Passat B5.5 do 14.000 e

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • subic
    CBC Početnik
    • 26.11.2007
    • 8
    • NS

    #31
    Originally posted by sw.brick
    je zahvalan za odrzavanje, divno se ponasa na putu, prostran je, udoban, jako tih za dizelasa

    ovo pokazuje neobjektivnost i /ili nemanje iskustava sa drugim vozilom.

    ako ista, VW 1.9 TDI je ubedljivo najbucniji dizel motor na svetu. i to je toliko opste poznata notorna cinjenica...da nije potreban dalji komentar.
    Brick, nisi u pravu jer ocigledno nisi vozio 1.9 TDI 130KS.

    Ne mogu se sloziti da je jedan od tisih u leru i do nekih 100km/h, ali poslo 100km/h nema se utisak da ga pogoni dizel masina, jer se motor ne cuje do nekih 180km/h kao ni vazduh. Vise od toga sam ga vozio par puta na kratko pa ne mogu da tvrdim, tj. ne secam se. A 180 je oko 3000rpm, tako da...

    Comment

    • gt nebojsa
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 348
      • Preljina,Cacak

      #32
      Moj subjektivni utisak:
      TDI nisu ni tisi ni bucniji od ostalih dizela.Nijanse su u pitanju.A probao sam razne.Jedino se mozda u leru vise cuje kuckanje.A buka sama po sebi nije neki argument-svi se dizeli cuju,pa kome smeta neka vozi benzince.
      Toyota Čačak

      Comment

      • iwcham1979
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2007
        • 741
        • Nis
        • Seat Altea 2.0Tdi

        #33
        moguce da se izgubilo u prevodu. Majstor reko da je motor sa kompresijom skoro fabrickom nekom, kupac meni rekao ovu sto sam napisao, ja je uzeo kao tacnu. (Verovatno je 19 a ne 29) Sve u svemu, sustina je tu. 200K KM je smesna km za ovaj motor, iako ti uporno jos od ranije tvrdis da je on tu pri kraju. Sto se tice buke, Tdi 130ks je dosta meksi od recimo 77kw Tdi-a u mojoj Ocatviji 2007g sa 40k km i tu je Subic u pravu... Na kraju, ja nisam bolestan da stojim pored auta koji radi na leru i cudim se sto je bucan. Cim pocne da se VOZI vozilo, ovaj Tdi u Skodi nije nista bucniji od Crdi u Elantri ili Hdi u Pug 406 (te sam vozio...)

        Comment

        • Car
          CBC Senator XXL
          • 07.07.2005
          • 900
          • Beograd

          #34
          Originally posted by >nebojsa<
          Moj subjektivni utisak:
          TDI nisu ni tisi ni bucniji od ostalih dizela.Nijanse su u pitanju.A probao sam razne.J
          Otkako se cannon rasformirao u razne klubove i ljubitelje pojedinih automobila od objektivnosti nije ostalo nista. Ne moras da budes vrhunski strucnjak da bi uvideo koliko TDI vise "cekica" od konkurenata.

          Skoro sam imao prilike da na leru uporedim moju lagunu i jednog TDI-a iz 2002. godine. TDI je toliko primetno bucniji da moras da budes ili gluv ili bezobrazno neobjektivan pa da napises suprotno.
          Ne pricam ovo u negativnom kontekstu, ja kontam da je TDI ok motor i sve to, ali ajde malo objektivnosti, pogotovo sto su ove stari lako proverljive u praksi.

          Ako vec kazete da u kabini nije nista bucniji od nekih drugih dizelasa, mozda je dobra zvucna izolacija potpomogla da se tako bucan motor malo "utisa".

          Comment

          • iwcham1979
            CBC Senator XXL
            • 17.07.2007
            • 741
            • Nis
            • Seat Altea 2.0Tdi

            #35
            Cekica kad je hladan i na leru. Ali ljudi, auto ne sluzi da se slusa, nego da se vozi... Buka u Db koju pravi na 60, 100, 120 jedan Tdi 77kw i jedan hdi recimo je ista otprilike... Drugo, generalizujete. Vozio sam citavu gamu 1.9tdi motora, i nisu svi isto bucni, ako je to uopste vazno, jer, ponavljam, prva, druga i buke nema ni u jednom....

            Ler, zagrejan VW Golf Td:

            66kw se cuje najvise
            74kw se cuje malo manje
            96kw super mek za Tdi, malo bucniji od c-rail
            110kw oper bucan ko 66kw

            77kw u Octaviji (nov) kao 74kw. Kad je hladan dosta se cuje
            2.0Tdi (140ks), kultivisaniji, slican zvuk ko ovaj 1.9 sa 96kw.

