Ministar i pojas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Dzoni_mkv

    Totalno pogresno tumacis, INSTIKT i ISKUSTVO su 2 totalno razlicite stvari.

    Iskusan vozac NERADI NIKAD PO INSTIKTU, to su PRIMARNE ODLIKE i koriguju se i preskacu.
    Instikt i refleks takodje nije isto, verujem da si mislio na refleks, mada ni on nema mesta ovde, ISKUSAN vozac SVE i UVEK radi kao mashina, nema gresaka, nema emocija , svi ljudski nedostatci su suzbijeni.

    Toliko o sta se trazi od jednog vozaca ministra. Od vozaca uopste.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • rajmax63
      CBC Prijatelj
      • 02.04.2005
      • 1415
      • Bačka Palanka
      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

      #17
      po meni to uopšte nisu profesionalni vozaci nego policajci ili već kako ih nazvati.
      oni su tu prvo da budu čuvari a tek posle vozaci.
      isao sam nedavno u Jagodinu i negde oko izlaza Požarevac vozila pod pratnjom i to 3 Audija A6 vojne i civilne tablice
      voze 110 km/h i nedaju nikome da ih obidje.
      znaći kreteni komplet jer ugrožavaju bezbednost u saobraćaju
      iza se stvorila kolona nemam pojma ali oko 1 km jer kada su izašli u Veliku Planu onda sam video kolika je
      e to su nasi profesionalni vozači
      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
      Audi ima crveno T

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #18
        Pa to je sasvim normalno da ne mozes da obidjes kolonu pod rotacijama, ne vidim u cemu je to problem.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Upravo tako. Kako to oni ugrozavaju bezbednost voznjom 110 km/h po autoputu? Time sto ne daju da ih obidjes? Pa i ne smes, sta je tu sporno?

          Pre bih rekao da doprinose bezbednosti time sto ne daju da se jurca
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            Ako je ogranicenje 120 za kratko vreme ce se na 110 nabiti kolona koja po ponovnom otvaranju ima zgusnut saobracaj koji ima tendenciju da se rasturi uz nepozeljne biefekte. (testoteron) .

            Sad ce kod mene da zabrane na svm autoputevima kamionima da obilaze.
            Samo jedan kamion koji ide max 2km/h brze od drugog je u stanju da napravi kolonu od 1km dok neobidje , previshe auta na jednom mestu nije dobro.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #21
              Aman ljudi pa dal' ste naseli na pricu o psu i trafikantu!? Pa nece valjda da priznaju kako je brzina bila bar 220 a ne dozvoljenih 120. Pa nije ovo jadni Tose ovo je krupna zverka bato moj. Kako smo mi naivan narod pa to je neverovatno.

              P.S. Samo je greska sto nisu doveli i ruske forenzicare da utvrde da li i koliko je stvarno ker bio kriv za ovakvu saobracajku.
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #22
                ajde sad teorija zavere, hmmmm...
                sta ti mislis da se desilo?
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • rajmax63
                  CBC Prijatelj
                  • 02.04.2005
                  • 1415
                  • Bačka Palanka
                  • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                  #23
                  Originally posted by CLD
                  Pa to je sasvim normalno da ne mozes da obidjes kolonu pod rotacijama, ne vidim u cemu je to problem.
                  ok ne možeš i ne smeš obići to poštujem ali...

                  Originally posted by 206
                  Upravo tako. Kako to oni ugrozavaju bezbednost voznjom 110 km/h po autoputu? Time sto ne daju da ih obidjes? Pa i ne smes, sta je tu sporno?
                  Pre bih rekao da doprinose bezbednosti time sto ne daju da se jurca Smesko
                  vidi ,slučajno ili namerno imam dobre prijatelje koji rade sličan posao da ne pominjem imena koga obezbedjuju ali su u vrhu obezbedjenja naših političara.
                  kada sam to video nazvao sam jednog od njih i rekao kako se dotični ponašaju.
                  znaš šta mi je rekao.da su to kompletne kreteni i da se iživljavaju na putu.
                  protumači kako oćeš ali ja sam u pravu jer je to stvarno ugražavenje bezbednosti u saobraćaju
                  isto je i voziti lokalnim putem 40 km/h a ograničenje je 80 km/h
                  blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                  Audi ima crveno T

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Jos jedan dokaz da dzipovi nisu za jurcanje na auto putu bez obzira koliko proizvodjaci trubili da mogu da se voze "kao sportska kola". NE MOZE SE PROTIV ZAKONA FIZIKE
                    apsolutno, ocigledan primer.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      Mislim pas i da ima 100kg ne moze nista jednom Mercedesu G klase. Cisto neiskustvo
                      vrlo diskutabilno, 100kg je ipak 100kg.

                      a to je ogromna prepreka na vecoj brzini po uticaju na putanju vozila.

                      iskustvo iz prakse
                      1. Mercedes E124 model udario slicno pri oko 160 km/h.

                      pukla hauba, otvorila se brava koja je drzi, ispao motor / kompletno sve potrgano/, auto se zaustavio udaranjem o ogradu autoputa oko 300metara dalje uz kocenje.

                      auto potpuno izbacen iz putanje kretanja.

                      niko nije povredjen, niti dlaka sa glave.

