.
kako bi se osećao neki političar iliti poslanik kada bi mu neko provukao preko celog auta ekser i rekao ono čuveno "IZVINITE "
ne znam šta bi napisao ali mogao bi čitav roman na 1000 strana
danas sam bio na putu NS-BG-KG pa nazad
vozio sam samo na auto-putu što znači nisam silazio sa njega
posle onoga silnoga snega pa otapanja kolovoz je suv kao leti,ali to je samo prividno!!!
na mostu Beška asvaltna podgloga je toliko uništena da je bolje voziti po kaldrmi nego po mostu
na deonoci posle Beška ima rupa na dužini od 4-5 km
e sada dolazi deonica kod Batajnice tj prelaz preko nadvožnjaka
malo je reci da je ratno stanje i da se ta deonica nalazi u Srbiji .pre bi bilo da je u Bejrutu da je je upravo neki avion bacio 10 tona bombi na put
posle benzin.pumpe Crnomarković stoje kerovi na svom uobičajenom mestu ali bez vidnih oznaka pored auta tj kupastih stubića i radarišu.
onda prolazim Zemun Polje pa Altinu i penjem sa na auto put ZG-BG
posle benz.pumpe Zmaj negde u liniji izlaza Bežanija pa sve dok se nespustite do studenjaka isto katastrofa od kolovoza
rupe su toliko velike da bi i kamion odvalio točkove.
bukvalno sam vozio slalom rizikujući da se očešem sa vozilom pored mene
sreča je pa svi voze polako i drže rastojanje pa se stigne videti gde je rupa
i tako idem dalje do Brankovog mosta.ne mogu da verujem da taj most još stoji na svom mestu koliko je propao.
pa ja ne znam više kako da sačuvam gume i vešanje na autu
na zapadu ljudi menjaju prednji trap tj vešanje kada pređu 100,000km a mi na 20,000km ma na 10,000km
posle izlaza Požarevac auto put ima toliko rupa da prosto ne mogu da se načudim
inače na pomenutoj relaciji sam često bar 2-3 puta mesečno
sada dolazi izlaz Batočina i naplatna kućica
pošto se radi nova naplatna rampa ,pomerili su staru kućicu prema auto putu i radi samo jadan čovek napravila se kolona na auto putu od nekih 400-500m
inače ta nova ebena naplatna rampa se pravi jedno 5-6 meseci .KATASTROFA.tu sam izgubio jedno 20-25min
kada sam se vraćao nazad prema BG na toj naplatnoj rampi se napravila kolona od jedno 600-700m.možete da zamislite kako to izgleda
elem malo sam vas udavio i svi već znate dosta o tome ali ja se pitam dokle ovako
ne radi se o novom zakonu nego dokle ćemo ovo da gledamo i nikoga nije briga
pa to su uslovi na putu bezbednost a ne nešto se desi a kerovi kažu "niste se prilagodili uslovima na putu"
a ona dva lešinara na ulazu u BG što radarišu mogli su a to im je dužnost da obaveste službu za održavanje da se nadvožnjak kod Batajnice raspao da ima kratera veličine tj prečnika od 50-80cm i dubine 20-30cm
ne njma je bitno da radarišu donesu pare komandiru i da se ogrebu za ručak kod Savića
verujte mi toliko sam prešao kilometara po Evropi i negde ali nigde nema toliko kerova sa radarom i toliko loših auto puteva
preko se kerovi voze u autu i traže prekršioce a ne da se ukopaju na jednom mestu tj sa radarom ili u kafani na ručku
ako moderatori hoće da ovu temu zadrže kao novu OK ako neće neka je smeste negde gde misle da pripada
kako bi se osećao neki političar iliti poslanik kada bi mu neko provukao preko celog auta ekser i rekao ono čuveno "IZVINITE "
ne znam šta bi napisao ali mogao bi čitav roman na 1000 strana
danas sam bio na putu NS-BG-KG pa nazad
vozio sam samo na auto-putu što znači nisam silazio sa njega
posle onoga silnoga snega pa otapanja kolovoz je suv kao leti,ali to je samo prividno!!!
na mostu Beška asvaltna podgloga je toliko uništena da je bolje voziti po kaldrmi nego po mostu
na deonoci posle Beška ima rupa na dužini od 4-5 km
e sada dolazi deonica kod Batajnice tj prelaz preko nadvožnjaka
malo je reci da je ratno stanje i da se ta deonica nalazi u Srbiji .pre bi bilo da je u Bejrutu da je je upravo neki avion bacio 10 tona bombi na put
posle benzin.pumpe Crnomarković stoje kerovi na svom uobičajenom mestu ali bez vidnih oznaka pored auta tj kupastih stubića i radarišu.
onda prolazim Zemun Polje pa Altinu i penjem sa na auto put ZG-BG
posle benz.pumpe Zmaj negde u liniji izlaza Bežanija pa sve dok se nespustite do studenjaka isto katastrofa od kolovoza
rupe su toliko velike da bi i kamion odvalio točkove.
bukvalno sam vozio slalom rizikujući da se očešem sa vozilom pored mene
sreča je pa svi voze polako i drže rastojanje pa se stigne videti gde je rupa
i tako idem dalje do Brankovog mosta.ne mogu da verujem da taj most još stoji na svom mestu koliko je propao.
pa ja ne znam više kako da sačuvam gume i vešanje na autu
na zapadu ljudi menjaju prednji trap tj vešanje kada pređu 100,000km a mi na 20,000km ma na 10,000km
posle izlaza Požarevac auto put ima toliko rupa da prosto ne mogu da se načudim
inače na pomenutoj relaciji sam često bar 2-3 puta mesečno
sada dolazi izlaz Batočina i naplatna kućica
pošto se radi nova naplatna rampa ,pomerili su staru kućicu prema auto putu i radi samo jadan čovek napravila se kolona na auto putu od nekih 400-500m
inače ta nova ebena naplatna rampa se pravi jedno 5-6 meseci .KATASTROFA.tu sam izgubio jedno 20-25min
kada sam se vraćao nazad prema BG na toj naplatnoj rampi se napravila kolona od jedno 600-700m.možete da zamislite kako to izgleda
elem malo sam vas udavio i svi već znate dosta o tome ali ja se pitam dokle ovako
ne radi se o novom zakonu nego dokle ćemo ovo da gledamo i nikoga nije briga
pa to su uslovi na putu bezbednost a ne nešto se desi a kerovi kažu "niste se prilagodili uslovima na putu"
a ona dva lešinara na ulazu u BG što radarišu mogli su a to im je dužnost da obaveste službu za održavanje da se nadvožnjak kod Batajnice raspao da ima kratera veličine tj prečnika od 50-80cm i dubine 20-30cm
ne njma je bitno da radarišu donesu pare komandiru i da se ogrebu za ručak kod Savića
verujte mi toliko sam prešao kilometara po Evropi i negde ali nigde nema toliko kerova sa radarom i toliko loših auto puteva
preko se kerovi voze u autu i traže prekršioce a ne da se ukopaju na jednom mestu tj sa radarom ili u kafani na ručku
ako moderatori hoće da ovu temu zadrže kao novu OK ako neće neka je smeste negde gde misle da pripada
Comment