Kakav je fiatov motor 1.9 dizel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chikavili
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 732

    #16
    Ljudi pogresno shvataju i interpretiraju ono sto cuju. Niti je to glavna mana, niti najcesce prouzrokuje probleme. Pumpa visokog pritiska je jedina zaista skupa stvar koja moze da ti zvekne na tom motoru, ali daleko od toga da se desava cesto ili da je kvarljiva, ali to je opstepoznata stvar na dizel motorima od kada postoje.

    Comment

    • Coo
      CBC Član
      • 07.10.2007
      • 38
      • BGD

      #17
      O Lucas pumpi je nasiroko pisano na ovom forumu, tako da je najbolje prelistati post-ove od ranije. Redovno menjaj (kvalitetne) filtere, sipaj dobro ulje, pa sta ti Bog da...

      By the way, jel zna neko koliko kosta ciscenje EGR ventila?

      Comment

      • Shicky
        CBC Član
        • 06.02.2008
        • 81
        • Ralja-BGD

        #18
        @coo
        http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guide ... output.pdf
        Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)

        Comment

        • Coo
          CBC Član
          • 07.10.2007
          • 38
          • BGD

          #19
          Hvala na opisu za ciscenje EGR-a, moracu da vidim za vikend malo da ga ocistim. Kapiram da je to za 1.9D uputstvo? Nije mi auto pri ruci

          Comment

          • Janackovic Stojan
            CBC Član
            • 05.05.2008
            • 18
            • Kos. Mitrovica

            #20
            Originally posted by Coo
            Hvala na opisu za ciscenje EGR-a, moracu da vidim za vikend malo da ga ocistim. Kapiram da je to za 1.9D uputstvo? Nije mi auto pri ruci
            Druze,koliko sam ukapirao i ti vozis 1.9 d obican?
            Jel ti nije problem da mi napises tvoje utiske o motoru,snaga,ponasanje,potrosnja i .... ?

            Comment

            • Coo
              CBC Član
              • 07.10.2007
              • 38
              • BGD

              #21
              1.9D ti je dobar za po gradu, eventualno otvoren put, ali do nekih 110-120km, preko toga mi se cini da je u previsokim obrtajima. Imam utisak da su menjac podesili za gradsku voznju. Godinu i 3 meseca ga imam (kupljen sa 77k km). Presao sam 20k km bez (kuc-kuc) ikakvih problema. Jedino je zimi par puta kad je bilo hladno palio engine check lampicu, pa nije iz prve palio (Lucas gremlini). Na otvorenom trosi do 5,5l, po gradu do 7l. Ja sipam u njega Esso Ultron 5w-40 ulje, nisam primetio da trosi gram ulja,
              Moj je klot, bez ikakve opreme (bio van), jer sam toliko para imao, ali sam pre za 1.9JTD, trosi manje (doduse samo Euro D), a ide mnooogo bolje. Ako mene pitas: 1.9JTD sa klimom i sto manje predjenih kilometara - boja, i ostala oprema je po meni nebitno.

              Comment

              • Janackovic Stojan
                CBC Član
                • 05.05.2008
                • 18
                • Kos. Mitrovica

