Hajde da malo unesemo humor u kupovinu polovnog auta.
Još pre dve godine sam razmišljao o zameni moje meckice 190E 2.3 (1989 god) ali evo danas sam je prodao pa sam opet u dilemi na šta da predjem...
Evo šta tražim (dobio sam ideju čitajući jedan članak na netu)
Želim auto koji mora biti:
1. limuzina tj dugačak preko 4,5 m
* znači hoću udoban auto ("lađa na točkovima"- udobna sedišta, dobro ležanje, nizak nivo buke), bezbedan auto sa jakom karoserijom
i pouzdan auto. da bude udoban a da ima poneku sportsku performansu.
2. da se retko kvari i da ne bude skup za održavanje
* pod ovim podrazumevam da ima dobru reputaciju što se tiče malog broja kvarova, da u zemlji Srbiji ima dovoljno servisa za održavanje ovog modela a ne samo 1 ili 2 koji deru kožu sa leđa i da postoje originalni i oni "manje originalni" delovi na našem tržištu.
3. lepo dizajniran i kvalitetno izrađen
* o ukusima se ne raspravlja ali da ima "prijatnu spoljašnjost" i da se vidi da se na izradi nije suviše štedelo na jeftinim plastikama i sličnim stvarima koje mogu da zagorčavaju psihičko zdravlje vlasnika.
4. da ima od 1.8 do 2.0 motor, da "normalno" troši tj da nije poznat po prevelikoj potrošnji goriva i da postoji mogućnost lake naknadne ugradnje sekvent gas opreme.
5. da košta do 8K evrica
i da je mladji od 1998. :
Na prvu loptu na pamet mi padaju Honda Accord 2.0, A4 1.8T, VW Passat 1.9, Citroen C5...
Šta mislite?
Fala puno!

Još pre dve godine sam razmišljao o zameni moje meckice 190E 2.3 (1989 god) ali evo danas sam je prodao pa sam opet u dilemi na šta da predjem...

Evo šta tražim (dobio sam ideju čitajući jedan članak na netu)

Želim auto koji mora biti:
1. limuzina tj dugačak preko 4,5 m

* znači hoću udoban auto ("lađa na točkovima"- udobna sedišta, dobro ležanje, nizak nivo buke), bezbedan auto sa jakom karoserijom


2. da se retko kvari i da ne bude skup za održavanje

* pod ovim podrazumevam da ima dobru reputaciju što se tiče malog broja kvarova, da u zemlji Srbiji ima dovoljno servisa za održavanje ovog modela a ne samo 1 ili 2 koji deru kožu sa leđa i da postoje originalni i oni "manje originalni" delovi na našem tržištu.
3. lepo dizajniran i kvalitetno izrađen

* o ukusima se ne raspravlja ali da ima "prijatnu spoljašnjost" i da se vidi da se na izradi nije suviše štedelo na jeftinim plastikama i sličnim stvarima koje mogu da zagorčavaju psihičko zdravlje vlasnika.
4. da ima od 1.8 do 2.0 motor, da "normalno" troši tj da nije poznat po prevelikoj potrošnji goriva i da postoji mogućnost lake naknadne ugradnje sekvent gas opreme.

5. da košta do 8K evrica


Na prvu loptu na pamet mi padaju Honda Accord 2.0, A4 1.8T, VW Passat 1.9, Citroen C5...

Šta mislite?

Fala puno!

























Comment