Yaris I-kupovina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    Yaris I-kupovina

    Moja zenica gleda yaris 1, hoce da uzme na kredit oko 2000. godista...

    Opcije su 1.0 ili 1.3 vvti, ali fora je u tome sto ima jako jako puno 1.0 da se nadje, a vrlo malo 1.3,a i skuplji su, pa me zanima pre svega kakav je ovaj 3-cilindras 1.0, pretpostavljam da je ok jer sam procitao negde da je dobio nagradu za najbolji motor na svetu do 1000 ccm, ali motor iz ovog novog yarisa, no valjda je to slicno, tj. valjda je to samo evolucija ovog motora...

    da li je mnogo lenj, kako vuce, sta kad se upali klima? jel tacno da ima lanac?

    dobrodosli su i drugi saveti u vezi yarisa 1, ne samo u vezi motora. koje su cene delova?
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #2
    1.0 motor je odlichan dok se klima ne upali,znachi jako lepo ide za 1.0 i ne troshi puno, do 6 po gradu.Sa klimom vec ima problem tako da ako planira klimu onda bolje 1.3 da trazhite.

    I love my

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Ima lanac i dobro vuce do nekih 70-80km na cas, ali oseca se da je slab. Moja supruga ga je kupila novog, pre neki 5-6 godina i prodali smo ga sa 12k km, jer je dobila sluzbeni auto i ovaj joj nije bio potreban. Ja sam sa njim malo presao, ali sam stekao utisak da to nije pravo resenje.

      Puni su otpadi u Evropi sa Yarisima 1.0 sa losim motorima. Ne znaci da to tebi moze da se desi, ali klima+suvozac+neki prtljag, nije bas najbolje resenje!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #4
        Pala je probna voznja primerka sa 1.0 motorom ali taj nije imao klimu i bila je voznja po ravnom tako da su utisci sasvim ok s obzirom na jako malu kubikazu i da je auto za zensko... cak i bolji nego sto bi covek ocekivao od 3 cilindra i 1000 kubika. ali s klimom i uzbrdo ili sa punim autom ne znam kako bi bilo

        Nego ovom konkretnom autu se cuje lanac, u voznji, na leru ne... ne nesto strasno ali se cuje. pa me zanima sta to moze da bude i koliko bi kostalo da se sredi...

        i koji servis je za preporuku za yarisa posto ovlasceni verovatno dere kozu s ledja

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #5
          Sto se servisa tice stvarno ne bih mogao da ti preporucim. A sto se Yarisa tice - sve pohvale auticu. Vozio sam svojevremeno dva primerka iz rent-a-cara i mogu da ti kazem da su bili odlicni. Motorcic se lepo ponasa, nije raketa ali na auto-putu se nisam osecao inferiorno. Autic se odlicno ponasa u voznji i na otvorenom i u gradu, a u gradu je pravi zvrk i moze svuda da se provuce. U servisnoj knjizici oba primerka bili su zabelezeni samo redovni servisi i po neki limarski rad a kako je opste poznato da korisnici rentiranih vozila ista veoma lepo cuvaju mkoze se zakljuciti da su vozila prilicno kvalitetna.

          E sada istina je da sam oba vozio u toku zime sto bi znacilo da nisam palio klimu ali kada se Spark nekako vucr sa klimom sto ne bi i Yaris samo tada ne ocekujeama bas nista sem prevoznog sredstva od mesta a do mesta b. Mene je inace jedino nerviralo resenje komandne table (digitalni pokazivac u sredini) ali ima i ko to voli, mada covek se brzo privikne...

          Naravno ako naleti fin primerak 1.3 on je verovatno prava stvar ali 1.0 uopste nije los...

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • Corsa
            CBC Senator XXL
            • 22.09.2005
            • 450
            • Beograd

            #6
            Izbegao bih trocilindricni motor.Nezno je to previse...Imao sam jednog, do duse VW i iskustvo je bilo lose...

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #7
              Ne poredi VW i Toyota 3-cilindrasa, ko nebo i zemlja su...

              Zavisi sta ti treba od auta, a s obzirom da je za zenu, i da cete ga koristiti punog, sa puno prtljaga uzbrdo, sa klimom, i njom za volanom, koliko cesto? 2x za 5 godina, ne vidim problem u tome... Kao i svi Japanci, voli obrtaje ako hoces da ide kao onoliko konja koliko pise da ima... Dakle preko 4.000 i udri... I tada sigurno ide bolje od Fabia-e 1.2 HTP i slicnih osnovnih modela...

              Jedino ako ne naleti neki "tropa" primjerak, onda bjezi ko djavo od krsta... Raspitaj se i koliko bi bio pregled u ovlastenom servisu, i to je jeftinije nego "puci" kamaru para za nesto sto je na izdisaju, ako jeste...

              Kolegica mi vozi Yarisa (doduse model 2), sa 1.0, i sasvim je zadovoljna, trosi joj ispod 6 litara u prosjeku, jer ima dosta otvorene ceste, a po nasim gudurama svakako rijetko prestize... I rijetko se vozi puna, a kad jeste, onda vozi jos laganije...

              Po meni je samo pitanje cijene, i kakav primjerak naleti do vas... A da uzmes auto bez klime ti je bez veze za dalju prodaju...

