Uvoz automobila iz Amerike?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovancha
    CBC Član
    • 13.09.2006
    • 80
    • bgd

    #61
    Ne znam da li se uklapa u politiku foruma kad je reklamiranje externih domacih firmi u pitanju, pa ako je tako, neka moderatori obrisu, a ako ne, evo ga link neke domace firme koja izgleda najopustenije uvozi kola iz USA : http://www.coblextrade.com/

    Zovem ih sutra da vidim kakvi su sa cenama, i kakvi su po pitanju usluznog uvoza automobila iz USA, pa javljam ovde

    Pozdrav

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #62
      Lepo covek dao primer BMW 635 koji je uvezao iz amerike u Nemacku.
      i lepo napisao da se radi o euro modelu, polovnom vozilu na koje je slucajno naleteo.

      potpuno je jasno da evropski auto koji se fizicki nasao na tlu SAD mozes da uvezes, mozes i u Srbiju direktno uvezes.

      no to nikoga ne zanima, vec pre svega americki modeli automobila koji se tamo prodaju.

      taj isti koji je uvezao BMW iz Amerike je i napisao da nije bio evropksi model sta bi sve morao da radi, i eksplicitno opisao situaciju sa staklima.

      ne znam da li ne citas od reci do recista ljudi pisu, ili ono cisto kontriras u fazonu lako cemo...


      u SAD imas uvek automobila koje su americki vojnici kupili u Evropi i vozili a onda uvezli u SAD i tamo registrovali.

      o takvim prilikama ne vredi pricato kao o pravilu koje ceka samo nekog iz Srbije, onako na izvolte.

      isto tako mozes i u BGD da kupujes americke automobile od americkih drzavljana koji ovde borave. takvih je malo komada, izuzetak ako imas vremena, novca i zivaca da cekas da se pojavi u prodaji.
      konrektno, vozila iz SAD ambasade, sluzbenika njihova privatna.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        Da li ta krema zadovoljava opsteprihvacene standarde i da li je u skladu sa nasim standardima, koji opet nisu u standardizovani sa standardima EU, jer mi nismo prihvatili njihove standarde zato sto nismo jos uvek u EU te nasi standardi nisu standardizovani po njihovim opsteprihvacenim standardima koji vaze svugde u zemljama EU, a nevaze u zemljama koje nisu clanice EU, te samim tim ti opsteprihvaceni standardi nisu prihvaceni od strane nasih nadleznih organa, te samim tim nisu ni kompatibilni sa standardima koji su opsteprihvaceni u svim zemljama EU a ne i u zemljama kao sto je nasa u kojoj nevaze opsteprihvaceni standardi EU koji da bi bili prihvaceni moraju biti standardizovani od strane sistema za standardizaciju koji je opsteprihvacen u zmeljama EU a samim time posto mi tezimo prihvatanju tih opsteprihvacenih standarda mora biti priznat i kod nas. Stoga ako uzmemo u obzir da standardi EU moraju biti prihvceni i moraju se standardizovati prema opsteprihvacenim standardima koji vaze u EU. biibofllf sdfkhj

        hoces da kazes da tebi nije jasno sta je ECE norma za tehnicku robu.

        EU sa time nema nikakve veze, ECE vazi u 80% zemalja planete ali eto SAD su van tog sistema i imaju neki svoj lokalni koji je bezvredan van SAD.

        a auto nije krema za privatnu upotrebu, vec ide u javnu upotrebu na javnim putevima.

        vrlo bitna razlika.

        ako nisi primetio do sada niti u EU ne moze da se uveze automobili koji nije po ECE normama.


        mislis da obrisu da se ne vidi sta si izmislio
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #64
          gledaj brate realno , drzava se raspada , sve je u haosu , prodato je sve shto je iole ostalo vredno posle rata , ljudi na ulici bez posla , veruj mi brate da se skoro svaki dan kad imam slobodnog vremena zapitam kako ova nasha drzava uopshte funkcionishe
          realno, ti kao da zivis u nekoj drugoj zemlji posto skoro nista od toga sto si napisao nije danasnje vec nego stanje iz proslosti.

          lepo sam reako svako odabere, a o moralu i "jacini" vec je vidjeno tokom 90tih gde je dovelo sve. pa i takve likove.

          politika nema veze sa time, zdrava logika i ucenje na greskama.
          necemo valjda opet ponavljati razred i ponovo uciti na greskama ispocetka

          problem uvoza se resava ukidanjem zabrana, a ne svercom. trajno resava i to za sve gradjane.
          kao sto je vec reseno sa uvozom bele tehnike, televizora i druge robe.

          vec znamo kako to funkcionise i imamo posledice/ rezultate pa ne treba nista izmisljati.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #65
            Covek je doterao auto iz Teksasa u Nemacku. US spec. auto, sa USA svetlima, sedistima, auspuhom, staklima, pikslom...

