Analizom većeg broja saobraćajnih nezgoda sa pešacima, smatra profesor dr Radoslav Dragač sa beogradskog Saobraćajnog fakulteta, polovina njih se dogodi pri brzinama od 40 do 60 kilometara na čas, trećina pri brzinama od 20 do 40 km/h, oko 10 odsto pri brzinama od 60 do 80 km/h, dok je pri brzinama manjim od 20 km/h i većim od 80 km/h zabeleženo samo tri odsto nezgoda.
U saobraćajnim nezgodama sa nastradalim licima najveći broj njih se događa u večernjim i noćnim časovima, iako je tada 15 do 20 puta manje vozila i pešaka na ulicama i putevima. Tada je i manje nezgoda, ali su zato posledice znatno teže. Najkritičnije vreme je između 3 i 4 sata ujutru. Istraživanjem je utvrđeno da prisutvo policije na takvim deonicama smanjuje ugoženost saobraćaja za 15 do 20 odsto.
Izvor: Auto-moto Savez Srbije
U saobraćajnim nezgodama sa nastradalim licima najveći broj njih se događa u večernjim i noćnim časovima, iako je tada 15 do 20 puta manje vozila i pešaka na ulicama i putevima. Tada je i manje nezgoda, ali su zato posledice znatno teže. Najkritičnije vreme je između 3 i 4 sata ujutru. Istraživanjem je utvrđeno da prisutvo policije na takvim deonicama smanjuje ugoženost saobraćaja za 15 do 20 odsto.
Izvor: Auto-moto Savez Srbije
Comment