Boli glava, boli glava, boli glava...oću Auto sa velikim A!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Miki-
    Moderator
    • 09.11.2005
    • 708
    • Valjevo
    • Honda Accord coupe cg4

    #31
    @Baner
    Uhhh koja zabluda ! Pazi ja sam imao xm-a iz '90te godine koji je imao hidroaktiv I generacije i imao je dva moda voznje normal i sport , pritiskom na prekidac u sport mod xm je postajao skroz drugi auto tj tvrd kao kamen a u krivinama se gotovo nije ni naginjao. C5 ima hidroaktiv III generacije i verujem da je vesanje usavrseno do perfekcije tako da "ringispil" uz ovaj auto sigurno ne stoji vec ti jednostavno nisi dovoljno probao c5. Evo ti jedne stare skenirane slicke gde stoji taj selektor.



    C5 je odlican automobil i neosporno vrlo udoban i pouzdan jedini problem sa njima su nedovoljna tehnicka podrska i znanje nasih majstora o popravkama i odrzavanju ovih automobila u srbiji kao i losi putevi koji neminovno skracuju vek ovih softificiranih elektro-hidraulicnih sistema , i to spada u one negativne strane posedovanja c5 u nasoj lepoj


    Pozz[/img]
    Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

    Comment

    • kuntalo
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2007
      • 342
      • Predgradje

      #32
      Nije mi bila namera da izigravam anarhistu, podrzavam svaki vid legalne preduzetnicke inicijative (skoro pa lokalni oksimoron), ali ovo:

      Originally posted by sw.brick
      prosto, uložiš svoj novac i ostale resurse i otvoriš svoj biznis pa se pridružiš onih 3% i proveriš koliko je to ugodno, lako, genijalno, divota & milina.
      je- [:]

      Lancia, anyone? Nemam nikakvih iskustava sa doticnom, zato se i uzdrzavam od spominjanja iste, ali sam kao Fiatovac morao da je se setim .
      Save the Panda!

      Comment

      • Tikica
        CBC Senator
        • 27.06.2007
        • 220
        • Nbg blokovi

        #33
        oces a6, 2.8, kraj 97, u full stanju za 8500e?
        A u Suzi uvek ludo...
        Odeeeee...... :D hahaha :D

        Comment

        • Laki GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2006
          • 2426
          • Beograd-Vozdovac

          #34
          Ne znam na koju foru kupiti perfektan auto,mladjeg godista,te klase,za tako malo para!? U svakom slucaju ono osnovno da mu uradis kad ga kupis ne mozes proci ispod 500-600eur. jos ako nesto neko ne daj Boze vesto sakrije,a da je medju ozbiljnijim delovima po ceni....
          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

          Comment

          • Tikica
            CBC Senator
            • 27.06.2007
            • 220
            • Nbg blokovi

            #35
            ovom audiju nista ne fali
            A u Suzi uvek ludo...
            Odeeeee...... :D hahaha :D

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #36
              Zar C5 nema klasicno vesanje a ne hidroaktivno ili sta vec. Barem ovi manji motori?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • -Miki-
                Moderator
                • 09.11.2005
                • 708
                • Valjevo
                • Honda Accord coupe cg4

                #37
                c2,c3,c4 da c5,c6 Hidraktiv
                Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                Comment

                • bgd
                  CBC Član
                  • 30.06.2008
                  • 22
                  • Beograd

                  #38
                  Originally posted by -Miki-
                  Nego da ne trujemo vise coveku temu , ima li kakvih nagovestaja o kupovini ili jos boli,boli,boli glava ?
                  Ma samo napred sa postovima

                  Hvala vam na dosadašnjim savetim i očekujem još dobrih postova
                  Čitao sam malo po netu, pa da malo saberem misli. Evo šta kažu, pa pročitajte i recite da li se slažete ili ne. Puno bi mi pomogli saveti VLASNIKA ili ljudi koji su često vozili ove modele.