                      2. Reno 5 udario frontalno celom povrsinom u bok kod tocka malog dostavnjaka Zastava (640 ili kako je vec oznaka, oni tipicni sto sluze za razvozenje pogradu).
                      Renou pukla soferka, vozac apsolutno nepovredjen.
                      Kamionce se prevrnulo na bok i ostalo na bocnoj stranici.

                      mesto dogadjaja je Novi Bgd, ulazak u kruzni tok kod opstine.

                      znaci, brzina je prilicno mala mogla da bude.

                      ima veoma mnogo varijabli pri saobracajki, sa ovo malo skrtih podataka iz trece ruke tesko je bilo sta bez dilema zakljuciti, pogotovu sta bi bilo kad bi bilo.

                      dovoljno je da ugao udara bude nesto drugaciji i posledice mogu biti sasvim drugacije.
                      --------------------------

                      bice zanimljivo kako ce pravno da se formulise cela situacija, sta ce biti uzrok a sta posledica nesrece.

                      ili ce biti neka opsta fraza koja nista ne govori konkretno, smuti pa prospi...

                      ili ce biti na kraju krivac za sve taj pas koji se tu slucajno zatekao ne znajuci da nailazi ministar.

                      ostali od putara, same policije (koja zna da postoje takvi slucajevi obicnih gradjana koji se redovno desavaju i nista ne preduzima), nadleznih opstinskih inspektora saobracaja i svih koji su placeni da osim pukog naziva nesto i ima osobine autoputa u svim elementima a ne samo obna asfalta, pa do sudstva kako ce objasniti i podeliti odgovornost....videce se da li ce neko pokrenuti sustinska pitanja ili ce se sve svesti na odgovornost vozaca i/ili psa a sve drugo ostati idilicno netaknuto i sklonjeno pod tepih.

                      na poseban prolaz ispod nivoa puta za bezbedan prelazak zivotinja verujem da "strucnjaci" koji pisu norme/zakone nece ni pomisliti niti ovaj put.

                      nazalost svakome od nas ovo moze da se desi, i desava se samo nema ovolike medijske buke, a svodi se obicno na neprilagodjenu brzinu i time svi pomenuti zaklonjeni...
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        #26
                        To za kretenima za volanom je verovatno istina (u stvari zanm da jeste), takodje isto vazi i za potpuno odsustvno profesionalizma kod vozaca koji voze malo vaznije osobe u Drzavi, ali takodje je istina da vozila pod pratnjom NE SMES da obilazis, sta god on na putu radio, to direktno moze da se protumaci kao napad na lice koje stite u koloni...

                        Ta G-klasa nije mogla da ide 200+ cisto iz razloga jer je bila blindirana, dakle max. 160. Eto vam i razlog zasto se jedan malo nagliji pokret volanom zavrsio u jarku sa druge strane puta.
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • Laki GSi
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2006
                          • 2426
                          • Beograd-Vozdovac

                          #27
                          Ja mislim da on uopste nije toliko naglo izbegavao prepreku,dovoljno bi mu bilo da je pregazio to neko tele od kuceta i da mu se desi tako nesto.

                          Koliko sam shvatio udarac je bio prvo u psa pa tek onda dalje kako vec to ide bankina,prevrtanje....sreca samo da niko od vozila u prolazu nije nadrljao zbog ovoga e sad sta ce biti sa ministrom i vozacem(po pitanju zdravlja) videcemo.
                          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                          Comment

                          • mishio
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2007
                            • 1204

                            #28
                            zanima me bas koja je to cena blindiranog G500 .. verovatno da se useres ..


                            Sto se toga tice, moj cale je pre godinu i nesto sa S klasom od 2t sa 160+kmh udario u lisicu, i pored iskustva od preko 1mil km nema tu reagovanja .. izleti da ne stignes ni da pipnes kocnicu, jos ako je brze isao, sto je isto moguce, tek nema sanse .. dzaba xenoni kurci palci ..
                            e sad nije mi jasno kako tolika grdosija od auta tako da zavrsi, cale je jednostavno pregazio lisicu podletela pod branika i napravila haos, od interkulera, hladnjaka klime, obicnog, do generalno motora (iscurelo ulje dok je stao i motor ostao bez ulja) .. ali pravac nije ni sec promenio ..

                            znam da lisica i pas nisu isto, ali G klasa on je kera morao pregaziti, e sad dal je vozac tad cimnuo volan pa pas da je podleteo ispod gume i tad da je izgubio kontrolu totalnu, to mi nije jasno .. mislim da se nista nece dokazati, jer je ovo na visokom nivou sve, ima da se objavi da je vozeno po ogranicenju, da je jednostavno pas izleteo i spletom okolnosti doslo do teskog udesa ..

                            Zao mi coveka, nevezano za politiku itd. to pokazuje da smo ipak u saobracaju svi na istom, bio to G mecka, saxo, bmw sta god, jednostavno splet okolnosti i sreca, tj. dal ti je sudjeno ili ne ..

                            Comment

                            • djukic
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2005
                              • 2526
                              • Beograd

                              #29
                              Da rezimiramo. Dzaba auto od 500.000 EUR-a. Sa klasom 7b c d f g. Utovis kuce i pustis ga i eto....

                              Noc, ministar, nema pratnje??? Jurcanje po autoputu... Uopsteno svi znamo kako se bahato ponasaju...
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • HEMI 426
                                CBC Senator XXL
                                • 23.12.2005
                                • 1833
                                • Novi Sad -United States of Liman

                                #30
                                Originally posted by mishio
                                mislim da se nista nece dokazati, jer je ovo na visokom nivou sve, ima da se objavi da je vozeno po ogranicenju, da je jednostavno pas izleteo i spletom okolnosti doslo do teskog udesa...
                                upravo tako, ko zna sta je u stvari i bilo a blindirana G klasa ne bi bila ni malo ostecena od psa, koliki god da je bio i gde god da se zavukao. POkusacu da nadjem Mercedesov cd iz Guard edicije gde su karakteristike svih vozila. Bas me interesuje kako je oklopljen G i da i ima sansa da mu pas pokida creva, hladnjak i takve stvari..

                                Comment

                                Working...
                                X