@Baner
Uhhh koja zabluda ! Pazi ja sam imao xm-a iz '90te godine koji je imao hidroaktiv I generacije i imao je dva moda voznje normal i sport , pritiskom na prekidac u sport mod xm je postajao skroz drugi auto tj tvrd kao kamen a u krivinama se gotovo nije ni naginjao. C5 ima hidroaktiv III generacije i verujem da je vesanje usavrseno do perfekcije tako da "ringispil" uz ovaj auto sigurno ne stoji vec ti jednostavno nisi dovoljno probao c5. Evo ti jedne stare skenirane slicke gde stoji taj selektor.

C5 je odlican automobil i neosporno vrlo udoban i pouzdan jedini problem sa njima su nedovoljna tehnicka podrska i znanje nasih majstora o popravkama i odrzavanju ovih automobila u srbiji kao i losi putevi koji neminovno skracuju vek ovih softificiranih elektro-hidraulicnih sistema , i to spada u one negativne strane posedovanja c5 u nasoj lepoj
Pozz[/img]
Uhhh koja zabluda ! Pazi ja sam imao xm-a iz '90te godine koji je imao hidroaktiv I generacije i imao je dva moda voznje normal i sport , pritiskom na prekidac u sport mod xm je postajao skroz drugi auto tj tvrd kao kamen a u krivinama se gotovo nije ni naginjao. C5 ima hidroaktiv III generacije i verujem da je vesanje usavrseno do perfekcije tako da "ringispil" uz ovaj auto sigurno ne stoji vec ti jednostavno nisi dovoljno probao c5. Evo ti jedne stare skenirane slicke gde stoji taj selektor.

C5 je odlican automobil i neosporno vrlo udoban i pouzdan jedini problem sa njima su nedovoljna tehnicka podrska i znanje nasih majstora o popravkama i odrzavanju ovih automobila u srbiji kao i losi putevi koji neminovno skracuju vek ovih softificiranih elektro-hidraulicnih sistema , i to spada u one negativne strane posedovanja c5 u nasoj lepoj

Pozz[/img]
Comment