                  HONDA ACCORD
                  "Japanski BMW sa trajnošću jednog Volvoa i cenom jednog Forda"




                  Prava sportska limuzina, košta manje nego što vredi i zbog toga je jedan od bestselera u Americi dugi niz godina. Leži kao prikovana za asfalt, nudi dobar osećaj na upravljaču, a motori su fenomenalni, snažni, uglađeni, štedljivi i trajni. U karoseriji ima dovoljno mesta, sedišta dobro obuhvataju telo, a prtljažnik je sasvim dovoljan za prosečnu porodicu (430 l). Izrada je za primer drugim proizvođačima, a vrhunski menjač Vas prosto tera na čestu promenu stepena prenosa, pri tome za tim nema previše potrebe, jer su motori više nego elastični. Čak i onaj najslabiji od 1.8 litara i 115 KS, nudi dovoljno ubedljive perfomanse, ubrzava do 100 km/h za 11,3 sekundi, i sa neverovatnom lakoćom dohvati maksimalnu brzinu od 195 km/h. Troši u proseku 8,9 litara bezolovnog benzina, i ima jedno od najvećih međuosovinskih rastojanja u klasi, 272 cm. Možete odabrati i onaj jači od 2.0 litra i 131 KS, koji je možda i prava mera za karoseriju tešku 1.340 kg. Troši u proseku 9,1 litar na 100 km pređenog puta, ali s obzirom da ubrzava do stotke za 10 sekundi to i nije mnogo. Onaj jači agregat od 2.2 litara sa oznakom VTEC i 150 KS je pravi biser, ima varijabilno vreme otvaranja ventila, tako da nudi sportske perfomanse uz više nego umerenu potrošnju (ubrzava do stotke za 9 s, a troši 9,0 litara u proseku).

                  Accord ima prilično tvrdo oslanjanje koje je na autoputu mirno ali dok neravnine u gradu prilično "nervozno" prenosi do putnika. Nije za srpske puteve!

                  Accord nije postigla takav uspeh u Evropi kao u Americi.
                  Tržište u SAD, je najzahtevnije tržište automobila na svetu. Kupci su najrazmaženiji, ali i prilično dobro informisani, te automobili slabog kvaliteta doživljavaju vrlo brzo propast. Uostalom šta će Vam bolji primer od našeg Juga. Fiat je sredinom 70-ih pokušao nešto slično kao Zastava. Američki kupci su bili ogorčeni zbog lošeg kvaliteta Fiatovih automobila, i Italijani su doslovce "pobegli" iz SAD-a, i do dana današnjeg se nisu vratili. Francuzi su povremeno pokušavali da naprave neki proboj, recimo Peugeot sa modelom 505, ali im to nije pošlo za rukom. Američki kupac je uvek želeo da plati auto tačno onoliko koliko vredi. Upravo iz tog razloga su japanski proizvođači uspeli, jer su nudili izuzetno kvalitetne automobile po razumnim cenama. Mercedes, BMW i Volvo su napravili solidan uspeh, jer su nudili kvalitet ali po visokoj ceni, te su mogli da računaju samo na bogatiji stalež. Volkswagen je sa "bubom" napravio istorijski uspeh, Golf je prolazio solidno, a danas se ovaj brend kotira dosta dobro, iako je po broju prodatih automobila daleko iza jedne Toyote na primer. Iako kod nas ljudi nemaju naročito dobar stav o Americi, činjenica je da imaju najkvalitetnije novinare, koji često ne štede ni domaće modele. Žive od tiraža i svetinje koja se zove "kupac". Iako i kod njih ima plaćenih tekstova, to je u daleko manjem obimu nego u Evropi, ili kod nas. Novi kvalitetni brendovi se probijaju daleko lakše nego u Evropi. Najbolji primer za tako nešto je Hyundai, koji se u SAD-u prodaje odlično, i ima sve bolji imidž iz godine u godinu, dok je uspeh u Evropi tek solidan. Evropski kupac se mnogo više vezuje za ime, tradiciju, i teže prihvata nove marke automobila. Pored toga tržište EU nije otvoreno u dovoljnoj meri kao ono u SAD-u.

                  Model: Šesta generacija 1998–2002. Motor od 1.8 litara i 136KS je fenomenalan, dovoljno snažan i uglađen. Može i 2.0


                  TOYOTA AVENSIS
                  "Najpouzdaniji u svojoj klasi"




