Re: Sta posle VTI-a?
Pa ja sam više o njemu nego "one" o poštenju... 
Plašim se da je starac u pravu što se konstatacije u vezi cene njega tiče, što će reći da probija budžet. Pratim temu pažljivo i baš sam se pitao gde će stići jer obzirom na prve uslove izbor se svodio na 2 ili 3 auta, tako da je ovaj obrt u tvom interesovanju vrlo interesantan
Po shvabiji može da se nabode E46 320i i to onaj dvolitraš (ugradjivan do 2001. godine, kad ga je zamenio 2,2-litarski motor) za recimo 5700-6000 evra u dobrom stanju. Recimo da bi moglo da se očekuje da cene još malo odu dole zbog ove krize, ali neće drastično jer pošto dosta pratim tržište znam da su već pale za 10-15 % u proteklih par meseci iz istog razloga. Koliko će sad tebe to da izadje na table ovde imaš predstavu verovatno bolje nego ja, ali u svakom slučaju probijaš budžet bar za soma i par stotina evra, uzevši u obzir i sve propratne troškove... Ako to nekako možeš da premostiš (što je naravno uvek najlakše reći u ovakvim situacijama
) onda je auto vredan svih para, pod uslovom da kupiš provereno a ako bi posao odradio lično, preko grane, na licu mesta, onda bi šanse za omašku bile svedene na nulu, u poredjenju sa ovdašnjim tržištem i onim što se uglavnom ovde valja... U ovom slučaju, morao bi da se pomiriš jedino sa činjenicom da bi auto imao kilometražu preko 150 k km, jer su ovi sa (realno) niskom kilometražom dosta skuplji. Medjutim, po meni je šestak sa 200000 uvek bolja opcija od četverca sa 100000 i kad to kažem ne mislim samo na BMW. A pošto je on u pitanju onda je to duplo tačno, jer je to sam svetski vrh kad su redni šestaci u pitanju. Neću da budem lažno nepristrasan 
Inače ne bih da ulazim u polemiku i diskusiju oko dinamike i performansi 320i vs. 156 2,0TS jer tu dolazimo do nekih subjektivnih ocena a one često zavedu priču u pogrešnom smeru. Ja samo znam da nema tog atmosferskog motora danas, a naročito ga nije bilo tih godina, koji može da ima tako linearan razvoj snage i tako lako prenosi snagu na točkove kao što to može šestak, bez obzira koji bedž nosio. Ova dva automobila imaju praktično istu snagu i obrtni moment, ali zbog manje težine 156 je brži u sprintu...Šestak medjutim ima daleko blažu krivu tog momenta i mnogo linearnije ostvaruje maksimalnu snagu, što mu daje prednost u medjuubrzanjima i naročito u pogledu vozne dinamike na nekim "krstarećim" brzinama na otvorenom. To, u paru sa zadnjim pogonom i potpuno izbalansiranim autom u smislu raspodele mase od 50:50 % po osovinama, je po meni dobitna kombinacija na koju bi i ti mogao da zaigraš
Možda sad ovo govori zadrti bavarac koji čuči negde u meni, ali nije to samo subjektivan osećaj... Ko god je od drugara, a mnogi od njih ovde voze itekako jake i brze mašine, provozao moj auto izašao je iz njega sa širokim osmehom preko lica. Doduše, kod mene je verzija motora sa 170 KS, ali kao što neko jednom reče princip je isti, sve su ostalo nijanse 
Medjutim, problem je kao što rekoh što teško da možeš da se uklopiš u sumu, bar u ovom trenutku. Mislim, zima je, padaju cene, kriza je, padaju cene...
Uz malo sreće, strpljenja i upornosti u pretrazi možda bi uspeo da se "preko" dokopaš nekog solidnog primerka za recimo 5500, ali teško da bi te opet sve ovde izašlo toliko koliko planiraš. Osim ako se malo ne okoristiš o službu i "regulišeš" to malo... A i ne moraš da nam kažeš posle... kez
Originally posted by sri98

Plašim se da je starac u pravu što se konstatacije u vezi cene njega tiče, što će reći da probija budžet. Pratim temu pažljivo i baš sam se pitao gde će stići jer obzirom na prve uslove izbor se svodio na 2 ili 3 auta, tako da je ovaj obrt u tvom interesovanju vrlo interesantan

Po shvabiji može da se nabode E46 320i i to onaj dvolitraš (ugradjivan do 2001. godine, kad ga je zamenio 2,2-litarski motor) za recimo 5700-6000 evra u dobrom stanju. Recimo da bi moglo da se očekuje da cene još malo odu dole zbog ove krize, ali neće drastično jer pošto dosta pratim tržište znam da su već pale za 10-15 % u proteklih par meseci iz istog razloga. Koliko će sad tebe to da izadje na table ovde imaš predstavu verovatno bolje nego ja, ali u svakom slučaju probijaš budžet bar za soma i par stotina evra, uzevši u obzir i sve propratne troškove... Ako to nekako možeš da premostiš (što je naravno uvek najlakše reći u ovakvim situacijama


Inače ne bih da ulazim u polemiku i diskusiju oko dinamike i performansi 320i vs. 156 2,0TS jer tu dolazimo do nekih subjektivnih ocena a one često zavedu priču u pogrešnom smeru. Ja samo znam da nema tog atmosferskog motora danas, a naročito ga nije bilo tih godina, koji može da ima tako linearan razvoj snage i tako lako prenosi snagu na točkove kao što to može šestak, bez obzira koji bedž nosio. Ova dva automobila imaju praktično istu snagu i obrtni moment, ali zbog manje težine 156 je brži u sprintu...Šestak medjutim ima daleko blažu krivu tog momenta i mnogo linearnije ostvaruje maksimalnu snagu, što mu daje prednost u medjuubrzanjima i naročito u pogledu vozne dinamike na nekim "krstarećim" brzinama na otvorenom. To, u paru sa zadnjim pogonom i potpuno izbalansiranim autom u smislu raspodele mase od 50:50 % po osovinama, je po meni dobitna kombinacija na koju bi i ti mogao da zaigraš


Medjutim, problem je kao što rekoh što teško da možeš da se uklopiš u sumu, bar u ovom trenutku. Mislim, zima je, padaju cene, kriza je, padaju cene...

Comment