Bmw serija 5 e34 da ili ne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    tehnički 1.000

    cini mi se da je bilo blize cifri od oko 3.000 dinara.

    i to ide prema kubikazi.
    pa zeleni karton 1.000.

    no nije to bitno, u dinar bas.

    komentarisao sam pitanje troska registracije u funkciji odabira vozila.

    za tu kategoriju bilo koje marke sa motorima koji su 2001-2500 kubika je menja vise isti trosak sa malim varijacama pa ne bi trebali obracati na marku i model nesto posebno.

    i jos vaznije, pomenuo sam ocekivani buduci rast tog troska kao trenda, kada se donese novi zakon o osiguranju povecaju odstetni limiti, ukine sadasnja blokada cenovnika osiguranja... i dovede na manje vise slican nivo kao sto je u HR, SLO i slicno.

    to ce biti relativno brzo, vec neko vreme je u pripremi.

    dakle, ko sada kupuje auto treba da ima u vidu da ce trosak registracije verovatno rasti u narednom periodu, i da i to ima u vidu.

    ostala je ta taksa na luksuz tzv Seseljeva (ista ona koja je vazila za mobilne telefone, za namestaj, za camce, za trofejno oruzje i sve moguce i nemoguce sto se moglo dosetiti) kao harac koji je ostao i cak sta vise inoviran dodatnim povecanjem iznosa.

    da se vratim na temu, BMW E34 najlepse ide u varijanti 525 sestak bilo benzin bilo dizel, taman optimum motor za tu karoseriju.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      tako da su Bricka "odvalili" od kradje ako su mu toliko naplatili ili se on malo zeznuo sa svojom racunicom
      ma nisam ja ni racunao, napisao sam okvirno..
      znam koliko sam para imao i koje su isparile za jedan mali pecat, a sta je i koliko pojedinacno nisam se zamarao jer je cisto gubljenje i vremena i zivaca.

      u trosak registracije tj potrosenih para kod mene ulazi i tehnicki a tu naplate i uslugu popunjavanja uplatnica bez i da te pitaju (a i nije bez onih tabela lako pohvatati one silne po broju uplatnice na razlicite racune pa razliciti ti koeficijenti umanjenja itd), pa zeleni karton, mozda je bilo i pranje auta, osigranje putnika u polisi i slicno.

      sve je to sitno pojedinacno ali kada se sabere ocas posla naraste suma.

      moje poenta je da su ti troskovi prakticno isti za te kategoriju vozila, nezavisno od marke pa prosto treba progutati tu zabu i ne misliti o tome.

      ili odmah u startu ici na manji auto kome je dovoljan manji motor i time manji ti pausalni troskovi.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        #33
        Ne znam kakav je to tehnicki koji ti radis, ali meni je poslednjih 3 godine ista cena, a to je 1000din.

        Zeleni karton nema veze sa registracijom niti ga moras uzeti, al' ajd', eto to je jos 1000din preko.

        Ta pranja auta, osiguranja putnika, ciscenje cipela, rucak u Hayat-u dok cekam da mi popune uplatnice nisam racunao , a i ne ulazi u cenu registracije.

        Ipak je znatno jeftinije uzeti auto od 2000ccm jer je za ovaj od 2001ccm registracija skuplja za vise od 50%, a to na cifru od 300 i kusur eura i nije bas malo.

        Ove Brickove cifre su dosta vece od realnih, ali i ovako je dosta skupa registracija za preko 2000ccm.

        Pozz

        Comment

        • subicd
          CBC Senator XXL
          • 20.06.2008
          • 463
          • Novi Sad

          #34
          Jel vi iz BGa placate i visu komunalnu taksu zbog zagadjenosti, ili cega vec?
          To mi ostalo u glavi, a nisam siguran da li sam u pravu.