                  Avensis se nudio sa stepenastim i kosim zadnjim delom (Liftback), te kao karavan. Za sve navedene modele postoje èetiri razlièita motora, benzinci od 1.6, 1.8 i 2.0 l zapremine, i moderni common-rail dizelaš D4-D sa 110 KS, koji je 2000-te godine zamenio provereni ali pomalo zastareli motor 2.0 TD sa 90 KS. Automobil je najpouzdaniji u svojoj klasi, kvari se veoma retko, a kako u našem glavnom gradu imate nekoliko dobrih Toyotinih servisa, oko održavanja ne bi trebalo da bude nikakvih problema. Oko potrošnje takoðe, jer recimo benzinac 1.6 sa 110 KS troši umereno, 7,8 l goriva (fabrika) ili nešto oko 8,5 l u svakodnevnoj vožnji. Veæ najslabiji motor ima odliène performanse, stiže do stotke za 11,7 s i to ugodno tiho, jer ima temeljnu izolaciju, a dohvati maksimalnu brzinu od 195 km/h za prijatno kratko vreme. Napred su Vam na raspolaganju udobna sedišta, pozadi dovoljno mesta i za one dugonoge, te dovoljno veliki prljažnik od 500 ili 510 l (Liftback). Pored toga ogibljenje je prilièno udobno, mada velike neravnine ipak registruje. Bogata serijska oprema se veæ nekako podrazumeva, a dizajn je neupadljiv ali moderan. Iako se radi o veoma uravnoteženom i kvalitetnom automobilu, kod nas nije uopšte na meti lopova, što u prevodu znaèi da æete biti dovoljno bezbedni.

                  Model: 1.8 ili 2.0. Prva generacija 1997-2003

                  AUDI A4
                  "Ratnik u limuzinskom odelu"




                  Audi je sa ovim modelom postavio merilo u srednjoj klasi. Ima izuzetno kvalitenu karoseriju, vrhunsku finalnu obradu i proverenu i naprednu mehaniku. Audi je sa modelom A4 napravio realno gledano bolji automobil od konkurencije. Na neki način predstavlja zlatnu sredinu između Mercedesa C klase i BMWa.

                  Pravi sportista u limuzinskom odelu. Nije preterano skup za održavanje. Odlično leži na putu zahvaljujući odličnom ogibljenju sa napomenom da voli dobre puteve i da se posle vožnje po rupama pojave problemi na "silent" blokovima.

                  Dobro izbalansirani automobil, dovoljno udoban i sa dovoljno sportskok karatktera. Da nema japanskih automobilaspadao bi u sam vrh najpouzdanijih automobila. Precenjen je kod nas (kao i Passat).

                  Model: A4 (1994–2001) 1.8T sa 110kw (150ks) ili 1.8 sa 92kw (125ks). Poželjno QUATTRO pogon.

                  VW PASSAT
                  "Omiljeni srpski brand"




                  Imidž ovog brenda je na našim prostorima prilično izvikan, posebno sa ovim modelom, koji je odlična kupovina ali samo kao nov, pošto najnovije statistike pokazuju da je VW-ov kvalitet u priličnom padu poslednjih godina. Putnički prostor odiše kvalitetom, te imate utisak da sedite u skupljem automobilu nego što on zapravo jeste. Dobro izbalansiran automobil, kojem je najveća mana što je precenjen na tržištu polovnih vozila. Polovan Passat je druga priča. Pa čak i da je prešao samo 120.000 km, jer je nezadovoljstvo vlasnika Passata prilično veliko. Na prvom mestu zbog vešanja, koje se već posle 40.000 km raspodesi, "iščašeni" zglobovi su vrlo česti, pa čak i kad vozilo nije ni videlo naše džade. Elektronika zna često da zakaže, a tada ste potpuno nemoćni, mehanika je bolja ali daleko od onoga što smo očekivali od brenda poput VW-a. Nervira i brzo trošenje kočionih diskova, te prodiranje vode u putnički prostor, pa čak i u farove i žmigavce.

                  Passat je u celini odlično koncipiran automobil, ali sa velikim padom pouzdanosti sa godinama. Na godišnjem izveštaju nemačkog Auto Bilda, Passat zauzima tek 69. mesto po rezultatima tehničkih pregleda (podsećamo da je prva Mazda 6). Ljubav za bedžom VW-a je kod nas zaista velika i zbog toga se mnogi zbog stare ljubavi prema ovom brendu okreću često Passatu. Passat je po dobra kupovina samo kao nov, do tri godine starosti ne pravi previše problema, a za to vreme izgubi manje na vrednosti od modela iz ove klase. Održavanje je relativno povoljno i servisna mreža raširena.

