Punto Mk1 60s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    Punto Mk1 60s

    Pozdrav dobri ljudi!!!
    Imam u planu da kupim doticni auto(tj.vec je narucen,treba da stgne) pa me zanima par stvari...
    Malo sam search-ovao,i nadjoh nesto,a nesto jok.
    Generalno misljenje o ovom autu znamali moze jos malo informacija...
    Auto je '97,klot oprema pa me zanima par stvari...
    Ugradja serva-moguca i isplativa ili da zaboravim?
    Instrument tabla nema obrtomer-da li mogu ugraditi tablu sa obrtomerom i samo da je zakacim ili moraju neke prepravke?
    Auto je '97,1242 ccm,po netu sam nalazio da je taj motor MPI tj.multipoint a ortak koji ga je vozio me ubedjuje da je singlepoint.Da li se taj motor pravio u obe varijante?
    Kasnije bih mu ugradio plin-cini mi se mu je usisna grana metalna-nije valjda da sam se izradio?
    Unapred hvala na odgovorima.
    PS.I jos jedna stvar:imam originalni Luisi volan sa Yugovom glavom,pa me zanima da li to pase na Punta ili mora druga glava?
  • Lord_o21
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2006
    • 494
    • Novi Sad

    #2
    Servo, zaboravi, dovoljno je lagan volan.
    Moze tabla sa obrtomerom.
    SPI-60ks MPI-75ks
    Metalna je grana.



    p.s. Nadam se da nije narucen u inostranstvu, posto je auto euro2 (izmedju ostalog metalna usisna grna).
    ...technology is the only Replacement for Displacement.

    Comment

    • BaneT
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 562
      • Beograd

      #3
      pojasni ovo "naručio" jer ako misliš na inostranstvo, kao što reče Lord, zaboravi. Servo je moguće ubaciti ali je pitanje dali ti zaista treba, a što se tiče obrtaljke, nju je moguće spojiti i nije komplikovano, čak što više preporučljivo još pogotovo ako nemaš pokazivač temp.

      Comment

      • TheWickerMan
        CBC Senator XXL
        • 11.09.2007
        • 791
        • DE
        • AR Giulietta TCT

        #4
        Hvala na odgovorima!
        Znaci,ipak je SPI,metalna grana...
        Ako je vec tako lak na volanu,servo necu ni ugradjivati...
        Auto je "narucen",tj. doterace mi ga ortak iz BG-a,na nase table je.Znam da ne moze da se uveze auto koji nije Euro3...
        A slabije verzije nemaju pokazivac temperature?Nisam to znao...

        Comment

        • BaneT
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 562
          • Beograd

          #5
          zapravo mislim da većina kod nas primeraka to nema...pogotovo 1.1 verzije.
          Moj savet ti je da mu ubacuješ drugu dodatnu opremu a servo priču batali, jer je kompikovana i ne toliko potrebna.

          Comment

          • yoopie
            CBC Član
            • 21.05.2008
            • 86
            • Novi Beograd

            #6
            Ako misliš na skalu za temp, nema je jedino S oprema u kojoj je skoro svaka 55-ica (mada sam video i 60s). Postoje 55-ice koje imaju fabrički servo, jastuke i još ponešto ali su jako retke. SX je mnogo bolja oprema, ako ni zbog čega drugog onda zbog serva i obrtaljke... plus što nemaju onaj ružni plastični naslon za glavu.

            Inače se slažem s ostalima: tabla od SX je najbolja investicija, a za cenu ugradnje serva možeš da staviš centralnu, el. podizače i još da ti ostane za muziku
            Stoka iz Bloka

            Comment

            • Megahertz
              CBC Veteran
              • 04.05.2008
              • 137
              • Smederevo

              #7
              Puno Mk1

              Pa koliko znam moj punto 1.1 je S 55 ....Ali je jako bogat opremom (fabricki). El. podizaci, servo, air-bagovi, centralna, fiatove alu felne itd... Da li je to zbog toga jer je ovo "posebna" serija automobila sa opremom kao GT ali sa slabijim motorom? Mislim da se ta serija zove TEAM!

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #8
                Re: Punto Mk1 60s

                Originally posted by TheWickerMan
                Instrument tabla nema obrtomer-da li mogu ugraditi tablu sa obrtomerom i samo da je zakacim ili moraju neke prepravke?
                Moze

                moze se odraditi. kupis obrtomjer sa modela koji ga posjeduje. na njega dovedes + i - vod a trecu zicu spojis na CPU koji ti je pod haubom i to na kontakt broj 23 i rijesen problem.


                23-ka nije provucena kod slabijih modela

                Comment

                • TheWickerMan
                  CBC Senator XXL
                  • 11.09.2007
                  • 791
                  • DE
                  • AR Giulietta TCT

                  #9
                  Hvala svima na odgovorima!!!!
                  Koliko otprilike kosta inst.tabla sa obrtomerom i pok.temperature,cisto informativno me zanima?
                  Posto se za obrtomer izvodi nova zice(hvala Kenno-u ),za temperaturu nista se ne izvodi novo?
                  A generalno neko misljenje o autu?
                  E,da,potrosnja grad-otvoreno me zanima,posto plin nema,a cene benzina idu gore?

