auto za početnika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nemkebg
    CBC Senator XXL
    • 25.05.2008
    • 337
    • Beograd, Novi Sad

    #76
    da na satu, a na motoru xexe
    Toyota je mozak
    Aston Martin je lice
    Kadilak je stomak
    Alfa Romeo je srce i dusa...

    Comment

    • subicd
      CBC Senator XXL
      • 20.06.2008
      • 463
      • Novi Sad

      #77
      Ovaj je bio ona ''serpa'' plava sa 5v.
      Poenta mog posta je da sve zavisi koliko je presao, naravno preko se tako formira cena. A kod nas sve ispod 200.000km je odlicno, jer imaju fiktivnih oko 100.000km

      Comment

      • mrki
        CBC Senator XXL
        • 08.11.2006
        • 550
        • nis, serbia

        #78
        vec prezvakano, ali da napisemo jos jednom:

        sve sto vredi to i kosta i u srbiji i u nemackoj i svuda u svetu!

        to su uglavnom oni primerci sa zadnjih strana mobila i autoskauta.

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #79
          ...mislio sam na npr. ovakve...

          Fiat Stilo 1.9 115KS, Dynamic, 05/2005. 149.000km - 5.990 eura
          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

          Fiat Stilo 1.9 115KS, 03/2005 70.000Km - 6.499 eura
          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

          Fiat Stilo 1.9 115KS, Multi Wagon, 03/2005. 156.000Km - 6.900 eura
          http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

          Comment

          • nemkebg
            CBC Senator XXL
            • 25.05.2008
            • 337
            • Beograd, Novi Sad

            #80
            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5

            recimo ovo.
            Toyota je mozak
            Aston Martin je lice
            Kadilak je stomak
            Alfa Romeo je srce i dusa...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #81
              Razlika je kao prvo bas u toj velicini. Vozio sam Passata i znam kakav je za parkiranje, 4.7m katastrofa

              takav je Pasat (i ne samo on). to sto je taj model auta problematicno konstruisan, glomazan i neokretan samo znaci da ga ne treba odabrati.

              Pa veliki auto je lakse i lepse voziti nego mali!
              potpisujem. uz dobro konstruisan upravljacki mehanizam veliki auto je okretniji od maloga i mnogo laksi za voznju u svim uslovima.

              podatak o pogodnosti za parkiranja na papiru pokazuje precnik okretanja izmedju 2 ivicnjaka.

              za sirinu gradskih ulica i prosecnu velicinu parking mesta ta vrednost treba da bude oko 10metara, do max 10.5 metara.

              sve preko toga i auto je nezgodan za voznju po gradu, a ta velicine uopste ne zavisi od spoljne velicine vozila vec od konstruktivnih resenja.

              ima boljih i losijih auta po prilagodjenosti..
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #82
                ...znam ja koje automobile oni kupuju...
                Primeri iz mobile.de su dati baš da bi se videlo da takve ne uvoze...

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #83
                  Originally posted by sw.brick
                  Pa veliki auto je lakse i lepse voziti nego mali!
                  potpisujem. uz dobro konstruisan upravljacki mehanizam veliki auto je okretniji od maloga i mnogo laksi za voznju u svim uslovima.

                  podatak o pogodnosti za parkiranja na papiru pokazuje precnik okretanja izmedju 2 ivicnjaka.

                  za sirinu gradskih ulica i prosecnu velicinu parking mesta ta vrednost treba da bude oko 10metara, do max 10.5 metara.

                  sve preko toga i auto je nezgodan za voznju po gradu, a ta velicine uopste ne zavisi od spoljne velicine vozila vec od konstruktivnih resenja.

                  ima boljih i losijih auta po prilagodjenosti..
                  Onda zadnaj vuca, nema druge.

                  Njima je "ajsnlag" po pravilu bolji od onih sa FWD, kojima homokineticki onemogucuju da se lakse okrecu.
                  work in progress

                  Comment

                  • djlosmi1
                    CBC Član
                    • 03.04.2008
                    • 85
                    • Beograd

                    #84
                    Definitivno razmotri neku hondicu.
                    Npr. http://www.mojauto.rs/polovni-auto/265897
                    ili noviji http://www.mojauto.rs/polovni-auto/261536

                    Mada mislim da ti je najbolje neki hatch sa plinom i milina.Mislim da bi ti mnoogo bolje lezao neko neki punto.Znam kako ti je, istog smo godista, i razumem otprilike sta trazis.
                    Evo ja vozim moju matoru hondicu vec 5 meseci(cale mi je ostavio)i dosta sam zadovoljan, samo sto nije savremena, znaci nema klime serva i ostalih "normalnih" stvari.Ali sam je ipak prilagodio prma svojim potrebama, novi hu, wooferi u gepek, malo sminke i vozaj
                    Tako da kad bih sebi uzimao noviji auto, to bi definitivno bio neki hatch japanac, najverovatnije hondica.