            There is an outfit up in near Hamburg that quoted me 2195 Euro to get the Tuv. They told me over the phone that since I was a resident I was not allowed to drive with Texas plates. Only tourists. But I did it anyway.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #66
              Originally posted by sw.brick
              mislis da obrisu da se ne vidi sta si izmislio
              Da li ta krema zadovoljava opsteprihvacene standarde i da li je u skladu sa nasim standardima, koji opet nisu u standardizovani sa standardima EU, jer mi nismo prihvatili njihove standarde zato sto nismo jos uvek u EU te nasi standardi nisu standardizovani po njihovim opsteprihvacenim standardima koji vaze svugde u zemljama EU, a nevaze u zemljama koje nisu clanice EU, te samim tim ti opsteprihvaceni standardi nisu prihvaceni od strane nasih nadleznih organa, te samim tim nisu ni kompatibilni sa standardima koji su opsteprihvaceni u svim zemljama EU a ne i u zemljama kao sto je nasa u kojoj nevaze opsteprihvaceni standardi EU koji da bi bili prihvaceni moraju biti standardizovani od strane sistema za standardizaciju koji je opsteprihvacen u zmeljama EU a samim time posto mi tezimo prihvatanju tih opsteprihvacenih standarda mora biti priznat i kod nas. Stoga ako uzmemo u obzir da standardi EU moraju biti prihvceni i moraju se standardizovati prema opsteprihvacenim standardima koji vaze u EU. biibofllf sdfkhj.....

              Ja ovo gore izmislio, pa to ti je originalni citat jednog vladinog sluzbenika. Sve je tacno od reci do reci, Brick ti uopste necitas detaljno. Lepo sve pise gore samo treba da se udubis i da procitas od reci do reci i shvatices sta sam hteo da kazem.

              Ali ako nemas vremena dovoljno je da procitas samo poslednju recenicu jer je u njoj sve receno: " biibofllf sdfkhj..... " i sta tu nije jasno?
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #67
                Brick NHF.

                Tvoji komentari koje pratim u raznim temama na ovom forumu su stvarno interesantni. Gotovo sve na koje naidjem detaljno procitam. Dobijem puno informacija...

                Slazem se ja sa tobom da automobili US specifikacija odgovaraju samo US standardima, odnosno USA je sila koja moze sama da propisuje standarde i sama je sebi dovoljna.

                Ja sam hteo da kazem sledece: Siguran sam da americki automobili novije proizvodnje imaju specifikacije koje prevazilaze Euro 3 norme. Znam da sto se tice emisije stetnih gasova prevazilaze nase standarde. Sto se tice sigurnosti i tu smatram da su vise nego opremljeni.

                Nemogu da verujem da bi USA auto na bilo koji nacin ugrozio bilo koga u Srbiji kada bi se bez ikakvih izmena vozio ovde.

                Iskustva od ljudi koji su uvezli automobile u Evropu a poticu sa USA trzista kazu da se konverzija da se zadovolji forma placa oko 2000-3000EUR-a.

                E sad kazu da to moze i jeftinije...

                Ova cena gore obuhvata sve sto je potrebno da se dobije u nemackoj TUV sertifikat....
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #68
                  Ja sam hteo da kazem sledece: Siguran sam da americki automobili novije proizvodnje imaju specifikacije koje prevazilaze Euro 3 norme. Znam da sto se tice emisije stetnih gasova prevazilaze nase standarde. Sto se tice sigurnosti i tu smatram da su vise nego opremljeni.

                  Nemogu da verujem da bi USA auto na bilo koji nacin ugrozio bilo koga u Srbiji kada bi se bez ikakvih izmena vozio ovde.
                  potpuno te podrzavam, pa naravno Djukic da specifikacije nisu problem same po sebi.
                  jasno je da se automobili prave od gotovo istih delova, i istom tehnologijom manje vise.

                  no, ti kao i mnogi zaboravljas da na celoj planeti, globalno, trgovina automobilima nije na liberalnom /LB/ slobodnom rezimu trgovanja i da je tako vec decenijama.

                  namerno, da namerno, su uvedene razlike da bi drzave mogle kontrolisati razmenu dobara i odredjivale podanicima sta smeju a sta ne smeju da kupe.