                  Comment

                  • yoopie
                    CBC Član
                    • 21.05.2008
                    • 86
                    • Novi Beograd

                    #10
                    Re: Puno Mk1

                    Originally posted by Megahertz
                    Pa koliko znam moj punto 1.1 je S 55 ....Ali je jako bogat opremom (fabricki). El. podizaci, servo, air-bagovi, centralna, fiatove alu felne itd... Da li je to zbog toga jer je ovo "posebna" serija automobila sa opremom kao GT ali sa slabijim motorom? Mislim da se ta serija zove TEAM!
                    Sve to što si naveo ispadne skoro pa SX . Team serija mu dođe međupaket opreme - ni tamo ni ovamo, isto kao moj Cult.

                    @TheWickerMan: auto ćeš ili zavoleti ili ga se otarasiti. Kvalitetna antikorozivna zaštita ali mekan lim lako podložan deformisanju. Posle 10 godina korozija se pojavila samo na veznom limu. Jeftino održavanje, pravi gradski auto. Potrošnja 4.5 na otvorenom (Ibarska, prosečno 100 km/h, tri osobe + pun gepek, 195 gume). Za grad nemam pojma, potroši sve što sipam
                    Stoka iz Bloka

                    Comment

                    • etibor
                      CBC Senator
                      • 12.05.2008
                      • 293
                      • Pancevo

                      #11
                      Za 60s ne znam, ali sam imao 75sx. Servo ti ne treba, tj. treba ti jednom mesecno . Auto je prva liga, 60KS je single point ubrizgavanje, a 75KS je multipoint, Moj je trosio po gradu oko 8-8,5 l benzina, ali sam ja ugradio plin (oko 400eura za multipoint, a oko 350 za single point, bilo kada sam ja ugradjivao). Plin se definitivno isplati, posto stavis bocu od 40l umesto rezervnog tocka i vozis se minimum 500km, a sa tvojom masinom i sigurno mozes preci i vise od toga. I to se vozis kao covek, a ne kao penzioner . Moja preporuka ti je da kao sto kazu drugari sa foruma, zamenis tablu i stavis onu sa sx-a, jer ti je temperatura vrlo bitna stavka, posto sam cuo da verzije koje imaju samo lampicu za pokazivanje povisene temperature uglavnom kasno zasvetle. Obrtomer je dobra i zanimljiva stvarcica ali nije neophodna. Odrzavnje ti je jeftino i jednostavno. U standardnoj opremi trebalo bi da imas i centralnu bravu i el. podizace napred, a mislim i air-bag za vozaca. Moj sx je imao crne branike (auto je bio narandzast) a navodno u sx verziji su branici u boji karoserije. To sa opremom nikada nisi siguran, dok ne vidis na licu mesta sta ima, a sta ne...

                      Kupio sam ga sa 124k km, na oko 140k km sam menjao dihtung glave i kajseve i spaner. nista drugo...
                      a prodao ga sa 168k km, i posle dve ipo godine voznje.

                      Pozdrav, ako te jos nesto zanima slobodno pitaj...
                      Stilo 1.9JTD 16v 140KS

                      Comment

                      • BaneT
                        CBC Senator XXL
                        • 09.12.2005
                        • 562
                        • Beograd

                        #12
                        Cult serija je SX, samo je valjda dodatna "oznaka" za šiber.

                        Comment

                        • yoopie
                          CBC Član
                          • 21.05.2008
                          • 86
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Sad kad to reče, razmišljam da li sam viđao SX sa šiberom . U principu glavna razlika je u enterijeru: teget-plava sedišta i tapaciri sa ljubičastom centralnom tablom i cajgerima. E sad što ja pametan nemam sliku pri ruci... Ma videćemo se već kod Intera
                          Stoka iz Bloka

                          Comment

                          • BaneT
                            CBC Senator XXL
                            • 09.12.2005
                            • 562
                            • Beograd

                            #14
                            moj CULT od opreme ima:

                            ABS
                            AIRBAG 2x
                            Servo
                            El. podizače prozora
                            El. podizače farova
                            Šiber
                            Imobilajzer
                            Code ključ
                            Tabla sa obrtaljkama i temp.poklazivačem
                            Alarm&centralna-na daljinac
                            Otvaranje gepeka iz kabine (možda je ovo i standardno-nisam siguran).


                            E sad pored toga je imao i instalaciju za maglenke, koje sam ugradio.
                            Mangelsove alu. 14-ce-prethodni vlasnik montirao, kao i
                            Alpine muzika.

                            Instalacija takođe postoji za svetlo u gepeku i pokušavam da nađem prekidač pa da ga osposobim. Samo svetlo sam uzeo sa ćaletove 128-ce.

                            Branici su farbani naknadno i to bez prajmera pa se ljušte. Zadnji sam oljuštio, a prednji još malko ostalo. Zadnja klupa je na obaranje ali nije deljiva.



                            u EPER-u j čekiran SX ali piše i CULT.

                            Koliko ima razlike u odnosu na tvoj?

                            p.s. tabla nam je ista...

                            Comment

                            • neshaoct
                              Banovan
                              • 18.08.2007
                              • 1754
                              • Beograd, Rakovica

                              #15
                              Originally posted by Bane Telekom
                              Otvaranje gepeka iz kabine (možda je ovo i standardno-nisam siguran)...
                              Ovo nema ni u Stilu...

                              Comment

                              Working...
                              X