FIAT Stilo 2.4 20V Abarth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sistem33
    CBC Član
    • 21.06.2008
    • 55
    • Beograd

    FIAT Stilo 2.4 20V Abarth

    Planiram da uzmem FIAT Stilo 2.4 20V Abarth , pa me interesuje da li ima nekih posebnih sitnica na koje bi morao da obratim paznju?
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)
  • chikavili
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 732

    #2
    Na rezervoar

    Comment

    • MarkoJTD
      CBC Senator
      • 04.05.2008
      • 249
      • Beograd

      #3
      sem rezervoara treba da znas da im crkavaju centralni kompjuteri (il tako neki kompjuteri) koji su jako skupi, a oni kad crknu blokiraju ceo auto.

      ja sam hteo da kupim jednog abarth-a i kad je stigao u BG, nije hteo da upali, dam mu kontakt, upali se sve na 2 sekunde i onda se ugasi, a nikako nije hteo ni da zavergla...bili moj majstor i od tog lika sto uvozi, nije mu bilo spasa, rekli mi da mu treba zamena tog nekog kompa sto je oko 1000 eura...i onda sam chuo priche da se jos nekome to desilo....tako da, tu treba biti obazriv
      - Italian for style

      Comment

      • nidza
        CBC Senator XXL
        • 16.04.2008
        • 496
        • nbgd

        #4
        Uglavnom je jedini pravi savet - zaobiđi taj auto. Veliki deo njegovih komponenti apsolutno nije u stanju da prati maltretiranje koje je preživeo kod prethodnog vlasnika.

        Stilo u osnovi nije trkalica, iako će ti ponuditi pregršt gripa i udobnosti u isto vreme, i kakav god motor unutra da stave, to ne može da promeni njegove osnovne crte i to da je poprilično težak autić.

        Moja topla preporuka je da juriš očuvan i opremljen MultiJet sa 16ventilskom glavom, čak i bez čipovanja može vrlo lepo da se nosi sa Abartom, a mnogo je manja verovatnoća će ti praviti bilo kakve ozbiljne probleme.
        Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

        Comment

        • -Miloš-
          CBC Senator
          • 16.12.2007
          • 269
          • Beograd, Karaburma
          • yugo tempo 1.1

          #5
          Treba obratiti paznju da ne kupish sluchajno takav primerak.

          Idi na varijantu sa 1.8 16v motorom ili mjet.

          Mnogo je zahvalniji u pogledu odrzavanja, nema glupog selespida koji samo umanjuje poentu zbog koje taj auto ima 170 konja.

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #6
            ...1.8 16v i nije nešto posebno u Stilu kad su u pitanju performanse, razlika 0-100Km/h u odnosu na 1.6 16v je 0,5s.
            Ali zato po gradu pije od 11,5 L
            Od 2004. godine je izbačen iz ugradnje u Stila.

            M-Jet je već druga stvar ako gledaš performanse koje ima Abarth, jer 1.8 16v ipak ne može ni blizu toga...
            Najjači M-Jet, ali samim tim i najskuplji Stilo jer su to najmlađe serije, ima 150 KS...i fabričkih 8.8 do 100 Km/h, dok Abarth ima fabričkih 8.5...

            Comment

            • Marcus
              CBC Senator XXL
              • 19.10.2007
              • 631
              • Novi Beograd - B62

              #7
              Moj savet je ako bi vec da ga uzmes, zaobidji one sa selespeed menjacem.... Trazi manuelnog abartha...

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #8
                ...a, to će da nađe isto kao što si i ti pronašao...

                Comment

                • Marcus
                  CBC Senator XXL
                  • 19.10.2007
                  • 631
                  • Novi Beograd - B62

                  #9
                  Pa vredi da pokusa, mozda bude imao vise srece

                  Comment

                  • sistem33
                    CBC Član
                    • 21.06.2008
                    • 55
                    • Beograd

                    #10
                    Hvala svima na odgovorima.

