FIAT Stilo 2.4 20V Abarth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    #16
    Ne znam to za ECU. Mene je tako uplasio lik za Mondeo kad sam ga kupovao. Njemu je riknuo ECU i bilo mu je maltene jefinije da uveze slupanog Mondea iz Nemacke, da skine ECU jer su mu u Grandu trazili 2.000 evra. Jos je ostatak kola prodao za delove.

    Abarth je dosta atraktivan auto, al ti treba dubok dzep, sto za gorivo, sto za registraciju, pa odrzavaje...ali, ako volis...
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

    Comment

    • sistem33
      CBC Član
      • 21.06.2008
      • 55
      • Beograd

      #17
      Hvala na savetima, ali 1.8 nema opremu kao Abarth... Jednostavno, moja je filozofija da je automobil sa sto jacim motorom bio u startu ( iz fabrike ) dosta skuplji nego auto sa slabijim motorom, sto zbog opreme, a sto zbog motora... I sad, ako za iste pare mogu da uzmem auto koji je za 4-5000 eur. kostao skuplje nego slabiji model, sto da ne....

      Sto se tice potrosnje, pa po katalogu on je tu slican HGT-u, tako da se tu nebi mogo poremetio... Registracija jeste skuplja, ali i za HGT nije jeftina...

      Naravno, on ima i milion mana... Prvo ako svaki dan ides na posao i vracas se sa istog ( u Beogradu ) to zna da bude veliki problem sa potrosnjom, moze da popije i celu platu..Odrzavanje je skuplje, pa samo jedna guma je duplo skuplja od neke prosecne za JTD-a, ali i lepse izgleda, a i lepse leze u krivinama... ...A da ne govorim o tome ako menjac rikne.... Takoce je takav auto dosta tezeeee prodati nego nekog malog potrosaca. Ovo kazem zato sto onaj ko kupuje potrosaca od 14 litara, sigurno moze sebi da priusti i bolja kola...


      Ja ne spadam u vecinu ljudi koji moraju 2x dnevno da idu po guzvi na posao i td.. Privatnik sam i sve zavrsavam na laptop-u... Inace u suprotnom sigurno nebi mogao da vozim potrosaca od 14 litara..

      Takoce ako idete na duzi otvoren put, a svako od nas makar jednom ili dva puta godisnje ide autom na odmor i td... Je neuporedivo bolje kada imate auto sa jacom masinom, ne zbog brze voznje, vec zbog same lagodnosti pri voznji...

      I jos jedna stvar koja nije proverena, a to je da se jaca masina lakse bori sa tezim autom, a to znaci da se i manje trosi ( ne mislim na gorivo, vec na same delove ).
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

      Comment

      • reaper_HGT
        CBC Senator XXL
        • 05.09.2007
        • 888
        • Beograd

        #18
        pametna filozofija, vrlo slicna mojoj
        za stila je sve ispod 150hp malo

        Comment

        • Lord_o21
          CBC Senator XXL
          • 29.04.2006
          • 494
          • Novi Sad

          #19
          ili abarth ili remapiran JTD, dobitna kombinacija...
          ...technology is the only Replacement for Displacement.

          Comment

          • yoopie
            CBC Član
            • 21.05.2008
            • 86
            • Novi Beograd

            #20
            Originally posted by sistem33
            Ali sam primetio da vecina dolazi bez becnih spojlera, sto je velika steta.
            Prve serije Abartha nisu ni imale pragove, samo poznate 17" felne, finu opremu i 2.4 pod haubom
            Stoka iz Bloka

            Comment

            Working...
            X