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #35
            Ima jedan E34 525 TDS 1994. cena okvirno oko 4k eura. Nije udaran koliko znam, lepo izgleda, ima klimu, tempomat, jos dosta opreme, sve to sam video na samo par minuta. Ako te bude interesovalo pusti mi PM pa cu ti dati broj da nazoves coveka...
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • misozoric
              CBC Početnik
              • 14.08.2008
              • 8
              • beograd

              #36
              Jel mozes da mi kazes nesto vise o bmw dizelasima za te motore 524td,525tds neznam nista apsulutno o njima. Ako neko vozi tako nesto neka napise svoje utiske bio bih vrlo zahvalan.

              Comment

              • misozoric
                CBC Početnik
                • 14.08.2008
                • 8
                • beograd

                #37
                Jel moguce da niko nema sta da napise o bmw 524td. ajde ljudi sigurno ima neko na forumu ko ima iskustva o tom modelu automibila

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #38
                  Ima 115 konja i ide kao 520 benzinac, znaci nista posebno. To je prilicno savremen motor (za ono doba), ali ga ja nikad ne bih kupio.
                  Pogledaj u automobilima clanova, ima takav @djukic.
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #39
                    Nemam lichnog vlasnichkog iskustva, ali imam "indirektnog" i povremenog iskustva sa E34-orkama, pa ako bude od pomoci...

                    Sama shasija modela E34 je jedna od boljih koje je BMW ikada napravio, o chemu najbolje govori sledeci izvod iz texta na wikipedii:

                    The E34 was among the most reliable luxury cars on the market, earning the best-in-class reliability rating from Intellichoice in 1991. It is still considered one of the most reliable BMWs made. It was also one of the safest cars on the road during its production, providing airbags, 4-wheel anti-lock brakes, and a very rigid body structure to protect occupants in the event of an accident. The E34's 60-0 mph (97 to 0 km/h) stopping distance of 130 feet (40 m) was the best of any production sedan in 1990. It was also equipped with dynamic stability control (DSC) or skid control.
                    Dakle, radi se o dobroj osnovi i josh boljoj shasiji na kojoj je "petica" izradjena, sa spiskom opreme koji se protezhe na vishe A4 stranica... Radi se o osnovi koja je svojevremeno pomrsila rachune Mercedesu sa 210 klasom kao i Audijevoj seriji 100, i koja je i danas donekle aktuelna shto se dizajna tiche. Daleko vishe nego shto su to njegovi direktni konkurenti iz tog vremena...

                    Medjutim, ako si vec reshio da "pucash" na diesela, moj ti je savet da zaobidjesh td verziju i idesh na tds verziju motora sa interkulerom. Stara, td verzija ne samo da ima manju snagu i obrtni moment, nego je zbog chestog forsiranja bila i manje pouzdana od verzije sa interkulerom.

                    Model 525tds je daleko moderniji, motor ima interkuler i donekle izmenjen usis vazduha, tako da razvija 30 KS vishe, ali i ono shto je bitnije, 60 Nm vishe obrtnog momenta dostupnog u shirem radnom opsegu motora. Motor je time bio daleko rastereceniji u svakodnevnom radu, dostizao je daleko vece kilometrazhe pre vecih intervencija, a kuriozitet je i to da je svojevremeno bio motor koji se od svih diesel-asha najradije "vrteo" jer je maksimalnu snagu dostizao na, za to vreme i za jedan diesel motor, neverovatnih 4800 rpm... Ovaj podatak i dan-danas predstavlja svojevrsni rekord i "zadatak" koji mnogi drugi tek trebaju da ispune...

                    Dakle, nije uopshte sporno to dali ili ne - valja E34 525tds, ono shto jeste sporno je naci jedan dobar primerak istog, jer, kao shto sam vishe (stotina ) puta napisao na ovom forumu - redovno odrzhavanje je "majka" shto se BMW-a tiche, mozhda vishe nego za bilo koji brend u toj klasi i u tom cenovnom rangu. Dakle, treba naci neshta u shta vredi ulozhiti novac i shto vredi sutra odrzhavati kako treba, jer u suprotnom mozhesh zavrshiti samo sa gomilom problema...

