PEUGEOT 206 1.4 HDi Van - Dilema, da li kupiti ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #31
    upravo tako...
    a znam ljude iz nemacke koji za potrebe firme koriste venove, trenutno imaju nove korse. pre toga 206-ice... prodaju ih posle 150-200k. lakse im je da auto bude pod garancijom nego oni da placaju sve sto treba... a, kao sto kaze djukic, ne pada im na pamet da oni vracaju kilometrazu. kola se odrzavaju u predstavnistvu Opela (tj Peugeota) i svaki ima servisnu...

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #32
      a telekom francuske kupuje vanove da im stoje u garazi,jelte? kako da ne. nekoliko mojih prijatelja su terenski komercijalisti,serviseri i slicno u razlicitim firmama u srbiji. ni jedan ne prelazi manje od 5000 mesecno. ne vidim zasto bi na zapadu prelazili manje, kad je realno da prelaze vise.
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • malivuk406
        CBC Senator XXL
        • 04.04.2007
        • 490
        • Nbg

        #33
        sve zavisi od firme do firme... imas one u manjim gradovima, koji nemaju mesta da prelaze vise...
        imas u Bg-u taxiste koji prelaze 30k godisnje i one koji prelaze 60k...

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #34
          Jedno je sigurno baba ih nije vozila. Ali sigurno je I da vozac nije kalkulisao da li da ide na servis ili ne, da li da menja deo...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #35
            E koji to taksista prelazi 30000km godisnje, bas bih voleo da ga vidim kad se preracuna svodi se na to da prelazi dnevno 80km, a toliko u proseku prelazim ja koji video taksiranja nisam, a i koga god znam (niko ne taksira) ne ide ispod 20000km godisnje.
            Posto radim u Raiffeisen Leasing-u sutra cu bas da pogledam evidenciju za sva sluzbena vozila koja se koriste iskljucivo za gradske potrebe i javicu koliko se prosecno prelazi sa njima za mesec dana, a ti vanovi prelaze minimum duplo vise jer nisu kupljeni kao ovi "nasi" da bi se zaposleni vozili na relaciji kuca-posao i malo po gradu da procaskaju sa potencijalnim klijentima.

            Comment

            • malivuk406
              CBC Senator XXL
              • 04.04.2007
              • 490
              • Nbg

              #36
              imam par kolega koji prelaze 30-40k godisnje...
              al zamisli koliki genije treba neko da bude, da 17 god taxira istom meckom W123, i radi 4 generalne na njoj... al ipak vozi mecku... (sav je u tom fazonu)
              a, ne znam koliko si upucen, kolega koji je otisao u penziju proslog meseca sa Peugeotom 304, posle 27 god u taxiju sa istim autom - radio je 5 generalnih, ali je auto uvek bio u perfektnom stanju... boljem nego moj!!!

              Comment

              • vucko
                CBC Član
                • 06.08.2007
                • 88
                • Belgarde

                #37
                Originally posted by malivuk406
                kolega koji je otisao u penziju proslog meseca sa Peugeotom 304, posle 27 god u taxiju sa istim autom
                Mislis, sa Pezoom 404?

                ne bih ja poredio ove nase i recimo usluve u Francuskoj ili jos bolje u Nemackoj, da ne kazem Svajcarskoj...
                Ta sluzbena kola se prodaju po lictacijama i sto neko rece niko nije lud da vraca na 50-100 automobila kilomtraze nazad, zatim da uskladjuje sa tim knjzice i izvestaje o tehnickoj ispravnosti voizla (koju skoro svi imaju)

                Dalje, preko ovlascenih uvoznika, ako imas vezu ili neko poznanstvo, mogu da ti provere kada je bio zadnji servis. Svi ti automobili su odrzavani u ovlascenim servisima i imaju svoju "istoriju" u sistemu.

                Znaci ja sam imao onu Xsaru teretnu sa 60.000 pa sve do C5 (putnicki) sa 200.000. Sad vozim Xsaru koja ima 135.000. Mogu vam reci da sama kilometraza ne znaci nista. Mnogo je vaznije kako je auto vozen i da li je vozen u lokalu (grad) ili na otvorenom.