                  SAD, EU, Japan, prakticno sve danas razvijene zemlje vec decenijama rade protiv slobodne trgovine i manipulisu koliko mogu svetskom trgovinom.
                  NE postoje tehnicki razlozi za postojanje SAD soferke i ECE soferke, ne postoje tehnicki razlozi za postojanje ECE i DOT gume za auto, ne postoje razlozi za postojanje DOT i ECE sijalice/ fara,.... itd.

                  kada ne mozes da nametnes pravno carinu onda izmislis tehnicku specifikaciju.

                  tako je Japan decenijama gradio svoju privredu na svojim lokalnim propisima i decenijama prakticno zabranjivao uvoz evropskih vozila.

                  jednom recju stitio.

                  isto ono sto je imala Zastava, IMV, TAS, IDA, itd...drzavnu zastitu.

                  samo sam hteo da jasno obrazlozim da nije Srbija nikakav izuzetak oko uvoza vozila iz SAD, da je to opste stanje u EU, i generalno ECE regionu.

                  to je bazirano na pravnim normama kao idejom, a tehnicki detalji su tek metod realizacije.

                  evo ti vrlo prost primer. unutar EU i dan danas postoje razliciti standardi za elektricne uredjaje.
                  ako kupis bilo koji elektricni uredjaj npr u Poljskoj njega ne mozes da ukljucis u strujnu uticnicu u Srbiji/ Nemackoj/ Engleskoj/.

                  ako kupis u Engleskoj, ne mozes da ukljucis u uticnicu u Francuskoj/ Srbiji/ Italiji.

                  ako kupis telefon u Austriji ne mozes da ga prikljucis u Francuskoj ili Svedskoj.


                  itd, itd primera ima na hiljade koji prakticno i danas postoje.

                  isto tako je i sa automobilima.
                  nije tu pitanje niti izduvnih gasova, niti sigurnosti, niti sijalice, niti boje zmigavca sustina, osnova, poreklo i razlog problema oko uvoza.

                  jednostavno drzave Evrope pre svega, a i nasa u paketu, jos nisu spremne da prihvate cinjenicu da trgovina samo u lokalu vise nije moguca, da je svet postao globalna pijaca, da postoji internet, da se vise ne moze sakrivati od gradjana da postoji i drugacija / povoljnija ponuda za prakticno jednu te istu stvar.

                  EU je nastala kao sistem na bazi "organizovane pljacke" resursa globalno na nivou planete, kao temeljna podloga razvoja proteklih decenija.

                  sada neki drugi vise ne zele da tolerisu takve odnose, sada je problem da EU nametne (nema cime, vojno nije u stanju a i potpuno je politicki neprihvatljivo) i dalje bezobrazno otimanje resursa na sta se naviklo.

                  ideja, iluzija, politicara EU, nasih, da ce moci da pravnim zezancijama zaustave uspostavljanje balansa realnog stanja bilo da je rec o automobilima bilo da je rec o hrani je osudjena na propast.

                  dajem primer, Italijani su trazili da se potpuno zabrani pristup kineskoj tekstilnoj robi u EU zonu. kao Kina ugrozava italo tekstilni biznis preko svake mere, itd itd...vec poznata retorika.

                  ali istovremeno ta ista Italija trazi i cak zahteva da ona prodaje vina, hranu, pa i automobile u toj istoj Kini bez ogranicenja.


                  e nekada se taj odnos, ja mogu sta hocu a ti ne smes ni da pisnes, u doba robovlasnistva, kolonija, okupacije na sta se naviklo danas ne moze sprovoditi... nekima je jasno a neki jos zamisljaju da imaju batinu za takve poduhvate.

                  oko GATT, i sada STO se vode teske pravnicke rovovske borbe oko formalizovanja danasnje realnosti postojanja svetskog trzista, i potrebe simetricne slobode trgovanja u oba smera.

                  zapad jos uvek, ne zeli da prizna realnost, i ne shvata da jednostavno mora da se sprovede tranzicija iz privrede zasnovane na neiscrpnim besplatnim resursima na placanje po realnoj ceni.

                  blagostanje Evrope, SAD zasnovano na pljackanju vise nije odrzivo, iz razloga sto 2.5 milijarde ljudi je preslo kriticnu crtu zavisnosti u razvoju od dobrociniteljskih mrvica znanja / tehnologije/ razvijegno zapadnog sveta.