                    Pozz
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #40
                      Potpisujem !

                      Ako razmatras dizela, samo 525 tds trazi, i to naravno u pristojnom stanju, a njih je lakse naci u pristojnom stanju nego 524td, jer je ovaj bio dugo dosta jeftiniji, pa ga je kupovao svako (cast izuzecima), ocekujuci troskove odrzavanja VW Golf 2 D, pa nisu bas redovno odrzavani...

                      Ko je imao tada para za 525 tds, vjerujem da je vise ulagao i u odrzavanje, ali otvori 6-ore oci...

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        a kuriozitet je i to da je svojevremeno bio motor koji se od svih diesel-asha najradije "vrteo" jer je maksimalnu snagu dostizao na, za to vreme i za jedan diesel motor, neverovatnih 4800 rpm... Ovaj podatak i dan-danas predstavlja svojevrsni rekord i "zadatak" koji mnogi drugi tek trebaju da ispune...
                        uh, uh

                        ovaj podatak je -standard- atmo dizel motora i svi su se vrteli toliko, ili jos i malo vise.

                        npr Gof dizel 1.5 se vrteo 5.100 rpm, dizel 1.6 isto 4800 itd.

                        uobicajeno za to doba je da dizel dostize max snagu na oko 5000.

                        nije nikakav rekord postignut, rekao bih jedna od napumpanih prica da zadivi neupucene u dizele o nekom cudu tehnike, koju sam vec negde procitao kao "argument" u korist dizel motora.

                        inace da se vratim na temu, 524 dizel zaobici u sirokom luku za kupovinu danas bilo atmo bilo turbo verziji.
                        525 tds je daleko bolji odabir, robusniji motor pre svega daleko bolja glava motora (koja je i inace veoma problematicna kod rednih dizela sa 6 cilindara generalno).
                        taj motor moze jako puno da prevali km, ali kao i svaki dizel ne sme nikada da se pregreje, i tu je zamka kupovine polovnog i nepoznavanja istorije kod bivsih vlasnika..

                        da li ima kod nas ispravnih E34 dizela i gde pronaci nemam ideju, a uzeti primerak kome treba generalni remont motora mislim da nije bas isplativo.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #42
                          Ukratko. Cale mog drugara vozi 525 tds. Kupio ga je 3 godine starog u Nemackoj. To je za mene stvarno davno proslo vreme. Za ovih 10 godina covek je presao oko 180k km, a kada ga je kupio bio je na 85k km. Za ovo vreme je radio redovne servise i to je sve. Ono sto ga je vanredno kostalo mnogo su neki zglobovi i pumpa. Kod tog auta obavezno gledaj stanje motora. Limarija je odlicna ako nije bio udaran, pa cak i da je vozen po slanim putevima. Inace, klimu nikada nije servisirao, a i dan danas radio savrseno kao i sva elektronika na kolima.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • Flavio
                            CBC Senator XXL
                            • 13.06.2006
                            • 1926
                            • 012 Centar
                            • KaraWagon 1.4T.Spark

                            #43
                            Moj frend je imao ranije E30 324td.Sa tim 2.4td se proveo kao bos po trnju .Njegov je bio '87. god. ali model za '88. (siroke stopaljke itd.).Peh je bio sto je sa restyl-om karoserije i motor dobio elektroniku u kucistu "bosh pumpe".E,to je svo vreme pravilo probleme i bilo uzrok enormnih troskova.Menjana pumpa,pa u drugoj crkne elektronika tj plocica,ali cvrc,nemoze se zameniti samo to nego mora cela pumpa.A polovna 500-700€ bila tada(pre 6-7 godina).Pa nosi pumpu u Veliku Planu na remont opet.Pa nemas strucne majstore u lokalu a onda se nadri majstori uce na tvom autu pa te jos oderu a TD opet pravi gluposti .
                            Sve u svemu,i ja mislim da se zaobidje 524TD.

                            Comment

                            Working...
                            X