                Comment

                • shone190
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2004
                  • 1877
                  • Beograd
                  • Dodge Charger 8.1l

                  #38
                  Evo infoa iz prve ruke

                  U leasingu sluzbeni automobili koji se koriste u lokalu po BG-u prelaze oko 25-30000km godisnje, ostali koji su po regionu prelaze oko 40000km. Znaci napominjem da to nisu vanovi koji sluze za prevoz robe i svakodnevno cimanje na duze relacije.

                  Takodje pitao sam drugara koji radi u Pakomu kao vozac, njihovi kombiji prelaze u proseku po 100000km godisnje, pa cisto da imate u vidu kada se nadate da beli vanovi iz inostranstva prelaze po 20-ak hiljada godisnje

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #39
                    Dobro idemo redom:
                    Pomenu neko Pakom:

                    1. Kombi koji koristi Pakom, Alti, BS Procesor i slicne firme, vozi linije. Svaki dan ide turu naprimer od Cacka do Beograda, Novog sada i nazad u Cacak.
                    Normalno je da se taj kombi izvoza i preko 100.000km godisnje.
                    Servisna vozila tih firmi VAN-ovi prelaze daleko manje km. i to naprimer Pakomov Citroen berlingo 3 godine star presao je 58.000 km...

                    2. Mali VAN automobili najcesce se nekupuju radi prevoza stvari jer nisu adekvatni vec se koriste upravo za komercijaliste i servisere. Kupuju se ne zbog prostora za nosenje vec zbog mogucnosti odbijanja PDV-a tj. koriscenja poreskih olaksica. Sigurno da francuski telekom nekupuje VAN-ove da bi stajali u garazama ali sigurno je da od 100 vanova ima onih koji su presli 300.000km a ima i onih koji su presli 100.000km. Telekom ih neprodaje kada dodju na odredjenu kilometrazu vec kada predju 3-4godine.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #40
                      Koliko vidim ovde je rec o vanovima koji su stari 5-6 godina, tako da onda nisu telekomovi

                      Ako Shicky hoce da ga kupi i da prelazi u Srbiji sa njim po 35000km kako je rekao, sta onda misli po koliko km godisnje su oni tamo prelazili? Nek su prelazili samo kao sto on planira to je vec preko 200000km, a malo ko kupuje van da se vozika 20000km, a ako ih i ima uglavnom se brzo razgrabe, tako da ako nema nekog proverenog coveka koji se bavi uvozom, sacekace ga gotovo sigurno onaj primerak od 300000km

                      Comment

                      • malivuk406
                        CBC Senator XXL
                        • 04.04.2007
                        • 490
                        • Nbg

                        #41
                        pa i ja sam danas presao 850 km, ali na suvom auto-putu... i taj kombi koji se voza izmedju gradova uz redovno servisiranje je mnogo bolji nego neki koji sluzi za lokal, tj kreni stani...
                        u servisu gde radim auto su bila moja 406-ica sa 312k i jedna sa 200, 2 god mladja, koja je bila u 3x losijem stanju... takodje taxista...
                        covek koji se bavi prodajom na jednom vecem nasem placu je pogledao moj auto i rekao da je presao max 200k... i tu cifru je rekao jer zna cime se bavim...
                        a evo, upravo mi ispred zgrade stoji E 220 CDi 2003., na kom je otisao menjac, auto je presao 220k... decko koji ga vozi je jednostavno - glup.
                        taj HDI ako je dobro odrzavan, motor kao motor moze da predje preko 400k. ja moj ne bih ni prodavao da nije 2000. god, i necu previse da mu padne cena...

                        Comment

                        • shone190
                          CBC Senator XXL
                          • 10.12.2004
                          • 1877
                          • Beograd
                          • Dodge Charger 8.1l

                          #42
                          Slazem se sa svime sto si napisao, ali samo zelim da kazem da ne misli da je kupio auto koji je presao 120000km samo zato sto toliko pise na displeju.

                          Pozzz

                          Comment

                          • malivuk406
                            CBC Senator XXL
                            • 04.04.2007
                            • 490
                            • Nbg

                            #43
                            hehe, pa nisam ni ja siguran da moj ima ovih 312k km, ali i dalje je dobar...

                            Comment

                            Working...
                            X