Octavia Rs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iwcham1979
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2007
    • 741
    • Nis
    • Seat Altea 2.0Tdi

    #31
    U ovl. servis se ide kad se mora. Ko je lud da baci 600e na diznu u ovl. servisu, lud je. Ima drugih, mnogo jeftinijih kanala. drugaru za diznu za 206 i to jadni 1.4hdi traze 48000din Da li je to normalno? Da li ce on staviti tu 'original" diznu? Sredice to cika Pera za 100 evrica. Turska dizna nije bas kvalitetna kao francuska, ali nije ta francuska 400e bolja.

    Comment

    • subicd
      CBC Senator XXL
      • 20.06.2008
      • 463
      • Novi Sad

      #32
      Originally posted by overspeed
      Evo ti ovaj podatak:

      Jedna dizna za ovaj motor (2,0 TDI) koshta u ovlashcenom VW dilerskom i servisnom centru oko 600 evra. Ali bez brige, placa se u dinarskoj protiv-vrednosti Lichno sam gledao rachun zamene brizgacha u tom servisu na Passatu B5 restyling (B5,5) i rachun je isnosio oko 200000 RSD
      Ja koliko sam upucen B5.5 se pravio sa 2.0 TDI 136KS motorom samo poslednje godine proizvodnje 2005 godine i to karavan verzije.
      A posto je auto relativno nov, sto znaci da sad ti modeli imaju 3 godine a garancija je 2 godine, nesto mi nije logicno. I to sam vidjao samo na mobile.de i to jedan od 100 je sa ovim motorom, kod nas ga nisam video.
      Ovaj 2.0 TDI PD od 140ks zna jedino da trosi ulje, pa cak i do 2-3l na 15.000km, ali kako su mi rekli u ovlascenom servisu da je to zbog toga sto se dizne podmauju sa istim.
      Inace PD dizne jesu skupe, kao i za sve savremene dizel motore CR.
      Bio sam jednom slucajno u Porscheu NS kad su lika sa novim Passatom B6 doslepali u servis, a sto, pa zato sto je 'baja' tocio D2 na nekoj bog te pita kojoj pumpi pa kao auto ne valja, a mislim da je bio negde blizu prvog redovnog servisa.
      Inace nisam cuo da je nekom crkla dizna na PD. Jedino znam da od vibracija hoce da se odkaci ili otpusti ako je nesto dirano a nije dobro vraceno, pa na dijagnostici prijavljuje da dizna ne valja.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #33
        @ subic:

        Tachnije taj motor se ugradjivao od 2003. do 2005. Jeste, u pitanju je karavan. I jeste, u pitanju je klasichan PD motor sa 136 KS, znachi nije CR motor u pitanju.

        Originally posted by iwcham1979
        U ovl. servis se ide kad se mora. Ko je LUD da baci 600e na diznu u ovl. servisu, LUD je. Ima drugih, mnogo jeftinijih kanala. drugaru za diznu za 206 i to jadni 1.4hdi traze 48000din Da li je to normalno? Da li ce on staviti tu 'original" diznu? Sredice to cika Pera za 100 evrica. Turska dizna nije bas kvalitetna kao francuska, ali nije ta francuska 400e bolja.


        Jeftiniji kanali? Turske dizne?

        Ej bre choveche, ne prichamo ovde o auto dizalici, dizna je jedan od najvazhnijih delova na motoru tj. automobilu, od toga da li i kako ona radi ili ne radi zavisi mnogo toga, najgore je to shto motor mozhe mnogo da trpi u radu ako dizna ne dozira gorivo kako i koliko treba. Posledica svega mozhe da bude sheban motor, pregoreli klip i sl.

        Sem toga prichamo o veoma preciznoj i visokoj tehnologiji izrade, moderne dizne za gorivo su sve samo ne obichni injektori kao pre 10 godina, narochito kad je u pitanju diesel tehnologija. Govorimo o ogromnim pritiscima rada i mikro/nano tehnologiji. Moderne Piezzo brizgaljke praktichno atomizuju naftu u procesu ubrizgavanja tako da nafta u cilindru praktichno bude ubrizgana u formi gasa.