              Comment

              • ljubamih
                CBC Član
                • 28.12.2007
                • 49
                • A'dam

                #8
                Yaris 1.0 sa vise od 2 osobe ubrzava katastrofalno (sa i bez klime) - ja ga nikada ne bi vozio ali za zensko i jos po gradu (po mogucstvu po ravnom) mislim da je prihvatljivo... sto se tice servisa ne znam nisam ga dovljno dugo vozio

                Comment

                • low rider
                  CBC Senator XXL
                  • 03.04.2006
                  • 613
                  • Beograd

                  #9
                  Moji utisci, ukratko su, da motor nije slab s obzirom koliki je, ali sto se tice utiska u voznji to je potpuno subjektivno i zavisi od vozaca. Kad bih sebi kupovao isao bih na veci, to je moje misljenje, opet za grad i ovo je previse kad se retko kad stigne do 3-4 brzine.

                  Ne znam kako se ponasa sa ukljucenom klimom jer je ovaj nema .

                  Redovno odrzavanje je sasvim ok, cene ulja, filtera, svecica su potpuno standardne. Amortizeri su nesto skuplji (ne mogu da se setim cene, cini mi se oko 100e kom, ali nisam siguran).

                  Lanac se cuo i na ovome [slicna kilometraza], istina dosta retko i to kad se patosira gas na niskim obrtajima u poslednje 2 brzine.
                  Sta i kako sa njim, koje su cene, ne znam, a primeceno je tek po kupovini...

                  Pogledaj branike, uglavnom su iskusili full kontakt, pa se drze na tek po kojoj zabici.

                  Vozilo mozes proveriti u nekom od ovlascenih servisa, kada sam ja zvao neki od njih cifra je bila oko 3000din. Ako si vec zagrejan za neki auto mislim da je to dobra [obavezna] investicija.

                  Odrzavanje, nije bilo ozbiljnijih problema, pa tako auto nije zahtevao ozbiljnog majstora. Zamenu ulja, filtera, kocnica, moze uraditi svaki serviser, za standardne tarife.

                  Cak sam startovao neke ljude koji su vlasnici jarisa, da pitam u vezi servisa i odrzavanja, niko mi se nije pozalio na neki kvar, ali su uglavnom rekli da odrzavaju u ovlascenom servisu.
                  Mada, neki serviser koji radi japance mi je rekao da kad se desi neki kvar na tom 1.0 motoru, to je obicno kraj i retko ko ga popravlja...

                  Ono sto sam primetio na par primeraka jeste problem sa cbravom tj. pojedinim bravama koje nisu najbolje radile.

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    #10
                    Originally posted by low rider
                    Mada, neki serviser koji radi japance mi je rekao da kad se desi neki kvar na tom 1.0 motoru, to je obicno kraj i retko ko ga popravlja...
                    Ovo zvuci malo zastrasujuce

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Ja kazem, puni otpadi u Evropi Yarisa sa zveknutim 1.0 motorom!!!! A za 1.3 nisam cuo!

                      Kada bih kupovao novog, ne bih rasmisljao, ali nikada se ne zna sa polovnim!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Marko001
                        CBC Senator XXL
                        • 09.09.2006
                        • 1070
                        • Belgrade

                        #12
                        Hm, ali nije mi jasno sta im se to desi i kako ne moze da se popravi... verujem da ste u pravu mada cudno mi je to za toyotin motor, i to benzinac, pa jos i sa lancem...

                        A 1.3 su veoma veoma retki, evo do sad sam nasao samo jedan ali sa troja vrata i skuplji... Svi drugi su 1.0. kako li mu samo dadose nagradu za najbolji motor do 1000 ccm...

                        hm, mozda onda bolje da uzme punto 1.2 8v

                        i neke stvari su mi nejasne, ladno neki prodavci kazu da je 1.0 trocilindras a neki da ima 4-cilindra i jedni i drugi su ubedjeni da su u pravu... pa onda neki kazu da se lanac menja po pravilu na 100 000 km, a neki kazu na 200 000, neki na 300 000 (mozda se kod onog zato cuje na 140 000 jer nije zamenjen na 100k). jel zna neko sta je istina?

                        Comment

                        • click
                          CBC Veteran
                          • 13.09.2007
                          • 128
                          • Beograd

                          #13
                          Yaris 1 1.0 ima cetiri cilindra, a dvojka Yaris ima 3 u istoj zapremini.
                          Mislim da je taj motor izabran svojevremeno za motor godine od samih inzinjera zaduzenih za razvoj motora kod raznih proizvodjaca.. Nisam ga vozio, moj kolega jeste i kaze da je OK.. Ne znam, ja bih ipak zbog vise snage uzeo 1.3 sa 86 ks..

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #14
                            vozio, ne svidja mi se kako ide... ako hoce mali auto u toj klasi neka gleda hyundai getz u bilo kojoj varijanti motora, jednostavno nema bolje u toj klasi

                            Comment

                            • ToNcA
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2006
                              • 868
                              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                              • Mazda 6 2.0d

                              #15
                              Izvini ali porediti Getz i Yaris je kao porediti Sonatu i Hondu Accord - neuporedivo...

                              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                              Comment

                              Working...
                              X