tehnički 1.000
cini mi se da je bilo blize cifri od oko 3.000 dinara.
i to ide prema kubikazi.
pa zeleni karton 1.000.
no nije to bitno, u dinar bas.
komentarisao sam pitanje troska registracije u funkciji odabira vozila.
za tu kategoriju bilo koje marke sa motorima koji su 2001-2500 kubika je menja vise isti trosak sa malim varijacama pa ne bi trebali obracati na marku i model nesto posebno.
i jos vaznije, pomenuo sam ocekivani buduci rast tog troska kao trenda, kada se donese novi zakon o osiguranju povecaju odstetni limiti, ukine sadasnja blokada cenovnika osiguranja... i dovede na manje vise slican nivo kao sto je u HR, SLO i slicno.
to ce biti relativno brzo, vec neko vreme je u pripremi.
dakle, ko sada kupuje auto treba da ima u vidu da ce trosak registracije verovatno rasti u narednom periodu, i da i to ima u vidu.
ostala je ta taksa na luksuz tzv Seseljeva (ista ona koja je vazila za mobilne telefone, za namestaj, za camce, za trofejno oruzje i sve moguce i nemoguce sto se moglo dosetiti) kao harac koji je ostao i cak sta vise inoviran dodatnim povecanjem iznosa.
da se vratim na temu, BMW E34 najlepse ide u varijanti 525 sestak bilo benzin bilo dizel, taman optimum motor za tu karoseriju.
Comment