Jaguar S-Type

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #16
    hvala eon-e ja nisam hteo da komentarisem...
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      #17
      Hvala starce, tebe sam i cekao da se javis.

      Boki i ocekivao sam da ces da kazes Alfa ili Lancia ali rekoh bas da vidim hoce li.

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #18
        Pa rekoh subjektivno... =] Opet radi se o novcu do 10 000 eura, sto i nije puno...
        Salu na stranu, zaista nema ni 166 3.0 mnogo, pogotovo kod nas, a taj motor je po meni jaca stavka nego suva snaga imena Jaguar i Forda unutra (nista lose za Ford, naprotiv). Thesis je jos redji, na zalost Jaguar postade samo mrtvo slovo na papiru (skoro pa)...
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • CLD
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 1225
          • Belgija - ranije Luna-Chico

          #19
          donekle si u pravu, a to je sto ovde se cesce vidi Jaguar nego 166 i to pogotovo 3L.

          Comment

          • Andrej55
            CBC Veteran
            • 28.07.2008
            • 104
            • Beograd

            #20
            ali zato ima 166ica,sa drugim motorima i sigurno su u visku u odnosu na s-tajp.

            Comment

            • bojanTI
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2006
              • 870
              • Pancevo

              #21
              Naravno... =] Ali, ipak je sustina u tome ko posmatra...
              Za vecinu ce S-Type biti:"Wooow, vidi, Jaguar!" ne znajuci da on vise kao takav ne postoji i da je sada u vlasnistvu Indijske Tata-e, sa sve Fordovim motoro i menjacem, dok ce za 166 3.0 V6 koja je opet relativno retka pojava, pa i taj cuveni motor u njoj, reci:"Vidi, jos jedna Alfa!"
              Ipak je razlika u tome sta vise skrece paznju, od onoga sto bi realno zaljubljeniku godilo, pa sam ja iz tog ugla pomislio na 166 3.0... =]
              Eto, zamislimo istu situaciju u Americi, koji bi auto bio raritet za sire narodne mase...
              Sa druge strane 1985 XJ-S V12 je ono zbog cega se stezem da mi ne popusti besika, ako cemo o pravoj ezoteriji, zato mi pomalo S-Type ne ide uz sve ovo o raritetima, ali to je duga i druga prica... =]
              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

              Comment

              • CLD
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 1225
                • Belgija - ranije Luna-Chico

                #22
                Originally posted by Andrej55
                ali zato ima 166ica,sa drugim motorima i sigurno su u visku u odnosu na s-tajp.
                opet vidis vise Jaguara od 166, barem u Belgiji, za druge zemlje ne znam.

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23
                  Dosadni ste sa apostrofiranjem Jaguara kao automobila koji nije vise svoj u tehnickom smislu. Ono sto fali Jaguaru je sto je izgubio onaj imidz koji je imao (i koji su ljubitelji automobila obozavali), ali u tehnickom smislu taj auto nije nista manje samostalna kreacija od drugih. Takodje, dosadno je nipodastavanje Fordovog vlasnistva. Hajde malo pogledajte kakve su sve modele i koliko uspesne izbacile fabrike pod Fordovom kapom i gde su bile pre nego sto ih je preuzeo Ford. Ford dozvoljava vrlo veliki stepen samostalnosti...zbog toga neke od njegovih akvizicija i nisu dobro poslovale.

                  Ako hocete da se bavite "genetikom" onda upotrebljavajte na sve iste kriterijume. Kako se to nikada ne spocitava drugim premium brendovima?

                  Comment

                  • bojanTI
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2006
                    • 870
                    • Pancevo

                    #24
                    Pa ponovio si ono sto sam i ja rekao, gore sam i naveo da ne mislim nista lose za Ford, cak naprotiv, kao i to da je eventualno nezadovoljstvo prisutno za nekog ko je zaljubljenik u Jaguar, gde se izgubila snaga samog imena i brenda u tim krugovima, nisam ni govorio o trzistu...
                    Na Ford gledam kao i na Fiat, i jedan i drugi su veoma komercijalni pa manje informisani treniraju pljuvacne zlezde na njima, a realnost je gotovo dijametralno drugacija...

                    Ako mislis na Audi i VW, to je vise kao taboo tema, hehe... =]
                    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #25
                      Pa, napisao si da Jaguar kao takav vise ne postoji, sto nije tacno..kao i da je u vlasnistvu Tate i sa Fordovim menjacem i motorom kao da je to takodje nesto lose...Alfa 166 nije mnogo vise "svoja" od S type...no ,dobro...

                      Btw, XJ-S nije ezoterija, to je dosta los model koji se nekim srecnim spletom okolnosti u drugoj polovini njegovog produkcionog zivota dobro prodavao u Americi, posebno kao kabriolet i doneo neku kintu Jaguaru. Inace, on kao model simbiluzuje sve ono lose u britanskoj auto industirji tog doba i ne predstavlja nikakav pravi primer Jaguara.

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #26
                        Pa i jeste sa Ford-ovim motorom i menjacem i u vlasnistvu je Tata-e, a pod "kao takav vise ne postoji" sam konkretno mislio na stav ljubitelja tih automobila...
                        U principu pricamo o istom, samo je barijera pisanje umesto govor + gestikulacija, sto daje realn(ij)u sliku o cemu se prica...

                        XJ-S je meni ostao urezan u secanju jer sam ga kao klinac gledao u nekim filmovima i po TV...
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • Ivan.K
                          CBC Početnik
                          • 23.11.2017
                          • 1
                          • Beograd
                          • Mercedes,Jaguar,Bmw,

                          #27
                          S type 2.7 dizel Vrh

                          Ne znam za benzince S type ( Doduše jedan moj prijatelj je imao problema sa diferencijalom u S type 3.0 benzincu,i imao još par nekih stvari), ali S type u dizel varijanti 2.7 je vrhunski motor.Menjač takođe.Posedovao sam taj automobil 2005 god.dve godine.I nikad nijedan problem nisam imao.A i po pričama ni serviseri se nisu ovajdili..Moj prijatelj je posle benzinca isto kupio dizela i bio je takođe prezadovoljan..Taj motor je rađen u saradnji sa Citroen Peugeot grupacijom.Nema veze sa Fordom.I ima nekih 20 posto delova koji su samo Jaguarovi.Isti taj motor i menjač su u Landroveru ( Range Rover Sport,Discovery...).Samo što je Jaguar sa 207 Ks. 17 više od Landrovera.Ima dve turbine..I sigurno.je najekonomičnij dizel auto na tržištu..Meni je trošio manje od 8 litara kombinovane vožnje.
                          Bilo kakav Mercedes,Bmw ili Audi u toj klasi se sa njim porediti ne mogu nikako.

                          Comment

                          Working...
                          X