Planiram da uzmem FIAT Stilo 2.4 20V Abarth , pa me interesuje da li ima nekih posebnih sitnica na koje bi morao da obratim paznju?
FIAT Stilo 2.4 20V Abarth
Collapse
X
-
sem rezervoaratreba da znas da im crkavaju centralni kompjuteri (il tako neki kompjuteri) koji su jako skupi, a oni kad crknu blokiraju ceo auto.
ja sam hteo da kupim jednog abarth-a i kad je stigao u BG, nije hteo da upali, dam mu kontakt, upali se sve na 2 sekunde i onda se ugasi, a nikako nije hteo ni da zavergla...bili moj majstor i od tog lika sto uvozi, nije mu bilo spasa, rekli mi da mu treba zamena tog nekog kompa sto je oko 1000 eura...i onda sam chuo priche da se jos nekome to desilo....tako da, tu treba biti obazriv- Italian for style
Comment
-
-
Uglavnom je jedini pravi savet - zaobiđi taj auto. Veliki deo njegovih komponenti apsolutno nije u stanju da prati maltretiranje koje je preživeo kod prethodnog vlasnika.
Stilo u osnovi nije trkalica, iako će ti ponuditi pregršt gripa i udobnosti u isto vreme, i kakav god motor unutra da stave, to ne može da promeni njegove osnovne crte i to da je poprilično težak autić.
Moja topla preporuka je da juriš očuvan i opremljen MultiJet sa 16ventilskom glavom, čak i bez čipovanja može vrlo lepo da se nosi sa Abartom, a mnogo je manja verovatnoća će ti praviti bilo kakve ozbiljne probleme.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Treba obratiti paznju da ne kupish sluchajno takav primerak.
Idi na varijantu sa 1.8 16v motorom ili mjet.
Mnogo je zahvalniji u pogledu odrzavanja, nema glupog selespida koji samo umanjuje poentu zbog koje taj auto ima 170 konja.
Comment
-
-
...1.8 16v i nije nešto posebno u Stilu kad su u pitanju performanse, razlika 0-100Km/h u odnosu na 1.6 16v je 0,5s.
Ali zato po gradu pije od 11,5 L
Od 2004. godine je izbačen iz ugradnje u Stila.
M-Jet je već druga stvar ako gledaš performanse koje ima Abarth, jer 1.8 16v ipak ne može ni blizu toga...
Najjači M-Jet, ali samim tim i najskuplji Stilo jer su to najmlađe serije, ima 150 KS...i fabričkih 8.8 do 100 Km/h, dok Abarth ima fabričkih 8.5...
Comment
-
-
Hvala svima na odgovorima.
Pa sto se tice rezervoara vec imam HGT-a tako da sam na to navikao...
Manuelni menjac nije moguce pronaci, trazio sam dosta...
Sto se tice odrzavanja, pa verovatno bi uzeo stranca ( mislim da je bolje odrzavan i nije ocerupan (skidani spojleri i td. ) ) i naravno da bi proverio da li je ispravan pre nego sto ga kupim.
Obzirom da sada imam HGT-a, jako bi se tesko navikao na auto sa manje konjskih snaga, a i ipak to je dosta tezi auto. Jedino sto stila ubija selespeed menjac.... Tako da nebi imao performanse koje mu dolikuju sa tolikom snagom.
Sad kada ste rekli da im crkavaju centralni kompjuteri, moracu da razmislim.A i citao sam da jej ogibljenje/vesanje kao na obicnom stilu, bas cudno sto to nisu menjali, ipak je ovo kao neka sport verzija... Na HGT je vesanje i nosenje drugacije nego na obicnom bravu.
Moracu dobro da razmislim, nebi bilo zgodno da mi rikne komp od 1000 eur.... I da razmislim o 1.8 16v motorom... Nebi uzimao dizela.
A i jos jedna stvar, unutrasnjost je kod Abarth-a dosta lepsa.Cini mi se da ima veci displej od kompa, a i brzinomer je lepsi.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)
Comment
-
-
Pozdrav sistemku, a i ostalima
Evo da ti kažem samo par mojih iskustava sa 1,8 stilom.
Ja sam baš baš zadovoljan sa svojim autićem. Za ovih pet meseci kako ga imam i pređenih 17.000 km do sada sa njim, ništa mi se nije (kuc, kuc) desilo, niti otkazalo. Dobro, ja baš i nisam neki sportista, ali autić baš može da povuče. Možda nije kao tvoj HGT, ali ipak je za cca trećinu (30) ks jači od 1,6 i cca 15 km/h maksimalne brzine brži. Vidim da ti je trovrata verzija draža, a 1,8 u verziji sa troje vrata po fabričkim normama ide 202 km/h, ubrzava do 100 za 9,9 i u vangradskoj vožnji troši 6,1 l/100km. E sad zavisi od pojedinačnih afiniteta šta kome treba ili mu se sviđa, ali meni baš paše 2,5 okretaja upravljača od krajnje do krajnje tačke. Čini mi se upravljač mnogo neposredniji nego npr. slabije verzije koje imaju 2,9 okretaja. Ako te nešto konkretno zanima pitaj ili šalji pp.
Pozdrav
Comment
-
Comment