                  samo je pitanje vremena kada ce SAD i evropski proizvodjaci automobila biti naterani silom da se promene, ili ce nestati i propasti.

                  na isti nacin kao sto je nestala evropska industrija elektronike, kao sto je nestala evropska industrija tekstila, na isti nacin kao sto je nestala evropska industrija kozmetike, itd.

                  vise nije moguce vestacki odrzavati nekonkurentnu privredu.

                  kao sto mi kao SFRJ nekada, ili SSSR sa celim SEV blokom imali prevredu koja je mogla opstajati samo i jedino kao zatvoreni strogo konstrolisani sistem, tako i industrija automobila je na prekretnici- ili ce uci u tranziciju (sto jeste proces koji se odvija) ili ce nestati.

                  fabrike automobila tj privrednici su svesni realnosti pa kao fabrike elektronike, tekstila, kozmetike,.... tako su i fabrike automobila u fazi prebacivanja proizvodnje u Kinu/Indiju/ Brazil, Rusiju itd a onda se importuje na lokalno trziste.

                  politicari, u paketu sa pravno ekonomskim trustom mozgova pokusavaju da "prevare" realan zivot mahinacijama sa papirima- izmisljanjem normi za ovo za ono...


                  SAD su mnogo pre Evrope uvele te razne norme za automobile sa idejom da sprece japanski prodor vozila.
                  rezultat danas znamo. SAD fabrike su zatvorene, ili pred zatvaranjem a japanske fabrike stabilno rade.

                  dakle, pokusaj sa izmisljanjem lokalnih normi radi zastite od realnsoti konkurencije danas nije odrziv dugorocno.

                  isti takav pokusaj Evrope da se zastiti od japanaca, pa korejaca i sada kineza ( u smilu robe iz tih zemalja) je osudjen na propast.

                  moze se izmisljati i euro 5, 6, 7, 99 norma ali to ce samo odloziti trenutak sudara sa realnim svetom.

                  mi smo uglavnom prosli tranziciju, EU tek krece u poduhvat bolnih reformi samih temelja gde se nece moci spreciti zelja gradjana za trgovinu boljim i jeftinijim proizvodima.

                  nije propast nasih fabrika slucajnost.

                  da ti dam konkretan primer oko normi, primer besmislenosti.

                  u EU je zakonom zabranjena prodaja kamera/ kamkordera koji mogu da snimaju direktno elektricni signal.

                  mogu da snimaju opticki (ono sto vidis trenutno) ali ne mogu da snimaju elektricno (prikljucenjem kablova). to se odnosi i na miniDV i na DVD tehnicka resenja.

                  ali, dozvoljena je prodaja DVD rekordera, znaci snimanje prikljucenjem kablova odnosno elektricnog signala.

                  pri tome u celoj EU ne postoji niti jedan jedini proizvodjac niti fabrika kamkordera.

                  nema nikakvih razloga niti oko ekologije, niti tehnike niti bilo cega osim EU koja koristi silu (pravne) norme za kontrolisanje trgovine i ogranicenje sloboda izbora svojim gradjanima.

                  cena kamkordera globalno u svetu je najveca, gle cuda bas u samoj EU.

                  (kamkorderi sa EU trzista nemaju video i audio in prikljucak, tj blokiran im je, a imaju video /audio out).

                  slicna je situacija sa automobilima, u smislu da je namerno (pravnim) nasiljem otezana trgovina vozilima od strane drzave.

                  jedna od posledica je disparitet EU vs SAD cena sto je najociglednije kada se uzmu 2 identicna vozila jednog istog modela jedne iste fabrike i uporede krajnje cene.

                  u EU gradjani trpe ovakve namete i nasilje svojih Vlada, mi smo tako mali i sitni da ne mozemo pokrenuti promenu u ECE regionu.

                  valjda ce i sami evropljani ukapirati zasto im je toliko umanjena kupovna moc, zasto je standard sve nizi , zasto se gube radna mesta i nestaju citave industrije, zasto citavi regioni Evrope nisu u stanju da ista proizvode na nacin da bude konkurentno bez drzavne pomoci i zastite.

                  nisu za to krivi ni Kinezi, ni Arapi, niti Balkanci, niti marsovci i ini neki remetilacki faktori- sami temelji protekcionisticke ideje o zatvaranju su neodrzivi u danasnje doba.