        I ti mislish da sve ovo mozhe da se napravi za 5 ili 10 puta jeftinije u Turskoj ili bilo gde? Zar mislish da je tehnologija i znanje za ovo dostupna bilo kome u Turskoj? Zar stvarno mislish da su mashine za izradu ovakvih specifichnih dizni dostupne svima ili da se kupuju na trafici ili buvljaku, pa ih samo treba kupiti i krenuti u shtancovanje? Turske dizne?!? OMG

        BTW. Evo ti jedan prijateljski savet za dz: ako ti je potroshnja benzina od 12 litara prevelika, a sa druge strane nameravash da u moderni diesel motor budzish turske dizne, onda se okani kupovine automobila na neko vreme. Sve dok ne odluchish koji cesh kompromis da napravish: da placash malo vishe za vozhnju na benzin ili mnogo vishe za odrzhavanje diesela. To shto ti trazhish necesh da nadjesh. Perpetuum mobile josh niko nije napravio.

        Chak ni u Turskoj...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • iwcham1979
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2007
          • 741
          • Nis
          • Seat Altea 2.0Tdi

          #34
          Napraviti bejenu diznu nije raketna nauka. A ako covek namerava da stavi azerbejdzansku diznu u svoj 206 koga je platio 4000e sa boga pitaj koliko predjenih km, ja to pozdravljam. A sto se tice moje kupovine, pa ja nameravam da kupim nov auto, i veruj mi da ce ove dizne sto budu na njemu sasvim korektno vrsiti posao. A sa odrzavanjem Tdi motora imam dosta iskustva. Tu onaj sto zna sta kupuje i kako kupuje menja ulje i filtere. Ko ne zna sta ja da mu radim?! U svoje 4 Tdi masine koliko sam ih imao islo je samo motul 505.01 i svi novi filteri svakih 9000km. Toliko sam ja ulagao. Kakve dizne zaboga i to jos da brinem za dizne na novom autu. .. A licno mogu da te upoznam sa covekom koji je za brizgaljku za Tdi koja kosta 800e recimo, zaboravio sam, dao 150e Da da, napravili mali Kinezi na nekom brodu pa oces neces. Covek preso od tada 100k km i sve sljaka Ok. E sad sto ja to nikada ne bih uradio, to je druga stvar.
          A ovo 2,0Tdi se pokazao lose jer dizne crkavaju pa bolje uzmi 1.9Tdi, zar treba komentarisati?!

          Comment

          • r1cer
            CBC Senator XXL
            • 22.01.2006
            • 363
            • Beograd

            #35
            iwcham: ti si razlog zašto su vozači tdia na lošem glasu.

            Comment

            • iwcham1979
              CBC Senator XXL
              • 17.07.2007
              • 741
              • Nis
              • Seat Altea 2.0Tdi

              #36
              Vazi se.

              Sa Tdi Club foruma: http://forums.tdiclub.com

              "Is anyone aware of some cheap deal on E Bay for fake Bosh nozzles? Someone told me to be careful about some cheap chinese nozzles that wear out in less tha 50 K miles. I'm looking to get some .205's or Sprint 520's. Thanks Bernie"

              "Lots of crap Chinese stuff on ebay. Best bet is to just buy a set of bosio nozzles from www.kermatdi.com"

              "How can you tell if nozzles are fake? I mean other than them wearing out in 50k."

              "If they come with just the nozzle tip then they are likely fake. The bosh nozzles come with more than just the nozzle tips."

              Comp Procesore bre kopiraju, nece li dizne Kinezi prave from scratch procesore koji rade za sada sa 80% AMD 64X2.

              Hvala ti za 'prijateljski" savet. Ej bre choveche, bash komunicirash onako kao pravi moderator. ccc ccc ccc

              Comment

              • gt nebojsa
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 348
                • Preljina,Cacak

                #37
                Kol'ko god forumi bili korisna stvar,neke informacije treba uzimati sa rezervom.Nije bas sve k'o sto pise.
                Ej covece,pa ti bi kupio auto od ~18k eura i onda bi trpao turske delove u njega?
                Mislim stvarno...
                Vidi pa sacekaj da kinezi naprave i neku Oc-ta-viu...Altiu,i slicno...
                Odrzavanje nov(ij)ih automobila kosta,bilo redovno ili kvarovi.Nema ni ulje da zamenis bez 100e...
                A mislim da te dizne kod Skode(AČ) manje kostaju,i to dosta manje.
                2.0TDI trosi ulje,to je mana.Nesto ne znam da dizne bas toliko crkavaju,tj.vise nego kod drugih dizela.

                Ima raznih polovnjaka iz Porschea-neke je vozio samo jedan covek,neke jedan i novinari ponekad,neke ko stig'o...vozio sam prosle godine Porsche-ov A4 2.0TDi koji je u putnim nalozima imao bar 7-8 raznih potpisa i jos povrh toga i zanimljivih destinacija...
                Treba izabrati pravi primerak.
                Toyota Čačak

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  Pa kad spomenes nekome ko sada vozi auto kojme bord u naj najgorem scenariju pokazuje 7.2l cifre od 12-13l opusteno, (znaci najgori scenario15+), sigurno da mu bude mnogo. Sto bi se ljutio. Nema trileme
                  ne mogu se porediti mali automobili sa slabasnim motorima sa mnogo jacim motorima po potrosnji, nevezano za tip goriva.

                  a pogotovu se ne mogu porediti dizel i benzin.