                #22
                Originally posted by Coo
                1.9D ti je dobar za po gradu, eventualno otvoren put, ali do nekih 110-120km, preko toga mi se cini da je u previsokim obrtajima. Imam utisak da su menjac podesili za gradsku voznju. Godinu i 3 meseca ga imam (kupljen sa 77k km). Presao sam 20k km bez (kuc-kuc) ikakvih problema. Jedino je zimi par puta kad je bilo hladno palio engine check lampicu, pa nije iz prve palio (Lucas gremlini). Na otvorenom trosi do 5,5l, po gradu do 7l. Ja sipam u njega Esso Ultron 5w-40 ulje, nisam primetio da trosi gram ulja,
                Moj je klot, bez ikakve opreme (bio van), jer sam toliko para imao, ali sam pre za 1.9JTD, trosi manje (doduse samo Euro D), a ide mnooogo bolje. Ako mene pitas: 1.9JTD sa klimom i sto manje predjenih kilometara - boja, i ostala oprema je po meni nebitno.
                Druze,hvala ti na ovim iscrpnim informacijama i savetima!Medjutim kao sto si i sam rekao ova varijanta 1.9d je dosta jeftinija od jtd verzije a to je u mom slucaju dosta bitan faktor! Sto se mene tice 110-120 km/h je sasvim ok,vozim porodicu! Reci mi ovo oko engine check lampice,znaci kad je hladno on kao prijavljuje neki kvar a u sustini nije mu nista sem sto se nafta usled hladnoce zgusnula ili sta znam vec? Sta u tom slucaju,ponovo se okrene kljuc u nulti polozaj pa ponovo startuje nakona se iskljuci lampica grejaca ili sta vec?
                Znaci ova potrosnja je bez klime, plus nekih 10% sa klimom?
                Jel ovo Esso Ultron 5w-40 ulje preporuceno za taj motor od strane proizvodjaca ili ga koristis po nekoj drugoj preporuci?
                Jel to obicno ili sinteticko ulje?
                Dosta vise,ja te ugnjavih ovolikim pitanjima

                Comment

                • chikavili
                  CBC Senator XXL
                  • 11.02.2008
                  • 732

                  #23
                  Ja koristim Seleniu Turbo Diesel kako proizvodjac preporucuje i za 10K km sam ukupno dolio mozda 100-150gr ulja.

                  Comment

                  • Coo
                    CBC Član
                    • 07.10.2007
                    • 38
                    • BGD

                    #24
                    Esso koristim po preporuci, sinteticko je i nije bas jeftino. Selenia 10w-40 je fabricka preporuka.
                    Za engine check, kad ga upalim ne prima gas i radi neravnomerno.Ugasim, upalim i radi ok. To je bilo samo zimus kad je bilo bas hladno. Imas cele teme o tome na forumu od raznih ljudi.
                    BTW obavezno proveri na EPER-u auto koji uzimas. Ima svakavih prepakivanja u Srbiji...

                    Comment

                    • Janackovic Stojan
                      CBC Član
                      • 05.05.2008
                      • 18
                      • Kos. Mitrovica

                      #25
                      Originally posted by Coo
                      Esso koristim po preporuci, sinteticko je i nije bas jeftino. Selenia 10w-40 je fabricka preporuka.
                      Za engine check, kad ga upalim ne prima gas i radi neravnomerno.Ugasim, upalim i radi ok. To je bilo samo zimus kad je bilo bas hladno. Imas cele teme o tome na forumu od raznih ljudi.
                      BTW obavezno proveri na EPER-u auto koji uzimas. Ima svakavih prepakivanja u Srbiji...

                      Sta mu to dodju BTW i EPER?

                      Comment

                      • chikavili
                        CBC Senator XXL
                        • 11.02.2008
                        • 732

                        #26
                        BTW je skracenica od By the way, cesta u internet komunikaciji
                        A EPER je fabricki softver za Fiatova vozila (i Lancia i Alfa...) gde se nalaze podaci o svakom vozilu (broj motora, sasije) kao i brojevi svih delova.

                        Comment

                        • Janackovic Stojan
                          CBC Član
                          • 05.05.2008
                          • 18
                          • Kos. Mitrovica

                          #27
                          Originally posted by chikavili
                          BTW je skracenica od By the way, cesta u internet komunikaciji
                          A EPER je fabricki softver za Fiatova vozila (i Lancia i Alfa...) gde se nalaze podaci o svakom vozilu (broj motora, sasije) kao i brojevi svih delova.
                          http://eper.fiatforum.com/
                          Hvala na obavestenju,ovo za By The Way je logicno ali but ...
                          Lik od koga bi trebalo da kupim auto je dobar prijatelj mog rodjaka tako da ja sa time nemam nista i ne verujem da bi me upalio tek tako.Mozda i bi ali sutra ...

                          Comment

                          Working...
                          X