            Comment

            • AlNik
              CBC Veteran
              • 18.07.2008
              • 144
              • Beograd

              #36
              Originally posted by sw.brick
              je zahvalan za odrzavanje, divno se ponasa na putu, prostran je, udoban, jako tih za dizelasa

              ovo pokazuje neobjektivnost i /ili nemanje iskustava sa drugim vozilom.

              ako ista, VW 1.9 TDI je ubedljivo najbucniji dizel motor na svetu. i to je toliko opste poznata notorna cinjenica...da nije potreban dalji komentar.
              Prvo, moj motor je 1.9 TDI od 130 konja. Drugo, Passat ima dobru zvucnu izolaciju. Tokom voznje, ako ga ne gazis, se slabo cuje. Na 100-120 na autoputu se ne cuje nista apsolutno. U leru se cuje klasicni dizel motor, ali ler je deo kada turbina ne radi.

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #37
                Originally posted by AlNik
                Na 100-120 na autoputu se ne cuje nista apsolutno.
                Nije pametno pri tim brzinama na autoputu gasiti motor...

                Izvinjavam se na OFF-u ali nisam mogao izdrzati...

                Comment

                • Bane R
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2006
                  • 1769
                  • Beograd

                  #38
                  Džabe zvučna izolacija od silnih vibracija na papučici kvačila, na ručici menjača, na volanu, na sedištima...

                  Reći da su VW dizel automobili tihi i udobni mogu da kažu samo oni koji su poštenog benzinca videli pre 15 godina ili koji pošto poto žele da opravdaju svoje bezrazložno bačene pare na Vagen dizel.

                  Comment

                  • iwcham1979
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2007
                    • 741
                    • Nis
                    • Seat Altea 2.0Tdi

                    #39
                    Silne vibracije.... bezrazlozno bacene pare Evo sad se spremam da "bacim" pare na Seat-a Alteu 2.0Tdi 170ks...
                    Lepo nisam posecivao forum godinu dana....

                    Comment

                    • subic
                      CBC Početnik
                      • 26.11.2007
                      • 8
                      • NS

                      #40
                      @car, na leru se ne poredi buka, jer ne vozis auto na leru nego na 2-3 hiljade rpm.

                      Na leru me je odusevio drugarov 2.2 dCi u Espace sa 126KS, radi kao benzinac i u voznji je tisi od 1.9 TDIja.
                      Sad ima Espace sa 150.000km sa 1.9 dCi motorom, koji nije ni blizu ugladjenosti 2.2 dCi-ju, znaci cuje se fino a i pri ubrzanjima je neprimetno tisi od npr. 1.9 TDI PD.
                      1.4 TDI se moze nazvati bucnim jer to i jeste.

                      @Bane®
                      Ti se ocigledno nisi vozio ni u jedan TDI, pa cak ni u onaj od 66kw. Jer da jesi ne bi pricao napamet, jer se vibracije kad je auto isravan ne osete ni na volanu, ni menjacu, ni na sedistima.
                      Svoj stav mozes opravdati jedino sa Golfom I i II, jer si ga odatle izgleda i zasnovao.

                      Comment

                      • Bane R
                        CBC Senator XXL
                        • 27.03.2006
                        • 1769
                        • Beograd

                        #41
                        Pa evo ja demantujem tebe. Tvoja reč protiv moje. Šta sad?

                        Redovno se vozim i vozim Golf 5 1.9 Tdi i pored toga što je generalno ok auto (osim najgore moguće plastike enterijera, pogotovo volana). Ali za razliku od vas koji dizela vozite samo zato što imate guju u novčaniku, ja vozim i mnogo različitih benzinaca i mogu da uporedim.

                        Svaki je dizel u klasi bučniji i neudobniji od ekvivaletnog benzinca i tu ne znam zašto dalje filozofiramo. I tu nije problem direktno samo u motoru nego generalno svim ostalim delovima automobila koji su različiti kod benzinca i dizela, počev od nosača, preko seta kvačila, do elemenata prednjih vešanja i mnogo drugih stvari na relaciji motor-menjač-točkovi-kabina. I to iz razloga što su kod benzinaca svi ti delovi ili lakši ili mekši, a obično i jendo i drugo. To je razlog zašto su benzinci udobniji na rupe i neravnine, zašto se prenosi manje vibracija i zašto, konačno, ima manje buke.

                        Vama je dobar Pasat? Svaka čast, samo nemojte da pričate ljudima kako je vrhunski ako ga ne stavite pored nekog pravog automobila pa ga lepo uporedite. Pogotovo nemojte da pričate o nekoj mirnoći i tišini tog vw praistorijskog dizela jer su to ******štine.