                  Octavia je premija u ovom izboru, daleko bolji auto u svemu pogotovu motor, oprema, izrada.

                  za malu potrosnju goriva se biraju sto manja i laganija vozila sa sto slabijim motorima, tipa Jugo, Polo, Panda, Klio itd i ne ocekuju motori sa 200+KS kao sampioni stedljivosti.

                  nije za tebe kategorija Octavie i slicno, drzi se ti Golfa dizela Mk2, 3, 4, 5, 6...i menjaj svakih godinu dana taman da ne dodje do potrebe da uradis niti jedan servis novim originalnim delovima.

                  o ideji ugradnje fus brizgaljki sa buvljaka nekom drugom prilikom.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • iwcham1979
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2007
                    • 741
                    • Nis
                    • Seat Altea 2.0Tdi

                    #39
                    @nebojsa Ma kakvi crini turski delovi u mom autu. Ko od mene kupuje polovni auto taj je dobio Jackpot. Kod mene i tecnost za brisace mora da bude firmirana. U Porseu menjaju ulj na 15k km, ja menjam na 9k. Samo sam pisao o tome sta se moze i kako da ustedi, to je sve. Ja ni u ludilu ne bi stavljao nista ne originalno na mom autu. Veliki servis na Bori kostao je 500e (zupcasti, klinasti, spaneri..) so mislim da je sasvim Ok. Ulje i filteri 10000din. Toliko je i navikne se covek na to, (ja cak i smanjujem sam taj servisni interval) na kraju ne moze da se vozi Octavija A5 a da se servisira ko Yugo. Ovakvi sto odrzavaju svoje automobile kao ja mogu da potpisem da nece imati problema. Ko kupuje automobile sa sumnjivom km, stavlja sumnjive delove, menja ulje neredovno, sipa lose gorivo, vozi Dizela kako ne treba, imace problema. I takav lik posle dodje i kaze da je Tdi krs I ovl. serviseri su bezobrazni. Za Seat Altea 2.0Tdi zvanicni servis. intervali sa 505.01 su na 15000km. Mnogo je to za uslove voznje u nasoj zemlji. 9000km je max i ja na toliko menjam.

                    @brick Sta se razlikuje kategorija Octavije od Golf-a5 Pa to je isti auto ?

                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #40
                      Pazi za takvo skracivanje servisnog intervala (koji je vec i sam po sebi skracen) mogu postojati tri razloga:
                      - otezani uslovi eksploatacije
                      - visak para
                      - neznanje

                      Ako mislis da su VW inzenjeri koji su projektovali auto i propisali servisni interval indinanci koji ne znaju sta rade onda ne zna zasto kupujes auto koji su projektovali? Ja na primer na Renault-u menjam ulej na 10k (koliko satro fabrika propisuje u Srbiji mada su to samo reci ovlascenog distributera dok je za Renalut propisana zamena ulja na 30K a u otezanim uslovima na 15k). Razlog sto menjam na 10k je sto tim autom toliko otprilike prelazim godisnje (malo vise) i sto 90% predje po gradu a to se u BG-u moze racunati kao veoma otezani uslovi eksploatacije, mada mu nista ne bi falilo da se ulje menja i na 20K kada bi video vise otvorenog puta a manje grada.

                      Drugi je problem sto Hit Auto zbog stednje verovatno koristi Vavoline umesto ELF ulja pa posto napisu samo gradaciju ali ne i tacno koje je ulje ne bih da se igram jer razlicita ulja imaju razliciti period zamene...

                      A sto se potrosnje TSI-ja u gradui cite Jevtic je zaboravio da njegov Golf ima DSG koji kako mi se cini moze u gradu da bude pravi prijatelj dzepa (pri laganom krstarenju pri 60km/h ne libi se da prebaci u 6. stepen prenosa).