                  tako ce i te razne Euro 3, 5, ili 9 norme biti nemoguce sprovoditi za nekoliko godina jer ce postati besmisleno samim time sto ce se vecina automobila proizvoditi tamo negde daleko od Evrope po tamo nekim normama i standardima.

                  primer Forda i GMa je vise nego poucan koliko je insistiranje na lokalizmu neodrzivo.

                  nazalost, ja, ti i milioni ljudi jos uvek moramo da trpimo nase Vlasti koje obecavaju da rade za narod a prakticno se trude za odrzavanje privilegija.
                  i ovde, i u EU i van EU.

                  jedna jaka kriza, jaka recesija mozda pokrene na razmisljanje da dalje vise ne ide na ovaj nacin.

                  navodim slucaj Danske. visoko razvijena zemlja, bogata resursima (naftom do nedavno), bogata obrazovanim ljudima, razvijene privrede, poznatim fabrikama i brendovima, bez ratova stabilan razvoj itd...

                  sve u superlativima, ima enormno velike poreze pa izmedju ostaloga i na kupovinu automobila koji se smatra (od strane drzave) teskim luksuzom a ne potrebom.

                  prosle, 2007 godine, Danska kao drzava je imala prvi put za 80 godina (ne racunajuci 40-45 period) godinu sa apsolutnim padom GDP i padom privrede.
                  ne relativno, ne u procentima, stvarno i realno sazimanje privrednih aktivnosti.
                  pri tome nemaju nikakvih otezavajucih okolnosti, niti prirodne katastrofe, niti sankcija trgovine, niti bilo kakav negativni uticaj razlicit od inace postojecih opstih okolnosti.

                  ova godina je po svemu sudeci, po tekucim podacima takodje sa padom.

                  ocito je da postoji problem, temeljni problem. EU kao zona zaostaje i gubi primat u sve vecem broju privrednih delatnosti sto se tice razvoja i liderstva.

                  automobili su samo vrh ledenog brega, pojavni simbol...
                  nije nikakva tajna da je u Evropi ubedljivo najskuplji benzin na celoj planeti, da su automobili medju najskupljima, da EU pokusava da odrzi svoje dvoriste nepristupacnim za ostatak planete.

                  sve ovo sto sam napisao nije tako jednostavno i prosto, naravno da ima mnogo vise uzrocno posledicnih veza...samo sam hteo da prosirim sliku....

                  uvoz auta iz SAD je samo delic slike, ceo sistem kakav je danas je na klimavim temeljima u smislu odrzivosti, a mi smo tako mali da nemamo uticaja na globalni sistem trgovanja na planeti.

                  srecom, kao i uvek, poremecaj cena kakav je danas nije dugo odrziv i samo je pitanje vremena kada ce apsurdi sa pravnim normama morati da se revidiraju.

                  u SAD ozbiljno planiraju prelazak na SI sistem, i vec godinama traje vaganje kada i kako to uraditi. jednostavno SAD su previse male da bi mogle da opstanu kao izolovano ostrvo.
                  isto tako i u SAD, vec je na nivou drzave razmatrano odustajanje od DOT normi za vozila i prelazak na ECE.

                  izmedju ostaloga, jer se americki automobili ne mogu gotovo nigde u svetu prodavati takvi kakvi su a potrebno je novo trziste i novi kupci da bi opstala americka auto industrija.

                  u SAD je vec upaljena lampica u drzavi, vec se naveliko radi na tranziciji i usaglasavanju normi sa okruzenjem.

                  ne iz ljubavi, vec iz nuzde opstanka.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #69
                    Bas zbog tog licemernog sprecavanja uvoza automobila iza Amerike ja i trazim nacin da najjeftinije izbegnem zamke drzave.

                    Smatram da voznjim takvih automobila u srbiji necu nikoga ugroziti...

                    Razumem ja tvoje postove u kojima navodis primere odnosno stavove zakona i standarda koji se moraju primeniti da bi se zadovoljila forma.

                    ZAKONI I STANDARDI MORAJU VAZITI ZA SVE BEZ IZUZETKA.

                    Cilj ove teme je da se nadje najlaksi i najjeftiniji put za uvoz Americkih automobila u Srbiju. Odnosno najjeftiniji legalan nacin da okacim srpske table na americki auto bez ulaska u temu morala, standarda i ostalih administrativnih zackoljica.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #70
                      Originally posted by djukic
                      najjeftiniji legalan nacin da okacim srpske table na americki auto bez ulaska u temu morala, standarda
                      Ozeni neku matoru i debelu amerikanku pa ti srpske table nece i trebati ...
                      A do tad ... vec pomenuto zadovoljavanje propisa ... EURO 3 i sve redom ...