                        PS. Normalno je da se na 120 motor ne čuje jer trenje vazduha o karoseriju i trenje guma o asfalt prave mnogostruko veću buku nego što to pravi motor.

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #42
                          Pa tema je Pasat. Nisu moje Honde. Ne znam samo na koju od ove dve misliš, al nebitno, nisu one tema. Ima tema o njima, pa tamo piši šta ti je volja.

                          A i moj drugar iz Priboja ima 2.0 TDI u Golfu i toliko je do sada puta u garanciji bio u Beogradu (da bi mu se više isplatilo u gorivu da je uzeo R32) da samo čeka da prođe bednih 2 god garancije da proda auto u oglasima. Pošto VW i onako kasni koju deceniju s tehnologijom, nije ni čudo što je common rail bio toliko veliki zalogaj za njih.

                          Comment

                          • AlNik
                            CBC Veteran
                            • 18.07.2008
                            • 144
                            • Beograd

                            #43
                            Ja recimo smatram da veliki udeo u udobnosti ima medjuosovinsko odstojanje. Ti si se vozio u Golfu 5 (malo odstojanje), Hondama za lozane i slicno (opet malo odstojanje). Sedi malo u postenu limuzinu kakva je Passat, pa onda pricaj kompetentno. Ja recimo nikada ne bih vozio Golf jer volim velika kola sa ****tom.

                            Meni je Passat fenomenalan. Ovo ostalo sto si napisao su naklapanja i nema sta da odgovaram. Nisi se vozio u Passatu, zato ne komentarisi.


                            Poruku izmenio: sri98

                            Comment

                            • Bane R
                              CBC Senator XXL
                              • 27.03.2006
                              • 1769
                              • Beograd

                              #44
                              Međuosovinsko rastojanje je samo jedan od elemenata udobnosti... mada veoma bitan.

                              Viš ovu srebrnu dole desno Hondu. Nema neko veliko međuosovinsko rastojanje, ali je značajno udobnija od bilo kog od sigurno 20-30 VW automobila u kojim sam se godinama vozio - mada ne kažem da je od Phaetona - u njemu nisam i očigledno da nije. Pri tome auto fabrički ima koske i generalno vešanje koje nije baš za udobnost (dupla trouglasta ramena) i pošto je najjači model u klasi, ima sportskije amortizere, opruge, silen blokove.

                              Poenta priče je da za dobru tortu nije dovoljan samo recept, nego i dobar majstor. Tako i za pravljenje udobnog auta treba majstor. A pri tom tu ima veze i položaj za volanom, sedište, kontrole i ostalo, gde VW takoše ne briljira.

                              Ne pričam o Hondama i one nisu tema uopšte, ali dovoljan je dokaz sve što o njima imate da kažete jeste "tanak lim, za ložane, kovčeg na točkovima i skupi delovi"... jeste još jedan dokaz da neki širi dijapazon automobila niste probali, jer očigledno u vašem zavičaju iz kog ste došli u Beograd ili još uvek tamo živite se vozi samo Golf 2, pa je logično da sledeći auto koji se kupi na kretid ili od nekih akcija ili otpremnina bude Pasat ili tako nešto slično. Jer i onako ne postoji ništa bolje od VW.

                              Comment

                              • AlNik
                                CBC Veteran
                                • 18.07.2008
                                • 144
                                • Beograd

                                #45
                                Originally posted by Bane®
                                Međuosovinsko rastojanje je samo jedan od elemenata udobnosti... mada veoma bitan.

                                Viš ovu srebrnu dole desno Hondu. Nema neko veliko međuosovinsko rastojanje, ali je značajno udobnija od bilo kog od sigurno 20-30 VW automobila u kojim sam se godinama vozio
                                Ti si rekao da je ta Honda na slici udobnija (na osnovu tvog tripa) i ja sada treba da ti verujem?

                                I da, ponovicu - tanak lim jeste odvratan. Sva kola sa tankim limom, laganom karoserijom i slicno zvuce kao kante kad otvaras i zatvaras vrata. Kad na Passatu, Audiju, Mercedesu i ostalim kolima sa masivnim vratima zatvaras vrata osetis cvrstinu i onaj lep zvuk. Kada zatvaras vrata na Hondama kao da zatvaras kontejner i to onaj plasticni. Isto vazi i za mnoge Renoe - k'o Golf kec - flis papir, a ne vrata. Kakve je to udobnost??

                                I konacno ova tvoja procena o nekompetentnim majstorima u VW je totalno ludilo, zaista ne znam na koji si se ti pijedestal popeo da to procenjujes.

                                Comment

                                Working...
                                X