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        Originally posted by iwcham1979
                        U svoje 4 Tdi masine koliko sam ih imao islo je samo motul 505.01 i svi novi filteri svakih 9000km. Toliko sam ja ulagao.
                        Izvini, a da li znas koliki je servisni interval zamene tih filtera? Hoces da kazes, da filter ulja, nafte, vazduha, klime menjas na 9000km? Zasto bacas pare? Jeste to VW, ali servisni interval za ovaj potrosni materijal je daleko veci nego tih 9000km. Proveri u servisu kolika je fabricka preporuka i toga se drzi.
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #42
                          alo sta ste ga spopali. nek radi covek sta oce i kako misli da treba vidite da ima pare. menja kola ko gace i uvek kupuje skuplji a prosvetni radnik nesto mi tu ne stima... btw, muka mi je vise od ovakvih tema tipa sta mislite o autu od 200ks i kolko trosi... 12L ... uuuuu to mi je mnogo... mislim, daaaaj bre....
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #43
                            Originally posted by r1cer
                            iwcham: ti si razlog zašto su vozači tdia na lošem glasu.
                            iwcham uspori malo, pa pitao si za savet, ljudi kazu sta misle, ako se ne slazes onda OK, ali ne znam zasto sve druge ubedjujes u ono u sta ti verujes, znas i sam da bar na ovom forumu ne mogu da se prodaju sve one prazne price iz kladionica i autopijaca...
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • mishio
                              CBC Senator XXL
                              • 29.05.2007
                              • 1204

                              #44
                              kad vec odrzavas tako auto i bacas pare na to, kad nije potrebno, taman uzmi auto od 200ks i servisiraj ga redovno i razlika u gorivu je tu

                              filter vazduha ne verujem da se menja na manje od 25000km na novijim tdi motorima... mozda i preko 30tkm

                              Comment

                              • overspeed
                                CBC Senator XXL
                                • 24.05.2005
                                • 2779
                                • Kosovska Mitrovica

                                #45
                                Originally posted by iwcham1979
                                Hvala ti za 'prijateljski" savet. Ej bre choveche, bash komunicirash onako kao pravi moderator. ccc ccc ccc


                                Dobro izvini, evo jel' mozhe ovako:

                                Iwcham, u pravu si i podrzhavam tvoju ideju i razmishljanje. Mislim, ko hebe Bosch kad imamo Boss dizne. Nisu te piezzo brizgaljke uopshte tolika filozofija, eto prave ih i u Turskoj, Azerbejdzanu, te tehnoloshke velesile se ne shale, josh ako bi se nashla neka made in Kazahstan, ihaajjj... A oni prevaranti is Boscha samo neka se nadaju za 600 jura, hehe
                                PS. To shto sam ti napisao ranije napisao sam bez ikakve namere osim da izrazim svoje zaprepashcenje tvojim idejama i namerama o nachinu na koji cesh da odrzhavash auto. Nije uvredljivo niti je pisano sa namerom da bude uvredljivo. Naravno da mislim da greshish i to nikako ne mogu da podrzhim, i zato sam i bio tako iskren u postu. Ako te je uvredilo to shto mi se tvoj stav chini apsolutno nerezonskim, nemoj mene da okrivljujesh zbog toga, jer jednostavno ovde nisi u pravu i ideja ti uopshte nije dobra, da ne kazhem to na drugi nachin. To isto verovatno misle i mnogi (vecina) koji chitaju ovu temu, samo shto nisu hteli da napishu pre mene.

                                Ovde se javljash sa prichom da jurish auto od 15 ili 20 soma evra, samo shto ti benzinac od 200 KS ne odgovara jer troshi svih 12 litara a diesel nameravash da odrzhavash "jeftinijiim kanalima". Pa valjda bi trebalo da kad kupish auto ostane neshta i za gorivo i servis, tako da ne morash posle da se cimash za azerbejdanske dizne... Meni je samo totalno neshvatljivo i neprihvatljivo shto imash takav stav, i shto u jedan skup i maltene nov auto i njegov moderan motor nameravash da stavljash bilo shta shto ne zadovoljava proizvodjachke specifikacije i standarde, tim pre shto se govori o tako vitalnom delu najvitalnijeg dela automobila. I josh o tome govorish javno, kao da je to neshta chime se treba pohvaliti...

                                Shto se mene tiche, kupi shta god hocesh i budzi u njega shta god hocesh, samo znam da se u tom sluchaju necesh navozati... Kad budesh razmislio i interpretirao sebi koliko je 1800 bara odnosno 1770 atmosferskih pritisaka, onda cesh znati i koliko je teshko napraviti tu diznu koja sa tolikim pritiscima mora da radi godinama kako treba. Zato one i imaju tu i toliku cenu. U onom tehnichki i tehnoloshki "zaostalijem" delu sveta, naravno...

                                Originally posted by r1cer
                                iwcham: ti si razlog zašto su vozači tdia na lošem glasu.
                                Amin!

                                o&o
                                http://www.bmw.tv

                                Comment

                                Working...
                                X