ne procenjuje onaj koji vozi koje je bezbedno odstojanje,vec sasvim deseta osoba koja odlucuje o tome sta je bezbedno odstojanje a uopste se ne nalazi u autu, niti na licu mesta,
pretpostavka napamet lica koje odlucujue sta je bezbedno rastojanje negde u nekom kabinetu i jeste razlog suplje teorije.
netacno, i kada vozac dobro proceni, i kada pravilno sve uradi moze opet da proizvoljno izmisli krivicu onaj ko o tome odlucuje iz daljine, sa vremenske distance, sasvim proizvoljno.
a takva je praksa, gde se i ne trazi uzrok vec je vazno da se izmisli krivica nekoga, na bazi nedefinisane pretpostavke.
pretpostavka napamet lica koje odlucujue sta je bezbedno rastojanje negde u nekom kabinetu i jeste razlog suplje teorije.
Imaju vozaci mozak, da sami procene ''bezbedno odstojanje'' u datoj situaciji...Ako to pogresno urade, za kaznu bice krivi za udes, bas zato sto nisu dobro procenili...
a takva je praksa, gde se i ne trazi uzrok vec je vazno da se izmisli krivica nekoga, na bazi nedefinisane pretpostavke.
Comment