                  Model: B5 1.8T ili 2.o. Poželjno 4 motion (4x4 pogon)

                  CITROEN C5
                  "Drumska lađa - najudubniji automobil u svojoj klasi"




                  Ako niste opterećeni markom vozila, onda je Citroen C5 možda najrazumnije rešenje. Ovaj francuski automobil je prilično udoban, a pored toga je prilično brz (maks. brzina od 200 km/h). Citroen možda nije tako prefinjen i nema tako dobar imidž, ali zato nudi mnogo za uloženi novac. Ima odlične kočnice, precizan menjač, dobru finalnu obradu kao i bogatu opremu, ali nema sportski direktan upravljač. Ovaj automobil je pre svega za porodične ljude, koji u automobilu provode mnogo vremena, kako u zakrčenom gradu tako i na dužim relacijama. Pravi dragulj ovog automobila je svakako motor, uglađen, relativno tih i elastičan. Nije najpouzdaniji automobil na svetu. Održavanje je prilično skupo pogotovo ako ogibljenje nije propisno održavano. C5 ima sofisticirano Hydroactiv 3 oslanjanje koje ima i "Sport mode" za brže prolaske kroz krivine. Naravno, takvo hi-tech ogibljenje je prilično skup za održavanje.

                  ŠTA GLEDATI

                  Kod nas je bar 80% automobila, taze uvezenih "rađeno". Pitanje je sad da li se radi o malim oštećenjima ili je reč o nečem mnogo ozbiljnijem. Vizuelnim pregledom nećete moći da utvrdite mnogo toga, ako su ruke majstora bile dovoljno vešte. Mada postoje mesta, koja se ne vide, i samim tim "zaboravljaju". Mi ćemo pokušati da Vas posavetujemo na šta da obratite pažnju. Na prvom mestu stavite dlan iznad gume, i pipajte blatobran sa unutrašnje strane, ako je blatnjav uklonite nečistoće, i tek onda dobro opipajte površinu. Ako osetite neravnine, taj automobil je bio lupan, i to 100%. Cilj majstora je da dobro uradi spojeve, da pogodi tačnu nijansu boje, podesi branike tako da precizno naležu, ali retko ko ide toliko daleko da ravna unutrašnju površinu blatobrana. Kada otvorite vrata, sagnite se i pogledajte plastične spojeve blizu šarke vrata, eventualne neravnine nisu dobar znak.

                  Comment

                  • subicd
                    CBC Senator XXL
                    • 20.06.2008
                    • 463
                    • Novi Sad

                    #39
                    Ne znam odakle si skinuo ove tekstove, ali su prilicno uopsteni i sturi i ne govore nista sto je za potencijalnog vlasnika bitno.

                    Gde mogu da demantujem tekst je Passat B5 i A4 ove i novije generacije(2001-2004).

                    Kaze se u tekstu ''Odrzavanja je jeftino''
                    Vec sam objasnio da je odrzavanje jeftino sa alternativnim nemackim proizvodjacima delova , a nikako sa originalnim.
                    Primera radi:
                    originalni delovi / nemacki
                    -set kvacila 400e / oko 200e
                    -plocice prednje 100e / od LPR 15e do 60e
                    -plocie zadnje 60e / 15-40e
                    -velika ramena oko 200e / SWAG 50e
                    -mala gornja oko 150e / SWAG 30e
                    -mali servis(svi filt sa dijag) 150-200e / 60e
                    -homo zglob oko 200e / 50e Lobro

                    Kao sto se vidi nije jeftin ako ga odrzavate kod ovlascenog servisera.

                    Elekronika nepouzdana?! Ako se racuna protokomer, mada ja nisam imao problem sa njim. EGR ventil je standardna boljka svih dizela pa ga ne bih svrstavao u ''nepouzdanu elektroniku'', a ni sa njim nisam imao problem.

                    Trap los?! Ok jeste osetljiviji ali ne odlazi na svakih 50.000km. Dobra alternativa je SWAG nisu skupa ramena a ne traju 4x manje nego originalna. Ja sam za 45000km promenio 2 ramena a auto je bio 1997 i na satu 235000km(pod znakom pitanja), a to jedno sto je promenjeno gornje je fabricko 1997. godiste je pisalo na njemu.Tata na A4 posle preko 80 hiljada km sa sportskim S-line vesanjem nije imao problema. Sve sto mu je crklo je termodavac 30e.

                    To ti je iz prve ruke. Ako te jos nesto zanima, slobodno pitaj sto se tice ''Ratnika..." i "Omiljenog srpskog brenda"(sto je glupo receno jer je u celoj Evropi na ceni).

