Ovaj je bio ona ''serpa'' plava sa 5v.
Poenta mog posta je da sve zavisi koliko je presao, naravno preko se tako formira cena. A kod nas sve ispod 200.000km je odlicno, jer imaju fiktivnih oko 100.000km
Mada mislim da ti je najbolje neki hatch sa plinom i milina.Mislim da bi ti mnoogo bolje lezao neko neki punto.Znam kako ti je, istog smo godista, i razumem otprilike sta trazis.
Evo ja vozim moju matoru hondicu vec 5 meseci(cale mi je ostavio)i dosta sam zadovoljan, samo sto nije savremena, znaci nema klime serva i ostalih "normalnih" stvari.Ali sam je ipak prilagodio prma svojim potrebama, novi hu, wooferi u gepek, malo sminke i vozaj
Tako da kad bih sebi uzimao noviji auto, to bi definitivno bio neki hatch japanac, najverovatnije hondica.
A sto se tice price o pocetnickom autu, isto smatram da to nije bitno 'dal je limuzina, velik, prejak ili sta vec...Sve je u glavi, ako ces da vozis ko manijak, ne pise ti se dobro Samo pamet u glavu, cetvoro ociju i polako
Njima je "ajsnlag" po pravilu bolji od onih sa FWD, kojima homokineticki onemogucuju da se lakse okrecu.
pa da
ko li izmisli da za gradske aute koristi FWD pogon, koji ih pravi slabo okretnima
Smart je valjda danas jedini ili jedan od, koji ima zadnji pogon kao nekada klasicni Fica, pa Peglica...oprobani recept za gradski tip manevrisanja kroz guzve
@brick
Nisam mislio na preglednost i neokretljivost, jer konkretno taj Passat ima dobar precnik zaokreta nego na duzinu samog auta i nije nepregledan. Pod preglednim autom smatram onaj koji nema presiroke A stubove(da ne mozes videti krivinu ili pesaka-konkretno Vektra B, gde od B i C stubova nista ne vidis kad trebas da udjes na neki put sa pravom prvenstva ili se parkiras izmedju vozila unazad). Koliko puta mi se desilo da nadjem parking mesto, ali duzine za auto max 4.3-5m-o tome pricam. Znaci ni teoretska mogucnost ne postoji pa sve i da ima tockove da ide bocno.
No nebitno je, decko je rekao da ne ide na limuzine.
Kupi bilo koji novi auto osim Zastave. Nisam siguran, ali sam 8000 eura se može nešto na tom polju uraditi. Uzgred, to je u zemlji Srbiji solidan novac. ''Najbolji auto je nov auto'' Ford. Dobar polovnjak, prešao ovoliko i vozila ga bakica.... i slične priče su baš za takve kao što si ti. Bolje ti je novi Suzuki Maruti od 5000 eura nego neki dobro očuvani Opel Ford Vagen... A što se tiče čukanja njega imaju i dugogodišnji vozači i u saobraćaju ne zavisi sve od tebe. Još nešto, uz novi, a relativno jeftini auto polako ćeš ulaziti u fore i fazone mehanike po sistemu od prostijeg ka složenijem (od zamene creva za gorivo do generalke) dok sa mačkom u džaku a bez iskustva možeš upasti u živi pesak i što se tiče i finansija a i bezbednosti. Pozdrav!
Hm, a zasto da ne?
Nerazumem zasto na svaki auto nadjes manu, osim tvom citroenu.
Svi mi volimo svoje automobile, i marke, ali ti si, brate, mnogo pristrasan.
Ja volim velike automobile. Volim komfor... Jesam pristrasan, ali kad ja biram za sebe auto. Samo mu govorim sta valja, jer je moj tata promenio 115 kola u zivotu, znam tacno da tebi ili njemu kazem sta kom autu ne valja. Evo pocecu od mog citroena. Kod mog BX-a je problem limarija, zadnji lezajevi i tubus prednjeg desnog tocka. Zadnja desna vrata su trula, ocesan je sa leve strane, jedan majstor se posle naslonio na prednje levo krilo i ulubio ga! Sto se motora tice, nema sta da se dira. Generalno mana svim Citroenima je hidraulika, ali onaj ko voli udobnu voznju i ima zivaca za igranje po majstorima, i pre svega novca, prihvatice da ako zeli udobnu voznju, mora nesto da ulozi. Citroen je bio tehnicki daleko najnapredniji proizvodjac na svetu dok je postojao kao citroen.... A posle kad ih je kupio Pezo... Sve manje modela ima hidrauliku, jer se akcenat baca na svapsku proizvodnju. I danas Nemci vladaju, sasvim zasluzeno... Danas majstori prave filozofiju oko popravljanja citroena, kao komplikovani su, sto u neku ruku i jeste tacno, ali nisu nikada radili citroena i zato ne znaju.
Posto decko ne voli veliki auto, najbolje resenje je golf 3...
Comment