Ljudi pogresno shvataju i interpretiraju ono sto cuju. Niti je to glavna mana, niti najcesce prouzrokuje probleme. Pumpa visokog pritiska je jedina zaista skupa stvar koja moze da ti zvekne na tom motoru, ali daleko od toga da se desava cesto ili da je kvarljiva, ali to je opstepoznata stvar na dizel motorima od kada postoje.
Kakav je fiatov motor 1.9 dizel
Collapse
X
-
Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)
Comment
-
-
Originally posted by CooHvala na opisu za ciscenje EGR-a, moracu da vidim za vikend malo da ga ocistim. Kapiram da je to za 1.9D uputstvo? Nije mi auto pri ruci
Jel ti nije problem da mi napises tvoje utiske o motoru,snaga,ponasanje,potrosnja i .... ?
Comment
-
-
1.9D ti je dobar za po gradu, eventualno otvoren put, ali do nekih 110-120km, preko toga mi se cini da je u previsokim obrtajima. Imam utisak da su menjac podesili za gradsku voznju. Godinu i 3 meseca ga imam (kupljen sa 77k km). Presao sam 20k km bez (kuc-kuc) ikakvih problema. Jedino je zimi par puta kad je bilo hladno palio engine check lampicu, pa nije iz prve palio (Lucas gremlini). Na otvorenom trosi do 5,5l, po gradu do 7l. Ja sipam u njega Esso Ultron 5w-40 ulje, nisam primetio da trosi gram ulja,
Moj je klot, bez ikakve opreme (bio van), jer sam toliko para imao, ali sam pre za 1.9JTD, trosi manje (doduse samo Euro D), a ide mnooogo bolje. Ako mene pitas: 1.9JTD sa klimom i sto manje predjenih kilometara - boja, i ostala oprema je po meni nebitno.
Comment
-
-
Originally posted by Coo1.9D ti je dobar za po gradu, eventualno otvoren put, ali do nekih 110-120km, preko toga mi se cini da je u previsokim obrtajima. Imam utisak da su menjac podesili za gradsku voznju. Godinu i 3 meseca ga imam (kupljen sa 77k km). Presao sam 20k km bez (kuc-kuc) ikakvih problema. Jedino je zimi par puta kad je bilo hladno palio engine check lampicu, pa nije iz prve palio (Lucas gremlini). Na otvorenom trosi do 5,5l, po gradu do 7l. Ja sipam u njega Esso Ultron 5w-40 ulje, nisam primetio da trosi gram ulja,
Moj je klot, bez ikakve opreme (bio van), jer sam toliko para imao, ali sam pre za 1.9JTD, trosi manje (doduse samo Euro D), a ide mnooogo bolje. Ako mene pitas: 1.9JTD sa klimom i sto manje predjenih kilometara - boja, i ostala oprema je po meni nebitno.
Znaci ova potrosnja je bez klime, plus nekih 10% sa klimom?
Jel ovo Esso Ultron 5w-40 ulje preporuceno za taj motor od strane proizvodjaca ili ga koristis po nekoj drugoj preporuci?
Jel to obicno ili sinteticko ulje?
Dosta vise,ja te ugnjavih ovolikim pitanjima
Comment
-
-
Esso koristim po preporuci, sinteticko je i nije bas jeftino. Selenia 10w-40 je fabricka preporuka.
Za engine check, kad ga upalim ne prima gas i radi neravnomerno.Ugasim, upalim i radi ok. To je bilo samo zimus kad je bilo bas hladno. Imas cele teme o tome na forumu od raznih ljudi.
BTW obavezno proveri na EPER-u auto koji uzimas. Ima svakavih prepakivanja u Srbiji...
Comment
-
-
Originally posted by CooEsso koristim po preporuci, sinteticko je i nije bas jeftino. Selenia 10w-40 je fabricka preporuka.
Za engine check, kad ga upalim ne prima gas i radi neravnomerno.Ugasim, upalim i radi ok. To je bilo samo zimus kad je bilo bas hladno. Imas cele teme o tome na forumu od raznih ljudi.
BTW obavezno proveri na EPER-u auto koji uzimas. Ima svakavih prepakivanja u Srbiji...
Sta mu to dodju BTW i EPER?
Comment
-
-
BTW je skracenica od By the way, cesta u internet komunikaciji
A EPER je fabricki softver za Fiatova vozila (i Lancia i Alfa...) gde se nalaze podaci o svakom vozilu (broj motora, sasije) kao i brojevi svih delova.
Comment
-
-
Originally posted by chikaviliBTW je skracenica od By the way, cesta u internet komunikaciji
A EPER je fabricki softver za Fiatova vozila (i Lancia i Alfa...) gde se nalaze podaci o svakom vozilu (broj motora, sasije) kao i brojevi svih delova.
http://eper.fiatforum.com/
Lik od koga bi trebalo da kupim auto je dobar prijatelj mog rodjaka tako da ja sa time nemam nista i ne verujem da bi me upalio tek tako.Mozda i bi ali sutra ...
Comment
-
Comment