MEGAN II vs FIAT STILO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • five5
    CBC Početnik
    • 23.09.2008
    • 3
    • Beograd

    MEGAN II vs FIAT STILO

    MEGAN II 1.5dCi 85KS 5v (2005god)
    ili
    FIAT STILO 1.9JTD 80ks 5v (2002-2005god)

    zanima me poredjenje ova dva auta,
    prednosti i mane jednog i drugog,
    cena odrzavanja,
    vaša iskustva,

    uskoro bih jednog pazario
  • del boy
    CBC Početnik
    • 19.04.2008
    • 3
    • Leskovac

    #2
    JTD je pouzdaniji motor,a sve ostalo je ipak malo na strani Megana 2.Mada, i jedan i drugi imaju los kvalitet entirijera(ovo vazi za one koji su vozili malo bolje automobile).Ako bih bas morao da biram izmedju ova dva, to bi bio Megan.Francuz je udobniji,lepsi ali uzeo bih 1.9 DCI.Srecno sa kupovinom.

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #3
      Zavisi sta ti treba od auta.

      Ja vozim Megane II 1.5dci i mogu da ti kazem da mi je prva zamerka - gepek. To se lako resava uzimanjem karavan ili limuzina varijante (mada je po meni karavan neuporedivo lepsi od limuzine). Znaci ako ti treba auto sa gepekom gde se porodica moze spakovati bez suvise velikih restrikcija - Megane n ije auto za tebe. A da napomenem da limuzina/karavan imaju 10cm duze medjuosovinsko i toliko duzu i kabinu sto bi se reklo nazad dosta prostora za noge.

      Stilov enterijer sa druge strane izgleda mnogo "hladnije" i vise nalici nemackim automobilima sto je u mom slucaju minus ali zato ima veci gepek (odnosno bolje iskoriscen jer Megane u tom smislu dosta gubi zbog dizajna petih/trecih vrata).

      1.9JTD je definitivno bolji motor od 1.5dci - ja imam verziju od 100ks. Ne moze se reci da je motor slab i da auto lose ide ali povremeno pozelim da povuce malo bolje tako da je 1.9dci bolje resenje - narocito sto vazi za trajniji i sto se uz njega dobija sestostepeni menjac.

      Ja (hvala bogu do sada nisam imao problema sa autom ali j uzet nov i presao sam do sada njime malo preko 40k.

      U svakom slucaju vazi opsti savet koji vazi kod kupovine polovnjaka - uzmo onaj koji je u boljem stanju. Megane je dosta tisi i udobniji od Stila dok ako uzmes Stila sa 3v imaces mnogo sportskiji auto...

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Re: MEGAN II vs FIAT STILO

        Originally posted by five5
        MEGAN II 1.5dCi 85KS 5v (2005god)
        ili
        FIAT STILO 1.9JTD 80ks 5v (2002-2005god)
        Ako bash moram da biram izmedju iskljucivo ova 2 onda Fiat zbog boljeg motora ali kao sto neko vec rece Megane 2 sa 1.9 dci motorom od 120 KS je prava mera, ne samo zbog snage nego i zbog kvalitetnijeg sistema ubrizgavanja koji je na 1.9 dci motoru Bosch-ov

        Comment

        • r1cer
          CBC Senator XXL
          • 22.01.2006
          • 363
          • Beograd

          #5
          megan 2 mi je simpatičan kao marija šerifović, a kod stila napraviše 1.9 jtd motor od 80 konja, to ne bih uzimao u razmatranje. Ja bih to malo bolje promislio.

          Comment

          • Dragon
            CBC Senator XXL
            • 15.11.2006
            • 963
            • Beograd

            #6
            Licno, eksetrijerno mi se ne svidja Stilo sa 5 vrata. Medjutim, sa 3v mi je lepsi od Megana.

            Mislim da je JTD bolji i pouzdaniji motor, preporucujem da ides na jacu verziju, dakle od 115 konja. Isto vazi i za DCi, ne bih u Meganu uzimao 1.5. To najbolje pristaje Cliu.

            Probaj da se provozas u Lanciji Lybri, koja je bolji auto od ova dva, a po ceni je tu negde.
            Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

            Comment

            • neshaoct
              Banovan
              • 18.08.2007
              • 1754
              • Beograd, Rakovica

              #7
              Originally posted by r1cer
              ...kod stila napraviše 1.9 jtd motor od 80 konja, to ne bih uzimao u razmatranje....
              Kod Stila su napravili JTD motor od 80 KS do 150 KS...
              Kod nas ima najviše JTD-a od 80KS i 115KS...
              Za one mlađe, tj 2004. godište i dalje, postoje i verzije sa 120KS, a onda i MultiJet sve do 150KS...

              Comment

              • mrki
                CBC Senator XXL
                • 08.11.2006
                • 550
                • nis, serbia

                #8
                mnogo retko mozes da nadjes polovni megan, sa ocuvanim enterijerom.
                ja barem takav nisam video!
                svaki koji sam zagledao je bio max pohaban pre svega volan, pa sve ostalo.

                inace, i jedan i drugi su po meni dizajnerski dobro odradjeni, ali vec su postali klisei na nasim ulicama (kao ranije G2)!
                upravo zbog tog masovnog uvoza dobro otvori oci...