                    A sto se tice price o pocetnickom autu, isto smatram da to nije bitno 'dal je limuzina, velik, prejak ili sta vec...Sve je u glavi, ako ces da vozis ko manijak, ne pise ti se dobro Samo pamet u glavu, cetvoro ociju i polako

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #85
                      Onda zadnaj vuca, nema druge.

                      Njima je "ajsnlag" po pravilu bolji od onih sa FWD, kojima homokineticki onemogucuju da se lakse okrecu.
                      pa da

                      ko li izmisli da za gradske aute koristi FWD pogon, koji ih pravi slabo okretnima

                      Smart je valjda danas jedini ili jedan od, koji ima zadnji pogon kao nekada klasicni Fica, pa Peglica...oprobani recept za gradski tip manevrisanja kroz guzve
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • subicd
                        CBC Senator XXL
                        • 20.06.2008
                        • 463
                        • Novi Sad

                        #86
                        @brick
                        Nisam mislio na preglednost i neokretljivost, jer konkretno taj Passat ima dobar precnik zaokreta nego na duzinu samog auta i nije nepregledan. Pod preglednim autom smatram onaj koji nema presiroke A stubove(da ne mozes videti krivinu ili pesaka-konkretno Vektra B, gde od B i C stubova nista ne vidis kad trebas da udjes na neki put sa pravom prvenstva ili se parkiras izmedju vozila unazad). Koliko puta mi se desilo da nadjem parking mesto, ali duzine za auto max 4.3-5m-o tome pricam. Znaci ni teoretska mogucnost ne postoji pa sve i da ima tockove da ide bocno.

                        No nebitno je, decko je rekao da ne ide na limuzine.

                        Comment


                        • #87
                          Kupi bilo koji novi auto osim Zastave. Nisam siguran, ali sam 8000 eura se može nešto na tom polju uraditi. Uzgred, to je u zemlji Srbiji solidan novac. ''Najbolji auto je nov auto'' Ford. Dobar polovnjak, prešao ovoliko i vozila ga bakica.... i slične priče su baš za takve kao što si ti. Bolje ti je novi Suzuki Maruti od 5000 eura nego neki dobro očuvani Opel Ford Vagen... A što se tiče čukanja njega imaju i dugogodišnji vozači i u saobraćaju ne zavisi sve od tebe. Još nešto, uz novi, a relativno jeftini auto polako ćeš ulaziti u fore i fazone mehanike po sistemu od prostijeg ka složenijem (od zamene creva za gorivo do generalke) dok sa mačkom u džaku a bez iskustva možeš upasti u živi pesak i što se tiče i finansija a i bezbednosti. Pozdrav!

                          Comment


                          • #88
                            Tog marutija vetar oduva...

                            Comment

                            • milannik
                              CBC Senator XXL
                              • 23.12.2004
                              • 1455
                              • Niš

                              #89
                              Hm, a zasto da ne?
                              Nerazumem zasto na svaki auto nadjes manu, osim tvom citroenu.
                              Svi mi volimo svoje automobile, i marke, ali ti si, brate, mnogo pristrasan.

                              Comment


                              • #90
                                Ja volim velike automobile. Volim komfor... Jesam pristrasan, ali kad ja biram za sebe auto. Samo mu govorim sta valja, jer je moj tata promenio 115 kola u zivotu, znam tacno da tebi ili njemu kazem sta kom autu ne valja. Evo pocecu od mog citroena. Kod mog BX-a je problem limarija, zadnji lezajevi i tubus prednjeg desnog tocka. Zadnja desna vrata su trula, ocesan je sa leve strane, jedan majstor se posle naslonio na prednje levo krilo i ulubio ga! Sto se motora tice, nema sta da se dira. Generalno mana svim Citroenima je hidraulika, ali onaj ko voli udobnu voznju i ima zivaca za igranje po majstorima, i pre svega novca, prihvatice da ako zeli udobnu voznju, mora nesto da ulozi. Citroen je bio tehnicki daleko najnapredniji proizvodjac na svetu dok je postojao kao citroen.... A posle kad ih je kupio Pezo... Sve manje modela ima hidrauliku, jer se akcenat baca na svapsku proizvodnju. I danas Nemci vladaju, sasvim zasluzeno... Danas majstori prave filozofiju oko popravljanja citroena, kao komplikovani su, sto u neku ruku i jeste tacno, ali nisu nikada radili citroena i zato ne znaju.

                                Posto decko ne voli veliki auto, najbolje resenje je golf 3...

                                Comment

                                Working...
                                X