIN
              1_N_S_A_N_E

              Comment

              Working...
              X