                Comment

                • nidza
                  CBC Senator XXL
                  • 16.04.2008
                  • 496
                  • nbgd

                  #9
                  Imao sam istu dilemu. Megane ima manje mesta unutra, u predelu oko vozača i suvozača, tu Stilo (sa 3 vrata) prosto odskače od cele klase. Sedišta su manja, sve deluje nekako umanjeno, kao da si u Puntu. Što se spoljašnjeg izgleda tiče, stvar ukusa, ali interesantno je da ljudi kojima se sviđa Stilo, sviđa im se i Megane2, i obrnuto.

                  Ne bih izbegavao motor od 80KS, posebno ako ćeš mahom da se voziš po gradu, jer praktično nema neke ogromne razlike - verovatno ima pri brzinama preko 100 na sat. Pretpostavljam da je to što je malo uštinut moment nadomešteno širom amplitudom momenta i malo kraćim menjačem. Nemoj da ti to bude prioritet, bolje uzmi dobar auto, sa što očuvanijim enterijerom i eksterijerom, sve ostalo se da popraviti.

                  Objektivno gledano, poprilično mrtva trka. Stilo 3v takođe ima loše iskorišćen gepek, dok 5v ima najbolje iskorišćen u klasi - u pitanju su konceptualno vrlo različiti automobili, najviše u predelu kabine i vešanja. Prosto vidi zašta će automobil da ti služi. Verovatno je Stilo 5v najpraktičnija varijanta za uloženi novac, a između Megana bilo koje varijante i Stila 3v je poprilično mrtva trka.

                  Što se mene lično tiče, posle prvog kontakta sa Meganom i Stilom, više Megane nisam ni gledao. Subjektivno - Stilo je mnogo više ono što mi treba, a na to sve je Fiat tradicionalno jedna vrlo zahvalna polovna kupovina na ovim prostorima iz beskonačno razloga. I racionalno i subjektivno, italijanski auto mi se više dopada, iako sa velikom pažnjom ispratim neku lepu Megan Dvojku kad god prođe pored mene.
                  Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                  Comment

                  • Mirko_NS
                    CBC Član
                    • 17.04.2008
                    • 80
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: MEGAN II vs FIAT STILO

                    Originally posted by sErGiO
                    Originally posted by five5
                    MEGAN II 1.5dCi 85KS 5v (2005god)
                    ili
                    FIAT STILO 1.9JTD 80ks 5v (2002-2005god)
                    Ako bash moram da biram izmedju iskljucivo ova 2 onda Fiat zbog boljeg motora ali kao sto neko vec rece Megane 2 sa 1.9 dci motorom od 120 KS je prava mera, ne samo zbog snage nego i zbog kvalitetnijeg sistema ubrizgavanja koji je na 1.9 dci motoru Bosch-ov
                    Pa i na Stilu (bar ovom koji ja imam) je Bosch-ov, tj. manje-vise sva elektronika je Bosch, sem ABagova koji su Siemens...

                    Comment

                    • milanlaki
                      CBC Član
                      • 28.01.2008
                      • 48
                      • zemun

                      #11
                      Pa i na Stilu (bar ovom koji ja imam) je Bosch-ov, tj. manje-vise sva elektronika je Bosch, sem ABagova koji su Siemens...
                      A kazu da su na Stilu mana Airbag-ovi, eh taj Siemens..

                      Dajte malo vise o odrzavanju ova dva modela, iskustva cene saveti... to za izgled je stvar ukusa. Mislim da je five5 vise na to mislio, a i posle duzeg razmisljanja o kupovini punta 1.3 i ja se razmisljam da uzmem neku kredu pa da pazarim ovako nesto.
                      Pozdrav

                      Comment

                      • ToNcA
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2006
                        • 868
                        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                        • Mazda 6 2.0d

                        #12
                        E sada sto se odrzavanja tice do sada sam (Bogu hvala) imao samo redovne servise koji staju nekih 150e i rade se po nasim distributerima na 10K mada je fabricki servisni interval 30K...

                        Sto se tice ponasanja na putu - Megane se izuzetno dobro drzi a ima i odlicne kocnice - do sada nisam ni jedanput imao utisak da auto slabo koci...

                        Od mana Meganea naveo bih plastiku u kabini koja ume da cvili nicim izazvano (tiho ali mene iritira) kao i plastiku sa unutrasnje strane poklopca prtljaznika koja je isto veoma krta tako da se leti desi da pocne da krcka jer se razlabavi zahvaljujuci igri toplo-hladno odnosno sunce i klima. To su u servisu bez problema resili (auto je jos bio u garanciji) i vise se nije javljalo...

                        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                        Comment

                        • five5
                          CBC Početnik
                          • 23.09.2008
                          • 3
                          • Beograd

                          #13
                          Sta se sve menja na servisu na 10k na meganu? Da li se uvek promene i filter nafte i filter ulja?

                          Comment

                          • nidza
                            CBC Senator XXL
                            • 16.04.2008
                            • 496
                            • nbgd

                            #14
                            OMG 150€?

                            Utoliko sam srećniji što ga nisam kupio.
                            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                            Comment

                            • ToNcA
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2006
                              • 868
                              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                              • Mazda 6 2.0d

                              #15
                              Originally posted by five5
                              Sta se sve menja na servisu na 10k na meganu? Da li se uvek promene i filter nafte i filter ulja?
                              Filter ulja naravno da se menja pri svakoj promeni ulja a filter nafte se menja na svakom drugom ili svakom trecem servisu... U svakom slucaju i da se menja na svakom nije neka velika razlika jer mu je cena oko 500 RSD i stvarno ne znam sta to na servisu kosta izmedju 10K i 12K RSD ali iz principa ne servisiram auto van ovlascenog servisa zbog losih iskustava od ranije...

                              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                              Comment

                              Working...
                              X