                    P.S. Sto se tice da se ova auta ne kupuju polovna, tj. starija od 3 godine jer posle nastaju problemi, slozio bih se samo iz jednog razloga a to je sto se na Zapadu ovi automobili mnogo voze po 50-60-70 hiljada godisnje, pa dolaze sa velikim km. Ali opet se ni posle tih xxx.xxxkm ne ''raskantaju'', ali se mora ponesto i uloziti.

                    Comment

                    • bojanTI
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2006
                      • 870
                      • Pancevo

                      #40
                      Subicu dobrodosao na pravi forum...
                      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                      Comment

                      • subicd
                        CBC Senator XXL
                        • 20.06.2008
                        • 463
                        • Novi Sad

                        #41
                        Hvala, bolje vas nasao.

                        Comment

                        • -Miki-
                          Moderator
                          • 09.11.2005
                          • 708
                          • Valjevo
                          • Honda Accord coupe cg4

                          #42
                          @bgd
                          Odlicni su textovi koje si postovao ! Saljivo i duhovito napisano , ali 99% recenih stvari je istina , vidi se da je pisao dobar poznavalac automobila i uopste stanja u autoindustri.

                          Inace ja ti kao i u prvom postu mogu reci (kao vlasnik) samo reci hvale i preporuku za Hondu accord o kojoj razmisljas a u onom tvom textu je manje vise sve receno tako da ja nemam puno da dodam. Ako te nesto konkretno zanima pitaj slobodno mada ovde ima dosta po stazu starijih hondasa (sri i ekipa ) i dobices svakako pravi info iz prve ruke !

                          Iz ovog tvog suzenog izbora moji favoriti bi bili :accord ,toyota avensis jos jedan odlican auto i vredan respekta kao i C5 .


                          Pozz
                          Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #43
                            Samo je taj poznavalac trebao da stavi sliku evro-japanskog accorda, a ne američkog ... I spomenuti 2.2 VTEC motor od 150ks (jedna bregasta je, pa zato tako malo konja) je toliko redak da do skoro nisam ni znao da postoji. Čak je i pitanje da li je taj motor išao igde van japanskog tržišta

                            Comment

                            • subicd
                              CBC Senator XXL
                              • 20.06.2008
                              • 463
                              • Novi Sad

                              #44
                              Napisi coveku kratak review svoje Honde sa cenama delova i sta su lose strane, mislim da ce mu vishe koristiti u odluci nego.

                              A na komentar tekst je odlican, sta reci, NO COMMENT.
                              Kao sto sam rekao lepo upakovano a nista ne govori, ne znam sta nekome tu moze da se svidi i pomogne.

                              Ne znam da li je skinut kompletan tekst sa slikama, ali novinar ili vec ko nije znao ni o kojim modelim pise jer ni slike kod Toyote(sudeci po motorima), Honde(Americka verzija) ni VWa(odradjeni svi nedostatci sto se tice trapa sa restajling modelom koji je na slici) nije potrefio.

                              P.S. Odakle si skinuo tekst?
                              Bas me zanima ko je taj pametnjakovic koji ga je objavio.

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                koliko kapiram, radi se o prilepljenim izvodima više pojedinačnih tekstova sa B92 a čiji su autori ekipa Vrele Gume- meni sve ukazuje na tu "kuhinju".
                                tekstovi su sasvim ok za jedno popularno štivo, za uvod i složio bih se sa @miki da solidno odslikavaju prosečno stanje auto industrije.

                                u ponudjenoj konkurenciji modela, Honda daleko isped svih pomenutih odskače. Avensis samo i jedino u benzin varijanti, po mom mišljenju.
                                ostali nisu vredni pažnje kao polovni, ne samo zbog trapova, elektrike i sličnog.

                                takodje, složio bih se i sa stavom da su tekstovi površni, a pogotovu deo oko motora.
                                neko ko predlaže da je sasvim dovoljno 11+ sekundi do 100 u današnjem saobraćaju kao da retko napušta svet virtuelnih igrica

                                u toj klasi vozila motor od 1600 kubika je sve samo ne adekvatan, i tek u krajnjoj (finansijskoj) nuždi eventualno može da dodje u obzir.

                                bez 2000 kubika (atmo) nema šta da se traži u kategoriji auta 4,5+ metara.

                                i kao i uvek, kod polovnih auta uvek stanje od primerka do primerka jako utiče na odluku o kupovini, daleko više od opštih pretpostavljenih osobina ovog ili onog modela /brenda
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X