                    Pa sto se tice rezervoara vec imam HGT-a tako da sam na to navikao...
                    Manuelni menjac nije moguce pronaci, trazio sam dosta...

                    Sto se tice odrzavanja, pa verovatno bi uzeo stranca ( mislim da je bolje odrzavan i nije ocerupan (skidani spojleri i td. ) ) i naravno da bi proverio da li je ispravan pre nego sto ga kupim.

                    Obzirom da sada imam HGT-a, jako bi se tesko navikao na auto sa manje konjskih snaga, a i ipak to je dosta tezi auto. Jedino sto stila ubija selespeed menjac.... Tako da nebi imao performanse koje mu dolikuju sa tolikom snagom.

                    Sad kada ste rekli da im crkavaju centralni kompjuteri, moracu da razmislim. A i citao sam da jej ogibljenje/vesanje kao na obicnom stilu, bas cudno sto to nisu menjali, ipak je ovo kao neka sport verzija... Na HGT je vesanje i nosenje drugacije nego na obicnom bravu.

                    Moracu dobro da razmislim, nebi bilo zgodno da mi rikne komp od 1000 eur.... I da razmislim o 1.8 16v motorom... Nebi uzimao dizela.
                    A i jos jedna stvar, unutrasnjost je kod Abarth-a dosta lepsa. Cini mi se da ima veci displej od kompa, a i brzinomer je lepsi.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

                    Comment

                    • neshaoct
                      Banovan
                      • 18.08.2007
                      • 1754
                      • Beograd, Rakovica

                      #11
                      ...to i jeste glavna prednost Abartha, jer je njegova oprema daleko najbolja u odnosu na bilo koju drugu verziju...

                      Comment

                      • sistem33
                        CBC Član
                        • 21.06.2008
                        • 55
                        • Beograd

                        #12
                        Ali sam primetio da vecina dolazi bez becnih spojlera, sto je velika steta..

                        Da li neko ima ideju gde bi mogli da se kupe, mozda delta... deratori...
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

                        Comment

                        • MarkoJTD
                          CBC Senator
                          • 04.05.2008
                          • 249
                          • Beograd

                          #13
                          u delti imas pragove, 16 soma po komadu
                          - Italian for style

                          Comment

                          • sistem33
                            CBC Član
                            • 21.06.2008
                            • 55
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by MarkoJTD
                            u delti imas pragove, 16 soma po komadu

                            Uuuu al su jeftini... Kakvi deratori.. Gledao sam u Italiji je komplet oko 150 eur. na ebay.it .... Strasno
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

                            Comment

                            • BračkoDa
                              CBC Član
                              • 27.05.2008
                              • 24
                              • Stara Pazova

                              #15
                              Pozdrav sistemku, a i ostalima

                              Evo da ti kažem samo par mojih iskustava sa 1,8 stilom.

                              Ja sam baš baš zadovoljan sa svojim autićem. Za ovih pet meseci kako ga imam i pređenih 17.000 km do sada sa njim, ništa mi se nije (kuc, kuc) desilo, niti otkazalo. Dobro, ja baš i nisam neki sportista, ali autić baš može da povuče. Možda nije kao tvoj HGT, ali ipak je za cca trećinu (30) ks jači od 1,6 i cca 15 km/h maksimalne brzine brži. Vidim da ti je trovrata verzija draža, a 1,8 u verziji sa troje vrata po fabričkim normama ide 202 km/h, ubrzava do 100 za 9,9 i u vangradskoj vožnji troši 6,1 l/100km. E sad zavisi od pojedinačnih afiniteta šta kome treba ili mu se sviđa, ali meni baš paše 2,5 okretaja upravljača od krajnje do krajnje tačke. Čini mi se upravljač mnogo neposredniji nego npr. slabije verzije koje imaju 2,9 okretaja. Ako te nešto konkretno zanima pitaj ili šalji pp.

                              Pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X