                      Otvara se pitanje da li je jeftinije zadovoljiti vec pomenutu amerikanku ili propise ?!
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      • djukic
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2005
                        • 2526
                        • Beograd

                        #71
                        JBG, imam problem, mislim da se moja supruga ne bi slozila da ozenim debelu amerikanku. Mislim voli ona dobar auto ali jednostavno neznam kako bi je ubedio...
                        E sad i da to uradim sta za par godina ocu da prodam auto, jel bi neko uzeo starji americki auto i jos stariju debelu amerikanku?

                        Radije bih rizikovao sa prevarom drzeve... nego da me ova moja dovati
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • malivuk406
                          CBC Senator XXL
                          • 04.04.2007
                          • 490
                          • Nbg

                          #72
                          eee, ti vec imas ozbiljan problem...

                          Comment

                          • wolfic
                            CBC Početnik
                            • 21.07.2008
                            • 7
                            • nova pazova

                            #73
                            brik ti ochigledno ili zivish u utopiji ili si shkolarac koji nije probao neki bizniss privatno ...
                            ovde se i vracaju 90-te definitivno !
                            u veme "90-ih" shverc kao i ostale radnje "mimo zakona" su cvetale , sad to rade samo politichari i ostali mocnici tj samo su nashli nachin da to bude legalizovano .
                            ljudi su onda ostajali bez posla , sad opet ostaju bez posla , dodushe dobijaju "otpremninu" jer su svesni da je bolje da uzmu neshto para i odu nego da ostanu i da ih za koju godinu proglase kao "tehnoloshki vishak" i ostanu i bez toga .
                            djukic je upravu kad kaze da zakon vazi za sve ali toga ovde nema .
                            moj ortak je pocheo sa uvozom viljushkara iz amerike marke klark ili tako neshto i sve je bilo u redu dok nije doshlo do carine tj dok ih nije doterao , tad je sve zaglavilo.
                            ja ga pitao shta nije u redu , chovek mi reche gospodin mishkovic otvorio nekakvo zastupnishtvo za tu firmu i prodaje ovde mashine tog tipa , prema tome to niko nema pravo da uveze osim MISHKANA .
                            i shta da radi kad su mu viljushkari tu , chovek ih lepo ostavi na placu kod svog shpeditera i pochne da juri kupce i kad ih nadje direktno ih carini na njihovo ime kao "osnovno sredstvo za rad" i to je kako on kaze jedini nachin da to mozesh da ih uvezesh u srbiju.
                            tako da kad pogledash malo tu nema interesa drzave nego interesa pojedinaca i to je SUROVA REALNOST .
                            a inache brik shto se tiche tvog razumevanja u americhke automobile ...

                            "američka varijanta vešanja je po pravilu neupotrbljiva za evropski način upotrebe auta i stil vožnje.
                            to je pre svega zbog tebe, jer mi se čini glupo da kupiš novi auto koji ne smeš da poteraš preko 70-80 km/h da ne bi izleteo sa puta."

                            jesi li ti chuo za dodge viper ?!
                            njega i ne smesh "poterati" preko 70-80km/h ali da ti ne bi potroshio ceo rezervoar u narednih par kilometara a ne iz gore navedenih razloga , ALI opet mozda i jesi u pravu , ako tebi voznja ide od ruke kao poznavanje automobila ti bi verovatno i sleteo s puta .

                            LOL BRE !!!!

                            Comment

                            • wolfic
                              CBC Početnik
                              • 21.07.2008
                              • 7
                              • nova pazova

                              #74
                              pogledajte link koji je jovancha ostavio



                              domaca firma , automobili sa americhkog trzishta , lepo navedeno "uvoz automobila sa americhkog trzishta" i "kod nas mozete poruchiti automobile sa americhkog trzishta" .

                              mislim da je polemika na ovu temu zavrshena

                              Comment

                              • boki_sim
                                CBC Početnik
                                • 18.01.2009
                                • 1

                                #75
                                Re: Uvoz automobila iz Amerike?

                                Koji je po vama auto iz USA je najbolje uvesti radi krace voznje,a vise zbog prodaje,mislim zarade

                                Comment

                                Working...
                                X